yndlings-Lea

post-wedding-party

526 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

LEA, NÅR DU ENGANG ER KOMMET DIG OVENPÅ BRYLLUPPET, SÅ MÅ DU LIGE SE PÅ HVAD DET ENDER MED MADMÆSSIGT- SAMMENSKUDSGILDE, KOKKEN OG JOMFRUEN ELLER HVAD :)

Jaja...take it easy. Det er ikke lige noget, der er blandt de næste 10 prioriteringer...og ærligt talt, så har jeg brug for at slappe lidt af. Hvorfor er det lige, at det haster?

:)

0

Del dette indlæg

LEA, NÅR DU ENGANG ER KOMMET DIG OVENPÅ BRYLLUPPET, SÅ MÅ DU LIGE SE PÅ HVAD DET ENDER MED MADMÆSSIGT- SAMMENSKUDSGILDE, KOKKEN OG JOMFRUEN ELLER HVAD :)

<{POST_SNAPBACK}>

Jaja...take it easy. Det er ikke lige noget, der er blandt de næste 10 prioriteringer...og ærligt talt, så har jeg brug for at slappe lidt af. Hvorfor er det lige, at det haster?

<{POST_SNAPBACK}>

læg mærke til ordene " når du engang" :balloon: (husbonden presser på for en pris, spørg mig ikke hvorfor- jeg vil ikke lægge pres på dig, bestemt ikke)

Redigeret af CrazyMissDaisy
0

Del dette indlæg

LEA, NÅR DU ENGANG ER KOMMET DIG OVENPÅ BRYLLUPPET, SÅ MÅ DU LIGE SE PÅ HVAD DET ENDER MED MADMÆSSIGT- SAMMENSKUDSGILDE, KOKKEN OG JOMFRUEN ELLER HVAD :balloon:

læg mærke til ordene " når du engang" ()() (husbonden presser på for en pris, spørg mig ikke hvorfor- jeg vil ikke lægge pres på dig, bestemt ikke)

Fint nok...pas bare på med at skrive med Caps Lock på nettet. -Det betyder, at du råber...

Og fuldstændigt lige meget, at du skriver "når du engang"...når der skrives her i tråden, plejer jeg at tage action med det samme. For ellers glemmer jeg det..og jeg bladrer jo ikke tilbage i tråden for at se, om der er noget, jeg har glemt...så kunne jeg jo ikke lave andet!

Men ærligt, lad ikke dette udvikle sig til en diskussion. Jeg laver denne fest i mit tempo...Jeg lægger hus og hjem til + tid til planlægningen...og det gør jeg gerne! -Men jeg gider ikke hundses...ønskes et andet tempo, kan man jo planlægge og tage initiativ til en anden fest.

0

Del dette indlæg

LEA, NÅR DU ENGANG ER KOMMET DIG OVENPÅ BRYLLUPPET, SÅ MÅ DU LIGE SE PÅ HVAD DET ENDER MED MADMÆSSIGT- SAMMENSKUDSGILDE, KOKKEN OG JOMFRUEN ELLER HVAD :balloon:

<{POST_SNAPBACK}>

<{POST_SNAPBACK}>

læg mærke til ordene " når du engang" ()() (husbonden presser på for en pris, spørg mig ikke hvorfor- jeg vil ikke lægge pres på dig, bestemt ikke)

<{POST_SNAPBACK}>

Fint nok...pas bare på med at skrive med Caps Lock på nettet. -Det betyder, at du råber...

Og fuldstændigt lige meget, at du skriver "når du engang"...når der skrives her i tråden, plejer jeg at tage action med det samme. For ellers glemmer jeg det..og jeg bladrer jo ikke tilbage i tråden for at se, om der er noget, jeg har glemt...så kunne jeg jo ikke lave andet!

Men ærligt, lad ikke dette udvikle sig til en diskussion. Jeg laver denne fest i mit tempo...Jeg lægger hus og hjem til + tid til planlægningen...og det gør jeg gerne! -Men jeg gider ikke hundses...ønskes et andet tempo, kan man jo planlægge og tage initiativ til en anden fest.

<{POST_SNAPBACK}>

caps lock var simpelthen ikke min mening. jeg opdagede det først da jeg havde skrevet. og jeg skrev det vist også nedenunder at det var et ups

selvfølgelig skal du gøre det i dit tempo- gemalen presser som sagt på mig for en pris, og den eneste måde jeg ku få ham til at holde kaje, var ved at skrive i tråden. der ligger ikke noget dybere bag det end det.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa alle sammen jeg må desvære aflyse  :bearhug: ..jeg kan ikke den weekend  desværre....havde glemt at jeg havde lavet en anden aftale. Det er bare så surt http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/sad.gif

mange knus Solveig

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg bliver også nødt til at melde fra.............jeg skal til sjælland tilo eksamen d. 12 oktober også, og jeg har sq ikke råd til at tage derover to gange på samme uge.

Jeg er ked af det med alle jer tøser der skulle køre med......... sorry.

Knus Trisse -HAHA-

<{POST_SNAPBACK}>

Postet billedePostet billedePostet billede

Redigeret af Britteren
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg bliver også nødt til at melde fra.............jeg skal til sjælland tilo eksamen d. 12 oktober også, og jeg har sq ikke råd til at tage derover to gange på samme uge.

Jeg er ked af det med alle jer tøser der skulle køre med......... sorry.

Knus Trisse ()()

<{POST_SNAPBACK}>

ÆV!

<{POST_SNAPBACK}>

STORT ÆV. :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Med smerte i hjertet, bliver jeg også nødt til at melde fra! Min søster har flyttet hendes 30 års fødselsdag til den dag.... Sorry, men hun kommer nu først!

Håber at i får en kanon dag, og at der bliver taget billeder, så jeg kan se, hvad jeg går glip af!

()() Nancy

0

Del dette indlæg

Med smerte i hjertet, bliver jeg også nødt til at melde fra! Min søster har flyttet hendes 30 års fødselsdag til den dag.... Sorry, men hun kommer nu først!

Håber at i får en kanon dag, og at der bliver taget billeder, så jeg kan se, hvad jeg går glip af!

()() Nancy

Hvor ærgeligt Nancy! Jeg sletter dig...du kan jo bare sige til, hvis nu din søster flytter sin fødselsdag igen...

0

Del dette indlæg

Tja... Jeg er så en af dem som skulle være kørt med Zunshine. Og nu har jeg ikke nogen måde at komme frem...

Derudover har jeg den sidste måned gået med en lidt dårlig smag i munden, fordi d. 8. er vores (Dan og min) 3 års dag. Dan sagde godt nok i starten at jeg sagtens kunne tage afsted, men han har på det sidste givet udtryk for at han er lidt ked af ikke at kunne være sammen med mig denne dag...

Og så er der økonomien i det hele; penge hænger ikke just på træerne hos os. Jeg læser og Dan er arbejdsløs, og jeg har lige været på een studietur, og har fået at vide at vi skal til NORGE til februar... Egentlig fedt nok, men dyrt i et i forvejen stramt budget.

Så... Lige nu er der MANGE ting der taler imod min deltagelse. Håber jeg får puslet tingene sammen så det passer, men ellers er jeg nødt til at melde fra...

()()

arno

0

Del dette indlæg

Det lyder som en super hyggelig, sjov, festlig, fornøjelig osv. dag, men det er så altså lige den dag hvor vi siger ja til hinanden i kirken!

Så jeg tror jeg holder mig til den fest, men rigtig gó fornøjelse, og håber på at se billeder mm. fra jeres fest.

Mie ()()

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tja... Jeg er så en af dem som skulle være kørt med Zunshine. Og nu har jeg ikke nogen måde at komme frem...

Derudover har jeg den sidste måned gået med en lidt dårlig smag i munden, fordi d. 8. er vores (Dan og min) 3 års dag. Dan sagde godt nok i starten at jeg sagtens kunne tage afsted, men han har på det sidste givet udtryk for at han er lidt ked af ikke at kunne være sammen med mig denne dag...

Og så er der økonomien i det hele; penge hænger ikke just på træerne hos os. Jeg læser og Dan er arbejdsløs, og jeg har lige været på een studietur, og har fået at vide at vi skal til NORGE til februar... Egentlig fedt nok, men dyrt i et i forvejen stramt budget.

Så... Lige nu er der MANGE ting der taler imod min deltagelse. Håber jeg får puslet tingene sammen så det passer, men ellers er jeg nødt til at melde fra...

arno

Hmm, kan godt se, at der er en del ting, der taler imod. Dog vil jeg fortsat håbe på at se dig Arno!

:bearhug:

0

Del dette indlæg

ATTENTION!

Nu nærmer tiden sig for vores PWP.

Jeg foreslår, at I dukker op her hos mig i løbet af eftermiddagen den 8. oktober.

For at holde prisen så lav som mulig, synes jeg, at vi skal lave et sammenskudsgilde, og at man tager sine egne drikkevarer med. I er selvfølgelig velkommene til at bruge mit køkken til at bikse jeres ret sammen i.

Vores hus er okay-stort, men alligevel kommer vi nok til at skiftes til at sidde ned, hvis alle kommer.

Bettina Pihl vil gerne komme og tage lidt billeder. Hvis I tager en CD med og en frankeret kuvert med jeres adresse på, vil hun sende jer kopier.

Woman Wedding er inviteret, men har ikke lige afset tid til at svare endnu.

Karin fra Face Body (bl.a. Ole Henriksen, Murad, Youngblood) vil komme og give os nogle knaldtilbud. Jeg prøver at lokke Karin til at annoncere herinde, og med jeres hjælp bliver hun det forhåbentlig!

Tag gerne jeres brudebilleder med. Vi kan se dem i løbet af aftenen på vores TV.

Dem fra Jylland har fortrinsret til sovepladserne.

Endelig tilmelding snart! -Og den er endelig!

Håber, at jeg fik det meste med...?

:bearhug:

0

Del dette indlæg

super fedt lea :bearhug: glæder mig endnu mere :)

kan vi ikke skrive hvad vi tager med i tråden, så vi ikke dukker op med en masse ens?? eventuelt aftale hvem der tager hvad med.

Jo, jeg laver en liste over, hvor mange, der skal tage for- hovedret og dessert og snacks med...så kan man jo sætte sig på efterhånden.

Men først vil jeg gerne vide, hvor mange der kommer...endeligt.

0

Del dette indlæg

ATTENTION!

Woman Wedding er inviteret, men har ikke lige afset tid til at svare endnu.

<{POST_SNAPBACK}>

Det er der såmænd nok en grund til. Woman Wedding er lukket :) Sidste nummer er udgivet af det bedste bryllupsblad.. Øv!

Som tidligere nævnt så skal jeg jo på arbejde, men måske jeg kan få lov til at dukke op sådan hen af 20-tiden? Skal lige have koordineret lidt tider. Men jeg må hellere vente et halvt sekund endnu med den endelige tilmelding! :bearhug:

B*

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer