M.Rose

J&M -sommerbryllup 2013 (TTD billeder)

993 indlæg i dette emne

Lækkert, det bliver han helt sikkert glad for. Det er nogle flotte billeder.

Jeg er virkelig på bar bund med morgengave. Vi har aftalt ikke at bruge så mange penge på den...

Det håber jeg hvertfald, og tak :)

Synes også det var ret svært med morgengaven.. Især fordi min H2B er ret god til at købe det han mangler/gerne vil have :wink:

Men er sikker på du nok skal finde på noget der erlige ham :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Han bliver da bare så glad for de billeder - de er jo super smukke billeder af dig. :thumbsupsmileyanim: Og godt du lige opdagede den lille fejl og at den nu er rettet - super at de bare sender det manglende billede til dig... Det er da mega lækkert....

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Han bliver da bare så glad for de billeder - de er jo super smukke billeder af dig. :thumbsupsmileyanim: Og godt du lige opdagede den lille fejl og at den nu er rettet - super at de bare sender det manglende billede til dig... Det er da mega lækkert....

Det er skønt de bare sender det :) Troede lige det var mig der havde bestilt forkert, men det var det ikke :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jaej, så har Panduro udsalg så har endelig fået købt papbogstaver :)

Opdagede bare først da jeg kom hjem at "J"'et ikke kan stå selv( :pokey: )..

Må se om jeg kan fikse det på en eller anden måde :)

post-54439-0-92453900-1371209269_thumb.j

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad har du tænkt dig at gøre med papbogstaverne? Jeg har også købt nogle for laaaaang tid siden, men ved ikke hvordan jeg skal pynte dem??

Irriterende med J'et! :pokey:

Regner med at rulle dem ind i garn :) Men ved ikke helt hvor jeg vil bruge dem henne.. Synes bare de er ret fine, så de skal med på en eller anden måde :)

Ja, det er lidt irriterende men tror godt det kan løses..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jaej, så har Panduro udsalg så har endelig fået købt papbogstaver :)

Opdagede bare først da jeg kom hjem at "J"'et ikke kan stå selv( :pokey: )..

Må se om jeg kan fikse det på en eller anden måde :)

Jeg synes jeg mindes at der står "Mere end bare lidt opfindsom" på nogle af de t-shirts man får hvis man er med til DTU arrangementer!

Og regner da med at du også hører ind under den kategori! :bunny_4: Så mon ikke du finder på noget? :tunge:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jaej, så har Panduro udsalg så har endelig fået købt papbogstaver :)

Opdagede bare først da jeg kom hjem at "J"'et ikke kan stå selv( :pokey: )..

Må se om jeg kan fikse det på en eller anden måde :)

Jeg synes jeg mindes at der står "Mere end bare lidt opfindsom" på nogle af de t-shirts man får hvis man er med til DTU arrangementer!

Og regner da med at du også hører ind under den kategori! :bunny_4: Så mon ikke du finder på noget? :tunge:

Heh, det er vist rigtigt :) og "Det bliver til noget" :wink: Så skal nok finde en løsning :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jaej, så har Panduro udsalg så har endelig fået købt papbogstaver :)

Opdagede bare først da jeg kom hjem at "J"'et ikke kan stå selv( :pokey: )..

Må se om jeg kan fikse det på en eller anden måde :)

Jeg synes jeg mindes at der står "Mere end bare lidt opfindsom" på nogle af de t-shirts man får hvis man er med til DTU arrangementer!

Og regner da med at du også hører ind under den kategori! :bunny_4: Så mon ikke du finder på noget? :tunge:

Heh, det er vist rigtigt :) og "Det bliver til noget" :wink: Så skal nok finde en løsning :)

For ikke at glemme "Bliv kendt for rent faktisk at kunne noget"

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Når nu det er pap-bogstaver, er de så meget lette..?

For så kan man vel bare give dem noget elefantsnot i bunden hvis de fx skal stå på et bord...

De er ret lette :) Tror også det bliver en gang elefantsnot eller måske dobbelt klæbende tape.. Men tror hvertfald ikke det bliver svært at løse det :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej rose :balloons:

I'm back :happy:

Lækkert med ny parfume - den er go' ;)

Har også overvejet de der bogstaver, men nu ved ikke hvor jeg egentlig skulle gøre af dem.... Gavebordet måske.. Hmm. Jeg tror iørigt det der med elefantsnot er en god idé - så er der heller ikke nogle der rykker rundt på dem :thumbsupsmileyanim:

Glæder mig til at følge med den sidste måned på vej mod dit bryllup :hug:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Når nu det er pap-bogstaver, er de så meget lette..?

For så kan man vel bare give dem noget elefantsnot i bunden hvis de fx skal stå på et bord...

De er ret lette :) Tror også det bliver en gang elefantsnot eller måske dobbelt klæbende tape.. Men tror hvertfald ikke det bliver svært at løse det :)

Godt at høre, det ikke er et større problem... :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej rose :balloons:

I'm back :happy:

Lækkert med ny parfume - den er go' ;)

Har også overvejet de der bogstaver, men nu ved ikke hvor jeg egentlig skulle gøre af dem.... Gavebordet måske.. Hmm. Jeg tror iørigt det der med elefantsnot er en god idé - så er der heller ikke nogle der rykker rundt på dem :thumbsupsmileyanim:

Glæder mig til at følge med den sidste måned på vej mod dit bryllup :hug:

Velkommen tilbage, du har været savnet :)

Synes også den er rigtig god :) Og var heldig at finde den ret billigt :wink:

Ved heller ikke helt hvor jeg vil have bogstaverne, men de skal med på en eller anden måde :wink: havde slet ikke tænkt at de så ikke rykker rundt! Det er egentlig meget smart :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Bryllups weekend på Fyn :)

Har i weekenden været et smut på Fyn og fået ordnet lidt små ting :)

Lørdag var min mor , søster, nevø, niece og jeg i Lilly for at se på noget tøj til min nevø og niece som skal være brudebørn :) Min niece var vildt begejstret over alle kjolerne (som alle var hendes nye yndlings kjoler) og min nevø havde travlt med at lege James Bond :)

Det første sæt tøj min nevø prøvede passede helt perfekt, mens vi måtte igennem et par kjoler for at finde en til min niece.. Men vi endte med at finde en rigtig fin en og de bliver begge så flotte :7himmel:

post-54439-0-86140800-1372105617_thumb.j

Skal bare have fundet nogle sandaler til min niece, for dem hun prøvede sad virkelig dårligt..

Derefter tog vi hjem til mine forældre og hyggede indtil børnene skulle køres hjem..

På vej tilbage til mine forældre kørte min mor og jeg forbi en sø min mor har snakket om kunne være et godt sted at få taget billeder :) Var der kun et øjeblik da mine forældre skulle i byen, men fik da taget et par billeder:

post-54439-0-33184500-1372105636_thumb.j post-54439-0-49037800-1372105644_thumb.j

post-54439-0-61199200-1372105655_thumb.j post-54439-0-49602100-1372105666_thumb.j

Beklager billederne ikke er så gode, men det gik lidt hurtigt :wink: Der er meget flottere dernede i virkeligheden og kan godt forestille mig at vi tager derned og får taget billeder :)

Derudover fik vi bestilt mad til receptionen :) Havde ellers snakket om at lave det selv, men kom frem til at det nok ville blive for stressende..

Har bestilt:

-3 lags mini sandwich med salat og pålæg

-Bruchetta med røget laks

-Kyllingespyd marineret i soja

-Frugt

-Crostini med tomat og basilikum

Derudover laver vi nogle tærter selv :) Tror det bliver rigtig godt :)

Redigeret af M.Rose
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lige et par minutter for sent men:

:cheerleader3: :cheerleader3: :cheerleader3: 1 måneds milepæl!!!!!!!! :cheerleader3: :cheerleader3: :cheerleader3:

Wow, det er virkelig tæt på nu! :blink:

Har været til samtale med præsten i dag :)

Det gik rigtig godt, men laver lige et nyt indlæg om det i morgen :wink:

Redigeret af M.Rose
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tillykke med milepælen... igår... Jamen det betyder jo at der ikke engang er en måned mere... Hold da op det er tæt på nu :cheerleader3:

Er I med, eller mangler I stadig meget?

Mange tak :) Synes det er ret vildt at der er under en måned til! Tror egentlig vi er meget godt med, men stresser mig selv lidt af og til.. Det er især receptionen som jeg ikke synes vi har helt styr på, også må de sidste altså gerne snart svare (har SU d. 1 juli..)

Tillykke med milepælen! Fra nu af begynder det virkelig ar gå hurtigt - tro mig! ;-)

Mange tak :) Du er også ved at være ret tæt på nu! Tror også det kommer til at gå rigtig hurtigt :) Heh, kan ikke helt overskue at jeg ikke helt kan nå at bestille ting fra ebay hvis jeg falder over noget fra nu af :tunge:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Samtale med præsten

Så har vi fået snakket med præsten :) Tog til Århus onsdag efter jeg fik fri fra arbejde og overnattede hos H2B's bror og hans kæreste også tog vi over til præsten i går.

Han kender som sagt H2B i forvejen da han var hans feltpræst, men jeg har aldrig mødt ham. Synes heldigvis også han er rigtig flink og lidt speciel på den gode måde :wink:

Fik snakket ritualet igennem, valgt salmer, snakket om os og om ægteskabet :)

Fik nogle gode visdomsord med på vejen og nogle skræk eksempler på hvordan man IKKE skal gøre det når man siger "ja" i kirken..

Vi har lavet 2 planer angående salmer da H2B godt kunne tænke sig "I Danmark er jeg født".

Vi må gerne få den for feltpræsten, men det skal godkendes af den normale præst(eller hvad man nu kalder det :wink:) Så har i dag sendt en mail til hende for at høre om vi må få den og lidt andre spørgsmål omkring riskastning og fotografering som feltpræsten af gode grunde ikke kunne svare på :)

Af salmer har vi valgt:

1. salme: Den signede dag

2. salme: Vi beder, Herre for de to

3. sang/salme: I Danmark er jeg født/Hil dig, frelser og forsoner

4. salme: Du, som har tændt millioner af stjerner

5. salme: Det er så yndigt at følges ad

Det skal nok blive rigtig godt, og er helt tryg ved at han foretager vielsen :)

Edit: har lige fået svar fra præsten og vi må gerne synge "I Danmark er jeg født" bare vi selv sørger for at trykke den :)

Redigeret af M.Rose
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Rigtige dejlige salmer, I har valgt :)

Men jeg kan nu ikke forstå, at kirkens præst skulle godkende "I Danmark er jeg født". Det plejer at være den præst, som holder gudstjenesten, som bestemmer. Men måske kirkens præst skulle spørge organist, som jo kunne have sagt nej :)

Under alle omstændigheder er det skønt, at I har fået lov at synge "I Danmark er jeg født" :)

PS Husk at trykke sangen til organist og sanger(e) :)

Redigeret af GoldRumble
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Rigtige dejlige salmer, I har valgt :)

Men jeg kan nu ikke forstå, at kirkens præst skulle godkende "I Danmark er jeg født". Det plejer at være den præst, som holder gudstjenesten, som bestemmer. Men måske kirkens præst skulle spørge organist, som jo kunne have sagt nej :)

Under alle omstændigheder er det skønt, at I har fået lov at synge "I Danmark er jeg født" :)

PS Husk at trykke sangen til organist og sanger(e) :)

Det var vist pga. organisten som du også skriver :) Og tror også han ville være sikker på ikke at træde kirkens præst over tæerne når han nu låner krirken :)

Men er hvertfald rigtig glad for at vi har fået lov til at synge den :) I sær når det var den der betød mest for H2B..

Hun har også skrevet at vi selv skal sørge for at trykke den så det skal vi nok huske :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Rigtige dejlige salmer, I har valgt :)

Men jeg kan nu ikke forstå, at kirkens præst skulle godkende "I Danmark er jeg født". Det plejer at være den præst, som holder gudstjenesten, som bestemmer. Men måske kirkens præst skulle spørge organist, som jo kunne have sagt nej :)

Under alle omstændigheder er det skønt, at I har fået lov at synge "I Danmark er jeg født" :)

PS Husk at trykke sangen til organist og sanger(e) :)

Det var vist pga. organisten som du også skriver :) Og tror også han ville være sikker på ikke at træde kirkens præst over tæerne når han nu låner krirken :)

Men er hvertfald rigtig glad for at vi har fået lov til at synge den :) I sær når det var den der betød mest for H2B..

Hun har også skrevet at vi selv skal sørge for at trykke den så det skal vi nok huske :)

Ja, det er jo fair nok, at man ikke vil træde nogen over tæerne :)

Og helt personligt er jeg glad for, at det ikke bliver "Hil dig, Frelser og Forsoner". Jeg synes ikke, at den passer til bryllup, men det er nok, fordi jeg har sunget den til en milliard begravelser/bisættelser :D

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer