Allegra

Må jeg se jeres invitationer?

152 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Her er vores invitationer :-)

Er vild med jeres vielses dato, og jeres invitationer :D

Er det vinter tema, som i har?

Ja vi har vintertema. Vi skal nemlig giftes her om 4 uger, den 2. februar. Så det bliver hvidt, gråt, lyseblåt og krydret med lidt pink, fordi min kjole har detaljer med pink. Og så har jeg købt lysgrene her til jul, og vi låner to "træer" med lys - dem som man ser alle vegne til jul. De skal stå ude foran lokalet på hver sin side af indgangsdøren, til at bryde det kedelige vintervejr. Lysgrenene skal bruges i borddekoration.

0

Del dette indlæg

Hvor finder i inspiration + materiale til at lave jeres invitationer?

Jeg ksal igang med at finde ud af hvordan vores skal se ud, men ved ikke lige hvor jeg skal starte :)

Du kan eventuelt gå i panduro hobby - de plejer at have inspirationsmapper i butikken. Ellers kan du kigge på hjemmesider, som fx. Calligraphen og få inspiration derfra. Der kan du også købe materialer til selv at lave dem :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Her er vores invitationer :loveshower:

hvordan har du lavet det med kirken? :thumbsupsmileyanim:

Jeg fandt et billede af en tegnet Holmens Kirke det her billede gjorde det sort/hvid og prøvede mig lidt frem i picasa (gratis redigeringsprogram), tror jeg brugte den der hed stregtegning. Bagefter lagde jeg en tekstboks over billedet i word med skriften "Dagens program" og "Holmens Kirke" - som jeg fik til at passe ved at redigere med tekststørrelse og mellemrum i mellem bogstaverne. :)

0

Del dette indlæg

Her er vores invitationer :loveshower:

hvordan har du lavet det med kirken? :thumbsupsmileyanim:

Jeg fandt et billede af en tegnet Holmens Kirke det her billede gjorde det sort/hvid og prøvede mig lidt frem i picasa (gratis redigeringsprogram), tror jeg brugte den der hed stregtegning. Bagefter lagde jeg en tekstboks over billedet i word med skriften "Dagens program" og "Holmens Kirke" - som jeg fik til at passe ved at redigere med tekststørrelse og mellemrum i mellem bogstaverne. :)

tak :) det er så flot

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Her er mine (i hvert fald den 1. :thumbsupsmileyanim: )

den er så fin og jeg ville meget gerne modtage en flaske champagne som invitation! :biggrin: så er der lidt godt til ganen...

Vores er lige blevet færdige og det er så vin tema :wink:

post-61093-0-88418900-1358520482.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nu er mine sørme også blevet færdige -HAHA-/>

der står

Det glæder os at kunne invitere

til vores bryllup lørdag d 6 maj 2006 kl 15.00

til vielse i Vær Kirke og efterfølgende fest på Jørgensens hotel.

Vi håber du/I vil komme og fejre dagen med os

Kærlig hilsen

Su, Praktiske oplysninger osv :blink:/>

Flot indbydelse. Hvor købte du papir. Jeg har ledt efter det gennemsigtige. Hvad hedder det? Og kan man printe på det med en alm. printer?

0

Del dette indlæg

Virkeligt flotte invitationer Sejlerbruden :)/> :cheerleader3:/>

Jeg ville da også lige smide et par billeder af dem jeg har knoklet med :biggrin:/>

pb141487.jpg

pb141499.jpg

pb141496.jpg

Bagpå er der også kommet en lille detalje :wink:/>

pb141492.jpg

Nej hvor et fint stempel bagpå. Hvor har du fundet det?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har tyv stjålet ideen til vores invitationer, men får man ikke point for alt det mas det er at finde materialerne OG lave det hele selv? Jeg har kun fundet materialer og kuverterne kom (som det sidste) med posten i går. Så nu er der INGEN undskyldning! Det er bare at komme i gang. Der er mange der driller mig fordi jeg er så "tidligt" ude, men hvis man selv skal sidde og lave 40-50 invitationer + menuer og takkekort selv, hvornår er man så for tidligt ude? Vi skal giftes 29 maj 2010.

Men her er den type invitation jeg har forelsket mig i. Farverne bliver brun og creme.

Wauw

0

Del dette indlæg

Er også netop blevet færdige med vores invitationer. Vi er selv meget tilfredse med resultatet. Invitationerne har en lidt rustik stil, med økologisk papir og sisalsnor omkring. Det hele er lavet som en slags pakke, som skal pakkes op.

På billedet ses den færdige invitation samt et billede af selve invitationen.

post-55953-0-82071200-1367073232.jpg

post-55953-0-92632000-1367073342.jpg

post-55953-0-44611100-1367073405.jpg

post-55953-0-92655700-1367073834.jpg

Redigeret af Sisseldam
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Mange Tak blush.gifblush.gifblush.gif Nej den har vi skam selv lavet... med blod sved og tårer, da vi var under tidspres pga frimærket... De skulle jo ud inden porten steg, da vi havde købt frimærket...

Er det muligt at få en "opskrift" på dette smukke eksempel..??

ved ikke om hun er herinde så tit, da hendes svar er fra 2006

0

Del dette indlæg

Se vores stopmotion invitation på dette link :wink:

Herinde er det under: http://www.bryllupsklar.dk/forum/85520/saa-er-invitationen-fcrdig.html/

eller på youtube: bryllupsinvitation Nana og Sune

Her er coveretsudseende.

post-57850-0-12734300-1392329649_thumb.j

0

Del dette indlæg

Sikke en masse smukke invitationer :) Der er helt klart lagt mange timer i :)

Her er et enkelt billede af vores og så et link med flere billeder til de nysgerrige :)

29ct8h4.jpg

Redigeret af Dobbeltbrud
1

Del dette indlæg

Vil da også lige smide vores op herinde, til inspiration for fremtidige brude :) Vi havde lagt frankerede svarkort ved, og det har være noget af det hyggeligste at modtage dem igen. Der har været totalt kamp om postkassen!

post-69771-0-06727300-1406841178_thumb.j

post-69771-0-89175500-1406841192_thumb.j

post-69771-0-09821600-1406841217_thumb.j

post-69771-0-78043100-1406841233_thumb.j

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer