GiftesTilMaj

12 maj 2012 er det endelig vores dag. One year after

692 indlæg i dette emne

Nogen egentlig præsentation af os er jeg ikke kommet med endnu - så det må hellere komme på plads.

Min H2B og jeg mødtes på fælles arbejdsplads for snart 2 år siden. Han er 26 år ældre end mig (just bring all the jokes, I am untouchable :tunge: ) men vi var bare gode venner lige med det samme. Hans omsorg og evne til at få mig til at føle mig som verdens mest elskede, kloge og smukke kvinde i verden - ja det gør ham til det dyrebareste i mit liv.

Jeg har et voldeligt forhold bag mig og alene det at man altid føler sig tryg hos ham, opleve at man også kan være ven, fortrolig med sin kæreste, det bliver en svær én at beskrive i min tale til ham...

Men hvad vi har været udefor gennem de 2 år, før vi kan stå i dag, det er sandelig ikke småting ! Derfor har vi også tænkt os at give den gas til vores bryllup - der bliver ikke sparet på noget og vi laver ingen kompromisser :7himmel: Vi har tænkt os at invitere alle vi overhovedet kan komme i tanke om, for at så mange som muligt at gøre denne dag til en kæmpe stor oplevelse for os !

Redigeret af GiftesTilMaj
1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen til endnu en 2012-brud :loveflag: Vores bryllup er en måned efter jeres, men jeg er nu glad for at have et år til at planlægge i og få kroppen i form.

Glæder mig til at følge dig!

Skal man også i form ??? :griner:-

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen til endnu en 2012-brud :loveflag: Vores bryllup er en måned efter jeres, men jeg er nu glad for at have et år til at planlægge i og få kroppen i form.

Glæder mig til at følge dig!

Skal man også i form ??? :griner:-

... om ikke andet, så i "kageform" :metteholm:blush:

Velkommen til - det er ret vanedannende at være her og følge med!

Skal selv giftes med min skønne "mandse" den 26. maj og VAR gået i gang med at træne for at være lidt fit til bryllupet. Men en forvredet ankel har sat det projekt på standby lidt endnu...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen til endnu en 2012-brud :loveflag: Vores bryllup er en måned efter jeres, men jeg er nu glad for at have et år til at planlægge i og få kroppen i form.

Glæder mig til at følge dig!

Skal man også i form ??? :griner:-

... om ikke andet, så i "kageform" :metteholm:blush:

Velkommen til - det er ret vanedannende at være her og følge med!

Skal selv giftes med min skønne "mandse" den 26. maj og VAR gået i gang med at træne for at være lidt fit til bryllupet. Men en forvredet ankel har sat det projekt på standby lidt endnu...

He he nå ja :rolleyes:

Øv det var træls med en forvreden ankel - håber det bliver bedre ! Men ja - jeg skal da også have trænet lidt op på de der mormor-arme jeg med gru kan se er begyndt at snige sig ind !

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Stort tillykke :cheerleader3:

jeg er også 2012 brud og syntes også der er læææænge til, men mon ikke vi nok skal komme til at hygge os herinde i mellemtiden :thumbsupsmileyanim:

Mange tak og jo vi kommer absolut til at bruge meget tid herinde - super opfindelse :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Velkommen til endnu en 2012-brud :loveflag: Vores bryllup er en måned efter jeres, men jeg er nu glad for at have et år til at planlægge i og få kroppen i form.

Glæder mig til at følge dig!

Skal man også i form ??? :griner:-

Min skal desværre - ville ellers være dejligt hvis jeg ikke havde den del at bekymre mig om :rolleyes:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Velkommen til endnu en 2012-brud :loveflag: Vores bryllup er en måned efter jeres, men jeg er nu glad for at have et år til at planlægge i og få kroppen i form.

Glæder mig til at følge dig!

Skal man også i form ??? :griner:-

Min skal desværre - ville ellers være dejligt hvis jeg ikke havde den del at bekymre mig om :rolleyes:

På den anden side må man da mene at med så lang tid vi har og den store motivation det er at skulle giftes - SÅ MÅ DET DA LYKKEDES :griner:-

Redigeret af GiftesTilMaj
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puh jeg overvejer meget hvad jeg skal gøre mht kjole...alle disse modeller er fra 2010 og man skal købe enten kjolen eller noget til tilsvarende pris hvis de forskellige butikker skal bestille dem hjem :rolleyes:

Overvejer derfor at bestille via nettet...alternativ hvis de ikke er pæne, så må jeg få dem syet ved en skrædder i DK.

Men tænker meget over denne stil..

post-51134-0-59282600-1308658055.jpg

post-51134-0-12626100-1308658059.jpg

post-51134-0-08011200-1308658064.jpg

post-51134-0-05791400-1308658069.jpg

post-51134-0-63630200-1308658090.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og jeg skal hentes i den her :rolleyes:

Jeg overvejer at sørge for transport til min H2B..meeeeen jeg ved hans kollegaer kunne finde på at hente ham i en veteran-brandbil hvis de fik lov :thumbsupsmileyanim:

Vi har booket bilen til at hente mig, vente under vielsen og så skal den køre os hen til en location i nærheden hvor vi skal have taget billederne.

post-51134-0-14983900-1325152445.jpg

Redigeret af GiftesTilMaj
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Velkommen til.

Jeg synes også der er LANG tid til vores bryllup og det kribler i fingrene for at planlægge en hel masse.

Jeg glæder mig til at følge din planlægning :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal holde bryllupsfest på Sallingsund Færgekro..total idyllisk lige ned til Limfjorde og med en kæmpe skov i baggrunden :cheerleader3:

Føste tillykke med det kommende bryllup :cheerleader3: jeg skal selv giftes den 19/5-12.

ihhhhh når jeg se disse billeder så savnder jeg min gamle læreplads endnunere og især jp og bertil, jeg har stået i lære som tjener det fantastisk sted. er født i Glyngøre så skønt med en brud "næsten" hjemme fra :thumbsupsmileyanim::thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Velkommen til :balloons:

Jeg skal også giftes d. 12. maj 2012, jeg synes til gengæld at det er lige om lidt og kan næsten blive stresset ved tanken om alt det skal nås endnu :rolleyes:

Glæder mig til at følges med dig

Knus Marianne

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi skal holde bryllupsfest på Sallingsund Færgekro..total idyllisk lige ned til Limfjorde og med en kæmpe skov i baggrunden :cheerleader3:

Føste tillykke med det kommende bryllup :cheerleader3: jeg skal selv giftes den 19/5-12.

ihhhhh når jeg se disse billeder så savnder jeg min gamle læreplads endnunere og især jp og bertil, jeg har stået i lære som tjener det fantastisk sted. er født i Glyngøre så skønt med en brud "næsten" hjemme fra :thumbsupsmileyanim::thumbsupsmileyanim:

Nej hvor sjovt ! Det er bare et fantastisk sted :thumbsupsmileyanim: Omgivelserne er i top - betjeningen er i top og maden er jo formidabel :cheerleader3: Så min H2B og jeg valgte at gå fra forsamlingshus hvor vi kunne holde en mega fest - til at vælge lidt mindre, men tilgengæld bare få en fantastisk oplevelse - glæder mig SÅ meget til at skulle at begynde på planlægningen sammen med dem :thumbsupsmileyanim:

Redigeret af GiftesTilMaj
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Velkommen til :balloons:

Jeg skal også giftes d. 12. maj 2012, jeg synes til gengæld at det er lige om lidt og kan næsten blive stresset ved tanken om alt det skal nås endnu :rolleyes:

Glæder mig til at følges med dig

Knus Marianne

Jamen tillykke selv :balloons: Og næ nej du må ikke allerede blive stresset søde - det er alt for tidligt :rolleyes:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg er ingen haj med hverken saks eller lim :blink: så VI (min H2B er jo heller ikke vel!) har besluttet os for at købe os fra "la creation des invitations" og Calligraphen er da ønskeland for sådan en som mig :thanks:

Så vi har overvejet denne invitation....Men invitationerne til receptionen som skal ud til ca.200 mennesker, den tror jeg godt jeg kan lave !

post-51134-0-05499900-1308901954.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer