Downfall

Downfall: Birgit & John 9/9 2006

983 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Hej Birgit / ja nu er dte jo i morgen - helt vildt at det nu er ogsaa alle sensommersbrudes tour/ dengang vi blev gift var der stadig 3 m[neder til og nu er de ogsaa allerede forbi. Sikke en flot bordplan.

Glaeder mig afsindig meget til at se og hoere fra dagen - du kommer til at se fantastisk ud i din smukke kjole.

Jeg oensker jer en perfekt dag med masser af solskinog uden kikser.

:balloons: Sandra

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/brud.gif Kære søde Birgit.

Jeg har ikke været så aktiv i din tråd, men du kan tro, at jeg har fulgt med på sidelinien :blush:

Jeg vil ønske dig det skønneste og mest romantiske og dejlige bryllup du kan forestille dig.

Når du vender tilbage fra Italien er jeg også "På den anden side", som Fru Munk siger :biggrin:

Jeg glæder mig rigtig rigtig meget til at se billeder og læse om jeres store dag.

:balloons:

Anna

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kære Birgit.

Her dagen før dit bryllup, vil jeg gerne have lov til at takke dig for dine kommentarer, der altid havde vid, humor og alvor i den absolut bedste kombination. Du har været en gave her på Bryllupsklar, og jeg ønsker dig og John det bedtse 'bondebryllup' i hele verden. Laden ser fantastisk ud, og jeg er sikker på, at I får en uforglemmelig fest. Jeg ser meget frem til at se billeder af dig i den smukke grønne kjole, og ønsker jer en skøn bryllupsrejse og al lykke fremover.

Mange, mange knus fra Gitte

:balloons:

0

Del dette indlæg

Kære Birgit

Så er det imorgen....... :butterfly: Jeg glæder mig så meget til at se alting - dit nye hår, dig i den færdige kjole, billeder fra festen. Jeg håber I får en helt ubeskrivelig dejlig dag.

:balloons:Tillykke med :blush: :biggrin:

0

Del dette indlæg

Hej Birgit.

Vil oensker jer tillykke med dagen paa loerdag, haaber (ved) I faar en pragtfuld dag, glaeder mig til at se billeder. Laden ser fantastisk ud, alt er bare super. Haaber ogsaa I faar en god bryllupsrejse.

:balloons: Louise

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:yay: Wauw sikke et feststed, intimt, romantisk simpelhen et drømmested. Kan især godt lide det med tørresnorene, skaber stemning lidt a la lady og vagabonden :-) :balloons::loveshower:

Ønsker jer en drømme start på jeres liv som mand og kone i morgen, glæder mig enormt meget til at hører om jeres dag og se billeder.

Du bliver vidunderlig skøn, glæder mig meget til at se dig i din kjole :biggrin::balloons::blush:

http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/bearhug.gif Sarah

0

Del dette indlæg

Kære Bææærigt

Som så mange andre, synes jeg du har været en FRYD at have her på BK. :biggrin: Du er altid frisk med søde, sjove og konstruktive beskeder der kan bruges til noget. Dit væsen har sat sit præg i mit sind - og jeg glæder mig uendelig meget til at se og høre om jeres dag snarest.

Det perfekte bondebryllup - intet mindre! Tak for den du er - og et STORT OG HJERTELIGT TILLYKKE herfra. Må jeres fremtid være lys - klar og lykkelig! :balloons:

0

Del dette indlæg

Kære Birgit

Jeg ønsker dig virkelig den allerbedste dag i morgen, for hvis der er nogen der fortjener det så er det dig. Har grint og grædt med dig de sidste mange måneder og håber al det bedste for dig og John. -Og ja så glæder jeg mig jo bare som en sindsyg til at se billeder....

Kæmpe :balloons: fra Fru Wegener Veie

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer