brudenOlga, den 17 April 2012 - 07:36, sagde:
Jeg er selv med indeover mit eget PA sammen med min søster. Jeg ønskede mig brændende et PA i form af en slags henna-aften hvor alle mine gode veninder kommer med. Det får jeg, og jeg er med ind over det her fordi der er flere veninder der skal komme på tværs af landet, nogle arbejder i weekenderne og fordi at min søster ikke skal stå med det hele selv. Hun bor også i den anden ende af landet end mine veninder. Men for mig bliver det et PA.. ikke i traditionel forstand.. men for mig et PA der er som jeg gerne vil have det og som jeg ved mine veninder vil blive glade for og hvor vi kan hygge os med bollywooddans, lave pakistansk mad osv.. Det er noget vi allesammen kan lide og finder sjovt. Om der så kommer overraskelser ved jeg ikke... men jeg ved at det hverken bliver dildoparty eller strip. Men jeg glæder mig og ved vi får en rigtig dejlig oplevelse sammen. Et PA er for mig også noget med at vi veninder er sammen og hygger os. Og jeg definere ikke et PA udfra at det udelukkende arrangeres uden brudens indvirken.. Men udfra selve det at vi er sammen
Det kan jeg sagtens følge dig i.... Må tilstå, at nu har mine venner/familie arrangeret en PA som jeg ikke kendte til for mig - det var super hyggeligt og helt nede på jorden... Herefter troede jeg jo, at jeg ville være "fredet" - men nææææh nej, mine gamle kolleger synes da også de skulle holde en PA for mig - igen, var det en rigtig hyggelig aften og slet ikke alt det der jeg havde frygtet... Har efterfølgende spurgt ind til det - hvor deres svar har været "jamen, vi holder jo PA'en for dig og derfor er det også på dine præmisser".. Hvilket jeg har enorm stor respekt for...!