Guest lous

MUSIK

37 indlæg i dette emne

Hej brides to be:-)

Vi skal holde festen et sted, hvor det er meget lidt plads til musik og derfor er der ikke plads til orkester.

Vi overvejer en jukebox eller en dj, der kan vende plader hele natten - hvad er jeres erfaringer med det ene eller andet?

Og hvad gør i mht musik?

Louise

- skal giftes den 17. juni 2006!!!!!!!!!!!!!!!! Jubiiiiiiiiiiiiiiii :yay:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har oplevet lidt af hvert.

- jukeboks

- pc tilkoblet gode højttalere - med musik på random

- dj

- musiker

Vi valgte selv at have musiker (kun en enkelt) - og han gjorde det fantastisk godt. Men jeg er jo også farvet af, at det var vores eget bryllup. :)

Og han fyldte altså ikke særlig meget - ikke mere end en jukeboks.

Af de tre andre ting, synes jeg, at dj fungerede bedst.

Pc fungerede slet ikke.

Jukeboks er ok - men der er stor risiko for, at det samme nummer bliver spillet ofte. (Undskyld Lene :bearhug: , men da Romeo og Julie blev spillet for fjerde gange på to timer, var det lidt for meget i lørdags).

Ved en dj, kan gæsterne jo godt få lov at ønske musik selv - så det er jo næsten som en jukeboks....

Held og lykke

Ann

0

Del dette indlæg

Jukeboks er ok - men der er stor risiko for, at det samme nummer bliver spillet ofte. (Undskyld Lene  , men da Romeo og Julie blev spillet for fjerde gange på to timer, var det lidt for meget i lørdags).

Ved en dj, kan gæsterne jo godt få lov at ønske musik selv - så det er jo næsten som en jukeboks....

Der er nu visse forskelle, og jeg skal da ikke lægge skjul på at vi årligt får mange henvendelser: "Sidste år havde vi en jukeboks men det var ikke lige sagen......" Omvendt skal jeg heller ikke lægge skjul på at jeg jo ikke er helt neutral :bearhug:

Udvalget:

Der kan være ca. 100 CD'ere eller hvad der svarer til ca. 1.000 numre i en jukeboks. En bryllupsdj kommer normalt ud med det 10 dobbelte. Jeg har selv ca. 20.000 numre med ude hver gang. Dvs. udvalget er betydeligt større.

Styringen:

Med en jukeboks kommer de forskellige numre i helt tilfældig rækkefølge. En Dj vil derimod typisk sammensætte sit eget program + de ønsker der kommer på en sådan måde at der er et vist flow og en rød tråd i det der spilles i løbet af aftenen.

Lyd og lys:

Man vil normalt opleve at en DJ kommer med betydelig bedre lyd end et typisk jukeboks anlæg. Det betyder så ikke nødvendigvis at det er noget som skal fylde en krig. Hertil noget behageligt lys, herunder ikke mindst den legendariske spejlkugle. Skal man have lys til en jukeboks koster det ekstra.

Prisen:

Jukeboksen er en billigere løsning. Finder man en DJ med udstyr hvor prisen ligger i samme niveau som en jukeboks (1.500 - 2.000 kr.) bør man nok overveje om den fornødne erfaring nu også er tilstede. En bryllupsfest er kendetegnet ved at indeholde mange forskellige aldersgrupper og det kræver en garvet og erfaren DJ. En DJ løsning koster typisk 4 - 5.000 kr.

En anden løsning som mange bruger er at have en pianist til middagen og en dj til bagefter. Det er det vi kalder en såkaldt pakkeløsning.

Redigeret af diskobil
0

Del dette indlæg

Hejsa

Det er jo optil en selv hvad man gider og høre på sin store dag...

Jeg er opvokset med at til store fester som konfirmation, runde fødselsdage og bryllupper så har man levemde musik.... jeg syntes det er hyggeligt med en mand eller dame som sidder og spiller på sit klaver... til min konfirmation blev det bare en skuffelse for vi kunne ikke fremskaffe en musikker så der blev det et steoanlæg *ØV*

men her til mit bryllup der skal der spilles igennem, vi har booket 2 skide gode jyder som gider og komme til sjælland for og spille og vi glæder os bare SÅ meget til og høre dem....

Det skal så lige siges at nu gifter jeg mig med en musikker og hans stedfar er også klaverbokser som nogen kalder det... jeg ELSKER bare live musik...

det var hvad jeg havde og sige.

Håber at i kan finde ud af hvad i vil have

hilsen Camilla :bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvis I står mellem valget jukebox og DJ, ville den bedste løsning helt klart være DJ. Det er set alt for ofte at jukeboxen bliver "misbrugt" ud i de senere nattetimer.. dvs. folk der slukker jukeboxen hvis de ikke kan lide det nummer der spiller.. eller det samme nummer bliver spillet flere gange, som én har skrevet i et tidl indlæg, eller sange som måske ikke lige hører hjemme til en familie fest.

Hvis man derimod har én jukebox ansvarlig kunne det nok lade sig gøre, men hvem gider at styre en jukebox en hel aften ? :bearhug:

DJ'en har som Diskobil skriver, fingeren på pulsen og ved hvad der hører sig til af musik til et bryllup. Man må så gøre op med sig selv omkring prisen, men den er det værd synes jeg.

Kh Heidi

0

Del dette indlæg

Vi har også hyret en dj og er nu blevet overbevist om at det er det helt rigtige valg... Vi har hyret Jesper Brock fra www.bryllupsdj.dk

Vi er ikke selv til bandmusik, men vil gerne hav at der en en der styrer musikken og sørger for at der er gang iden... Jeg har også selv kun dårlige erfaringer med en jukeboks.... Det er ikke ret meget dyrere at høre en dj.... Så gør det....

0

Del dette indlæg

Udvalget:

Der kan være ca. 100 CD'ere eller hvad der svarer til ca. 1.000 numre i en jukeboks. En bryllupsdj kommer normalt ud med det 10 dobbelte. Jeg har selv ca. 20.000 numre med ude hver gang. Dvs. udvalget er betydeligt større. 

.....

En bryllupsfest er kendetegnet ved at indeholde mange forskellige aldersgrupper og det kræver en garvet og erfaren DJ.  En DJ løsning koster typisk 4 - 5.000 kr.   

Blærerøv. Jesper K og jeg har kun omkring 7.000 numre med hver, og Morten og Hans Henning ligger begge to og skraber nede på omkring 4.000 numre, så tilsammen har vi jo ikke flere numre med end du har... :bearhug::)

Spøg til side. :balloon:

Grundlæggende skal man som DJ regne med at der skal leveres cirka 15-20 numre pr time i gennemsnit... det er en god tommelfingerregel. En typisk bryllupsfest varer knap ti timer, dvs. i alt bliver brug for omkring 150-200 numre.

Så er spørgsmålet bare hvilke... og det er selvfølgelig her det handler om at have mest muligt at vælge imellem. Jeg sklæber da rundt på bunker af gammel musik, som jeg kun sjældent har oppe af tasken, men den dag, der så er brug for pladen, er det sjovere at kunne hive den op af tasken end at svare "øøøh, den har jeg ikke brugt i et år, så den er røget ud af kufferten"... :rockf:

Som Bent er inde på, er bryllupsfester typisk fester, hvor mange generationer er samlet, og det er utroligt vigtigt, at ingen føler sig udenfor. Selvom jeg en gang imellem må sige nej til et ønske, fordi jeg ikke har nummeret, kan jeg i hvert fald så godt som altid finde noget, der ligner... og jeg skal ikke til at gætte mig frem blandt mine plader - jeg kender de fleste af dem til fingerspidserne. Det betyder så også, at det ikke gør noget, at gæsten ikke kan huske titlen eller kunstneren på et nummer... som regel kan vi ved fælles hjælp finde frem til nummeret alligevel. Der adskiller en rutineret DJ sig MARKANT fra en jukeboks.

Derudover er der en meget vigtig ting, som adskiller en god DJ fra en knap så god dj eller en jukeboks: Fantasi. En god DJ er ikke afhængig af musikønsker... han spiller dem, han får, men selvom ingen måtte ønske noget, skal han nok selv finde ud af at blande musikken, så alle føler at de "får noget". Et af mine "varemærker" er, at jeg med vilje i et vist omfang undgår de slidte hits og i stedet prøver at spille andre numre.

Alle kan spille Danseorkestret "Kom tilbage til mig", Grease Megamix og Bee Gees "Staying Alive" fra Saturday Night Fever... men hvorfor ikke spille andre numre, der var lige så store, men måske ikke nødvendigvis var med på den seneste 80'er-opsamling? Det er der, det for alvor bliver sjovt at være DJ - og man tydeligt ser forskellen på en, der selv har levet i tiden, og en der bare har købt et par 80'er opsamlinger...

0

Del dette indlæg

Blærerøv. Jesper K og jeg har kun omkring 7.000 numre med hver, og Morten og Hans Henning ligger begge to og skraber nede på omkring 4.000 numre, så tilsammen har vi jo ikke flere numre med end du har...

Det skal også retfærdigvis siges at det kun er Rene K. der kommer i nærheden af mig hvad antallet af numre angår. Første gang han var ude kom han med 8 kufferter og skulle stå på ingen plads i et telt :bearhug: Via de tynde CD-sleeves er han nu nede på 3 kufferter og et par CD mapper (med 400 i hver) ligesom mig.

Henrik og Rene S. ligger nok nede omkring de 7.000 numre, og Daniel er nok nede omkring de 4.000 (men det har også krævet ham meget arbejde at få mengeleret det så han har alt det rigtige med). Peter er forholdsvis ny og jeg har ikke rigtig noget overblik over det endnu men jeg vil tro det ligger på ca. 4.000, men han køber ivrigt ind i øjeblikket.

Jeg ved da også at jeg har masser af numre med som jeg aldrig spiller men når jeg ikke sorterer dem ud er det fordi man ganske enkelt ikke ved hvad man kommer ud for af ønsker, og hellere slæbe sig ihjel end sige fra overfor et par ønsker :) Jo jeg har sat mig for at jeg ikke skal købe flere kufferter, og der er ved at være lidt trangt med plads. Jeg ved da også at der positivt er en del der kan sorteres ud, og da jeg alligevel skal have opdateret databasen kan det da godt være at der ryger lidt fra :balloon:

Med hensyn til fantasi i musikvalg vil jeg sige at det letteste er at agere jukeboks. Dvs. at spille de numre der ønskes. Det der er kunsten er at man også spiller de numre som folk ikke ved at de gerne vil høre, og når de så kommer er reaktionen klar: Gud ja..... Det gælder såvel de unge som de gamle. Det næste er at at få de selvvalgte og ønskede numre blandet sammen i et forløb som falder naturligt.

Medmindre brudeparret har lagt sig fast på eller frabedt sig enkelte stilarter når vi typisk i løbet af en aften at komme igennem 60'er, 70'er, 80'er musiken, dansk pop, salsa, latin, jitterbug, rock, blues country, evergreens, sjælere etc, udover det lidt blidere musik der er spillet under middagen.

Redigeret af diskobil
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

En DJ holder styr på det hele - I skal ikke tænke på noget, og hvis lortet brænder af, har den fornuftige DJ (mon ik også d.herrer) altid en nødløsning.

Tror du det ? Godt nok kan vi mange ting men trylle kan vi ikke. Hvis feststedet (jeg går ud fra at det er det du mener) brænder af er løbet ganske enkelt kørt, hvis man da ikke vil ristes. Gearet skal såmænd nok holde.

Jeg har en enkelt gang været ude for at en CD afspiller stod af. Der blev så skaffet en ny på 20 minutter, imens den anden afspiller spillede en opsamlingscd. Parret fik uopfordret et nedslag på 500 kr. Herudover kan man komme ud for at pæren i en lyseffekt går og det ikke er lige til at komme op og skifte den. Det er der ingen der bemærker.

Men jeg har aldrig været ude for at en af forstærkerne er brændt af. Det handler om at det er professionelt grej man kører med og at man bruger det rigtigt. Dvs. at man eksempelvis ikke presser en forstærker til det yderste, men i stedet har rigeligt med reserver. Jeg lavede firmafest for 250 mennesker i et lokale på 600 m2 i fredags og spillede på fuld hammer i 6 timer. Forstærkerne var iskolde bagefter som om jeg lige havde tændt dem. Det er faktisk samme forstærkerracks vi bruger til bryllupsfesterne.

Skulle uheldet ske, kører man altid rundt med mere end en forstærker og så kan der altid trylles.

0

Del dette indlæg

Jeg ville også vælge dj. Vi var for godt et år siden til bryllup, hvor de havde lånt en juke box, og jeg tror ikke det var mange numre vi hørte fra start til slut, for der konstant nogle oppe og rode med den. :bearhug:

Vi har booket et band, og vi glæder os for vildt til musikken til vores bryllup.

Mie

0

Del dette indlæg

Jukeboxen, tja - den blev vel leveret og bliver afhentet i morgen. Der kommer nok ikke nogen og udskifter den på 20 min.

MEN, jeg kender ikke noget til den service udlejere af jukeboxe kan levere.

Søren

<{POST_SNAPBACK}>

Vi har lejet jukebox til vores bryllup hos Aamands, og der er 24 timers døgnvagt, hvis der skulle ske noget med den i løbet af aftenen.

Ellers er der en x-box på stedet, hvor der kan spilles musik, som en nødløsing i yderste tilfælde, men udlejningsfirmaet har jo lovet os døgnvagt.

Knus Jane :loveshower:

0

Del dette indlæg

Ellers er der en x-box på stedet, hvor der kan spilles musik, som en nødløsing i yderste tilfælde, men udlejningsfirmaet har jo lovet os døgnvagt.

Knus Jane  :loveshower:

Hvad indbefatter den døgnvagt?

Flere af de firmaer, jeg har kendskab til, beregner sig en "udrykningstid" på 90 minutter. Det vil sige op til halvanden time uden musik, medmindre du selv tager noget med (jukeboksen kan ikke bare åbnes og cd'erne pilles ud).

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej.

Jeg ville klart vælge dj fremfor jukebox. Har været til bryllup med jukeboks og hold da op, hvor var det 'trælst' da vi for 17. gang (ingen overdrivelse!!!) måtte lægge ører til "Ved du hva' hun da'e?". Så det bli'r afgjort mere varieret og mere professionelt afviklet med dj.

Der er en fordel mere ved dj, nemlig at man ved samtalen inden festen (jeg går ud fra at der er en sådan - om ikke andet så ved bestillingen) kan sikre sig at dj'en har de numre som måtte være et "must" for brudeparret. Jeg har selv, til en fest, ringet til dj'en i forvejen for at sikre mig at han havde "Det' lige det" for det var vigtigt at den kom med og dj'en var meget flink og svarede positivt at det var godt jeg ringede, for den plejede han ikke at ha' med. Samme gang var der også nogle piger der skulle optræde med et nummer og da havde dj'en sørget for instrumental versionen af numeret så det kom til at lyde rigtigt godt.

Redigeret af kesa
0

Del dette indlæg

Der er en fordel mere ved dj, nemlig at man ved samtalen inden festen (jeg går ud fra at der er en sådan - om ikke andet så ved bestillingen) kan sikre sig at dj'en har de numre som måtte være et "must" for brudeparret. Jeg har selv, til en fest, ringet til dj'en i forvejen for at sikre mig at han havde "Det' lige det" for det var vigtigt at den kom med og dj'en var meget flink og svarede positivt at det var godt jeg ringede, for den plejede han ikke at ha' med.

Det er korrekt. Ofte er der flere samtaler + mails set over hele forløbet. Udover at folk ofte kommer med nogle ønsker eller et fingerpeg om hvad de ønsker når de booker gør vi det altid sådan at den der skal spille jobbet taler med kunden 1-2 uger før festen. Så kan man nemlig samle op og nå at få de evt. sidste praktiske detaljer/ændringer med. Er der tale om en kro eller en restaurant taler man typisk også med dem om opstillingstidspunkt etc. inden.

Udover selve opstillingen er der set fra vores side næsten altid mere forberedelse forbundet med en bryllupsfest for 50 personer end en firmafest for 400 personer. For brudeparret er det jo deres livs fest, og alt er planlagt minituøst lang tid i forvejen, hvorimod det for firmaerne er en årlig tilbagevendende firmafest.

En af de ting vi altid spørger om vedr. bryllupsfesterne er om parret ønsker et specielt nummer efter brudevalsen, og det er der så nogle som gerne vil og andre siger you'r choice....

Ofte får vi også henvendelser fra gæster som skal bruge musik til et indslag o.l.

Det sker ret sjældent at jeg er ude for for forhåndsønsker som jeg ikke har med i forvejen, men er det tilfældet så skaffer vi det. Eks. Miss Sommerfugl som har bestilt et meget specielt nummer til på lørdag. Det arbejder vi stadig på at skaffe, selvom hun selv har det hjemme og tager det med.

Det nummer du nævner med Kirsten og Søren spiller jeg stort set aldrig, men det er da med sammen med andre numre af samme skuffe. De fleste ønsker kommer trods alt når man står midt i det, og man ved aldrig præcist hvad folk er til før da.

Redigeret af diskobil
0

Del dette indlæg

Ud fra mine egne erfaringer.... det var før Peter kom ind i billede ;)

der har jeg været til flere fester/ bryllupper hvor der både har været Dj eller Jukebox....

Helt klart ville jeg heller ofre de flere penge på en DJ end en Jukebox ... da min søster blev 25 havde hun lejet en Jukebox, jamen hva kan jeg sige det var en gang GED...

For det første tog det ejeren næsten 5½ time for at få boxen til at virke... da han sku sætte nogle nye cd'er i gik den fuldstændig kold ...og det havde han rent ud sagt IK en skid forstand på.... men fik den dog til at virke.men fik også troligt afvide at hvis der gik ged i den ...så ville det tage 2 timer før han kunne komme ...da han selv sku i byen ....GODT SÅ...

og man blir temmelig træt af at høre den samme sang hele tiden .....

Men der imod ved de forskellige Dj's jeg har oplevet ....synes jeg der har været mere styr over tingene .....

Men den oplevelse med den Jukebox.... vi har haft er jo ikke ens betydning med at Alle oplever den .... og synes at folk skal leje det de er mest til om det er en Dj, jukebox eller et live band.....

Redigeret af mariemusen
0

Del dette indlæg

Hej brides to be:-)

Vi skal holde festen et sted, hvor det er meget lidt plads til musik og derfor er der ikke plads til orkester.

Vi overvejer en jukebox eller en dj, der kan vende plader hele natten - hvad er jeres erfaringer med det ene eller andet?

Og hvad gør i mht musik?

Louise

- skal giftes den 17. juni 2006!!!!!!!!!!!!!!!! Jubiiiiiiiiiiiiiiii :yay:

Vi har en iPod (mp3 afspiller) hvor vi har lavet en række playlister. Dels til Middagen, dels til dans (brudevals), hyggemusik etc etc. Vi tager en forstærker og nogen gode højttalere med. Såå... så nemt kan det gøres.

Det gode ved det er at vi ikke skal have vore 20.000 kroners dyre anlæg til at stå i et festlokale. Min søster kan have det hele i lommen når hun tager hjem... fedt :carrot:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi har en iPod (mp3 afspiller) hvor vi har lavet en række playlister. Dels til Middagen, dels til dans (brudevals), hyggemusik etc etc. Vi tager en forstærker og nogen gode højttalere med. Såå... så nemt kan det gøres.

Mener du så også at det er den bedste løsning ? :bearhug:

0

Del dette indlæg

Mener du så også at det er den bedste løsning ? :bearhug:

Ja

til en hver tid.

0

Del dette indlæg

Jeg går ud fra at dit svar ikke kun skyldes at det er den billigste løsning. Må jeg spørge hvorfor du også mener at det er den bedste løsning ?

Når jeg spørger er det selvfølgelig fordi at vi og kollegerne lige så godt kunne lukke vores firma'er hvis din holdning var udbredt.

Redigeret af diskobil
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det ved jeg jo :bearhug:

Jeg forstår såmænd fint dem som vælger en computer-løsning hvis alternativet er ingenting, eller gør det fordi de i forvejen stiller op med et stort dyrt band o.l. På samme måde forstår jeg dem som holder en fest på "et lavt blus" fordi alternativet er at der ikke bliver nogen fest.

Derimod undres jeg af og til over folk der vælger en computerløsning samtidig med at de rask væk brænder flere tusinde kroner af på takkekort eller andre nipseting som egentlig ikke er en direkte del af festen, men "bare hører sig til". Men jeg er selvfølgelig også miljøskadet.

Computerløsningen rummer for mig at se visse problemer, udover den rent tekniske/lydmæssige side af sagen, hvor man jo også går på kompromis :

Hvad gør man når der bliver klimtet på glasset og én skal holde en tale. Der skal jo ikke være musik under talerne. Skal bruden, gommen eller en af gæsterne sidde med en remoter hvorved de misser noget af indholdet og er lidt fraværende fra talen/selskabet. Hvad med musik til sangene ?

I har lavet faste playlister (der ligger ret meget arbejde i det). Hvad gør gæsterne hvis de gerne vil høre og danse til noget andet end det der lige er på ? Kan de selv gå hen og skifte tangerer det en jukeboks bortset fra at udvalget er betydeligt mindre. Så risikerer man at der skiftes i tide og i utide som det bliver sagt. Har man en til at styre det tangerer det en DJ, bortset fra - igen - at udvalget er meget mindre. Hertil kommer at personen ikke nødvendigvis er i stand til at ramme alles smag. Mere vigtigt er måske at denne person stort set er afskåret fra at deltage i festlighederne.

Jeg har svært ved at se en computerløsning som andet end en billig løsning i situationer hvor alternativet er slet ikke at have musik.

Redigeret af diskobil
0

Del dette indlæg

Vi havde lejet en musiker til Vores bryllup. Og det var et hit.

Fx havde min mor en polsk sang som hun gerne ville have spillet (hvor alle skulle synge til) og hun sang da for ham i telefonen og det b lev rigtig godt til festen :bearhug:

Jeg kom også sent i tanke om han kunne spille vores sang, og tror i ikke at han lærte den fra fredag til lørdag?!

Super musiker, som vi gerne vil se igen :)

Stor respekt for Kurt Jepsen :balloon:

Knuzz Vinni

0

Del dette indlæg

Tja.. jeg går ud fra at folk der vælger den løsning allerede har tænkt over de ting du nævner.. og formentlig ikke ser det som et problem.

Måske står anlægget så tæt på at det er muligt lige at række hånden hen og slukke/pause.. eller måske en god fjernbetjening.

Om gæsterne vil høre noget andet musik end det der spilles.. ja den var værre.. for hvis nu værterne har valgt at hyre et 80'er band ville man så, som gæst, "turde" ønske et 60'er nummer ? Jeg ved det ikke, men hvis jeg selv var til bryllup og kunne høre at der var blandet musik, ville jeg ikke gå så højt op i om lige det nummer nu også var der.. men det er min personlige holdning.

Kh Heidi

0

Del dette indlæg

Jeg kan godt følge dig Heidi, og naturligvis kan man leve med mange ting; at der lige går noget tid før musikken bliver slukket, fordi personen lige skal opfatte at nu skal der holdes en tale (vi andre har jo "vores øjne naglet på toastmasteren" konstant",. og at man enten selv eller en af gæsterne på denne måde skal påtage sig denne "remotefunktion".

Jeg oplever så at der kommer rigtig mange ønsker til de fleste bryllupsfester men det er måske også fordi de kan se at muligheden/repertoiret er tilstede. Folk affinder sig generelt med det der nu engang er.

De fleste brudepar ønsker bare at deres livs fest skal være "festen" og er derfor ikke meget for at gå på kompromis, medmindre det handler om penge som man bare ikke har. Så er vi tilbage ved mit point: Jeg troede da (og tror stadig på) at dem der vælger en computerløsning gør det på grund af økonomien, og ikke fordi de mener det er den bedste løsning.

Redigeret af diskobil
0

Del dette indlæg

Jeg kan godt følge dig Heidi, og naturligvis kan man leve med mange ting; at der lige går noget tid før musikken bliver slukket, fordi personen lige skal opfatte at nu skal der holdes en tale (vi andre har jo "vores øjne naglet på toastmasteren" konstant",. og at man enten selv eller en af gæsterne på denne måde skal påtage sig denne "remotefunktion".

Jeg oplever så at der kommer rigtig mange ønsker til de fleste bryllupsfester men det er måske også fordi de kan se at muligheden/repertoiret er tilstede. Folk affinder sig generelt med det der nu engang er.

De fleste brudepar ønsker bare at deres livs fest skal være "festen" og er derfor ikke meget for at gå på kompromis, medmindre det handler om penge som man bare ikke har. Så er vi tilbage ved mit point: Jeg troede da (og tror stadig på)  at dem der vælger en computerløsning gør det på grund af økonomien, og ikke fordi de mener det er den bedste løsning.

<{POST_SNAPBACK}>

Og jeg kan sagtens følge dig :bearhug:

F.eks. i min egen familie har vi vist aldrig haft en levende musiker.. det har altid været CD'er.. nu efter hvor jeg selv er med i en duo finder jeg det mærkeligt hvorfor vi aldrig har haft det.. men familien går bare ikke op i om der sidder en musiker eller om det er en CD der spiller..

Det har aldrig været et problem får jeg at vide når jeg spørger.

Igen ville jeg også selv vælge en DJ, da min familie ikke er de store dansere.. men istedet for en jukebox som INGEN kan styre :) så hellere have en ansvarlig for det og du har ret i at du som DJ hele tiden har fingeren på pulsen og kan stå klar med det samme når der sker noget.. hvor den der lige sidder nærmest anlægget jo også gerne vil more sig og have lidt at drikke osv..

Jeg tror så gerne på at nogle sagtens kan synes det er den bedste løsning.. men har man så også prøvet nok til at synes det ? :balloon:

Kh Heidi

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer