Kalland

Svigermor(d)

26 indlæg i dette emne

Ok... Så tror jeg det er min tur til at få et føl over sviger familien og det bliver nok ikke et kort indlæg, så håber der er nogen der gider at læse det og bære over med min frustrationer... Det hele startede jo med at Thomas's far valgte os fra pga. uoverensstemmelser mellem os og hans kone.. Det er så som det er, det har gjort ondt på Thomas, men vi vil ikke gå på kompromis med en kvinde der forventer respekt, men som ikke har andet end onde ord at sige om andre... Men det jeg så flipper helt ud over er.. Idag bliver Thomas kontaktet af sin mor... Hun roser de flotte invitationer og er imponeret over at vi selv har lavet dem (hehe han har da skrevet noget af det ind, med kun få stavefejl *GG*) Men hun ville også bare lige sige at hun KRAFTIGT overvejede om hvor vidt hun ville komme eller ej!!!! SAY WHAT!!!! Det kan hun jo ikke mene... MEn jo jo den er god nok... Hun mener ikke at der er et bånd mellem hende og Thomas mere oghan kommer jo aldrig og besøger hende og han har aldrig tid til hende osv. osv.... Hvor fanden komemr alt det fra... For det første er det hende der de sidste mange gagne vi har haft en aftale har aflyst pga. sygdom.. Sjovt nok lige de dage vi skal ses, men det kan jo ske... Der ud over ringer hun altid mellem 18-19 og der spiser vi som reglen, men er det ikek meget normalt???? Desuden besøger vi hende ikke nej, men hun bor på lalland og det er en lang tur med en knægt på syv bare for en dag med tog og bus.. Hun derimod har bil og kommer tit til kbh på kursus eller for at besøge THOMAS'S VENINDE... Ja hun er nærmest mere svigers veninde end thomas's mere... Og når hun så er i KBH, så ringer hun ikke eller noget og spørger om vi skal mødes... Hun siger at det er fordi hun ikke kan tåle beton, men der er vel for fanden ingen der siger vi SKAL mødes her.. vi kunne da mødes hos veninden eller på en cafe eller noget... Men nej nej, så hellere ringe tre dage senere og sige man lige har hygget hos pPernille i weekenden... Thomas er såret over sin mors anklager og også over at hun heller besøger veninden end hendes søn og barnebarn... Er jeg virkelig urimelig når jeg bliver ked af det på Thomas's vegne... Hvorfor fanden skal hun komme med sådan en kommentar??? Kunne hun ikke bare bide det i sig for hendes søns skyld??? Har grædt og skældt ud over det idag... Gav mig virkelig bare lyst til at aflyse det hele... Men Thomas er stærkere end mig og siger at bare fordi de ikke kan glæde sig på vores vegne så vil han ikke aflyse for han glæder sig... Det skal så lige siges at Thomas og Pernille var rigtig tætte engang inden jeg lærte ham at kende, men så blev hun jaloux på mig, jeg ved ikke hvorfor, og fik en lyst til at svine mig til og det ødelagde det for thomas, har ellers prøvet at snakke med ham om det, for vil ikke have det på mig at det er pga. mig... Hun har nu så idag, pr. sms meddelt at hun ikke kommer... Hun erikke vred men skuffet over at hun KUN er inviteret til reception og gider ikke tage den tur for kun at være med i 2½ time.. Så er det lige meget... Men han skal da vide at hun altid vil være der for ham og Patrick (min dejlige bonusdreng), den skulle hun jo lige have med... Er bare så ked lige nu og sidder helt for mig selv og små græder... Føler mig som en rigtig kælling, men prøver virkelig at hjælpe dem alle, men valget er Thomas's er også ham der ikke ville have hende med til festen fordi han føler hun mere er hans mors veninde end hans... Sorry det blev så langt.. der er meget mere jeg kunne sige, men vil stoppe nu... Hvis der er nogen der nåede igennem det hele så er jeg imponeret og hvis ikke, så fik jeg i det mindste lidt luft *SS*

Knuz Trine

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Øv, øv, øv

Det er da utroligt som folk kan opføre sig! :) Hvad sker der ideres hoveder??! De må virkelig have et meget stort behov for at få medlidenhed; høre sig selv eller hvad det er. :bask: Det mest utrolige er da, at det er en mor der siger sådan.

Kan virkelig godt forstå du er ked af det. Men du kan næsten ikke gøre noget. Det lyder ikke til at man kan banke fornuft ind i deres hoveder. Veninden må jo så bare være sur, men kan virkelig ikke forstå at moren kan opføre sig sådan. Men mon hun nu ikke kommer alligevel. Jeg tror bare hun har et stort behov for at blive lagt mærke til. Men det er da rigtig træls at de ikke bare kan glæde sig på jeres vegne.

Du får lige en masse af dem her :blink::bearhug::bearhug::griner:-:biggrin::lol:

GP-HAHA--HAHA-

Hilsen Mette

0

Del dette indlæg

TAkker... dem har jeg brug for.. Men det der irriterer mig mindst lige så meget det er at hun er så fræk at sige at hun føler at siden de ikke har et tæt bånd mere, at så inviterer vi hende kun for at få en gave.. Men ved I hvad... LIge nu ville jeg ønske at den gave var en bil og så kunne hun ellers tage den gave og stikke den op på tværs... Ved godt det ikke er sødt... Men tænker virkelig hvad?????!!!!!!! Hvis det er det det kommer an på kan hun beholde gaven, det er jo ikke os der forventer gaver, men hende der forventer at hun skal give en,... Vi vil helre bare feste og fejre at vi elsker hinanden og at vi altid vil være sammen.. De er vel ikke så svært... Hvorfor ikek bare glædes over det og så glemem alt om gaver???

Suk.. Så røg endnu en sten fra mit hjerte, så er der kun 9.999.987 sten igen

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:blink: Til både dig og Thomas...

:bask: Til din svigermor - hvad bilder hun sig ind.

Desværre er svigermødre og familier underlige, og af uforklarlige årsager, så tænker de sjældent på deres søn/brors velbefindende.

/ Snyrkline - som gerne "bonker" svigerfamilien oveni

Sjovt nok så hat Thomas og Pernille altid kaldt hinanden ofr bror og søster... MEn den er vidst desværre ved at ebbe lidt ud nu *SS*
0

Del dette indlæg

Jamen jeg har også kun en ting at sige til det..... :) hul i dem!!!! Jeg må jo hellere lade være med at bruge det fine franske herinde *GG*

Jeg ville bare stikke deres meninger og holdninger skråt op, og så bare glæde mig til dagen. Du skrev selv at Thomas var stærkere end dig. Lad det smitte lidt af på dig. Når i så har fejret jer selv i en god uges tid og i måske er kommet hjem fra en evt. rejse og jeres billeder er fremkald kan i jo inviterer din svigermor og Pernille på kaffe og billedfremvisning-så kan de jo sidde og krumme tær under bordet og ærge sig over al den glæde og hygge i forhåbentlig får, og de gik glip af fordi de er så s.... snævresynede!!!!!

:blink::bearhug::bearhug::griner:-:biggrin:

Op med humøret sweety det skal nok gå det hele, husk der er altid lys for enden af tunnellen :lol:

0

Del dette indlæg

Kære Trine

:blink::bearhug::bearhug:

:griner:-:biggrin::lol:

Sikke et svigermonster og sikke en "veninde".

Jeg ved ikke hvad jeg skal sige, deres opførsel er fuldstændig uacceptabel :bask: :bask: :bask: . Lad være med at græde over dem, de har simpelthen ikke fortjent at du spilder krudt på dem.

Har du/i spurgt svigermonstret hvorfo hun ikke kontakter JER - når hun alligevel er i KBH? (det har i sikkert rpøvet at sparke ind imellem linierne, nå nogle smødre/svigermødre ER bare mærkelige....

:)GP-HAHA--HAHA--HAHA--HAHA-

0

Del dette indlæg

Hej Kalland!

Sikken en svigertiger!

Vi har osse problemer med B's forældre, eller retter sagt så vil min svigerfar ikke snakke med os efteren episode i december!

Men B siger at hvis de ikke vil finde ud af det skal hverken hans far eller mor komme! For så er de ikke interesseret i at være famillie!

Du er Thomas's famillie nu sammen med Patrick og det er jer der skal være sammen i fremtiden........

At din svigermor har det på den måde, kunne hun jo havde meldt ud før hun fik invitationen!

Som vi snakker om herhjemme er det deres problem, hvis de har det på den måde, det er dem der går glip af så mange dejlig ting og her tænker jeg ikke kun på bryllup men osse på mange dejlige timer med Patrick....

Og når hun alligevel er i KBH hos Thomas's veninde kunne hun så ikke bruge en halv time på sit barnebarn... Jeg syntes den hænger lidt i filten hos din svigermor!

Jeg er utrolig ked af at der findes mange af sådanne små tossede svigerforædre!

Men herfra skal du lige have en masse af :blink:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Åhhh for dælen - din stakkel !! Og hvor er det synd for Thomas... :bearhug: . Jeg har til fulde forståelse for, at i ikke har kunnet besøge din svigermor noget mere, kender selv til hvor omfattende det er at skulle pakke børn sammen på en hel dagsrejse, det er ikke noget man bare lige gør hver 2. weekend...

Men altså - hvad jeg bare ikke fatter er, at hun ikke kan sige til jer, at hun er ked af at i ikke kommer og besøger hende noget mere ( det er jo en ærlig sag ) og at hun er ked af, hun bliver afvist når hun ringer. Så kunne i ligesom forklare jer - spørge om hun måske kunne ringe på et andet tidspunkt, da det er lidt hektisk lige midt i maden... - og at i MEGET gerne vil se hende, men om det måske var muligt at hun besøgte jer lige mere... ?? Ligesom for at få en dialog igange. For ligefrem at sige at hun ikke kommer til brylluppet ER DA HELT HEN I VEJRET !! Tænk at hun vil gå glip af hendes søns bryllup !!!

Jeg forstår godt du er ked af det.. Men du må endelig ikke tænke tanken om at aflyse brylluppet... Den dag er din og Thomas´ dag og jeg er sikker på, at der kommer mange der holder af jer og fejre den med jer. Lad ikke svigermonster ødelægge mere !!

Mange mange af disse :blink: til dig fra Lambada Bjørnen

0

Del dette indlæg

Åhhh for dælen - din stakkel !! Og hvor er det synd for Thomas... :bearhug: . Jeg har til fulde forståelse for, at i ikke har kunnet besøge din svigermor noget mere, kender selv til hvor omfattende det er at skulle pakke børn sammen på en hel dagsrejse, det er ikke noget man bare lige gør hver 2. weekend...

Men altså - hvad jeg bare ikke fatter er, at hun ikke kan sige til jer, at hun er ked af at i ikke kommer og besøger hende noget mere ( det er jo en ærlig sag ) og at hun er ked af, hun bliver afvist når hun ringer. Så kunne i ligesom forklare jer - spørge om hun måske kunne ringe på et andet tidspunkt, da det er lidt hektisk lige midt i maden... - og at i MEGET gerne vil se hende, men om det måske var muligt at hun besøgte jer lige mere... ?? Ligesom for at få en dialog igange. For ligefrem at sige at hun ikke kommer til brylluppet ER DA HELT HEN I VEJRET !! Tænk at hun vil gå glip af hendes søns bryllup !!!

Jeg forstår godt du er ked af det.. Men du må endelig ikke tænke tanken om at aflyse brylluppet... Den dag er din og Thomas´ dag og jeg er sikker på, at der kommer mange der holder af jer og fejre den med jer. Lad ikke svigermonster ødelægge mere !!

Mange mange af disse :blink: til dig fra Lambada Bjørnen

Tro mig.. Vi har sagt til hende om hun ikke kunne ringe på et andet tidspunkt, men så afviser vi hende bare siger hun... Sidst hun ringede midt i maden blev dialogen sådan her

Mig: Thomas skat, vi sidder altså lige og spiser

Thomas: Jamen jeg er færdig

Mig: Jamen det er JEG ikke

Sviger: Nåh jeg må vidst hellere lægge på så du ikke får på røflen derhjemme...

Og gæt hvem der så ikke lagde på???!!!

Vi har også spurgt om det med når hun var i kbh, men hendes svar er bare at hun jo ikke kan tåle beton... Jeg har prøvet og prøvet med hende... Lyttet til hendes sære måde (hun tror på stjerneer og mener at det er pga stjernerne at patrick f.eks. har fået problemer)... Det er ofte mig der siger til Thomas at han skal huske at ringe til sin mor eller veninde, for ellers glemmer han det.. Men gæt hvem der får skylden for at han ikke ringer til dem så ofte mere.. Moi!!!! Og givet at det da er pga. han har mødt mig og at vi snakker om tingene herhjemme hvilket han jo ikke havde en til før, men det er jo ikke fordi jeg får ham til at lade være, tvært imod, Men den side tænker de ikke på... De synes jo bare at det er synd for dem... Men jeg ved hvor vigtig familie o mine venner er for mig, og derfor prøver jeg da også at få ham til at gøre noget for det, men kan jo ikke minde ham om det hver eneste dag.... Jeg forstår bare ikke at der kan være så stor forskel... Jo jeg ringer da nok til min mor et par gange om ugen, men skal jeg så bede ham om at gøre det samme??? Og ja vi ser mine forældre og min søster tit, men det er også fordi de tager os med i bilen så turen bliver kortere eller fordi de komemr her og besøger os....

Men jeg synes det er synd for Thomas at hans mor overvejer at blive væk og bliver fandeme sur på hende, for hun ved at hans far IKKE kommer, så vidt vi ved, hvordan kan hun så overhovedet overveje at blive væk... MEn Thomas holder humøret oppe med at tro på at hun kommer for hun overvejer jo bare... Men hvorfor i det hele taget sige sådan noget??? For får ikke ondt af hende... bliver bare harm istedet...

Men måske er det i virkeligheden bare mig der ser det hele forkert og mig der er problemet... JEg kan ikke finde ud af det... MEnindtil nu nægter Thomas og aflyse for han glæder sig lige meget hvad siger han.... HAn er sq så dejlig

0

Del dette indlæg

Ved godt, det måske er lidt svært, når der er tale om din kommende mands mor, men hvis det var os, der stod i samme situation, så ville vi simpelthen cutte forbindelsen - godt nok er blodets bånd tykt, men der er sg* også en grænse - også i forhold til hvor meget, man skal finde sig i! :blink:

0

Del dette indlæg

Hej smukke.

Tak for snakken i går! Jeg er simpelthen så ked af det på Thomas' og dine vegne. Tænk at han reelt set risikerer at skulle holde bryllup uden nogen af sine forældre. Jeg synes det er meget ubetænksomt af hans mor. Hun er givetvis ked af at de ikke ses noget mere, men behøvede hun lige at benytte jeres bryllupsinvitation til at bringe den sag på banen? Det synes jeg i det hele taget at jeg tit ser herinde, og det er bare så synd for brudeparret.

Jeg håber at Thomas kan tage sig en stille alvorlig snak med sin mor så tingene løser sig.

Et stort knus til dig Trine :blink:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:bearhug: Sødeste Trine

Oftes har mænd en anderledes indstilling til div. forhold med mor, veninder, brødre osv. Han kan leve af din kærlighed alene i MEGET lang tid. Tro mig. Han skal nok komme til dig, hvis han har brug for at tale. Det er ikke dit ansvar, at huske ham på og "holde noget ved lige". Han er en voksen mand, og skal selv tage ansvar for det vaklende forhold til hans mor og veninde.

Hvad svigermonster og veninde synes om dig kan jo være fløjtende ligemeget. Thomas elsker dig - længere er den ikke. At du ligefrem fik den tanke at aflyse bryllupet overrasker mig. Hvad tror du lige ændrer sig ved det....???????????? INTET. Jeres forhold til dem vil jo stadig være det samme - og som du selv skriver, så skal I jo fejre kærligheden og det faktum at I vil hinanden, og det har intet at gøre med andre mennesker, andet end I vil dele glæden med dem. At de så fravælger dette: TOO BAD!!! Det er sq da DEM der går glip af noget ;)

Tør du dine øjne ven - og vid at du har hjerte på rette sted. De er bare nogle kæl.... der kun tænker på sig selv! :blink:

0

Del dette indlæg

Åhh lille skattepigen da!!

Hvor er det da bare noget rigtigt L...!!!!

Jeg er rigtigt ked af det på Thmas og dine vejne men jeg må altså sige at hvis det er sådan hun har det så lad da hende om det!! Hun skal altså ikke have lov til at ødelægge Thomas og dins store dag!! Så heller undvære hende selvom det er mega hårdt!!

Og du må altså ikke have skyldfølelser over at Thomas og Pernille ikke snakker sammen mere... Det er et valg Thoams har taget og det har ikke noget med dig at gøre søde!! Og det er jo nok kun til det bedste når hun ikke kan finde ud af andet end at svine dig til!!

Lad du bare Svigermor og Pernille hygge sig!!

De skulle begge to have en ordenlig røvfuld for at opfører sig sådan!!! :bask: Men de ved slet ikke hvad de går glip af!!

Mange :blink::bearhug::bearhug: fra mig til dig!!

Knus Nanna.

0

Del dette indlæg

Hvad er det dog en opførsel folk nogen gange tillader sig at have? Jeg kan slet ikke sætte mig ind i det. Og hvad er det lige de vil opnå ved at gøre det? Tja, det de først og fremmest opnår er at gøre deres børn og svigerbørn kede af det, skuffede, bitre... Synes simpelthen ikke man kan tillade sig at gøre det.

Føler virkelig med både dig og Thomas. Godt han er så stærk som han er. Men alligevel tærer det på en, når folk opfører sig på den måde hans forældre, forældres ægtefælle og veninde gør. Det er ikke noget man burde opleve fra så nær en familie. Uanset hvor meget man ses.

Mine forældre er lykkelige over at skulle til vores bryllup og glæder sig umånedeligt meget. Både dem og deres nye ægtefæller. Selvom jeg kun besøger dem sjældent. Var der til jul og gangen før det var i juni sidste år. Så man kan heller ikke sige, at jeg overrender dem og omvendt.

Stort :blink: til både dig og Thomas.

Dorthe

0

Del dette indlæg

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH altså kvinder. Det er fanden der har skabt os, andet kan jeg ikke komme på.

Hvad er det lige der sker med os, når mænd ikke danser efter vores pibe mere?

Hvorfor skal nogle kvinder bare ødelægge andres lykke fordi de er misundelige?

Jeg håber virkelig ikke at svigermonster og Pernille får lov at ødelægge jeres lykke kære Trine. De er jaloux og egoistiske og sådanne mennesker kan man bare ikke gøre tilpasse. Hvis de ikke ønsker at deltage i jeres bryllupsfest fordi i ikke vil danse efter deres pibe, jamen sødeste skat, så må de sandelig da gå glip af det. Mon ikke i får en dejlig dag alligevel? I har hinanden og alle de andre mennesker der vil dele dagen med jer. Så brug jeres kræfter på det / dem i stedet for at græde over de andre. De er ikke værd at samle på når de kan opføre sig sådan.

Helt ærligt, så syntes jeg Thomas skal meddele denne Pernille at hvis ike hun kan finde ud af at glæde sig på jeres vegne og være glad for hendes invitation til receptionen, så kan hun bare slette hans nummer, for så kan han ikke bruge hende til noget.

Det at de begge truer med at melde fra, er helt klart ynkeligt og barnligt, så er i bedre tjent uden.

:blink: Pia ( der om nogen kan sætte sig ind i jeres følelser. Forældre er noget Lor. ( engang i mellem)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Iiiiiiih altså.. tak til alle jer dejlige kvinder der har gidet at læse min meget kedelige og meget lange historie.. Det er bare super dejligt at blive bekrætet lidt, for når man som jeg står i situationen kan man hurtig blive usikker og føle sig som en lort... Har brugt meget tid på at tale med mange siden igår og selv min egen familie sætte sig uforstående over for det... Jeg ved ikke hvad det hele ender med, men min mor har lovet at hvis MIN far elelr Thomas's MOR laver problemer til feste hvis de kommer, så tager min mor dem begge i hoved og røv og smider dem ud, for hun synes at vi er bedre tjent med end at have sure mennesker med til vores fest *SS* Hun er nu dejlig engang imellem *GG*

Lover at opdatere jer når der sker noget nyt, men lige nu tror jeg bare jeg skal trække vejret og love mig selv at jeg ikek aflyser og at det nok skal gå *SS*

knuz Trine

0

Del dette indlæg

Hold da op en nedtur. Hvad bilder de mennesker sig ind :banned:

Det er da deres søn det drejer sig om.

Det var utroligt som forldre kan gøre deres børns bryllup til en boksekamp. Super egoister :bask:

Håber I finder ud af det og i glæder jer alligevel :blink:

:bearhug::bearhug::griner:-:biggrin::lol::)

Rinaldo :carrot:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Først lige en masse :bearhug::bearhug::griner:-:biggrin:

Sikke dog en forfærdelig svigermor du har... Det er da så absolut træls at de ikke bare kan glæde sig på jeres vegne og sætte deres egen dårligdom tilside og glæde sig... hun er da en voksen kvinde og forhåbentligt født med en mund - så brug den! Jeg mener absolut at hun burde have givet udtryk for at hun synes i var der for sjældne, men nu lyder hun jo heller ikke ligefrem til at være den der løber jer allermest på dørene, og ja bilerne kan jo altså køre begge veje :bask:

Der er ikke rigtig andet at gøre end at lade dem svælge i deres egne dårlige opførsel, og så bare se fremad og glæde sig til sin store dag. Ærligt talt, mener jeg, at forbindelsen bare bør kappes både til mor og veninde... det er hårdt men nogen gange nødvendigt.. man kan ikke bruge det til noget, hvis folk ikke kan sætte sig udover deres egne hoveder...

Jeg håber i får en rigtig rigtig dejlig dag og op med humøret.. der er ingen grund til at græde over spildt mælk... græd de tårer du kan og føler for, og se så lyst på fremtiden...

du skal giftes med en dejlig mand

Al held og lykke herfra :blink:

0

Del dette indlæg

:blink::bearhug::bearhug: Smukke altså!!!

FOLK ER NOGLE SKROG ENGANG IMELLEM!!!!

Tænk at opføre sig som små børn, det er fandme flovt! Hold da kæft - tænk sig at være så ubehøvlet og egoistisk!

For egoistisk er så meget hvad de er!!!!! :biggrin:

Og seriøst så trænger de til at få en stor OLFERT og få det at vide! Det lyder på mig som hans mor genre vil have opmærksomhed og laver den typiske kvindeting! (Åh jeg gider ikke komme...jer: Jo kom nu...Hende: jamen I kan ikke lide mig! Jer: Du er så sød og dejlig...kom nu! Hende: Okay, så kommer jeg! -Skal siges med en træls sød stemme! ;) )

Men helt ærlig, så sig det til hende! Fortæl hende hvor meget hun sårer jer, og hvad det egentlig er hun gør ligenu.

Og med hensyn til den dume ko til veninde, så skrot hende! Hun er sgu da ikke værd at samle på. Lad hende være! Det er hendes tab og hendes valg. Og sådan som hun lyder til at være, så er det skam nok det bedste for jer!!!!

Prøv at se igennem de, selvom det er svært. Kender godt den der knude, som det skaber i maven!

Skriv endelig hvs du vil snakke om det!

:griner:- Louise

0

Del dette indlæg

:blink:

Du / I er slet ikke galt på den...

Jeg er komplet uforstående overfor hvordan forældre / svigerforældre kan være... Æv.. hvor er det synd for jer..

Jeg håber at I trods alt formår at holde gejsten oppe, jeg ved det kan være svært, det har det bestemt også været for os med 13 (! ) latterlige afbud ud af vel og mærke kun 45...

Men vi fandt glæden igen og det håber jeg også i gør..

:bearhug:

0

Del dette indlæg

Trine, du og Thomas skal danse så vildt og hemningsløst på bordet i lykken over at fejre jeres kærlighed! Og det sammen med venner og familie der bryr sig og setter JER i centrum den dagen. Nøøøøj, hvor de alle skal snakke om den fantastiske bryllupsfest I to holdt. Og så kan de to sure kællinger sidde på cafe (måske i skoven, hvor der ikke er betong :hug: ) og være bitre over at de ikke var smarte nok til at tage pent tøj på og hylde manden de siger de er så glad i. PJAT på dem! og de bedste ønsker for ræsten af planlægningen og den store dagen for både dig og Thomas! Nå, nu har de fortsat en tid at vinde fornuften tilbage på. Lad os håbe, ikke mindst for Thomas' skyld, at nogle solstråler og dertil hørende vitaminer vil gøre de der kvinder godt og de finder humøret og opdragelsen tilbage. Det bedste er om de er hjertelig tilstede. Er det ikke hjertelig, får de hellre holde sig hjemme!

:balloons::bearhug:-HAHA-

0

Del dette indlæg

Hej Trine

Jeg har læst hele dit indlæg og mere til. :balloons:

Du skriver en del gange, at du er ked af det på Thomasens vegne, men det er jo ikke helt korrekt. Du er selv enormt ked af det og frustreret.

Jeg siger ikke din svigermor er en man kan blive helt klog på, men jeg synes fx. at når hun endelig ringer, at du måske skal lade være med at råbe, at I spiser. For som du skrev, så lyder det på mig, at Thomas gerne vil tale med sin mor, men at du dominerer ved at sige "Jeg er IKKE færdig" Jeg mener et eller andet sted, at du også har et problem, men den største har din Thomas og hans mor. Thomas skal lære at sige fra både over for dig og særdeleshed over for hans mor, men han skal også konfronteres med sin mor ALENE angå. alt det her. Han skal finde ud af, hvad pokker der er gået galt i mellem dem, men også hvordan vil han have en fremtid med dig, sønnen og sin mor? Det synes jeg du skal spørge Thomas. Jeg synes det er rigtig vigtigt, at han får en snak med sin mor om hvordan hun har tænkt sig fremtiden med ham og hans fam.?

Trine… jeg føler du gerne vil hjælpe, men at du samtidigt er selv blevet skuffet alt for mange gange af hende, og at du måske fokuserer for meget på alt det negative ved hende. Hvilket jeg sagtens kan forstå dig, men det kræver tålmodighed og modenhed ved at enten acceptere de kære svigermødre som de er eller lad tiden modne for at gå videre uden at de fylder så forfærdeligt meget. Det med at han skal bryde alle forbindelser med sin mor, glem det! . Det får I ingen lykkelig liv sammen af, tværtimod kun en ulykkelig mand, så med tiden kan bebrejde dig, hver gang i bliver uvenner, hvad han måtte ofre. Og en mor er altså piger en gang ens mor. Sådan er det bare.

Men Trine alt det det kræver, at du lader Thomas selv modne til at sige fra over for sin mor.

Og det kan han kun hvis han får tid. Men du skal absolut støtte ham, men han skal også støtte dig i hvad der VIRKELIG betyder for dig.

Håber virkelig I finder ud af det. For alt det rod er livet sku for kort til.

Hilsen Krebsen

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer