misspuzzycatz

.

24 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Hey alle sammen!

Ja så tog jeg ind til Tip Top Nails i Odense - efter at dorothea og bella74 havde foreslået dem...

Og ja her ser i resultatet:

post-10795-1142462489.jpg

Så nu har jeg fået 10 nye klør... :hug: rigtig flotte.. :bearhug:

Og da veninden jeg havde med sad og skældte mig ud fordi jeg ikke havde fortalt hende om min tid... tog de os lige hende ind og lavede også på hende... :(

SUPER god service..

:balloons:

De er da bare for seje, Christina!!! Ti hi - så behøver jeg ik fortryde min anbefaling :carrot:

Wauw, de er fine. Hvor lang tid tager 'behandlingen' og har de åben om lørdagen, og hvad koster sådan 10 nye negle? :(

:blink: Gitte, der også vil have fine negle til sit bryllup.

Hej, Gitte! De bruger ca 2 timer på et nyt set med negle. Jeg betaler 450 kr for et set med acrylnegle. De lægger en slags gele på, så de ser klarere og mer naturlig ud.

Redigeret af Bella74
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Wauw - er der et link til en hjemmeside???

Jeg er selv på jagt efter nogle til at lave negle på mig...kom med forslag til steder.

De har desværre ingen hjemmeside.. :) det savnede jeg også inden jeg skulle derind... Men det er et af de eneste steder jeg vil foreslå dig i odense.... Der er nogen steder du IKKE skal tage hen, men det kan vi snakke om lørdag.. :super:

0

Del dette indlæg

bella74: Tak for anbefalingen..... :balloon: - skal du noget lørdag?? (tænkte ang vores lille møde ude hos mig..) :bearhug: - så kan du se min "klinik"

:super:

Hum - jeg har skrevet det i en anden tråd, skulle gerne ha været der, men vi har sviger på besøg. Nå skal jeg oveni arbejde en 8 timers tid om eftermiddagen/tidlig aften, så jeg får nok tage hjem efter det :bearhug:

Men jeg kommer da gerne ud til "klinikken" en annen dag. Og når jeg om en tid lærer lidt, så kan vi jo give hinanden nogle dejlige ansigtsbehandlinger :balloon: Som du skrev i min tråd - det er da ikke så enkelt at give sig selv en :)

0

Del dette indlæg

bella74: Tak for anbefalingen..... :bearhug: - skal du noget lørdag?? (tænkte ang vores lille møde ude hos mig..) :biggrin: - så kan du se min "klinik"

:super:

Hum - jeg har skrevet det i en anden tråd, skulle gerne ha været der, men vi har sviger på besøg. Nå skal jeg oveni arbejde en 8 timers tid om eftermiddagen/tidlig aften, så jeg får nok tage hjem efter det :griner:-

Men jeg kommer da gerne ud til "klinikken" en annen dag. Og når jeg om en tid lærer lidt, så kan vi jo give hinanden nogle dejlige ansigtsbehandlinger :balloon: Som du skrev i min tråd - det er da ikke så enkelt at give sig selv en :balloon:

Ja så det først i den anden tråd efter jeg havde skrevet det til dig... Øv øv du ikk kan komme... men håber du får en god dag med svigerforældrerne så.. :blink: (og god arbejdslyst os..)

Jamen du er mere end velkommen... :blink: Og ja det med at give hinanden ansigtsbehandlinger syns jeg lyder super dejligt... :bearhug: vil jeg glæder mig til....

Ha en god weekend!!

:)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

De er godt nok super flotte, jeg kan efterhånden godt se hvad det er folk falder for når de får sat kunstige negle på, for der er godt nok mange flotte ting man kan gører.

og det er endda billigt.

Hihi nu pga sygdom, så skal jeg vente en uge mere og det er nu det kritiske stadie i min neglebidning kommer, nemlig nu hvor mine negle er lange, for nu er det at de knækker og så kan det hele begynde forfra, så jeg er gået i gang med filningen, glæder mig til at få rutinen i at file.

Men de er super seje, sådan nogle vil jeg også have, havde regnet med at jeg nok bare ville have nogle alm farvet negle.

Knus sarah

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

hvor ligger tip top nails henne??

mageløs 1 - odence c (omme omkring jyskebank)

Er det generelt de tager 450?? Jeg skal ikke habe alt det der pynt på hvis jeg skulle have dem...

455 kr for gele mener jeg og 450 kr for akryl negle... uden alt pynten....

Er der lang ventetid, sådan før man kan få en tid?

næææ tror du kan få en tid dagen efter du ringer...

:bearhug:

0

Del dette indlæg

Skal selv have lavet negle i eftermiddag - dog ikke i Odense, men jeg glæder mig helt vildt! Har aldrig prøvet det før, men har normalt ok negle - de knækker bare let så der er aldrig 10 ens.

:bearhug::cheerleader3::cheerleader3:

Skal til Odense 2 maj og have tilpasset kjolen - måske jeg skulle bruge ventetiden dernede på at få lavt negle. Hvor lang tid tager det, med pynt? :cheerleader3:

Redigeret af missepige
0

Del dette indlæg

Skal selv have lavet negle i eftermiddag - dog ikke i Odense, men jeg glæder mig helt vildt! Har aldrig prøvet det før, men har normalt ok negle - de knækker bare let så der er aldrig 10 ens.

:cheerleader3::cheerleader3::balloons:

Skal til Odense 2 maj og have tilpasset kjolen - måske jeg skulle bruge ventetiden dernede på at få lavt negle. Hvor lang tid tager det, med pynt? :)

Det tager 2 timer når det er fra bunden af... :biggrin:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa søde!!!

Hvor er de bare blevet super flotte!!!

Glæder mig super meget til at se dem i virkeligheden i morgen!!!

Men kun hvis du lover ikke at kigge på mine... Thi hi... For de trænger super meget!!!

Knus Nanna.

:cowsleep:

0

Del dette indlæg

Så fik jeg lige en opfyldning + ny dekoration..

Se her:

post-10795-1145972994.jpg

post-10795-1145973001.jpg

Er de ikke flotte??

De andre havde holdt super godt, med sten og alt muligt lige indtil i dag, hvor jeg fik den opfyldning :bearhug:

:cowsleep:

Må jeg spørge hvad du skulle giive for en opfyldning?

Hey!

Jamen selvfølgelig må du da det... mener det er 260 kr... og så kan man få nogle rabatter, hvis man er studerende osv... men jeg har jo fået lidt ekstra dekoration på igen igen, så ja jeg har givet lidt mere end de 260 kr... http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/smile.gif

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer