Guest pjevs

Pia og Johnny

275 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Tænk sig - om en uge: Da da da daaaaaaaaaa da da da daaaaaaaaa (jep et forsøg på stavning af bryllupsindgangen fra engelske film og ja det er tanken der tæller :cheerleader3: )

Ja så er den din tur - WOW ! synes I skulle gribe fat i alle de gode venner og få dem til at hjælpe med opsætning osv. Ret vigtigt at i ikke skal gå helt i panik der og folk vil jo som regl gerne hjælpe :super:

Krydser alt hvad krydses kan til samtalen - Held og lykke :balloons:

0

Del dette indlæg

Hej Pia

Jeg kan godt forstå du glæder dig til at kjolen hjem, jeg hentede min i torsdags og det er rigtig dejligt at kunne se den når man har lyst.

Mine fingre er krydset, når du skal til samtale. Held og lykke.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Pia (kære, søde Pia fristes jeg til at sige, efter at have læst hele din planlægningstråd igennem).

Du er så personlig, sød og nede på jorden i hele din beretning. Din planlægningsforløb har ikke været let kan jeg se, men jeg håber at du får en forrygende dag på lørdag.

Jeg er selv næsten færdig med lægesekretæruddannelsen (her d. 31. august) og ønsker dig alt mulig held og lykke. Håber virkelig for dig at du få muligheden for at påbegynde uddannelsen. Det er virkelig et fantastisk, alsidigt fagområde.

Hvis der i dine forberedelser til en evt. jobsamtale er noget jeg kan hjælpe dig med eller noget du er i tvivl om, er du velkommen til at skrive til mig.

Ellers vil jeg bare sige TILLYKKE MED BRYLLUPPET PÅ LØRDAG. NYD DET UANSET HVAD DAGEN MÅTTE BYDE PÅ AF SMÅ UHELD ELLER PROBLEMER. DET ER TRODS ALT DIN EGEN FAMILIE (DIN KOMMENDE MAND OG DATTER) DER ER DET VIGTIGSTE...

:griner:-

0

Del dette indlæg

Hej Pia...

NU er der dælme ikke længe til og jeg ved slet ikke om du har tid/overskud til at kigge her i din tråd, men skal nu lige høre hvordan det gik til samtalen på Skejby??? Jeg fik slet ikke lavet noget igår - det ER ikke nemt at taste på en pc, når man har X'ede fingre :bearhug: .

Har lige læst HELE din planlægningstråd igennem - har jo ikke været den mest aktive i den :super: - faldt lige over monogrammerne - har I valgt ét eller blev det ikke til noget alligevel?

Vejret ser godt nok ikke ud til at være helt på Jeres side på lørdag, men mon ikke I bliver gift uanset vejret? Og regn skulle jo bringe lykke.

:griner:-

-Lisbeth

0

Del dette indlæg

Søde piger.

Jeg har ikke haft overskud til at skrive de sidste par dage.

Opdatering.

Jeg fik desværre ikke den stilling jeg var til samtale om. MEN de var så vilde med mig at de omgående kontaktede oversygeplejersken for at høre om de da ikke kunne finde noget til mig. Den eneste årsag til at jeg ikke fik det var, at hende de valgte havde været ansat på Skejby før og kendte derfor systemet. Derfor kunne de spare oplæring af hende og hun kunne starte med det samme. De har SÅ stor brug for en, så det fårstår jeg godt.

Jeg er så blevet tilbudt en praktikperiode på 3 måneder og skolen har sagt ja. Så jeg starter derude på Onsdag. :bearhug:

Vi har invisteret i et havetelt nu hvor vejret ikke er på vores side. Vi håber så, vi kan få lov til at slå det op her idag, da vi er temmelig pressede i morgen.

Det var lige en mer-udgift på 1400 kr, men forhåbentlig pengene værd.

Vi har været i fuld gang med at lave gaveposer, folde servietter, lave lysestager osv.

Billeder kommer på et tidspunkt.

Vores dejlige dagplejemor har ændret planer, så nu vil hun meget gerne passe Frejsen. Dejligt, så ved vi hun er i trygge rammer.

Kjolen hænger på vores kontor, mine sko er mere eller mindre gået til.

Vi mangler lige at købe underbukser til Johnny og lidt frugt, samt en hyggekurv til Freja og dagplejemoren.

Så tøser, vi glæder os.

Tusind tak for jeres dejlige kommentarer, de er guld værd.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej søde smukke dejlige Pia

Det ser ud til at I har styr på det meste nu - har sommerfuglene indfundet sig????

Sender dig tusinde tanker og ville ønske at jeg stadig var jyde, så jeg kunne smutte forbi og knibe en tåre i jeres smukke kirke på din og Johnny's store dag!!

Du er et dejligt menneske og jeg er glad for at have mødt dig! :cheerleader3:

:cheerleader3:

Sanna

0

Del dette indlæg

Hej kæreste Pia (Og Johnny)

I ønskes tillykke med dagen i morgen, jeg håber i vil nyde den i fulde drag og den forløber helt som i har håbet.

Jeg er så ærgelig over, at jeg ikke har mulighed for, at komme ud og se nyde jer, men desværre må jeg nøjedes med dine billeder.

Det har været en stor fornøjelse, at følge dig herinde - på godt og ... ja værre.

:cheerleader3:

Pernille

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

TILYKKE

Det er her det sneer

Endelig er det idag det sker

Til sammen ved alteret I vil stå

Håber I et langt og lykkeligt liv må få

Gid I den aldrig må glemme

og få mange små fodtrin der tripper derhjemme

Knuz Trine

:cheerleader3::heart:http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/balloons.gif :cheerleader3::heart:http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/balloons.gif :cheerleader3::heart:-HAHA-

Redigeret af Kalland
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kære Pia og Johnny :cheerleader3:

Tillykke med jeres bryllupsdag, tænk at det allerede er jeres tur.. jeg håber i må få den dejligste dag og at alle ønsker og drømme må gå i opfyldelse.. Det fortjener i med den modgang i har haft i forberedelsen.. Jeg glæder mig til at se billeder og læse beretningen..

Knuz Mia :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Kære Pia og Johnny...

Har allerede sagt http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/heart.gif -lig tillykke til Jer... ja, allerede igår -HAHA- .

Håber inderligt, at I har haft en skøn dag indtil nu og at det også fortsætter, for pokker da :carrot: ... og at telt og pavillion'er holder skansen.

Det var så SUPER at se dig igår og se dit overraskede udtryk, da Annemette og jeg dukkede op http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/biggrin.gif .

Endnu en gang et

KÆMPE TILLYKKE med jeres bryllupsdag

hurra - hurra - hurra.

PS. Frejsen gik og øvede sig i at sig hurra igår - det var så sødt :loveshower: .

:cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3:

-Lisbeth

0

Del dette indlæg

Kære Pia og Johnny...

Har allerede sagt :) -lig tillykke til Jer... ja, allerede igår :) .

Håber inderligt, at I har haft en skøn dag indtil nu og at det også fortsætter, for pokker da :carrot: ... og at telt og pavillion'er holder skansen.

Det var så SUPER at se dig igår og se dit overraskede udtryk, da Annemette og jeg dukkede op :angry: .

Endnu en gang et

KÆMPE TILLYKKE med jeres bryllupsdag

hurra - hurra - hurra.

PS. Frejsen gik og øvede sig i at sig hurra igår - det var så sødt :loveshower: .

:):blush::blush:

-Lisbeth

Jeg tilslutter mig lige her

TILLYKKE endnu engang

Jeg håber at dagen blev endnu bedre end forventet (og at nogle af stagerne holdt, så jeg kan købe et par stykker ;) )

Mit gæt er at i er nogenlunde lige så trætte som jeg er idag :angry: Jeg kom jo som ventet på polter igår.

Tillykke tillykke tillykke

Hurra hurra hurra

:blush:HUUG:biggrin:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Åh kære tøser.

Nu sidder jeg her som en gift kvinde. Det er fantastisk. Tusind tak for alle jeres lykønskninger.

Jeg har ligget vandret de sidste 3-4 dage og jeg er bare SÅ smadret efterhånden.

Og så alt det her bøvl med den forbandede islagkage. Jeg er SÅ træt af det-. Det er så åbenbart ikke noget man snakker højt om herinde, men jeg er altså ligeglad.

Jeg fik en mail fra ham idag, og han beklagede da godt nok, men håbede at vi alligevel havde haft en god fest :biggrin: Og så vil han betale os pengene tilbage.

rar tænker jeg bare, hvad tror du din beklagelse hjælper. Næ do, der skal mere end en beklagelse til og det er ikke nok bare at betale os pengene tilbage.

Jeg vil virkelig fraråde ALLE at købe noget som helst hos VI ADVARER MOD AT HANDLE MED ISMEJERIET DA FLERE AF VORESS BRUGERE ER BLEVET SNYDT AF DEM.

Vi havde en rigtig god fest. Billeder og beretning skal nok komme, men jeg orker ikke lige nu. Freja er en hængetrold så de næste dage er helliget hende.

Knus Pia

0

Del dette indlæg

Man skal skam ikke kimse af Malta - der er superfedt!

Mumler Christina, der ikke har haft ferie endnu i år og vildt gerne vil med...

RIGTIG GOD TUR :loveshower:

PS Hvad skete der egentlig videre i sagen med is-dessert-klovnen?

NÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ, VI ADVARER MOD AT HANDLE MED VI ADVARER MOD AT HANDLE MED ISMEJERIET DA FLERE AF VORESS BRUGERE ER BLEVET SNYDT AF DEM DA FLERE AF VORESS BRUGERE ER BLEVET SNYDT AF DEM!!!

Jow, der var en STOR forsideartikel i Randers Amtsavis. Vi har fået tilbageført vores penge via banken, og så omtaler vi ham ellers vildt dårligt til Gud og hver mand.

Vi er bare ikke heldige med vores leverandører. Vores venne fotograf afleverede alle filmene til fremkaldelse i Japan foto. Da jeg så hentede billederne var de alle enten ridsede eller grynede. Jeg tog ind og afleverede dem igen og måtte så diskutere med fjolet bag disken, da han mente at jeg skulle stå og sortere billeder fra 6 film, så¨de lå i den korrekte rækkefølge. Det gad jeg fandme ikke, da jeg havde nummereret indekset og negativlommen, så man ikke kunne være i tvivl. Det var stortset alle billederne der skulle laves om, så det måtte være laboratoriets hovedpine. Han beskyldte fotografen for ikke at have brugt lys nok ( fotografen er så en af hans venner, det vidste han bare ikke :bearhug: ).

Du kan da godt få et lille hjørne i vores nyindkøbte kuffert :biggrin:

0

Del dette indlæg

Jesus Christus! Dét havde jeg altså ikke nerver til på lige den dag. Var gået totalt i spagat - og måske blevet voldelig :bask: (man ser det for sig... :boohoo: )

Man kan jo kun glæde sig over at I fik hinanden, for det er jo det vigtigste :td: og så ellers lige præcis advare andre mod sådanne tosser :bearhug: . De skulle simplethen sådan skamme sig!

og tak for tilbuddet - har givet manden sviptur til Barcelona i kalendergave (sidste år :biggrin: ) så skal selv afsted til oktober. Hvis ikke, så tror mig : jeg havde foldet mine 180 cm sammen i beautyboxen! :blush:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer