Downfall

Downfall: Birgit & John 9/9 2006

983 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Hold kæft hvor er de smukke de kjoler, begge to. Har siddet længe for at finde ud af hvilken jeg bedst kan li', men det er svært. Men tror det bliver nr 1 da den nok mest er mig. Men de er så enkle og dog med de helt rigtige detaljer. Du vil ligne en græsk gudinde i dem, det er helt sikkert. (ledte efter den overjordiske gudinde smiley, men den findes ikke, så du må nøjes med denne :balloons: )

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Altså - jeg havde jo ikke mit kamera med i søndags da vi cyklede over for at se Farre kirke, så i dag smuttede jeg lige over i bilen udelukkende for at tilfredsstille BK-bridezillaernes umætteligt billedtrang!

Og *buuuuuh* så var der låst!! :bestwishes:

I må altså nøjes med endnu et billede udefra, af den dystre klods (som heldigvis er helt anderledes inden i :balloons:

post-14479-1128341022.jpg

Tak for de pæne ord om kjolerne; jeg synes også de er meget smukke. Den ene er fra et USA site - den anden kan købes herjemme, men er ikke den bedste kvalitet - så jeg tænker begge som inspiration til skrædderen ;)

:frizz2:

Birgit

0

Del dette indlæg

Men jeg kan ikke sige det nok gange. Kan du så se og komme ud og prøve for du finder altså ikke ud af stilen før du har haft dem på !

Jeg har faktisk lige aflyst min aftale med Panayotis her 7/10 - jeg synes simpelthen det er for tidligt!

Meeeen - det skal nok komme; har en ny tid i januar (og så kan det jo være jeg kan lokke "lille Lise" med?! ;)

:jazzybass:

Birgit

0

Del dette indlæg

Ih altså - det er aaaaaldrig for tidligt at gøre noget sjovt og godt for sig selv :balloons:

Men det passer nu mig fint, for jeg kan faktisk ikke d. 7/10. Skal passe mit job fordi jeg har været væk et stykke tid :-)

Og jeg kan sagtens lokkes til at tage med - og det skal ikke engang koste dig noget - måske..... i al fald ikke særlig meget... hi hi

Knus

Elle aka Lille Lise

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

"Kære fru Liselle2005 - det vil glæde mig at se dig til benhård kritik og ligeså støtte ved kjoleprøvning, fredag d. 10/1 2006 hos Panayotis i Vejle (hvis ellers du kan finde ud af at få transporteret din lille pariser po-po derover *g*) - krammehilsner, Bærgit"

*fnis*

:frizz2:

0

Del dette indlæg

Budget:

Betalt:

Ringe 4.300

Invitationer 1.000

Slør (1) 600

Topfigur 300

Johns sko 500

Blomsterranker + kunstige buketter 1.400

Fly 2.600

Depositum, hus/Toscana 1.500

Fotograf, depositum 500

I alt 7.900

Kommer fremdeles (worst case):

Frimærker 200?

Kjole 15.000?

Johns tøj 8.000?

Brudepiger/brudedreng 2.500?

Brudebuket 1.500?

Leje borde/stole 820!

Lyskæder/glas/tallerkner/rød løber 3.000?

Pynt borde m.v. 3.500?

Bryllupskage 3.500?

Mad v/50 pers. á 250,- 12.500?

Vin/vand 5.000?

Kaffe/te/hedvin 1.000?

Bar 2.000?

Serveringspersonale/rengøring 4.000?

Fotograf 4.000!

Brudesuite 3.000?

Bryllupsrejse Huset - rest 4.750 + bil 2.550!

I alt max. 76.820

Redigeret af Downfall
0

Del dette indlæg

ØØØØØV, havde glædet mig til at se kjoler, og det kan da aldrig bliver for tidligt :bestwishes: Jo tidligere jo flere steder (og samme sted flere gange) kan man nå...

Nå men så glæder jeg mig bare endnu mere til januar, kan du ikke finde et program på nettet hvor du kan cyberprøve som med håret så vi kan få en fornæmmelse af dig i kjoler??? :balloons:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

ØØØØØV, havde glædet mig til at se kjoler, og det kan da aldrig bliver for tidligt :bestwishes: Jo tidligere jo flere steder (og samme sted flere gange) kan man nå...

Nå men så glæder jeg mig bare endnu mere til januar, kan du ikke finde et program på nettet hvor du kan cyberprøve som med håret så vi kan få en fornæmmelse af dig i kjoler??? :balloons:

<{POST_SNAPBACK}>

Hvis der er en der kender sådan en side tror jeg altså den skal offentliggøres på bryllupsklar. Der er nok mange der godt kunne bruge sådan en side.

0

Del dette indlæg

...kan du ikke finde et program på nettet hvor du kan cyberprøve som med håret så vi kan få en fornæmmelse af dig i kjoler???

He heh - ja, slet ikke nogen tosset idé!

Jeg har bare sådan lyst til at lade forventningens glæde stå så længe som muligt *s* Skørt, maybe - men også lidt fedt ;)

:balloons:

Birgit

0

Del dette indlæg

...gid det dog var mig der havde 10.000 til musik...

Well, - det har vi jo egentlig heller ikke (vi har foreløbig ikke en krone til noget som helst :blush: ) men vi vil bare meget gerne prioritere musikken højt; til et bondebryllup skal der sq være violiner ;)

Så lykkedes det mig endelig at "bryde ind" i kirken i Farre - og her er billederne: Som I kan se er den slet ikke så dyster som udefra - og så er den jo lidt utraditionel af en landsbykirke (den er bygget i 1956).

Vi kan begge mægtig godt li' den (y)

post-14479-1128613118.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

I lååååååååååååååååååååve it !!!!!!

Men den minder også en smule om "min kirke". Jeg er helt vild med det enkle, ikke så mange dikkedarer og bare - stilren og smuk.

Godt valg (y)

Og som bekendt...... det er ikke det ydre men det indre der tæller

Krams

Lise *dyb - i dagens anledning*

0

Del dette indlæg

Jeg kan mærke på mig selv, at selvom jeg kigger forbi hver dag - og skriver lidt hist & pist - så er mit "bridezilla-drive" skrumpet noget ind for tiden.

Jeg tror det hænger sammen med, at vores økonomiske situation er så meget forværret - nu hvor jeg er sygemeldt og kan se frem til at blive fyret inden længe. Det gør ikke bare dagligdagen temmelig "træls", men det betyder også at det lige nu ser uoverskueligt ud at skulle skaffe penge til at holde bryllup for.

Som en (vel nok) naturlig reaktion prøver jeg så ikke at glæde mig alt for meget - hvis nu vi bliver nødt til at aflyse/udsætte det hele...

Ud over det har jeg det faktisk OK; det har været helt rigtigt og godt for mig at blive sygemeldt. Nu skal jeg bare "finde mig selv" lidt igen, ovenpå det meget hårde sidste år.

jobbar

Birgit

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

hejsa

hvor er jeg ked af at høre om de økonomiske problmer, jeg håber der kommer en løsning, men kender elles godt det emd bridezilla drivet - syntes også det står lidt stille fortiden der er så meget andet der også skal nåes :baa:

men hvor er det en smuk kirke - virkelig flot indeni ... dne bliver da super at 'gå ned igennem' :balloons:

:bearhug:

0

Del dette indlæg

Hey sweetie...

Først - fedt med ringen, glæder mig til at se billeder..

SKØNNE kjoler, men i modsætning til de andre, kan jeg bedst lide nr. 2 :balloons::bearhug:

Det lyder rigtig træls med jeres økonomi, men som vi også har snakket om er det vigtigere du har det godt og nu får tid til at finde dig selv igen.... Jeg håber virkelig snart det lyster for dig / jer - sender et tons lykkestøv i din retning !!

0

Del dette indlæg

Well :balloons: til mig, - for det skal åbenbart blive værre før det bliver bedre :bearhug:

J ringede på vej hjem fra arbejde og fortalte han er blevet fyret!!

Sagen er den, at firmaet er ved at udvidde med en handel til 200 mio. - og min kæreste har godt nok bragt dem frem til den handel, men har ikke erfaring/uddannelse til at lede firmaet efter det bliver stort.

De vil gerne beholde ham som sælger (i stedet for administrerende direktør), men det er stadig bare ikke lige særlig fedt! :baa:

Vi ved endnu ikke hvilke betingelser (læs; løn) han skal fortsætte på - eller hvordan han ellers står... Og så er der jo også en "lille" såret dreng der skal trøstes lidt; det er sq lidt tarveligt *suk*

Birgit

Redigeret af Downfall
0

Del dette indlæg

Well :huh: til mig, - for det skal åbenbart blive værre før det bliver bedre ()()

J ringede på vej hjem fra arbejde og fortalte han er blevet fyret!!

Sagen er den, at firmaet er ved at udvidde med en handel til 200 mio. - og min kæreste har godt nok bragt dem frem til den handel, men har ikke erfaring/uddannelse til at lede firmaet efter det bliver stort.

De vil gerne beholde ham som sælger, men det er stadig bare ikke lige særlig fedt! :baa:

Vi ved endnu ikke hvilke betingelser (læs; løn) han skal fortsætte på - eller hvordan han ellers står... Og så er der jo også en "lille" såret dreng der skal trøstes lidt; det er sq lidt tarveligt *suk*

()()

Birgit

Hej Birgit,

Det er jeg virkelig ked af at høre. Det virker da virkelig tarveligt og uretfærdigt :banned:

JEg håber trods alt at han får en god aftale på bordet alligevel ()()

Du får lige en masse :bearhug::balloons::bearhug:

-HAHA- Maria

0

Del dette indlæg

Ej altså Birgit.. Hvad er det nu for noget... De kan da ikke bare fyre ham. Jeg håber for jeres begge skyld at han bliver og samtidig bliver den bedst betalte sælger (på direktørniveua)

Jeg kan godt forstå det er svært at holde hovedet højt i en sådan tid, og med frygt for at det lyder som en kliché.. Så har I stadig hinanden. Og det har I hvad enten det er med eller uden job - også selvom det betyder at brylluppet må udskydes.

Jeg krydser fingre og tæer for jeres skyld. Det fortjener I.

Kram

Jeanet

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer