17 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Og så fandt jeg en DIY beskrivelse til det med glassene - den er godt nok på engelsk - men som Andemone skriver, så er det jo ikke sværere end som så! :)

aad.png

I kan finde den her ---> DIY beskrivelse <---

Og hvis nu man ville gå ALL in på tavlekridt temaet - så kunne man jo overveje den her som bryllupskøretøj! :wink:

getaway-car.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

NØJ hvor er det nogle skønne idéer. Jeg vil godt have den der bil :biggrin: (men farfar, som nu forlængst er draget til de evige barbér-saloner, havde en orange VW boble og jeg ønskede mig altid at få den, men en dag havde han solgt den og jeg har savnet den lige siden! - tænk hvis man lige havde sådan én og kunne give den en omgang lak. Så kunne man male på den med farvede kridt :thumbsupsmileyanim: ) Tavlelak fåes i flere farver så vidt jeg ved, så det giver jo endnu flere muligheder. Jeg synes denne med urtepotterne til mor, ville være SÅ sød til mors dag - og min søde mor ELSKER tulipaner :loveflag:

1

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Iiiiiih nogle fede ideer.... Havde tænkt på selv at skulle lave glas... Bare med gravering, meeeeeen puuuha det er dyrt... :blink:

Man kan købe et hobby gravering sæt og gøre det selv. Kender en der gjorde der til sin søns konfirmation sidste år.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Iiiiiih nogle fede ideer.... Havde tænkt på selv at skulle lave glas... Bare med gravering, meeeeeen puuuha det er dyrt... :blink:

Man kan købe et hobby gravering sæt og gøre det selv. Kender en der gjorde der til sin søns konfirmation sidste år.

Det ville jo være fantastisk... uuuh... Må i tænkeboks....

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer