nette03

Medlem
  • Antal besvarelser

    708
  • Tilmeldt

  • Sidste besøg

Alle besvarelser af nette03

  1. Jeg synes det ser rigtig godt ud! Efter min mening er det slet ikke nødvendigt med stearinlys når du har lyskæden. MariaSchmidts forslag om at farve tyllet synes jeg er rigtig god, så der kommer lidt mere farve på... lidt flere snefnug og så er den lige i øjet efter min smag
  2. Må jeg spørge hvor din H2B hører til? hvilken kaserne.. Skal han stadig afsted eller er det slut med forsvaret? Han har været på Flyvestation Karup lige indtil sidste mandag, hvor han startede i skole Så det er heldigvis slut med udsendelser (hovedsageligt min skyld, da jeg syntes det var alt alt for hårdt at skulle undvære ham) Går næsten ud fra at din H2B er på Skive kaserne?
  3. Velkommen til, dato-søster Min H2B har været i Afghanistan et par gange, dog kun 3 måneder ad gangen og synes det var meget lang tid at skulle undvære ham!! Så godt du har en bryllupsplanlægning at fokusere på
  4. Hej og tillykke med frieriet. Sikke en flot ring
  5. Tillykke med det kommende bryllup. (Du er ikke ene om den sygelige trang til orden, lister, skemaer osv. )
  6. Puha det må have været noget af en omgang du har været igennem! Men heldigvis lyder det til, at det går den rigtige vej nu
  7. Jeg tror det bliver meget elegant! Er vild med den type klase-øreringe.
  8. Lidt inspiration over temaet til vores bryllup: (Forstår simpelthen ikke hvorfor det billede skal være så småt før det kan uploades??)
  9. WAOW du er da mega kreativ! Det er super flot
  10. Mange tak, glæder mig meget til også at følge med i jeres planlægning
  11. Jeg vil også være med Vi skal giftes d. 4. august 2012 i Dollerup kirke.
  12. Hej med jer. Jeg har kigget med herinde et stykke tid, og havde egentlig lovet mig selv, at der skulle gå laaang tid før jeg skulle skrive herinde... I overbevisningen om, at jeg SLET ikke er gået igang med at planlægge ned i detaljer endnu. Men jeg må jo nok tilstå at det er jeg!!! Vi skal giftes i august 2012, og kjolen er i hus Farvetemaet bliver gl. rosa, mørk pink/fuchia og farven på båndet på min kjole (kan ikke helt definere den... champagne måske?) Jeg håber i vil hjælpe mig lidt i form af billeder af bordpynt, accessories osv. Der passer ind i farvetemaet. Mvh. Nette
  13. Tror faktisk det er et billede jeg har fundet herinde, mest for at bruge farven på rosen som inspiration. Men ja, det ser ret sødt ud. Og tak