Det behøver jo ikke koste så meget, selvom man går i butikker. Lilly har udsalg i øjeblikket, og der kan man få kjoler, der er ganske pæne, helt ned til 1000,- Så billigt tænker jeg ikke en gang, at man kan få kjoler fra jj's.
Derudover skal du huske, at kjolen kan blive taget i tolden, hvor der så kan komme told og moms på. Momsen udgør i sig selv 25% af kjolens værdi. Det er i hvert fald værd at huske.