yndlings-Lea

Jan & Lea

1,604 indlæg i dette emne

Hej Sandra

Her er et lille stykke, men du skal huske at dele med Stine!

:bearhug:

Ej hvor uretfærdig med endu et billede - nu bliver jeg virkelig rigtig sulten og kan næsten ikke vente til frokost. Skal nok dele (nok ikke 50/50 men hun får en lille haps :bearhug: )

Og før jeg glemmer det tillykke med de - 1 måned. Ja det er ikke så længe til Love rules.

:) Sandra

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har lige fået mail fra Bono :bearhug:

U2-koncerten

Undlad venligst at besvare denne email - please do not reply to this email

Kære Koncertgæst,

For at give dig og alle de mange andre gæster den bedst mulige oplevelse

både før, under og efter koncerten, beder vi dig læse denne mail igennem og

evt. videregive informationerne til andre gæster.

Mød frem i god tid:

Vi opfordrer dig til at komme i god tid på koncertdagen, idet for eksempel

trafik, parkeringsforhold og kø ved indgangene kan forsinke dig i at komme

frem til din plads til tiden.

På billetten står hvilken indgang du skal benytte for at komme ind i

Parken. Af sikkerhedsmæssige hensyn er det ikke muligt at komme ind ad

andre indgange.

Hvis du vil være sikker på at komme ind til tiden, skal du være ved din

indgang senest 45 minutter inden koncerten.

Portene åbner kl. 17. Koncerten starter kl. ca. 19, hvor der er opvarmning

med The Soundtrack of our Lives, efterfulgt af Razorlight. Koncerten

forventes afsluttet ca. 23:30.

Kropsvisitation:

Af hensyn til alles sikkerhed vil der ved alle indgange blive foretaget

kropsvisitation af al publikum. Det letter naturligvis presset ved

indgangene, hvis I samarbejder hér, så alle kan komme ind hurtigst muligt.

Det er ikke tilladt at medbringe følgende i Parken:

- Våben af enhver art

- Fyrværkeri

- Store kameraer og professionelt fotoudstyr.

- Videoudstyr

- Lydoptagere

- Laserpenne

- Bannere

- Paraplyer

- Klapstole, skamler mv. - hverken tilladt i stå- eller

siddesektionerne.

- Drikkevarer (emballage underordnet)

- Madvarer

Ovennævnte effekter vil blive afvist i indgangene. Du sparer derfor dig

selv for ærgrelse og de øvrige gæster for ventetid ved IKKE at medbringe

nogle af disse ting til Parken.

Det er tilladt at medbringe kikkert og små lommekameraer.

Garderobe:

Der vil IKKE være mulighed for at komme af med overtøjet i en garderobe i

Parken.

Med venlig hilsen,

Billetlugen & dkbmotor

Tilmeld dig eventuelt vor koncertklub på www.dkbmotor.dk ,så får du først

info om nye, kommende koncerter !

HEHE...jeg glææææææææææææder mig til søndag!

0

Del dette indlæg

Jeg har lige fået mail fra Bono :)

.

.

.

Ej hvor er jeg da jealoux på dig i dag - først den lækkre kage og nu det. Vi slippede forbi nogle biletter - ville så gerne have været med.

MMMEEEENNNN Misudelse er en grimt ting - så jeg glader mig for jer og håber vi får en langt berettning.

:bearhug: Sandra

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Lea...

Spændende med kun en måned tilbage...

Vildt god ide med et indeks på side 1 til os der er kommet lidt senere ind i "kampen"... Jeg har tyvstjålet din idé og brugt det i min tråd også... Håber det er ok... :)

Mange hilsner fra Susanne

Hej Susanne

Ja, det er nemlig spændende!

Og du stjæler selvfølgelig bare de ideer, du kan bruge...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Sandra

Her er et lille stykke, men du skal huske at dele med Stine!

Ej hvor uretfærdig med endu et billede - nu bliver jeg virkelig rigtig sulten og kan næsten ikke vente til frokost. Skal nok dele (nok ikke 50/50 men hun får en lille haps :bearhug: )

Og før jeg glemmer det tillykke med de - 1 måned. Ja det er ikke så længe til Love rules.

:) Sandra

Tak Sandra!

Og del nu ligeligt... :griner:-

0

Del dette indlæg

Hej Lea

Kun 1 måned til LOVE RULES! Hvor må der være fedt :bearhug:

Det skal nok blive hyggeligt på søndag, vi glæder os til at høre alt om jeres koncerttur:band:  :band:  :band:

:)

Ja det er for vildt med den ene måned ikk?

Og ja, på søndag bliver for fed! WOW! -Jeg får totalt tøjkrise... :bearhug:

0

Del dette indlæg

Jeg har lige fået mail fra Bono :bearhug:

.

.

.

Ej hvor er jeg da jealoux på dig i dag - først den lækkre kage og nu det. Vi slippede forbi nogle biletter - ville så gerne have været med.

MMMEEEENNNN Misudelse er en grimt ting - så jeg glader mig for jer og håber vi får en langt berettning.

:bearhug: Sandra

Vi var også heldige...en af vores venner meldte sig til på en internetside og fik 4 billetter, inden de blev sat til salg her i DK...

:)

0

Del dette indlæg

Tillykke babe med måneds dagen, det er stort :bearhug:

æh lea, ingen håndvåben til U2 koncerten, jamne så går alt det sjove jo af, hm er i nu sikre på, at I så alligevel gider :griner:-

:) Rikke

Tak Smukke Rikke!

Ja nemlig! -Hvor er det sjove så, når jeg ikke må have min basuka og top gun med?? -Nå, så bliver jeg jo tvunget til at lytte til musikken...hvis ikke jeg kan smugle Klaras vand-riffel med... :bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor er der bare ikke lang tid tilbage hvá Beauty :bearhug:

Det er helt vildt - dine sommerfugle må også begynde at baske kraftigere. Mine er i hvert fald :)

Jeg glæder mig til at se dig på lørdag, og selvfølgelig også til at se Sessen IRL - hun er sikkert lige så smuk som sin Sesse-Mama :guitar:

:bearhug: Anne

0

Del dette indlæg

Hvor er der bare ikke lang tid tilbage hvá Beauty :boohoo:

Det er helt vildt - dine sommerfugle må også begynde at baske kraftigere. Mine er i hvert fald :bearhug:

Jeg glæder mig til at se dig på lørdag, og selvfølgelig også til at se Sessen IRL - hun er sikkert lige så smuk som sin Sesse-Mama :guitar:

:bearhug: Anne

Nej, tiden nærmer sig...og endnu mere for dig...3 DAGE

Jeg glæder mig også rigtigt meget til at se smukke dig på lørdag. Klara kommer desværre ikke med alligevel, så det er kun mig...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kjære Lea

Jeg er såååååå misunnelig over at du skal på U2 konserten i København. Elsker U2, men på grunn av stooore bilettproblemer i Norge ble det ingen billetter på meg selv om jeg ringte fra billettkontorene åpnet :bearhug::bearhug::boohoo: . Konserten var i går og har fått terningkast 6 i alle aviser. Alle hevder at dette er den beste konserten som er avholdt i Norge noensinne!! Gled deg masse og kos deg på konserten!!!!!!

Gikk nettopp gjennom din huskeseddel til bryllupet og har lyst til å tilføre en liten detalj. Jeg er blitt anbefalt å ha med et kamera i overnattingsbagen man skal ha med bryllupsnatten. På den måten kan dere få hyggelige bilder av første frokost på sengen som nygifte, kjolen som endelig er brukt, eller din kjære som akkurat har mottat morgengaven. :)

Stor :bearhug: fra Anita

0

Del dette indlæg

Kære Anita

Hvor er det dejligt, at du igen har fået mere tid til os her på BK. Som jeg skrev i din tråd, har jeg savnet dig :hug:

Kjære Lea

Jeg er såååååå misunnelig over at du skal på U2 konserten i København. Elsker U2, men på grunn av stooore bilettproblemer i Norge ble det ingen billetter på meg selv om jeg ringte fra billettkontorene åpnet :bearhug:  :boohoo:  :) . Konserten var i går og har fått terningkast 6 i alle aviser. Alle hevder at dette er den beste konserten som er avholdt i Norge noensinne!! Gled deg masse og kos deg på konserten!!!!!!

Jeg glæder mig også utroligt meget...i hvert fald har jeg glædet mig, og glæden kommer forhåbentlig også igen. -Lige nu overskygges den bare af nogle dumme problemer :hug:

Men! -Så snart det er søndag, er jeg i koncert-humør!

Gikk nettopp gjennom din huskeseddel til bryllupet og har lyst til å tilføre en liten detalj. Jeg er blitt anbefalt å ha med et kamera i overnattingsbagen man skal ha med bryllupsnatten. På den måten kan dere få hyggelige bilder av første frokost på sengen som nygifte, kjolen som endelig er brukt, eller din kjære som akkurat har mottat morgengaven.  :hug:

Stor :bearhug:  fra Anita

Det var da en rigtig god idé. Det havde jeg slet ikke skænket en tanke! Tak søde!

0

Del dette indlæg

Lidt heldig har jeg da været... :bearhug:

Jeg har nemlig fået 60 prøver af Ole Henriksen til mine gaveposer. Jeg havde afskrevet sådan noget med duftprøver, fordi det ikke lige er vores og vores gæsters stil. Men Ole derimod...det er jeg bare så glad for!

:heppe:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Lidt heldig har jeg da været... :boohoo:

Jeg har nemlig fået 60 prøver af Ole Henriksen til mine gaveposer. Jeg havde afskrevet sådan noget med duftprøver, fordi det ikke lige er vores og vores gæsters stil. Men Ole derimod...det er jeg bare så glad for!

<{POST_SNAPBACK}>

Ej hvor cuuul Lea...Det er da for blæret. Der er ligesom lidt mere "klasse" over OH "the Guru" of skin.

Tillykke med erhvervelsen :bearhug:

:bearhug: Anne - der er liiidt misundelig - tænkt at få 60 OH prøver :bearhug:

0

Del dette indlæg

Lidt heldig har jeg da været... :)

Ej hvor cuuul Lea...Det er da for blæret. Der er ligesom lidt mere "klasse" over OH "the Guru" of skin.

Tillykke med erhvervelsen :blush:

:blush: Anne - der er liiidt misundelig - tænkt at få 60 OH prøver :)

Ja, jeg er også bare super glad for det... Der er nemlig klasse over Ole. I luuve ´im! :hjerte:

:blush:

0

Del dette indlæg

hej Lea

tillykke med - 1 måneds dagen ..... hvor tiden dog flyver .....

Hvor er det bare way cool at du har fået OH produkter.... det er bare sååå skønne .... :hearts:  :hearts:

Ja, tiden flyver søde Marie...lige nu kan jeg ikke følge med. Håber, det kkommer...

Og ja, jeg er simpelt hen så glad for mine OH prøver...

:blush:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer