Signemin

Under sydlige himmelstrøg - Endelig beretning

467 indlæg i dette emne

Den mørkebrune fra 2011 er fabelagtig til dig! Din egen hårfarve er også rigtig god. Den platinblonde er flot til dig med virker lidt kunstig i det.. Jeg kan jo godt lide kontraster så synes en lyshåret kvinde i en hvid kjole er en kende kedeligt og ordinært. Men du kan jo bære næsten hvad som helst, men selv om jeg normalvis er en stor fortaler for rødt hår, synes jeg ikke det er det bedste valg tid dig.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tænker sådan en brun, som er lige en tak mørkere end din naturlige farve (som klæder dig rigtig godt, men jeg har selv den hårfarve, og hvis du er bare en smule ligesom mig, så synes man selv den er lidt kedelig ;) )

Jeg tænker måske 4N eller 4CH - de er gode til hudfarven, da de ikke er så mørke at ens hud syner for lys.

Jeg synes det ville være synd, hvis du går lysere end din egen farve... Dit ansigt er flottere med brunt hår, efter min mening :)

post-68266-0-02093800-1390461155_thumb.j

1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er helt vild med 2006'en - og den nuværende udgave :loveshower:

Det gælder både farve og frisure...

Jeg ved ikke helt om 2006 billedet yder helt retfærdighed, da det har været en tur igennem en retouche, men det var det eneste billede jeg lige kunne finde hvor man ordentlig kunne se hårfarven. Men tak - det var en meget underlig farve at vende sig til (havde aldrig været så blond før), men jeg endte faktisk med at synes den var rigtig flot.

Synes du bærer både den varme mørkebrune og platin blonde rigtig godt!! Er misundelig ;) Har aldrig selv turdet andet end langt og lyst - eller har farvet mit hår én gang selv og det var en skandale! = orange gult....

Det er også noget af en omgang, men næsten hver gang jeg har været hårmodel har det primært været hos færdiguddannede frisører på special-kurser. Det giver lidt ro, selv om jeg har været ude i kreationer med pink og orange pandehår og en anden gang delvis 80'er stakpermanent.

Min mørke korte klip var dog til afgangseksamen på frisørskolen og den var super fin, men da håret groede ud igen blev det lidt for tydeligt at hun havde været i tidpres og ikke rigtig kunne overskue en hvirvel hvilket resulterede i en sjov tot der strittede ud i luften et par måneder.

Jeg har sågar haft næsten lilla hår - men det var også efter en uheldig hjemmefarvning, så det undgår jeg for det meste...

Fed collage. Jeg er ret vild med din hårfarve nu og den mørkebrune fra 2011:-)

Tak. Jeg tror også bare det er mig selv der synes min hårfarve er lidt kedelig :rolleyes:

Heller lyst end mørkt er min tanke. Men lige hvor lyst kan jeg ikke svare på

Lyst er også pænt til mig. Jeg tror dog ikke jeg lige kaster mig ud i den platin blonde igen - det er sgu lidt en hård omgang for håret.

Du kan bære det hele! Så det er bare at mærke efter, hvad du har lyst til at have :) Har du spurgt H2B, hvad han bedst kan li'?

Personligt har jeg også skiftet hårfarve og frisurer mange gange. Jeg er dog vendt "hjem" til min egen hårfarve, med lidt ekstra lyse striber / brune striber i, så der er et større spil. Jeg har det sådan, at til mit bryllup vil jeg gerne være tro mod mig selv - og ha' min egen hårfarve, bare peppet op med striber.

Tusind tak.

Den med H2B er lidt svær. Han er farveblind, så som han siger - han kan godt se forskel på lyst og mørkt, men alt det der striber og highlights, det opdager han ikke rigtig. Hans eneste "krav" er at jeg har langt hår - Han elsker mit lange hår (typisk mænd)... Men det regner jeg heller ikke med at skille mig af med lige foreløbigt - der går nok lige et par år endnu.

God idé med de lyse striber. Jeg vil jo egentlig også helst ligne mig selv, men i og med jeg så tit skifter hårfarve og frisure vil folk ikke finde det underligt.

Den mørkebrune fra 2011 er fabelagtig til dig! Din egen hårfarve er også rigtig god. Den platinblonde er flot til dig med virker lidt kunstig i det.. Jeg kan jo godt lide kontraster så synes en lyshåret kvinde i en hvid kjole er en kende kedeligt og ordinært. Men du kan jo bære næsten hvad som helst, men selv om jeg normalvis er en stor fortaler for rødt hår, synes jeg ikke det er det bedste valg tid dig.

Jeg var også meget vild med farven i den mørkebrune. Den var selvfølgelig meget "farvet" at se på de første par uger, men med lidt naturligt slidtage blev den kun kønnere.

Den platinblonde var meget blond - de havde givet mig tredobbelt omgang og bad mig råbe højt hvis det begyndte at gøre ondt ( den kemi - den kemi)... De første mange dage kunne jeg slet ikke finde ud af det når der faldt en hårtot ned over skulderen - men den sad jo fast - så den måtte jo være min :huh:

Jeg synes at det helt vildt flot til dig med det helt lyse! :cheerleader3:

Tak.

Jeg synes også at det fra 2011 er så godt til dig. Varm glød og flot nuance hvis du ikke vil have din egen farve. :)

Tak.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg tænker sådan en brun, som er lige en tak mørkere end din naturlige farve (som klæder dig rigtig godt, men jeg har selv den hårfarve, og hvis du er bare en smule ligesom mig, så synes man selv den er lidt kedelig ;) )

Jeg tænker måske 4N eller 4CH - de er gode til hudfarven, da de ikke er så mørke at ens hud syner for lys.

Jeg synes det ville være synd, hvis du går lysere end din egen farve... Dit ansigt er flottere med brunt hår, efter min mening :)

Jeg er vist fuldstændig lige som dig :tunge: - typisk at det man selv har synes man er kedeligt - og det de andre har er vildt flot....

Men gode farveforslag. Jeg havde selv tænkt tanken, men jeg er simpelthen så ubeslutsom når det kommer til at vælge selv (en fordel ved at være hårmodel)...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Altså jeg havde en ide om, at jeg da skulle være mega rødhåret! Du ved, som på disse billeder!

Elsker det, det ser så sindssygt godt ud, piv frækt og min Hubbys yndlingsfarve er rød... :thumbsupsmileyanim:

Men men men, var hos frisøren i går. Hun sagde sin ærlige mening, mht. at det nok ikke går til min hudfarve.

Jeg er lykkelig over hendes ærlighed, tror nemlig måske hun har ret.. Det er bare mig som er teenage-fjolle-vild med den farve... Og så sammen med den hvide kjole - Priceless!

Men det må jeg nok hellere lade være med... Jeg må nok bare gå efter en brun, ala dem jeg anbefalede dig :)

Man vil jo nødigt ødelægge ens look ved at farve håret en "forkert" farve.... :td:

post-68266-0-91912900-1390466982_thumb.j

post-68266-0-16820400-1390467044_thumb.j

post-68266-0-82762100-1390467048_thumb.j

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Som den eneste, så melder jeg mig på 2008, meget rødbrun. Jeg synes den røde farve blandet med den mørke farve gør noget virkeligt godt for dine meget mørkebrune øjne (som er super flotte :wink: ). Den platinblonde synes jeg måske ser lidt kold ud (du kan sagtens bære det, forstå mig ret), og jeg tænker det måske ikke er det du har lyst til at udstråle (det kan også bare være billedet der gør det). Din egen hårfarve med lyse spidser er lidt 'hverdagsagtig' - ment på den pænest tænkelige måde. Så jeg tænker, at hvis du helst bare vil ligne dig selv, som din kæreste kender dig, så ville jeg nok vælge den. Men tænker lidt, at hårfarven, som alt andet på den dag, også har meget at gøre med, hvad man egentlig vil udstråle :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Altså jeg havde en ide om, at jeg da skulle være mega rødhåret! Du ved, som på disse billeder!

Elsker det, det ser så sindssygt godt ud, piv frækt og min Hubbys yndlingsfarve er rød... :thumbsupsmileyanim:

Men men men, var hos frisøren i går. Hun sagde sin ærlige mening, mht. at det nok ikke går til min hudfarve.

Jeg er lykkelig over hendes ærlighed, tror nemlig måske hun har ret.. Det er bare mig som er teenage-fjolle-vild med den farve... Og så sammen med den hvide kjole - Priceless!

Men det må jeg nok hellere lade være med... Jeg må nok bare gå efter en brun, ala dem jeg anbefalede dig :)

Man vil jo nødigt ødelægge ens look ved at farve håret en "forkert" farve.... :td:

Selv om jeg også synes rød er en vildt fed farve vil det være så ærgerligt lige at ramme den forkerte nuance...

Jeg har været rød flere gange, men nogle resultater var helt sikkert bedre end andre.

For mig er det mere en nuance som denne jeg er forelsket i - men jeg tror ikke jeg tør kaste mig ud i det til brylluppet...

post-65875-0-06796700-1390560002_thumb.j

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg synes faktisk din egen hårfarve er flottest :rolleyes:

Måske med et strejf af kobber? Jeg bruger selv af og til Sanotint Honningblond til at give lidt glød :)

Det ser sådan her ud..

1508568_10152171412046683_3261604_n.jpg

Det er helt ok... Til trods for at jeg til tider synes min egen hårfarve er lidt kedelig, må jeg indrømme at der også er dage hvor jeg synes den er super flot. Som så meget andet afhænger det hele jo lidt af humøret den dag - om frisuren vil sidde osv.

BTW - vildt fedt billede... (og smuk hårfarve)... Kobbertoner er helt sikkert også et hit!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Synes det hår du har nu er rigtig flot! Kan godt lide den der ombre-effekt hvor håret er lysere i spidserne. Det kan også give et smukt spil i en opsætning.
Men for søren, hvor er du heldig, at du kan bære ALLE hårfarver, du kan jo vælge efter humør ;-)!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Som den eneste, så melder jeg mig på 2008, meget rødbrun. Jeg synes den røde farve blandet med den mørke farve gør noget virkeligt godt for dine meget mørkebrune øjne (som er super flotte :wink: ). Den platinblonde synes jeg måske ser lidt kold ud (du kan sagtens bære det, forstå mig ret), og jeg tænker det måske ikke er det du har lyst til at udstråle (det kan også bare være billedet der gør det). Din egen hårfarve med lyse spidser er lidt 'hverdagsagtig' - ment på den pænest tænkelige måde. Så jeg tænker, at hvis du helst bare vil ligne dig selv, som din kæreste kender dig, så ville jeg nok vælge den. Men tænker lidt, at hårfarven, som alt andet på den dag, også har meget at gøre med, hvad man egentlig vil udstråle :)

Den var jeg også meget glad for!

Vil så lige tilføje at mine øjne faktisk ikke er mørkebrune, men grønne (og jeg elsker dem!)....

Den platinblonde tror jeg heller ikke jeg begiver mig ud i igen. Den var simpelthen et helvede at gro ud og mine spidser var totalt ødelagte (men så er det godt jeg sagtens kan bære en kort frisure).

Fedt beskrivelse BTW... Min egen hårfarve er "hverdagsagtig"! Det er jo ikke fordi jeg ikke kan lide den - men jeg ser jo på den hver dag (i perioder), så når jeg nu sådan ekstraordinært skal gifte mig med mit dejlige stykke mandfolk, så må det jo gerne være lidt anderledes end til hverdag...

Så farvet bliver jeg - om det bare bliver lidt highlights der giver håret et stil eller om jeg går hele vejen ud, det må tiden vise. Men det er i hvert fald super dejligt at få lidt indput.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Synes det hår du har nu er rigtig flot! Kan godt lide den der ombre-effekt hvor håret er lysere i spidserne. Det kan også give et smukt spil i en opsætning.

Men for søren, hvor er du heldig, at du kan bære ALLE hårfarver, du kan jo vælge efter humør ;-)!

Tusind tak...

Om jeg kan bære ALLE farver er nok lidt ved siden af - jeg har i hvert fald engang præsteret en næsten sort mørkebrun hvor jeg ligende et lig indtil sommeren havde sat både sit præg på min hud og mit hår :wink: .

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Synes det hår du har nu er rigtig flot! Kan godt lide den der ombre-effekt hvor håret er lysere i spidserne. Det kan også give et smukt spil i en opsætning.

Men for søren, hvor er du heldig, at du kan bære ALLE hårfarver, du kan jo vælge efter humør ;-)!

Tusind tak...

Om jeg kan bære ALLE farver er nok lidt ved siden af - jeg har i hvert fald engang præsteret en næsten sort mørkebrun hvor jeg ligende et lig indtil sommeren havde sat både sit præg på min hud og mit hår :wink: .

Så er det heldigt at du skal giftes efter sommer ;-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Synes det hår du har nu er rigtig flot! Kan godt lide den der ombre-effekt hvor håret er lysere i spidserne. Det kan også give et smukt spil i en opsætning.

Men for søren, hvor er du heldig, at du kan bære ALLE hårfarver, du kan jo vælge efter humør ;-)!

Tusind tak...

Om jeg kan bære ALLE farver er nok lidt ved siden af - jeg har i hvert fald engang præsteret en næsten sort mørkebrun hvor jeg ligende et lig indtil sommeren havde sat både sit præg på min hud og mit hår :wink: .

Så er det heldigt at du skal giftes efter sommer ;-)

Yeps :lol: - så gælder det bare om at undgå for mange mærker efter stropper osv....

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Synes det hår du har nu er rigtig flot! Kan godt lide den der ombre-effekt hvor håret er lysere i spidserne. Det kan også give et smukt spil i en opsætning.

Men for søren, hvor er du heldig, at du kan bære ALLE hårfarver, du kan jo vælge efter humør ;-)!

Tusind tak...

Om jeg kan bære ALLE farver er nok lidt ved siden af - jeg har i hvert fald engang præsteret en næsten sort mørkebrun hvor jeg ligende et lig indtil sommeren havde sat både sit præg på min hud og mit hår :wink: .

Så er det heldigt at du skal giftes efter sommer ;-)

Yeps :lol: - så gælder det bare om at undgå for mange mærker efter stropper osv....

Ja, der må lægges en ordenlig tanning-strategi, helt uden stropmærker ;-). Det bliver noget af en udfordring!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Som den eneste, så melder jeg mig på 2008, meget rødbrun. Jeg synes den røde farve blandet med den mørke farve gør noget virkeligt godt for dine meget mørkebrune øjne (som er super flotte :wink: ). Den platinblonde synes jeg måske ser lidt kold ud (du kan sagtens bære det, forstå mig ret), og jeg tænker det måske ikke er det du har lyst til at udstråle (det kan også bare være billedet der gør det). Din egen hårfarve med lyse spidser er lidt 'hverdagsagtig' - ment på den pænest tænkelige måde. Så jeg tænker, at hvis du helst bare vil ligne dig selv, som din kæreste kender dig, så ville jeg nok vælge den. Men tænker lidt, at hårfarven, som alt andet på den dag, også har meget at gøre med, hvad man egentlig vil udstråle :)

Den var jeg også meget glad for!

Vil så lige tilføje at mine øjne faktisk ikke er mørkebrune, men grønne (og jeg elsker dem!)....

Den platinblonde tror jeg heller ikke jeg begiver mig ud i igen. Den var simpelthen et helvede at gro ud og mine spidser var totalt ødelagte (men så er det godt jeg sagtens kan bære en kort frisure).

Fedt beskrivelse BTW... Min egen hårfarve er "hverdagsagtig"! Det er jo ikke fordi jeg ikke kan lide den - men jeg ser jo på den hver dag (i perioder), så når jeg nu sådan ekstraordinært skal gifte mig med mit dejlige stykke mandfolk, så må det jo gerne være lidt anderledes end til hverdag...

Så farvet bliver jeg - om det bare bliver lidt highlights der giver håret et stil eller om jeg går hele vejen ud, det må tiden vise. Men det er i hvert fald super dejligt at få lidt indput.

:blush: Jeg synes bare de så så mørke ud :oops: Men hvis de er grønne, så giver et rødligt skær god mening, da rød og grøn jo er kontrast farver, og det røde dermed burde få det grønne i dine øjne til "poppe" (jaja, det lyder bedre på engelsk: make them pop). Jeg stemmer altså stadig for rødbrunt :tunge: Det kommer også til at være super smukt under den italienske efterårssol :wink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Uha, jeg holder også på ombre! Er du gal, det bærer du godt. Det er faktisk en tendens, jeg selv drømmer om at kaste mig ud i, men jeg

synes bare ikke, det er alle, der bærer det lige godt. Du ser til gengæld fantastisk ud med det :wink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Synes det hår du har nu er rigtig flot! Kan godt lide den der ombre-effekt hvor håret er lysere i spidserne. Det kan også give et smukt spil i en opsætning.

Men for søren, hvor er du heldig, at du kan bære ALLE hårfarver, du kan jo vælge efter humør ;-)!

Tusind tak...

Om jeg kan bære ALLE farver er nok lidt ved siden af - jeg har i hvert fald engang præsteret en næsten sort mørkebrun hvor jeg ligende et lig indtil sommeren havde sat både sit præg på min hud og mit hår :wink: .

Så er det heldigt at du skal giftes efter sommer ;-)

Yeps :lol: - så gælder det bare om at undgå for mange mærker efter stropper osv....

Ja, der må lægges en ordenlig tanning-strategi, helt uden stropmærker ;-). Det bliver noget af en udfordring!

Ja - med udfordringen tages gerne op.... Om ikke andet ligger det sommerhus vi skal i til sommer dejlig isoleret - så jeg ligger bare topløs :b223:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Som den eneste, så melder jeg mig på 2008, meget rødbrun. Jeg synes den røde farve blandet med den mørke farve gør noget virkeligt godt for dine meget mørkebrune øjne (som er super flotte :wink: ). Den platinblonde synes jeg måske ser lidt kold ud (du kan sagtens bære det, forstå mig ret), og jeg tænker det måske ikke er det du har lyst til at udstråle (det kan også bare være billedet der gør det). Din egen hårfarve med lyse spidser er lidt 'hverdagsagtig' - ment på den pænest tænkelige måde. Så jeg tænker, at hvis du helst bare vil ligne dig selv, som din kæreste kender dig, så ville jeg nok vælge den. Men tænker lidt, at hårfarven, som alt andet på den dag, også har meget at gøre med, hvad man egentlig vil udstråle :)

Den var jeg også meget glad for!

Vil så lige tilføje at mine øjne faktisk ikke er mørkebrune, men grønne (og jeg elsker dem!)....

Den platinblonde tror jeg heller ikke jeg begiver mig ud i igen. Den var simpelthen et helvede at gro ud og mine spidser var totalt ødelagte (men så er det godt jeg sagtens kan bære en kort frisure).

Fedt beskrivelse BTW... Min egen hårfarve er "hverdagsagtig"! Det er jo ikke fordi jeg ikke kan lide den - men jeg ser jo på den hver dag (i perioder), så når jeg nu sådan ekstraordinært skal gifte mig med mit dejlige stykke mandfolk, så må det jo gerne være lidt anderledes end til hverdag...

Så farvet bliver jeg - om det bare bliver lidt highlights der giver håret et stil eller om jeg går hele vejen ud, det må tiden vise. Men det er i hvert fald super dejligt at få lidt indput.

:blush: Jeg synes bare de så så mørke ud :oops: Men hvis de er grønne, så giver et rødligt skær god mening, da rød og grøn jo er kontrast farver, og det røde dermed burde få det grønne i dine øjne til "poppe" (jaja, det lyder bedre på engelsk: make them pop). Jeg stemmer altså stadig for rødbrunt :tunge: Det kommer også til at være super smukt under den italienske efterårssol :wink:

Ja rød klæder mine øjne godt...

Så rødbrun er helt sikkert en del af farverne i spil... Og ingen grund til at undskylde (det er jo også mørke og små billeder, så det er ikke helt til at se)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Uha, jeg holder også på ombre! Er du gal, det bærer du godt. Det er faktisk en tendens, jeg selv drømmer om at kaste mig ud i, men jeg

synes bare ikke, det er alle, der bærer det lige godt. Du ser til gengæld fantastisk ud med det :wink:

Tak...

Det var nu ikke et look jeg havde planlagt, men sådan blev det efter jeg forrige sommer lysnede mit hår et par toner for at få lidt sommerlook i det... Jeg fandt en spray, der lysnede lidt på samme måde som hvis man opholder sig meget i solen... Det var egentlig super smart, da jeg så bare kunne give udgroningerne et pist engang imellem, så der ikke kom en for skarp overgang.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Til at kaste med!



For frugtbarhed og en lykkelig fremtid! Der kastes ris på brudeparret af mange årsager, men det er ikke ens betydende med at det er det vi skal have...



Da pladsen foran rådhuset i Siena huser et utal af duer foreslog vores weddingplanner at vi, som man ofte gør i Italien, vælger hvide rosenblade i stedet. Den var vi med det samme med på, da min kære svigermor virkelig er bange for fugle og jeg for den sags skyld heller ikke har lyst til at være den sære fuglekvinde i parken på min bryllupsdag.


Som et tillæg har jeg desuden planer om sæbebobler, som så mange af jer andre, men jeg tænker at det vil være et hit hos alle børnene, da rosenblade jo er lidt svære at kaste med når man ikke er så stor.



Vores weddingplanner sørger for rosenbladene, så nu skal jeg bare på jagt efter en ordentlig omgang sæbebobler til ungerne! Jeg tror det kommer til at se vildt flot ud sammen! Og min svigermor var helt med på idéen, da hun her i weekenden lige ville forhøre sig med hensyn til om det var tilladt at kaste ris og jeg fortalte om alle duerne :lol: .



post-65875-0-66107700-1390826162_thumb.j


0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer