Signemin

Under sydlige himmelstrøg - Endelig beretning

467 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Glæder mig til at se billeder af din kjole igen - i den rigtige størrelse og det hele!! :)

Jeg glæder mig også til at prøve den endnu en gang... Jeg kan næsten selv tage den på (der er dog en helveds masse knapper bag på, så armene må have en pause ind imellem), men jeg foretrækker at nogen hjælper mig....

Desværre ejer vi ikke et stort spejl, så at fotografere sig selv i spejlet er ikke en mulighed...

Jeg er dog sikker på der kommer en anledning til at få taget et billede eller to i løbet af næste uge... Så både I og jeg må væbne os med lidt tålmodighed :wink: .

1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Milepæl - en af de seriøse!



Wow... Jeg var lige ved at glemme det!


Men i dag er der jo kun et halvt år til...


Og der er så mange ting der endnu ikke er helt på plads, så nu må vi vist hellere se at komme igang.


H2B synes også det er et lidt mere realistisk perspektiv nu, så han er allerede i fuld gang med at booke hoteller til vores bryllupsrejse :7himmel: .


0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

TIllykke med milepælen. Fra nu af flyver tiden afsted! :cheerleader3:

Tillykke med milepælen :cheerleader3:

Tillykke med milepælen

Tillykke med milepælen ❤️❤️❤️

Weee... Stort tillykke med milepælen... 6 måneder går lyn hurtigt.. :loveshower:

Stort Tillykke med milepælen. Det går bare stærkt efter de 6 mdr synes jeg. :cheerleader3:

Tillykke med milepælen!! :)

Yay milepael!!!! Tillykke :cheerleader3: :cheerleader3:

Tusind tak BK-tøser.... Det går pludselig forfærdelig stærk det her (selvfølgelig på den gode måde :lol: ).

1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej og tillykke med milepæl, lokation kjole mm - det ser fantastisk ud!!! Vi skal selv giftes i Italien, nærmere betegnet Sicilien i juni 2016 så det er fantastisk at læse med på din tråd❤ og må jeg sige din kjole er helt fantastisk smuk!

Tusind tak! - og spændende med endnu et italiensk bryllup...

Det er sgu en stor beslutning, men vi er simpelthen så lykkelige for vores valg :7himmel: .

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Skulle der ikke snart komme nye billeder af den kjole???? ;)

et forsinket tillykke med milepælen! Ja nu kan det jo nærmest kun gå for langsomt … :loveshower:

Glæder mig til at se de nye billeder af kjolen .. :tunge:

Sorry tøser.... Jeg kom vist til at love for meget :(

Jeg er desværre gået hen og blevet syg, så billeder må vente til næste uge.... Jeg kan sgu ikke lige overskue at stå og ligne udskidt æblegrød i min fine kjole :tunge: .

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skulle der ikke snart komme nye billeder af den kjole???? ;)

et forsinket tillykke med milepælen! Ja nu kan det jo nærmest kun gå for langsomt … :loveshower:

Glæder mig til at se de nye billeder af kjolen .. :tunge:

Sorry tøser.... Jeg kom vist til at love for meget :(

Jeg er desværre gået hen og blevet syg, så billeder må vente til næste uge.... Jeg kan sgu ikke lige overskue at stå og ligne udskidt æblegrød i min fine kjole :tunge: .

God bedring :loveshower: så har vi noget at glæde os til :7himmel:

1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

H2B's jakkesæt



Så har vi også hentet min kommende mands tøj til dagen - eller bare jakkesættet!


Det er en super lækker sag fra David Andersen med fede detaljer.



post-65875-0-73908900-1395232887_thumb.j post-65875-0-04823400-1395232894_thumb.j



Manden har flere år snakket om et skræddersyet jakkesæt. Han går i jakkesæt til daglig på arbejdet, så det er på ingen måde fordi han mangler :wink: , men han skal alligevel altid have ordnet en del på de jakkesæt han køber. Så da muligheden lå der til en fantastisk pris - januar salg for 5000,- hoppede vi på.


Og det er jo ikke kun mig der skal have nyt til vores store dag....


Så skal der bare findes en skjorte der har samme farve hvid som min kjole!



Som en lille teaser er her et lille detaljefoto af vores tøj sammen - billedet bliver af mig i kjolen kommer på når min veninde, der også skal sætte hår osv. kommer og hygger med mig på onsdag!



post-65875-0-56482400-1395232902_thumb.j


Redigeret af Signemin
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer