Signemin

Under sydlige himmelstrøg - Endelig beretning

467 indlæg i dette emne

Nyt billede af kjolen



Så er det her!


Længe ventet og højt ønsket!



Hvor er det fantastisk at være i kjolen igen og ikke mindst i en lidt stylet udgave.


Tag jer ikke af håret - jeg skal have fat i nogen lidt større curlere så jeg ikke ender op med en fuglerede!



post-65875-0-87467000-1395847734_thumb.j


0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Elsker dine to øverste inspirationsbilleder !!! :) Opsat hår kunne bare være så flot til din kjole.. Det er nok ikke det letteste, men er din veninde lidt fingernem og tålmodig, så kan jeg ikke se at det skulle være et problem :) Jeg satte min lillesøsters gallahår - hun blev rigtig fin og det holdt hele natten :) Hår mousse før det sættes og lak efter - det holder :lol::tunge:

De to nederste af Josephines er også bare viiiiildt smukke :heart::rolleyes: Men kræver også et langt tykt hår :)

Prøv jer frem og husk at tage billeder :lol::lol::lol:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Elsker dine to øverste inspirationsbilleder !!! :) Opsat hår kunne bare være så flot til din kjole.. Det er nok ikke det letteste, men er din veninde lidt fingernem og tålmodig, så kan jeg ikke se at det skulle være et problem :) Jeg satte min lillesøsters gallahår - hun blev rigtig fin og det holdt hele natten :) Hår mousse før det sættes og lak efter - det holder :lol::tunge:

De to nederste af Josephines er også bare viiiiildt smukke :heart::rolleyes: Men kræver også et langt tykt hår :)

Prøv jer frem og husk at tage billeder :lol::lol::lol:

Yes - Josephines billeder er helt vildt flotte... Det er kun længden der halter - tykkelsen har jeg...

Ihhh den er smuk! Og du er smuk! :loveshower::loveshower::loveshower::loveshower:

Iiiih tusind tak....

Jeg er også vildt glad for billedet (jeg kommer nok til at smugkigge på det et par gange).

Håret blev lidt forhastet, men som sagt mine curlere gav lidt for 90'er puddelhund små krøller... Vi skal nok få os sporet ind på noget der fungerer i mit hår. Begrænsningen ligger dog lidt i at vi ikke har alt for meget tid. Vielsen er kl. 12. - der er lidt mere end en halv times kørsel fra vores lokation til rådhuset og så skal det jo heller ikke blive for stresset.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Yes - Josephines billeder er helt vildt flotte... Det er kun længden der halter - tykkelsen har jeg...

Iiiih tusind tak....

Jeg er også vildt glad for billedet (jeg kommer nok til at smugkigge på det et par gange).

Håret blev lidt forhastet, men som sagt mine curlere gav lidt for 90'er puddelhund små krøller... Vi skal nok få os sporet ind på noget der fungerer i mit hår. Begrænsningen ligger dog lidt i at vi ikke har alt for meget tid. Vielsen er kl. 12. - der er lidt mere end en halv times kørsel fra vores lokation til rådhuset og så skal det jo heller ikke blive for stresset.

Ja jeg kan se at du har håret til det :lol: Med blødere udgaver tror jeg sagtens du kunne lave en rigtig flot kortere udgave af det! :) Og så er der jo tid endnu for at vokse i :)

Det kan jeg godt forstå :) Må også være fedt at have et, hvor du lige er smukseret lidt - jeg ligner en jeg ved ikke hvad på mine billeder, med mega uglet hår, fordi jeg havde total panik-morgen den dag :tunge:

Men jo større curlere kommer du rigtig langt med :) Og er dit hår krållet på forhånd tager Josephines frisurer ikke så lang tid at have :) Det øver I jer jo bare på! :lol:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Nyt billede af kjolen

Så er det her!

Længe ventet og højt ønsket!

Hvor er det fantastisk at være i kjolen igen og ikke mindst i en lidt stylet udgave.

Tag jer ikke af håret - jeg skal have fat i nogen lidt større curlere så jeg ikke ender op med en fuglerede!

attachicon.gifDSC_0504(2).jpg

Jeg er nød til at sige ……. WOOOOOW … Sikke en fantastisk smuk kjole! Og lige så smuk B2B …. Hold nu op hvor ser du godt ud … :):loveshower:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg tror da at jeg har kigget forkert på dine billeder fra prøvningen for jeg troede at der var et satin bånd i taljen

Du har ikke kigget forkert. Jeg fik et bælte i taljen fordi kjolen var to størrelser større og på ingen måde sad til i taljen.

Jeg har endnu ikke besluttet mig om jeg skal have et bælte - kjolen er jo også super fin uden...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Yes - Josephines billeder er helt vildt flotte... Det er kun længden der halter - tykkelsen har jeg...

Iiiih tusind tak....

Jeg er også vildt glad for billedet (jeg kommer nok til at smugkigge på det et par gange).

Håret blev lidt forhastet, men som sagt mine curlere gav lidt for 90'er puddelhund små krøller... Vi skal nok få os sporet ind på noget der fungerer i mit hår. Begrænsningen ligger dog lidt i at vi ikke har alt for meget tid. Vielsen er kl. 12. - der er lidt mere end en halv times kørsel fra vores lokation til rådhuset og så skal det jo heller ikke blive for stresset.

Ja jeg kan se at du har håret til det :lol: Med blødere udgaver tror jeg sagtens du kunne lave en rigtig flot kortere udgave af det! :) Og så er der jo tid endnu for at vokse i :)

Det kan jeg godt forstå :) Må også være fedt at have et, hvor du lige er smukseret lidt - jeg ligner en jeg ved ikke hvad på mine billeder, med mega uglet hår, fordi jeg havde total panik-morgen den dag :tunge:

Men jo større curlere kommer du rigtig langt med :) Og er dit hår krållet på forhånd tager Josephines frisurer ikke så lang tid at have :) Det øver I jer jo bare på! :lol:

Jeg har ikke krøller i forvejen, kun en anelse naturkrøl der nok nærmere ligner krus i løbet af en times tid efter badet.

Men min mision her de næste par måneder må være at finde den rette størrelse curlere, metode og produkter.... Det skal nok blive fint!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Din kjole er bare så elegant. Du bliver så smuk!!!

Wauw, hvor er både du og kjolen bare flotte! Du bliver en smuk brud! :)

Hold da op en smuk kjole. Den klæder både din figur, men bestemt også resten af dig :)

Er så enig med de andre!! Du er smuk og din kjole fremhæver alt det gode :)

Super smuk kjole!

Super smuk kjole

Det er jo en perfekt kjole, og ikke mindst passer den godt til jeres fremragende omgivelser;-)

Hvor er din kjole bare smuk og hvor sidder den helt vidunderligt på dig :)

Så flot kjole!

Tusind tak piger.

Den er også vildt dejligt at have på. Det eneste jeg lige skal have lavet på den er et par centimeters oplægning, måske en smule tilretning over brystet (afhænger af BH) og måske en anden løsning til dansestroppen. Ellers sidder den som en drøm...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jubii endelig:) Hvor er den og du altså bare smuk!!! Har du ikke et billede af ryggen også?;) Er misundelig på dit fyldige hår, det bliver stensikkert virkelig flot med lidt blødere krøller!

Ja - endelig.... Og så glemte jeg selvfølgelig alt om at få taget et billede bag fra, da min veninde egentlig stort set var på vej ud af døren da hun tog billederne... Men så er der lidt til gode endnu!

Jeg er også super glad for mit hår, selv om det er lidt at et arbejde at have så meget af det. Det tager en krig at tørre og jeg fælder som en i h...., så der er jo hår allevegne (til trods for jeg stadig er udstyret med en manke på hovedet :tunge: ).

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nyt billede af kjolen

Så er det her!

Længe ventet og højt ønsket!

Hvor er det fantastisk at være i kjolen igen og ikke mindst i en lidt stylet udgave.

Tag jer ikke af håret - jeg skal have fat i nogen lidt større curlere så jeg ikke ender op med en fuglerede!

attachicon.gifDSC_0504(2).jpg

Jeg er nød til at sige ……. WOOOOOW … Sikke en fantastisk smuk kjole! Og lige så smuk B2B …. Hold nu op hvor ser du godt ud … :):loveshower:

Tusind tak....

Dejligt at få så mange søde kommentarer, man er jo altid sin egen største kritiker, så man glemmer lidt at andre ikke ser det man selv ser i spejlet... Så det varmer sgu dejlig meget...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer