Xaksia

<3 Jógvan & Ninas Hollywood Bryllup <3 - Har købt KJOLEN!

57 indlæg i dette emne

Hej tøser!

Nu tyvstarter jeg altså! Man bliver så jaloux på alle jer andre og jeres fine planlægninger og billeder.

Det er mig der skal fri og efter lang tids overvejelser er jeg kommet frem til at det bliver her den 6/4 2012 når han fylder 30år :D Kan planlægning af ens frieri ikke godt gælde som planlægningstråd? :P

Index

Hvem er vi?

To do liste (Fuldt styr på - I gang med - Mangler)

Budget: 30.000 - 40.000kr - Første Udkast

Gæsteliste -

Tanker om Gæster

Skaf Kok - Menu Ideer - Den endelige Menu

Evt. Drikkevarer

Bryllupskage

Save The Day Kort

Invitationer

Bordplan

Pynt

Bordkort

Ønskeseddel

Fotograf - Jens Friis

Musik

Underholdning

Transport - Vores egen søde Toyota Aygo :P

Overnatning

Brudepige - Brudens søster og søsterens veninde

Forlover - Gommens bedste ven

Toastmaster - Gommens Bror

Gavekoordinator + Gavebog

Brudebuketten - Ideen - Den endelige Buket

Vielsesringe - Hendes - Hans

Brudens Sko - Fine Guld Stiletter (Tema-passende)

Brudens Tilbehør

Brudens Make-up

Bruden Hår

Gommens Tøj

Gommens Sko

Gommens Tilbehør

Redigeret af Xaksia
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvem er vi?

Vi er Jógvan og Nina, og vi er henholdsvis 30 og 23år. Og bare for at afværge diverse spørgsmål allerede (ikke at i ikke gerne må spørge :P ) så udtales Jógvan lidt ala Jægvan med hårdt g, og det er færøsk.

Vi mødte hinanden da jeg startede på min læreplads til butiksguldsmed, hvor J også arbejdede. Vi ønsker begge at blive guldsmede, men ingen af os er nået helt til målstregen endnu. På daværende tidspunkt var jeg forlovet med en anden, men det var allerede der ret tydeligt at han ikke var ligeså seriøs omkring det som jeg. Så jeg forelskede mig (meget uplanlagt!) i J og det viste sig han havde det på samme måde. Derefter måtte jeg jo tage mit liv op med roden og vende alt 180* før at det hele kunne lade sig gøre igen.

Efter meget rod faldt tingene så endelig på plads og vi har levet lykkeligt lige siden :P Vi flyttede sammen i Højbjerg hvor vi stadig bor og J arbejder nu som ufaglært guldsmed, jeg selv er for tiden er rengøringsassistent.

Vi er lidt nogle nørder der elsker at spille computerspil, playstationspil, og en smule bordrollespil, derudover læser vi masser af eventyr/fantasy bøger. Jeg elsker at skrive, sy, klippe-klistre og være kreativ, mens J nok mere er til at være lidt fysisk aktiv på en sjov måde.

J fylder 30år her den 6/4 2012 og der er det min plan at fri til ham, og jeg ved han siger ja :p

Og så et lille billede:

post-20300-0-35799100-1336399123.jpg

Redigeret af Xaksia
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Stort tillykke med din helt egen planlægningstråd!

Det lyder rigtig spændende, at det er dig der skal fri... Men puha der er lang tid til den 6. april. Tænk at gå og vente så længe, det bliver nok lidt hårdt :7himmel:

Det er MEGA lang tid, specielt fordi jeg vidste jeg ville gøre det allerede april sidste år!! Jeg har bare ventet og ventet... Og ventet...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

! Frieriet !

Så oprundede den store peber dag endelig for min elskede Jógvan, 30år (jeg driller ham tit med at han er gammel, selvom jeg ikke mener det :P)

I tiden optil planlagde jeg at talen skulle bestå af 3 dele: Lidt grillen, Lidt komplimenter og Frieriet. jeg kontaktede samtlige af hans venner på facebook og bad om alle de pinlige historier de oftest truer med til komsammener. TOTAL STILHED. Tre mennesker skrev tilbage med halv snalrede historier, det var ikke nok. Jeg prøvede til det sidste (og her mener jeg helt til formiddagen på selve dagen) at finde på noget, men det endte med en meget skrabet, men god (synes jeg selv) lille tale alligevel...

Her er et link til videoen på YouTube (en god ven var så venlig at filme, godt nok på mobil):

En lille kommentar: Starten af talen mangler i videoen, men man får ideen. Og en fuld ven fattede ikke helt hvad der foregik og blander sig lidt, træls :S

Redigeret af Xaksia
1

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer