Signemin

Under sydlige himmelstrøg - Endelig beretning

467 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Wow! Jeg må vist have lavet sådan en liste, kan bare ikke tage mig sammen... Vi får besøg af præsten næste onsdag, så bliver det pludseligt "virkeligt" på en anden måde... Fedt du har gjort det så overskueligt for dig selv, jeg er dybt misundelig :pokey:

Jeg synes det er en milepæl, så stort tillykke med den :) !

Dejligt at du har lavet en liste. Så har du et nogenlunde overblik over, hvor hist du er med osv

Det ser super overskueligt ud med din tidsplan! Og hvor er kjolen dog flot til dig, er helt pjattet med slæbet!

din tidsplan ser ganske overskuelig ud :loveshower::loveshower: er stadig helt pjattet med din kjole SÅ smuk

At lave overskuelige planer er virkelig en af mine spidskompetencer... At følge dem og overholde dem slavisk er ikke - men så laver jeg bare en ny :wink:

Men godt I synes det ser super overskueligt ud, så får jeg nok ikke så travlt som det ellers synes oppe i mit hoved en sen nattetime når jeg ikke kan sove...

Og dejligt I er så vilde med min kjole!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

DIY hår, make-up og negle



Da stilen hos de italienske frisører og make-up artister mere er "more is more" end "less is more" har jeg besluttet at sørge for det hele selv med assistance fra en af mine dejlige veninder. Vi har alle vores teenageår været hinandens prøveklude, hvad angik frisurer og make-up, så vi skal nok klare den.



Håret har jeg besluttet skal sættes op i en stor knold og med finger-waves for til. Umiddelbart tænker jeg at holde looket meget enkelt, men med lækre detaljer.


Jeg har forsøgt mig lidt selv, men må opgive at lave finger-waves på egen hånd. Jeg mangler simpelthen øjne i nakken og to ekstra arme, så i denne omgang må I nøjes med min test med knolden og mine finger-wave inspirations billeder.



post-65875-0-51189200-1404217081_thumb.j post-65875-0-39872200-1404217009_thumb.j


post-65875-0-56294800-1404217769_thumb.j



Make-up'en bliver 20'er inspireret, men betydelig mere nedtonet. Som udgangspunkt er planen af benytte mig af Rikkes make-up blog's fine brude make-up guide og ændre en smule på øjne og læber. Jeg har fundet nogle fine inspirationsbilleder, der kan hjælpe mig lidt på vej. Så mangler jeg bare at investere i en dejlig masse ny make-up og øve mig til den sidder i skabet.



post-65875-0-92483000-1404217429_thumb.j post-65875-0-58444700-1404217436_thumb.j



Jeg har desuden virkelig været i dilemma omkring mine negle. Jeg har meget tynde negle, der deler sig i lag ved næsten enhver lejlighed. Det kræver en intens pleje med olier, cremer og styrkende neglelak at holde dem fine. Derfor har jeg længe gået og tænkt på om jeg skulle få lavet kunstige negle inden vi rejste til Italien.


Nu har jeg dog investeret i Depends start-kit til gel negle og jeg må indrømme at det fungerer fantastisk! Mit første forsøg på fransk lak var med ok succes, men må indrømme at andet forsøg blev super fint. Se selv...



post-65875-0-61537800-1404217777_thumb.j


Redigeret af Signemin
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fedt med den trin for trin beskrivelse, den snupper jeg lige :tunge:Du er virkelig ved at have styr på det hele

Ja, den er super fin.

Man køber sig dog fattig hvis man skal investere i hele arsenalet, men jeg planlægger at købe et par af delene og så supplere med det jeg har i forvejen.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Virkelig flot inspiration ;) I like alot!!!!

Tak... Men vi går jo også lidt efter det samme 20'er look, så det undrer mig ikke! Vi bliver fantastiske!

Jeg bruger slet ikke make up til dagligt, så vi bruger min søsters arsenal og supplerer :wink: Så får hun også lidt ud af at stille sin service til rådighed

Dejligt! Det er altid dejligt at få opdateret sit udstyr...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder fantastisk!! Menuen lyder også rigtig god synes jeg :)

Åhh tænk der nu er under 2 år til mit eget italienske bryllup.

Glæder mig til at høre om alt!!

Og så er du stadig virkelig smuk i den kjole altså....

Dejligt du suger til dig.... Og lige pludselig er der under et år til Jeres bryllup! Tiden går forfærdelig stærkt lige pludselig...

Vi har været forlovede i lidt over 15 måneder nu og tiden er bare fløjet afsted....

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Milepæl - 2 måneder!!



Vi føler det alle på et eller andet tidpunkt...


Tiden har fået vinger og lige pludselig står vi overfor en af de største begivenheder i vores liv.


Herhjemme har der ellers været lidt dødvande den sidste måneds tid, men nu må jeg hellere se at komme igen og få bestilt de sidste ting. Jeg skal have bestilt pompom'er, sæbebobler og styroporkugler til vores "kork-bolde".



Denne uge er jeg så småt begyndt på bordkortene...


Jeg kan ikke rigtig nå frem til hvad jeg synes er pænest, men alle andre jeg har spurgt er helt sikre i deres sag. Nu får I også muligheden for at spille ind. Hvilke af mine bordkort er bedst? Det med det stemplede navn (til venstre) eller det med det håndskrevne navn (til højre)??



post-65875-0-70023000-1404992460_thumb.j


0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tillykke med milepælen! :)

Ja, tiden går altså hurtigt lige pludselig. Det har også stået ret stille her men vi skal vist også til at igang igen snart!

Jeg synes det håndskrevne er flottest! :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med milepælen! :)

Ja, tiden går altså hurtigt lige pludselig. Det har også stået ret stille her men vi skal vist også til at igang igen snart!

Jeg synes det håndskrevne er flottest! :)

Du har en meget fin håndskift, og det til højre syntes jeg er flottest:-)

Uhh jeg synes også tiden går hurtigt lige pludselig, men vores bryllup er jo også 3 dage efter jeres :-)

Det er så fint med håndskriften så hvis du har tålmodigheden så synes jeg I skal vælge den

-HAHA- I er så enige med både min H2B, mine forældre og flere af mine venner... Jeg har altid fået ros for min håndskrift, men jeg er samtidig så fandens perfektionistisk at jeg selv synes der er masser af fejl (som andre først ser når jeg påpeger dem og alligevel synes er petitesser).

Jeg skal nok have masser af tålmodighed til at skrive dem i hånden, så det bliver ikke noget problem. Jeg skal bare lige have opdateret mit kalligrafi-alfabet og øvet mig lidt igen, så skal de nok blive flotte alle sammen.

Redigeret af Signemin
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Helt klart håndskreven!! Og tillykke med milepælen!! det går så stærkt nu!

Er Le Calandre også et hotel?

Håndskreven it is!! Så..

Nej Le Calandre er ikke et hotel, men ejerne har flere restauranter og bistroer rundt om i egnen. Vi har booket et værelse på et Bed and Breakfast sted mindre end 1 km fra restauranten... Så kan vi slingre "hjem" i seng når vi har spist og fået lækker vin...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tillykke med milepælen! :)

Ja, tiden går altså hurtigt lige pludselig. Det har også stået ret stille her men vi skal vist også til at igang igen snart!

Jeg synes det håndskrevne er flottest! :)

Du har en meget fin håndskift, og det til højre syntes jeg er flottest:-)

Uhh jeg synes også tiden går hurtigt lige pludselig, men vores bryllup er jo også 3 dage efter jeres :-)

Det er så fint med håndskriften så hvis du har tålmodigheden så synes jeg I skal vælge den

-HAHA- I er så enige med både min H2B, mine forældre og flere af mine venner... Jeg har altid fået ros for min håndskrift, men jeg er samtidig så fandens perfektionistisk at jeg selv synes der er masser af fejl (som andre først ser når jeg påpeger dem og alligevel synes er petitesser).

Jeg skal nok have masser af tålmodighed til at skrive dem i hånden, så det bliver ikke noget problem. Jeg skal bare lige have opdateret mit kalligrafi-alfabet og øvet mig lidt igen, så skal de nok blive flotte alle sammen.

Ihhh det kender jeg godt.... Sune har forbudt mig at skrive noget i hånden, ikke fordi jeg ikke er god til kalligrafi, men fordi jeg er så perfektionistisk at vi skulle ud og købe dobbelt så meget karton

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg synes faktisk bedst om det stemplede navn, men de er begge flotte.
Kender godt det der med at tiden flyver afsted - og tro mig, det bliver ved med at gå hurtigere og hurtigere. Jeg har selv 2 uger tilbage i morgen og forstår slet ikke hvor den sidste måned blev af!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det går rigtig hurtigt- om 5 dage er der kun 23 måneder❤️

Er alligevel glad for at have god tid - har ingen wedding planner så skal jo selv arrangere du et meste. Heldigvis kender vi jo ejerne af stedet rigtig godt og han har lovet at hjælpe med det praktiske😊

Hvor meget giver I for en fotograf på dagen??

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Milepæl - 2 måneder!!

Vi føler det alle på et eller andet tidpunkt...

Tiden har fået vinger og lige pludselig står vi overfor en af de største begivenheder i vores liv.

Herhjemme har der ellers været lidt dødvande den sidste måneds tid, men nu må jeg hellere se at komme igen og få bestilt de sidste ting. Jeg skal have bestilt pompom'er, sæbebobler og styroporkugler til vores "kork-bolde".

Denne uge er jeg så småt begyndt på bordkortene...

Jeg kan ikke rigtig nå frem til hvad jeg synes er pænest, men alle andre jeg har spurgt er helt sikre i deres sag. Nu får I også muligheden for at spille ind. Hvilke af mine bordkort er bedst? Det med det stemplede navn (til venstre) eller det med det håndskrevne navn (til højre)??

Bordkort.jpg

Stort tillykke med milepælen søde Signe... :)

Tiden kommer til at gå stærkt nu, men du skal nok nå det hele.. :)

Jeg synes også det håndskrevet er bedst... Du har en fin skrift... :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tillykke med milepælen! Du har ret, lige pludselig går det bare megastærkt :) og jeg vil også sige at det håndskrevne er flottest og det er nok praktisk også fordi det er noget større og derfor lettere at læse :) nyd de sidste måneder :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tillykke med milepælen! :)

Ja, tiden går altså hurtigt lige pludselig. Det har også stået ret stille her men vi skal vist også til at igang igen snart!

Jeg synes det håndskrevne er flottest! :)

Du har en meget fin håndskift, og det til højre syntes jeg er flottest:-)

Uhh jeg synes også tiden går hurtigt lige pludselig, men vores bryllup er jo også 3 dage efter jeres :-)

Det er så fint med håndskriften så hvis du har tålmodigheden så synes jeg I skal vælge den

-HAHA- I er så enige med både min H2B, mine forældre og flere af mine venner... Jeg har altid fået ros for min håndskrift, men jeg er samtidig så fandens perfektionistisk at jeg selv synes der er masser af fejl (som andre først ser når jeg påpeger dem og alligevel synes er petitesser).

Jeg skal nok have masser af tålmodighed til at skrive dem i hånden, så det bliver ikke noget problem. Jeg skal bare lige have opdateret mit kalligrafi-alfabet og øvet mig lidt igen, så skal de nok blive flotte alle sammen.

Ihhh det kender jeg godt.... Sune har forbudt mig at skrive noget i hånden, ikke fordi jeg ikke er god til kalligrafi, men fordi jeg er så perfektionistisk at vi skulle ud og købe dobbelt så meget karton

Jeg frygter også for mit forbrug af pap.... Men jeg må nive mig selv i armen og tvinge mig til at acceptere nogle enkelte småfejl...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Enig :cheerleader3: Stor tålmodighed, men det kan virkelig blive flot. Heldigvis er det min søster, der skal lave vores... "Vi" starter i morgen :tunge:

Ja - det skal nok blive flot... Og jeg regner med at få dem færdig i løbet af denne uge... Så skal jeg nok spam'e Jer med blærerække...

Jeg synes faktisk bedst om det stemplede navn, men de er begge flotte.

Kender godt det der med at tiden flyver afsted - og tro mig, det bliver ved med at gå hurtigere og hurtigere. Jeg har selv 2 uger tilbage i morgen og forstår slet ikke hvor den sidste måned blev af!

Jeg har som sagt selv også være meget tvivl. Jeg kan godt lide skrifttypen på stemplet, da den for mig virker sådan lidt uformel. Min kære H2B kan dog absolut ikke lide at bogstaverne får sådan lidt forskellig tykkelse afhængig af trykket på stemplet. Mine forældre og flere af mine venner synes det er mere personligt med det håndskrevne.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer