Frøken Smil

Selskabslokaler/feststeder m.m.

32 indlæg i dette emne

Hej alle,

Jeg har ledt og ledt herinde efter en tråd med billeder af festlokaler, men da jeg ikke har kunnet finde en, opretter jeg lige en selv :blush:

Her kan vi vise hinanden, hvor vi skal holde vores bryllupsfest - Min kæreste og jeg skal selv holde vores bryllup på Jørgensens Hotel i Horsens, og vi skal være i Kongesalen - ih, hvor jeg altså glæder mig! :bearhug:

post-2716-1141644030.jpg

post-2716-1141644040.jpg

Redigeret af Frøken Smil
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi skal holde vores fest på Skjalm Hvide Hotel :denmarkflag:

post-17065-1141652428.jpg

Slottet er et rigtig godt sted. Har spillet der flere gange og det er faktisk en mellemting mellem et forsamlingshus hvor man har alt for sig selv, og et hotel/restaurant hvor alt bliver serveret/lavet for 'en.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Vi holder festen på Hotle Smedegården i byen med det smukke og velklingende navn Lem...

-HAHA-

Billederne er ikke så gode, de er ikke så gavmilde med billeder på deres hjemmeside... Festlokalet er meget pænere i virkeligheden...

post-16857-1141835697.jpg

post-16857-1141835712.jpg

0

Del dette indlæg

Her skal vi holde vores fest.

Sådan ser det ud, når man kører ind på P-pladsen:

Sådan ser det ud, når man træder ind af døren:

Sådan ser det ud fra et festbord ud mod vores helt egen terrasse:

Og sådan ser det ud lidt på afstand hen mod terrassen:

Man kan vist godt se lidt af søen, som ligger lige op til terrassen. Noj, hvor vi glæder os -HAHA-

Kh Bettina

0

Del dette indlæg

Vi skal holde vores fest på Cafe Morudgaard i Morud, lidt uden for Odense.

Det er nogle staldlænger som er lavet om til restaurant, de reklamere ikke for sig selv, men anbefalingerne går fra mund til munk, har flere gange fået at vide fra helt fremmede at nej det er et godt sted, I skal sørme huske at vælge vildsvin til bufféen.

De kører med italiensk buffet, og man bliver bare så mæt.

Det er et meget romantisk sted og man får det helt for sig selv. Det er en familie der driver stedet og det gør de med omsorg.

Der er en restaurant, en salon og en terasse.

post-16221-1143402899.jpg

post-16221-1143403135.jpg

post-16221-1143403147.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi skal holde vores bryllup på et vandrerhjem i Skælskør... tanken tiltalte bestemt ikke kæresten da jeg forslog det, men efter at have lokket ham med derned var han helt solgt.... lyse lækre lokaler og mulighed for overnatning til gæsterne.... og omgivelserne omkring stedet er så fantastisk med kæmpe bøgetræer i en lysning og lige bagved stedet er der en sø....

Eneste ulempe er at der ikke er mulighed for at smage maden :-( men heldigvis havde mine forældre været til fest der og sagde at maden var lækker...

De har meget få billeder på deres hjemmeside, og billederne er altså ikke specielt gode... så hvis man overvejer at at holde noget på sydsjælland bør man tage forbi og kigge på stedet....

0

Del dette indlæg

Sikken en god tråd - hvorfor har jeg dog ikke set den noget før?!?

Der er jo så mange der tumler med at finde det helt rigtige feststed, så lad os da endelig holde liv i denne tråd, og inspirere hinanden :heart:

Vi skal holde festen på Moltkes Palæ i Kbh: Moltkes

Et par billeder fra de sale vi har booket:

Moltkes Salon til middag og fest:

moltkes-037.jpg

Abildgaard Salon til velkomst og kaffe:

moltkes-030.jpg

Og endelig, Godskontoret til gavebord:

moltkes-033.jpg

Nøøøøj, hvor vi glæder os :bearhug:

0

Del dette indlæg

Vi skal holde vores bryllup på en gl. nedlagt skole som er lavet til et galleri. Lokalerne ligger mellem Slagelse og Sorø. Deres hjemmeside duer ikke lige nu, og de billeder jeg har er for store. Nogen der ved hvordan jeg formindsker dem????

Der er ca. plads til 80 pers.

Knus Nathasia

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

SYNTES JEG VIL GENOPLIVE DENNE TRÅD:

Jeg har lejet lokaler i Glostrup tæt på hovedvejen.

Der er 3 rum...

- Sofa område

- Sal med bar

- "Glas"-rum

der er en mindre proff. køkken og garderobe

post-30569-1229355994.jpg

Redigeret af jeannette
0

Del dette indlæg

Først er her et link til nogle panorama klip, fra stedet vi skal holde brylluppet på. Ser lige om jeg kan finde nogle billeder af det også. Klik Her

Kan ikke finde billeder men et link til hjemmesiden giver et godt indtryk af hvor vi skal holde det.

Klik Her

Redigeret af darling75
0

Del dette indlæg

Vi skal holde vores fest på Skjalm Hvide Hotel :)

post-17065-1141652428.jpg

Hvad koster det at leje sig ind på Skjalm Hvide Hotel?? Er helt vild med stedet.

Jeg svarer dig lige, da det er en gammel tråd du har hevet fat i.

Vi har været ude og kigge på Skjalm Hvide Hotel, men valgte det fra, da der kun var plads til 45 på "slottet" (som i øvrigt ikke er et slot, men en villa).

Deres hjemmeside (Her står alt om priser under Fest --> Arrangementer)

Louise

Redigeret af l0uise
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer