Guest d.s.a

Brudekjolen !!

1,615 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Føler mig også som Scarlett O´Hara ;)

:lol::cheerleader3::bestwishes::cheerleader3::loveboard::bearhug::griner:-

Wauw Malene-Louise, hold da helt op sådan en kjole. Nej hvor er den bare flot!!!!!! Jeg kan godt forstå at du føler det er kjolen.

Og de farver sammen, er super. Den får mig til at tænke på chokolademouse med flødeskum.

:):):):)-HAHA-:heart::pokey:

Knus fra Heidi

0

Del dette indlæg

Her er min kjole :cheerleader3:

Glemte at få taget billeder af mig i den, så sommetider bliver jeg nervøs for hvordan det nu er den sidder på mig... og om den nu er rigtig!!!

Glæder mig til tilretningen - så kommer mavefornemmelsen forhåbentlig igen!

Skal lige sige at slæbet skal halveres - jeg er ikke til det helt store slæb.

Hvor er den fiiiin :cheerleader3: Hvor er den fra? Den ligner nemlig min på en prik, næsten :bearhug:

0

Del dette indlæg

Fik så også købt min kjole, dog i meget god tid, men når drømmekjole er der, og så til halvpris..

post-36973-1248280767.jpg

Fik ikke taget et billede da jeg havde kjolen på, så det må komme senere, men regner med at skulle i den evt inden jul, og se om den stadig passer :D mit slikforbrug er på nedtrapning, så kjolen forhåbenlig bliver ved med at passe :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Fik så også købt min kjole, dog i meget god tid, men når drømmekjole er der, og så til halvpris..

Fik ikke taget et billede da jeg havde kjolen på, så det må komme senere, men regner med at skulle i den evt inden jul, og se om den stadig passer :D mit slikforbrug er på nedtrapning, så kjolen forhåbenlig bliver ved med at passe :cheerleader3:

Rigtig flot kjole det er meget i stilen som jeg kunne tænke mig. Må jeg spørge hvor du har købt den, du skriver nemlig noget om halv pris og det tiltaler mig meget :cheerleader3:

Knuz Anette

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det ser sørme ud til at jeg har glemt at komme min smukke Lilly-kjole i denne tråd, nu er min planlægning jo røget ret langt tilbage i køen, men i kære zillaer skal da ikke snydes for et kig på kjolen... Dette er det bedste billede af kjolen uden at jeg dækker for den med blomster eller diverse...

post-35647-1248290758.jpg

og så lige et fra selve den store dag...

post-35647-1248290816.jpg

0

Del dette indlæg

Rigtig flot kjole det er meget i stilen som jeg kunne tænke mig. Må jeg spørge hvor du har købt den, du skriver nemlig noget om halv pris og det tiltaler mig meget :cheerleader3:

Knuz Anette

Hej Anette

Butikken lå i Ribe, de havde ophørsudsalg, det er en '08 model fra sincerity :bearhug:

Ærgeligt de har lukket, de havde nemlig en del kjoler i samme stil..

0

Del dette indlæg

Fik ikke taget et billede da jeg havde kjolen på, så det må komme senere, men regner med at skulle i den evt inden jul, og se om den stadig passer :D mit slikforbrug er på nedtrapning, så kjolen forhåbenlig bliver ved med at passe :bearhug:

Knuz Anette

Hej Anette

Butikken lå i Ribe, de havde ophørsudsalg, det er en '08 model fra sincerity :)

Ærgeligt de har lukket, de havde nemlig en del kjoler i samme stil..

Øv Øv ..... nå jeg må bare lede vidre :) Tak fordi du svarede :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Min kjole. Designet af mig og min storesøster og syet af min mor :iloveyou:

Den er meget let og luftig. Grundkjolen er syet i bomuld og lagene er chiffon og organza. Sløret er samme organza-stof som på kjolen.

bryllup24.jpg

bryllup2.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Så kommer der lige et billede af min kjole :):)

Jeg har købt en af Kinai's smukke kjoler, og den er helt fantastisk :thumbsupsmileyanim:

Billederne er fra da jeg prøvede kjolen hos Kinai, vores eget kamera er blevet væk, så

jeg har ikke fået taget billeder efter den dag :)

Her er kjolen forfra

akdeft.jpg

Og bagfra

zl7ldt.jpg

og fra siden

282p8hk.jpg

:kiss:

0

Del dette indlæg

Her er min skønne kjole som jeg skal hente til november. Jeg har ikke prøvet den endnu, derfor har jeg ingen billeder af mig i den endnu :thumbsupsmileyanim:

Super flot kjole. kan godt lide at du har valgt én som bliver brudt i den hvide farve af rød waaauww siger jeg bare :-) :)

Tak - jeg elsker den også allerede, og jeg har kun set billederne. Det var kærlighed ved første blik :)

Vores tema kommer til at køre i det røde og hvide, så det passer perfekt...

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer