M.Rose

J&M -sommerbryllup 2013 (TTD billeder)

993 indlæg i dette emne

Bordkort

Så er alle bordkortene færdige og pakket i poser for hvert bord :)

post-54439-0-83316100-1374532536_thumb.j

post-54439-0-03142400-1374532544_thumb.j

Menukort

Menukortene mangler bare at blive foldet :) Der kommer til at stå 3 trekanter på hvert bord :)

post-54439-0-02875500-1374532549_thumb.j

Har desværre ikke lige de store overskud til at skrive i andre tråde (og i min egen :blush: ), men følger stadig med herinde når jeg holder pauser :)

Ellers er jeg i dag begyndt på risposerne.. Puh, synes det tager ret lang tid og det er ikke så spændende :wink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det nogle fine bordkort :)

Kender godt det med at skulle finde tid til at skrive i sin egen (og andres) tråde :blush::badgirl:

En ting er helt sikkert med de risposer: lad være med at komme dem i plastikposer når du er færdig!! Jeg havde skyllet og tørret 2kg ris før vores ferie, og havde så bare kommet dem i en plastikpose igen. De var så nok ikke helt tørre, selvom jeg havde ladet dem ligge en hel dag for at tørre, så der var noget der lignede skimmel på indersiden af posen. :pokey: så det bliver en ommer en af dagene...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det nogle fine bordkort :)

Kender godt det med at skulle finde tid til at skrive i sin egen (og andres) tråde :blush::badgirl:

En ting er helt sikkert med de risposer: lad være med at komme dem i plastikposer når du er færdig!! Jeg havde skyllet og tørret 2kg ris før vores ferie, og havde så bare kommet dem i en plastikpose igen. De var så nok ikke helt tørre, selvom jeg havde ladet dem ligge en hel dag for at tørre, så der var noget der lignede skimmel på indersiden af posen. :pokey: så det bliver en ommer en af dagene...

Føj m de riposter... Ad! Godt du opdagede det!

Kan godt forstå det må være et kedeligt job.

Jeg troede faktisk ikke at det var brudeparret der stod for den tjans... Troede det var familien...

Nogen der er stødt på en eller anden oversigt over hvem der bør stå for hvad? Fx her på Fyn erdet tit naboerne der står for æresport, familien der står forrisposer og transport fra kirken....etc.....

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvor er de fine, det er jo lige om lidt. Håber I får en skøn dag!

Tak :) Ja, det er tæt på nu!

Hvor er det nogle fine bordkort :)

Kender godt det med at skulle finde tid til at skrive i sin egen (og andres) tråde :blush::badgirl:

En ting er helt sikkert med de risposer: lad være med at komme dem i plastikposer når du er færdig!! Jeg havde skyllet og tørret 2kg ris før vores ferie, og havde så bare kommet dem i en plastikpose igen. De var så nok ikke helt tørre, selvom jeg havde ladet dem ligge en hel dag for at tørre, så der var noget der lignede skimmel på indersiden af posen. :pokey: så det bliver en ommer en af dagene...

Godt råd med risposerne! Har også skyllet 2 kg ris, og har virkelig ikke lyst til at lave dem om!

Men godt du opdagede det så du ikke stod med ulækre ris på dagen!

Hvor ser det godt ud :)

Mange tak :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Rigtig smuk kagefigur. simpel, stilet og romantik.

fine bordkort og menu kort .

vi vil se neglelakken:-)

Synes også den er rigtig flot og romantisk :)

Tak :)

Skal prøve at se om jeg kan få taget et ordentligt billede af lakken lidt senere :)

Rigtig flotte bordkort og menukort, ser ud til at have været noget af et arbejde :thumbsupsmileyanim:

MAgne tak :) Det har hvertfald taget lang tid, men det var hyggeligt at lave dem :)

Hvor er det nogle fine bordkort :)

Kender godt det med at skulle finde tid til at skrive i sin egen (og andres) tråde :blush::badgirl:

En ting er helt sikkert med de risposer: lad være med at komme dem i plastikposer når du er færdig!! Jeg havde skyllet og tørret 2kg ris før vores ferie, og havde så bare kommet dem i en plastikpose igen. De var så nok ikke helt tørre, selvom jeg havde ladet dem ligge en hel dag for at tørre, så der var noget der lignede skimmel på indersiden af posen. :pokey: så det bliver en ommer en af dagene...

Føj m de riposter... Ad! Godt du opdagede det!

Kan godt forstå det må være et kedeligt job.

Jeg troede faktisk ikke at det var brudeparret der stod for den tjans... Troede det var familien...

Nogen der er stødt på en eller anden oversigt over hvem der bør stå for hvad? Fx her på Fyn erdet tit naboerne der står for æresport, familien der står forrisposer og transport fra kirken....etc.....

Tror det er lidt forskelligt hvad man gør.. Til de bryllupper jeg har været til har brudeparret selv søret for det hvis der var risposer..

Har ikke set sådan en oversigt, men det kunne egentlig være meget rart :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Prøveosætning

Så har jeg været et smut ved frisøren :) Har fået farvet håret og lavet en prøveopsætning :) Synes selv det er blevet rigtig godt, selvom det bare er en løs opsætning for at få en idé om hvordan det skal sidde :)

post-54439-0-51832100-1374583977_thumb.j

post-54439-0-94175100-1374583993_thumb.j

post-54439-0-26361300-1374583984_thumb.j

post-54439-0-00129400-1374583989_thumb.j

Sløret skal sidde under opsætningen :) Har besluttet mig for at droppe hårkammen, for synes der sker nok når sløret også kommer på..

Fik også aftalt at frisøren lægger makeup på mig :) Er glad for ikke at skulle stå med det selv, som jeg ellers var lidt bekymret for..

Redigeret af M.Rose
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det ser da bare rigtig godt ud :thumbsupsmileyanim::super:

Hvad skal i give for kagefiguren?

Tak, synes også det er blevet rigtig godt :)

Den koster 175 kr på kagebutikken.dk

Ej hvor ser det bare super godt ud. Iiihh.. hvor jeg glæder mig til at se det med slør og det hele :cheerleader3:

Det er rigtig flot med sløret i :) Glæder mig også til at se det hele sammen, men tror det bliver godt :)

Hvor ser det godt ud, sød detalje med fletningen! :a1221: lige mig!

Kan også rigtig godt lide fletningen :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det ser bare super godt ud med dit hår, rigtig fint med de to farver.. Hvor er det bare spændende at det er så tæt på nu..

Det var også lidt pga. de to farver at jeg valgte at droppe hårkammen, for synes der sker rigeligt når de begge kommer frem :)

Det er næsten ikke til at forstå at det er ved at være nu! :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Risposer

Så blev risposerne færdige :) Har lavet 131... Havde egentlig klippet ud til 140, men løb tør for ris og gad ikke købe og skylle mere for at lave de sidste 9..

Synes poserne er blevet fine med det personlige bånd :)

post-54439-0-41440200-1374706184_thumb.j

post-54439-0-38744200-1374706191_thumb.j

Antennetyl

Regner med at det skal stå fremme til receptionen så folk kan snuppe et stykke før de kører videre :)

post-54439-0-49329300-1374706200_thumb.j

Menukort

Menukortene er blevet foldet færdige :) Har lavet 30, så der kommer 3 på hvert bord..

post-54439-0-80135400-1374706211_thumb.j

post-54439-0-56759300-1374706220_thumb.j

Ellers har min mor og jeg været i ikea og købt en masse champagneglas og et par andre småting, bl.a. nogle paraplyer..

I morgen skal der sættes telte op i haven :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvilken slags ris har du brugt??? Grødris??

Og skyller du dem for at de ikke skal smitte af eller hvad?

Har bare brugt de billigste grødris :wink: Skyller dem for at de ikke smitter af på det mørke jakkesæt..

Man skal bare huske at de skal ligge og tørre et godt stykke tid bagefter..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor ser det bare godt ud, total sejt med personligt bånd på risene :cheerleader3:

Synes hvertfald det er en rigtig fin detalje :) Så gør det ikke noget at mine svigerforældre synes jeg er lidt tosset når jeg laver risposer selv hehe :wink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvor er det bare nogle fine ting du har lavet. Kan majet godt lide dine menukort. Må man måske låne skabelonen til dem?

Mange tak :) Har faktisk ikke en skabelon, men det er bare et stykke A4 karton hvor der er taget 6mm af, på den lange led, til dobbeltklæbende tape og det resterende er bare delt i tre :)

Sølvpapiret er bare tekstbokse lavet i word og måler 9x19,69 cm :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvilken slags ris har du brugt??? Grødris??

Og skyller du dem for at de ikke skal smitte af eller hvad?

Har bare brugt de billigste grødris :wink: Skyller dem for at de ikke smitter af på det mørke jakkesæt..

Man skal bare huske at de skal ligge og tørre et godt stykke tid bagefter..

Og husk: ikke komme dem i plastikposer bagefter!! Skimmel på brudeparret er ikke noget vi vil have her, tak!!! :blink::td::wink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvilken slags ris har du brugt??? Grødris??

Og skyller du dem for at de ikke skal smitte af eller hvad?

Har bare brugt de billigste grødris :wink: Skyller dem for at de ikke smitter af på det mørke jakkesæt..

Man skal bare huske at de skal ligge og tørre et godt stykke tid bagefter..

Og husk: ikke komme dem i plastikposer bagefter!! Skimmel på brudeparret er ikke noget vi vil have her, tak!!! :blink::td::wink:

True! Glemte lige at skrive at vi IKKE gider skimmel! :wink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer