Guest Gitte-Majbrud

Topfigurer

484 posts in this topic

Vi (læs jeg) har købt denne skønne sag via ebay

post-19304-1234381060.jpg

0

Annonce ♥

Nøøøj hvor er den flot, må man spørge hvad den kostede :thumbsupsmileyanim:

0

Vi havde denne her, som forestiller os selv:

post-26681-1235595837.jpg

0

Nøøøj hvor er den flot, må man spørge hvad den kostede :cheerleader3:

den var billig :cheerleader3: tror jeg gav omkring 19 dollar. dvs ca 110 kr.

Men du kan gå ind på ebay og lure selv. søg på "circle of love" og så kommer der flere frem i serien.

Jeg synes den var så smuk, og så kan den også stå fremme efter brylluppet.

Edited by Kinai
0

Annonce ♥

Jeg har bestilt min i dag ved Somethingblue.dk

post-36281-1235655543.jpg

Den passer bare SÅ godt til os, da vi elsker at køre nogle hyggeture i det Djurslandske på Motorcykel.

Prisen er 375,00 (dyrt synes jeg, men det er den jeg gerne ville have....) Det viste sig så at jeg idag fik mail, pga online nedbrud fra somethingblue´s hjemmeside, at med kode, kunne jeg få 35% rabat indtil først i marts.. :cheerleader3::cheerleader3:

Elllllllsker RABAT

0

Nøøøj hvor er den flot, må man spørge hvad den kostede :7himmel:

den var billig :cheerleader3: tror jeg gav omkring 19 dollar. dvs ca 110 kr.

Men du kan gå ind på ebay og lure selv. søg på "circle of love" og så kommer der flere frem i serien.

Jeg synes den var så smuk, og så kan den også stå fremme efter brylluppet.

Det er samme serie som vores var fra og den står fremme nu.

De penge er godt givet ud.. :cheerleader3:

0

Jeg vækker lige lidt liv i denne gamle, men helt fantastiske opsamlingstråd :-)

Først var planen at vores bryllupskage skulle være foruden en topfigur af et brudepar, men efter at have set markedet nærmere an kom vi på andre tanker. WOW, der er da sket noget kreativt og kvalitetsmæssigt i forhold til topfigurer i dag end de gyselige plastik-par jeg husker fra min barndom :thumbsupsmileyanim:

Vi har besluttet os for denne elegante og romantiske topfigur fra Wilton :)

post-43408-0-04754400-1302609124.jpg

0

:cheerleader3: god tråd. sætter da lige min her ind også. :cheerleader3:

post-42189-0-53848200-1302614701.jpg

0

Annonce ♥

:cheerleader3: god tråd. sætter da lige min her ind også. :cheerleader3:

post-42189-0-53848200-1302614701.jpg

Ej, hvor den sjov :thumbsupsmileyanim: Vores to årige søn ville uden tvivl elske os, hvis vi valgte sådan en figur, men det ville være en smule malplaceret i forhold til festens tema og vores livsstil, men den er skisme sej :respekt:

0

Grunden til vi har valgt den topfigur, er fordi at han er arbejder som landmand, og jeg elsker at være med ham ude og kører i marken, og det gøre pigerne også. kunne få den i grøn også men den skulle være rød da han kun kører i røde traktorer. :cheerleader3:

0

Vi har købt den her på Ebay.

Vi er ikke til traditionelle brudepar. og da vi jo er gift, men først holder bryllup nu 12½ år senere synes vi det godt måtte være noget vi kunne gemme bagefter.

Den er i hvid blank porcelæn.

Tilde

post-47727-0-75777100-1302629540.jpg

0

Den der hvor bruden fisker manden med fiskestang...

nogen der har et link til den?

Eller den med kuglen om benet?

Tak :)

0

Annonce ♥

Selvom det er lidt tidligt, har vi fundet den topfigur vi skal have på bryllupskagen til vores velsignelse. Vi har valgt netop den, fordi vi havde et drive-in wedding i Las Vegas. Vi blev lige præcis gift i sølvfarvet cabriolet - meget sjovt at det lykkedes os at finde sådan en topfigur :thumbsupsmileyanim:

http://www.somethingblue.dk/shop/images/CarFigurineNew.jpg

0

Den der hvor bruden fisker manden med fiskestang...

nogen der har et link til den?

Eller den med kuglen om benet?

Tak :)

Den er her

0

Øhhh....Så fandt jeg vist ud af at vedhæfte billedet rigtigt :)

post-47517-0-88516100-1302630998.jpg

0

Ej hvor er der mange søde ! Sys den hvor hun slæber ham væk fra computeren er genial, er lige os :P

0

Annonce ♥

Så har jeg fundet lidt ideer til vores :thumbsupsmileyanim:

post-50688-0-54438900-1308266695.jpg

Vi samler på disse når vi er ude og rejse og venner og familie tager til tider også nogle med fra deres ferier, så der er historie i hver og en af dem vi har - pt ca 7 stykker.

Ellers må jeg bede H2B om at finde en for der er virkelig ALT for mange til at jeg kan vælge

Andre jeg har haft kig på

Traditionelle:

post-50688-0-45151900-1308266864.jpg

og Sjove

post-50688-0-53206800-1308266870.jpg

0

Vores topfigur fortjener da også en plads her. Den er lavet i Ungarn i en særlig marcipantopfigurbutik, der laver topfigurer efter billeder af folk, og lad os bare slå fast, at resultatet på ingen måde ligner, men figuren er stadig så sød, at vi bruger den.

Læg mærke til gommens flade hoved - de havde i butikken givet ham en høj hat på, som de så tog af (??) efter en masse brok fra hende, der hentede den for os dernede.

post-45668-0-49775600-1308288793.jpg

post-45668-0-00224200-1308288806.jpg

1

Vores topfigur fortjener da også en plads her. Den er lavet i Ungarn i en særlig marcipantopfigurbutik, der laver topfigurer efter billeder af folk, og lad os bare slå fast, at resultatet på ingen måde ligner, men figuren er stadig så sød, at vi bruger den.

Læg mærke til gommens flade hoved - de havde i butikken givet ham en høj hat på, som de så tog af (??) efter en masse brok fra hende, der hentede den for os dernede.

Den er så fed! Og sød :):thumbsupsmileyanim: Ligner den ikke lidt den, der er i 16#? :)

0

Den er så fed! Og sød :):thumbsupsmileyanim: Ligner den ikke lidt den, der er i 16#? :)

Hahahaha... OMG det gør den da også alt for meget!! Tror sgu, vi har været udsat for vaskeægte østeuropæisk humbug - personlig kagefigur my ass -HAHA-

Edited by Malouski
0

Annonce ♥

Hahahaha... OMG det gør den da også alt for meget!! Tror sgu, vi har været udsat for vaskeægte østeuropæisk humbug - personlig kagefigur my ass -HAHA-

-HAHA-

0

Dette er vores topfigurer :cheerleader3:

post-48824-0-05345000-1309791005.jpg

0

Dette er vores topfigurer :cheerleader3:

Hey! Hvor har I fundet den?? Det det er lige præcis den vi havde kig på, men jeg har kun set den på somethingblue -og der tør jeg jo ikke købe den længere...

mange tak!!

0

Ja, det har jeg så måske også fortrudt. For det er fra some thing blue. Men vi kan da håbe at det kommer. Jeg krydser alt hvad jeg kan.

0