Downfall

Downfall: Birgit & John 9/9 2006

983 indlæg i dette emne

Vores ringe :loveshower:

post-14479-1131960247.jpg

Min blev jo lavet specielt til mig fordi den kun er 2 mm bred.

Johns er 5 mm og bestilt fra et firma som guldsmeden handler med.

Desværre er den allerede efter 1 dag så ridset i overfladen at det radium-lag der er yderst er slidt af (tror ikke man kan se det på billedet, men den skinner slet ikke så blankt som min) - derfor skal jeg ha' den med til Vejle i morgen og reklamere; de bør som min. komme et nyt lag på. Det koster ca. 300,-

Men nuiiiii, hvor er de fine - og hvor er det en vid-/underlig fornemmelse at gå og mærke den på hånden. Jeg plejer ALDRIG at gå med ringe!

:(

Birgit

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vores ringe :loveshower:

post-14479-1131960247.jpg

Min blev jo lavet specielt til mig fordi den kun er 2 mm bred.

Johns er 5 mm og bestilt fra et firma som guldsmeden handler med.

Desværre er den allerede efter 1 dag så ridset i overfladen at det radium-lag der er yderst er slidt af (tror ikke man kan se det på billedet, men den skinner slet ikke så blankt som min) - derfor skal jeg ha' den med til Vejle i morgen og reklamere; de bør som min. komme et nyt lag på. Det koster ca. 300,-

Men nuiiiii, hvor er de fine - og hvor er det en vid-/underlig fornemmelse at gå og mærke den på hånden. Jeg plejer ALDRIG at gå med ringe!

:griner:-

Birgit

<{POST_SNAPBACK}>

Tillykke med ringene... men temmelig træls i allrede skal reklamere ... Richards ring gik han med 2 dage for at være sikker på han kunne tåle den ( han døjer MEGET med nikkel og der er jo lidt i noget guld ) og efter de 2 dage har den bare fået enormt mange ridser - ikke altid en fordel at vælge 18 karat !!! ØV

Glæder mig til at se dig med den på !!!

0

Del dette indlæg

:griner:-

Birgit

<{POST_SNAPBACK}>

Bare vent.. Man bliver total afhængig af det :griner:-

Enkle og fine ringe I har valgt - skal de også fungere som vielsesringe?

Og hvorfor er det så lige... at din skal være så tynd? Er jeg gået glip af et eller andet ;)

Jeanet

0

Del dette indlæg

Enkle og fine ringe I har valgt - skal de også fungere som vielsesringe?

Jepper; over på højre 9/9 2006 :griner:-

Og hvorfor er det så lige... at din skal være så tynd?

He heh :( tjah, - jeg fladt altså bare for den så tynd *g* Det passer jo ikke lige til J's kæmpe-grab - men vi synes begge den er sååååååå fin på min lille hånd :loveshower:

*kram*

Birgit

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sørme så nogen fiine ringe I har fundet!!

De minder lidt om vores - meget enkle og stilrene!

Vores er så bare i guld - 5.4 mm og rundede hele vejen rundt..

Du må ned og brokke dig over Johns - det kan sørme ikke passe at den er slidt så meget allerede - fair nok at den bliver slidt, men så hurtigt :banned:

0

Del dette indlæg

Pyha - så er jeg på gyngende grund; modtog i dag min opsigelse fra jobbet pga. samarbejdsvanskeligheder!!! Er hun uforskammet, eller hva'?!!

Får et grimt sug i maven - bliver bare SÅ bange for at vi bliver nødt til at flytte fra gården igen :cheerleader3:

Øvøvøvøvøvøvøvøvøvøvøv! :toot:

B

0

Del dette indlæg

Pyha - så er jeg på gyngende grund; modtog i dag min opsigelse fra jobbet  pga. samarbejdsvanskeligheder!!! Er hun uforskammet, eller hva'?!!

Får et grimt sug i maven - bliver bare SÅ bange for at vi bliver nødt til at flytte fra gården igen ()()

Øvøvøvøvøvøvøvøvøvøvøv! :huh:

B

<{POST_SNAPBACK}>

Jamen for pokker !! Nej SATAN er vist et bedre ord... Hvor ER hun uforskammet... :bask: -HAHA-:cheerleader3:

Kan hun virkelig slippe fra det ?? Jeg er måløs.. Hvor er jeg ked af det på dine vegne... !! Ring hvis du har brug for at snakke - har tid i aften efter 19 !!!!

En million/milliard :toot::cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Kan hun virkelig slippe fra det ??

Tjah - jeg kan ikke se hvad der skulle stoppe hende.

Hun skriver "Jeg har ved flere lejligheder oplevet, at du har reageret modvilligt overfor mine ønsker". Og det har jeg da sikkert - når hun har bedt mig køre den forkerte vej, stå op efter 3 timers søvn for at køre 300 km og lign.

Sagen er jo i virkeligheden den, at hun IKKE MÅ fyre mig pga. sygdom - ergo "opfinder" hun en anden grund.

Hmm... Hvis der SKULLE sidde nogen derude med et liiiiiillebitte job til mig må I altså ret godt skrive til mig!!!

:toot:

Birgit

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

ØV, ØV, ØV!!! -HAHA-

Hvor lyder det bare p.... uretfærdigt, Birgit. Jeg blev rigtig ked af det på dine vegne, og sender mange, mange :toot::cheerleader3::cheerleader3: til trøst og opmuntring.

Er der mulighed for at din fagforening kan kigge på sagen? Det 'lugter' jo altid lidt, når en sygemeldt pludselig er 'samarbejdsvanskelig'.

Mange tanker fra Gitte

0

Del dette indlæg

Er der mulighed for at din fagforening kan kigge på sagen? Det 'lugter' jo altid lidt, når en sygemeldt pludselig er 'samarbejdsvanskelig'.

Tjah - nu har handicaphjælpere jo ikke overenskomst eller fagforening, men i princippet: JO!

Men hvad skulle jeg opnå?

Jeg vil hellere danse can-can iført eva-kustume på Rådhuspladsen end at arbejde for den fnat-gimpe EVER igen!!!

*grrrr*

*grrrrrrrrr*

*g*

F*** hende!! Skal bare finde noget andet NU *suk*

Tak for kram! :toot:

Birgit

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Pyha - så er jeg på gyngende grund; modtog i dag min opsigelse fra jobbet  pga. samarbejdsvanskeligheder!!! Er hun uforskammet, eller hva'?!!

Får et grimt sug i maven - bliver bare SÅ bange for at vi bliver nødt til at flytte fra gården igen :)

Øvøvøvøvøvøvøvøvøvøvøv! :)

B

Sådan en forbandet GIMPE K****** og en hel masse andre ting, som er knap så pæne at sige......

Jo hun er totalt uforskammet. Hun prøver da vist liiiige at omgås reglerne.....Du skal sgu ikke give op uden videre.... hun skal da have kamp til stregen den lille..........

Kan godt forstå, du får et grimt sug i maven... Men men men prøv at tage en dyb indånding... .. Der findes f.eks. afdragsfrie lån. Desuden skal du forhåbentlig heller ikke være uden job resten af din tid...... SÅ mon ikke I kan finde en aftale med banken eller andet.......??

Ja jeg ved godt det er en ringe trøst....men jeg er SIKKER på der findes en løsning et eller andet sted derude......

:huh:()():)-HAHA-:toot::cheerleader3::cheerleader3:

Mette

0

Del dette indlæg

Kære Birgit

Du vidste at opsigelsen ville komme på et eller andet tidspunkt. Du vidste at du under ingen omstændigheder ville tilbage i hullet.

Hold fast i din beslutning - hendes opsigelse af dig er blot et led i processen du er i nu. Hold fast i den fornemmelse i maven om at du gjorde det rigtige den dag du sygemeldte dig. Hold fast i at prioritere den Lykkelige Birgit.

Jeg tror på dig - og dine evne til at klare sig igennem. Du virker ukuelig på så mange punkter, at jeg nægter at tro på du vil opgive Farmen uden at kæmpe for den. Jobbet skal nok komme. Mulighederne skal nok komme. Det er ganske enkelt uundgåeligt, når man som dig har så meget vilje... når man som dig har så mange støttende bridezillaer i baglandet ;)

Du ved hvad jeg mener - vi er her for dig og vi tror at alt godt sker for dig.

Og giv dig selv lov til at rase ud over hendes begrundelse for at opsige dig. Og når du er klar - så mind dig selv om, at lige meget hvad hendes begrundelse end måtte være så er det ikke din person, den er gal med.

:toot:

Jeanet

0

Del dette indlæg

...og adressebog (julegave til en veninde).

post-14479-1132561394.jpg

Jeg synes bare det er SÅ sødt - så jeg spurgte om hun ville ha' lyst og lejlighed til at brodere en GÆSTEBOG til os....og :carrot: det vil hun gerne!! -HAHA-

(Velkommen tilbage, gulerod ;) ).

Ellers vil jeg sige det stadig går noget blandet herovre - ikke kun mht. job, men der har også været en del problemer med børnene på det sidste. Men det går jo nok alt sammen....one way or another.

*kram*

Birgit *der føler sig noget træt for tiden*

PS: Der er en "limfejl" nederst på adressebogen - er der nogen der ved om man kan fjerne sådan én?

Redigeret af Downfall
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg var med Johns mor og søster + pigebørn til julestue hos min kommende svigermors søster i lørdags.

Hun laver de mest utrolige ting med båndbroderier, som nu denne syæske (julegave til min mor)

post-14479-1132561278.jpg

<{POST_SNAPBACK}>

Nææ hvor er den FIN !!!

Mange tanker og knus

Lambada Bamsen

0

Del dette indlæg

Hejsa :loveshower:

Ville lige smide en besked i din tråd, nu da du har skrevet i min..

Tak for den søde velkomst..

Det er altid rart at føle sig velkommen..

Og held & lykke med det hele.. -HAHA-

Mange -HAHA- fra Heidi Medina..

0

Del dette indlæg

Kære Birgit

Det er ved at være lang tid siden du har været forbi (Eller har jeg blot ikke set dig)

Jeg håber du er ved godt mod og husker at nyde hver sekund af julen. Om blot en uge er det hele overstået. Om blot 14 dage skriver vi 2006. Og det bliver vores år. Ikke mere modgang - bare glade tider. Er det en aftale? Godt så. Jeg holder dig på ordet. :)

Jeg håber at intet nyt er godt nyt. Pas på dig selv - og hinanden og ha' en fantastisk jul og et endnu bedre nytår.

Jeg håber at se dig herinde igen snart.

:)

Jeanet

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer