Oprettet April 28, 2006 · Rapportér indlæg Vi havde egentlig en aftale om, at bruge vores forlovelsesringe til vielsesringe, og så med en lille sten i min.. Men for et par uger siden spurgte Tonny om vi ikke skulle få tatoveret vores navne på ydersiden af ringefingeren og så datoen indeni? Allerførst sagde jeg nej, da jeg er bange for nåle. Men da jeg havde brugt et par dage på at tænke på plus-sider og minus-sider, blev jeg enig med mig selv om, at DET GØR VI SKU! Det er noget helt specielt at få tatoveret navnene synes jeg! Det betyder meget for mig, for Tonnys eks's navn havde han tatoveret, og har altid sagt, at han ikke skulle have en kærestes navntatoveret igen. Og selvom det måske lyder lidt vildt og barsk, er jeg sten sikker på, at det bliver rigtig flot! For det skal stå med små pæne bogstaver. Tonny kender en der tatoverer, så vi regner med at snakke med ham, om det kan lade sig gøre. Vores plan er så, at tage ringene på i kirken under vielsen, men når vi kommer ud til festen, tager vi ringene af, og så bliver vores tatoveringer offentliggjort (der er ikke nogen der ved/skal vide noget om det inden!). Er der andre der har sådanne idéer, eller er det kun os Trine 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 28, 2006 · Rapportér indlæg Jeg synes, at det lyder som en knaldgod idé - selv kunne jeg ikke finde på det, selvom jeg har en tattoo i forvejen - jeg er mere til BLINGBLING-ringe end tattoo-ringe 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 28, 2006 · Rapportér indlæg jeg sprøg nok dumt... men kan man blive tatoveret på hænderne i danmark..??? man må jo ikke i hovedet..? jeg er os selv hunde angst for nåle og den smerte der føler med det... så jeg ville nok takke nej... men det faktisk en sød ide... 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 28, 2006 · Rapportér indlæg jeg sprøg nok dumt... men kan man blive tatoveret på hænderne i danmark..??? man må jo ikke i hovedet..? jeg er os selv hunde angst for nåle og den smerte der føler med det... så jeg ville nok takke nej... men det faktisk en sød ide... Det var faktisk også min første tanke, mener det er fra halsen og op, og håndledet og ned man ikke må tatovere her hjemme... 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 28, 2006 · Rapportér indlæg Det mener jeg også selv, men ham der skal tatovere er en som Tonny kender godt, og han tatoverer også sådanne steder på andre af hans kunder.. Nu håber jeg ikke at i tror vi er sådanne typer med tatoveringer overalt, sådan er vi ikke!! Trine 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 28, 2006 · Rapportér indlæg Hej Min kæreste skal nok også have tatoveret sin ring i stedet for at få en rigtig ring. Han er nemlig ikke så meget for ringe. Og nej man må ikke blive tatoveret der, men man kan sagtens finde en der vil gøre det. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 28, 2006 · Rapportér indlæg Jeg syntes ikke ideen er helt tosset. Vi har også talt om en bryllups-tatovering da Erik IKKE vil gå med ring. Min søster og hendes kæreste har fået deres monogram tatoveret, det ser ret fint ud. Hun vil ikke giftes igen efter en hård skilsmisse og han er helt vild efter at blive gift, så det blev sådan. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 29, 2006 · Rapportér indlæg altså nu håber jeg ikke der er nogle der bliver sure over det men jeg syntes faktisk det er lidt klamt!!!!! men det skal man selvfølelig selv bestemme http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/bearhug.gif Romance1 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 29, 2006 · Rapportér indlæg Vi har også talt om det... altså få tattoveret ringe...... Mest fordi at vores arbejdsplads ikke tillader ringe... om ikke andet er det i hvert fald ikke smart hvis man ikke vil miste en finger... og så synes jeg det er en sød ide til stadig at vise at man er gift når man nu ikke kan hja ringen på hele tiden..... Og navn og dato.... lyder som en sødere ide end en ring... 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 29, 2006 · Rapportér indlæg Jeg synes også det er en rigtig fed idé at få tatoveret ring/navn og dato på fingeren i stedet for at have en rigtig ring. Hvis man selvfølgelig er til sådan noget. Boris har spurgt om jeg kunne tænke mig at ønske mig en tatovering i morgengave. Synes jeg også er en fed idé. Dorthe 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 29, 2006 · Rapportér indlæg Jeg synes det er en superfed ide. Den med monogram er også en super ide.. Jeg skal selv snart have en tatoo mere - ÆÆÆlsker tatoos (har dog kun en nu) 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 29, 2006 · Rapportér indlæg Min første tanke er AV AV AV Men jeg syns faktisk det er en sød idé. Mie 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 29, 2006 · Rapportér indlæg Idéen har strejfet mig. Men straks væltede tankerne frem...hvad hvis tattoopersonen skriver forkert, eller skriften bare ikke er så køn som jeg håbede , eller jeg får et job, hvor de ikke ser positivt på det (og ringe er ikke en god idé på mit job, så den kan man ikke dække tattoo'en med). Og helt uhyggelige, triste omstændigheder (som jeg overhoved ikke tør tænke til ende), der måske gjorde man ikke længere havde det så godt med at se navnet hver dag på sin finger...osv. osv. Så tror jeg iøvrigt ikke at kæresten ville gå med til det... (med hans smertetærskel og en smule angst for nåle ). Så idéen kom aldrig længere end til at strejfe mig. Men jeg vil virkelig gerne se resultatet af jeres tattoos -bare af nysgerrighed 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 29, 2006 · Rapportér indlæg :baa: Er jeg virkelig den eneste, der synes, det er HELT hen i vejret? Selvom man virkelig vil blive sammen, kan der jo ske ting og sager, så det ikke bliver sådan alligevel - og det burde Tonny da vide, når han allerede har været ude i lignende ting med en anden? Jeg ved godt, at mange vil sige, at det jo ikke gør noget, hvis de går fra hinanden, for så vil forholdet jo stadig være en del af fortiden - og så er det det, tatoveringen betyder... Men hvor fedt er det liiiige at have sådan en tatovering på fingeren? Nu ved jeg ikke, hvad du arbejder med, men jeg kan da se mange forskellige arbejdspladser for mig, hvor en tatovering på hånden ville være det samme som en afskrivelse af arbejdspladsen. Jeg synes, der er en hovedløs beslutning. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 29, 2006 · Rapportér indlæg :baa: Er jeg virkelig den eneste, der synes, det er HELT hen i vejret? Selvom man virkelig vil blive sammen, kan der jo ske ting og sager, så det ikke bliver sådan alligevel - og det burde Tonny da vide, når han allerede har været ude i lignende ting med en anden? Jeg ved godt, at mange vil sige, at det jo ikke gør noget, hvis de går fra hinanden, for så vil forholdet jo stadig være en del af fortiden - og så er det det, tatoveringen betyder... Men hvor fedt er det liiiige at have sådan en tatovering på fingeren? Nu ved jeg ikke, hvad du arbejder med, men jeg kan da se mange forskellige arbejdspladser for mig, hvor en tatovering på hånden ville være det samme som en afskrivelse af arbejdspladsen. Jeg synes, der er en hovedløs beslutning. Hvis det ulykkelige virkelig skulle ske, at man så gik fra hinanden, så kan man vel få fjernet tattoo'en, som man kan med alle andre tattoos? 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 29, 2006 · Rapportér indlæg Jo, det kan den vel... Men det giver ar ligesom det gør andre steder! Det er bvirkeligt noget i skal tænke over, og der er jo en grund til at man ikke må tatovere på hænderne... Jeg er vild med tatoveringer og har også selv en, men jeg ville ALDRIG tatovere på hænderne. Men det er selvfølgeligt op til jer... Jeg tænker bare lidt a la sømand eller misbruger når jeg ser tatoveringer på hænderne... Under alle omstændigheder skal i barre være klar over at sådan en tatovering virkeligt kan "skille vandene" som i ser her i forummet - der er nok dem der synes det er fedt, og dem der bestemt synes det er ufedt. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 29, 2006 · Rapportér indlæg :baa: Er jeg virkelig den eneste, der synes, det er HELT hen i vejret? He heh - jeg ville måske ikke putte det i helt så kraftige vendinger, men jeg må indrømme at jeg ikke synes det ser godt ud når folk er tattoverede på hænderne. Og jeg er bestemt ikke imod "tusser" generelt; har selv en temmeligt stor én af slagsen... Men på fingrene?! Sorry! Birgit 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 29, 2006 · Rapportér indlæg :baa: Er jeg virkelig den eneste, der synes, det er HELT hen i vejret? Selvom man virkelig vil blive sammen, kan der jo ske ting og sager, så det ikke bliver sådan alligevel - og det burde Tonny da vide, når han allerede har været ude i lignende ting med en anden? Jeg ved godt, at mange vil sige, at det jo ikke gør noget, hvis de går fra hinanden, for så vil forholdet jo stadig være en del af fortiden - og så er det det, tatoveringen betyder... Men hvor fedt er det liiiige at have sådan en tatovering på fingeren? Nu ved jeg ikke, hvad du arbejder med, men jeg kan da se mange forskellige arbejdspladser for mig, hvor en tatovering på hånden ville være det samme som en afskrivelse af arbejdspladsen. Jeg synes, der er en hovedløs beslutning. Jeg vil slutte mig til her. Jeg kunne aldrig selv finde på det, og syntes også det er en lettere hovedløs beslutning. Når din kæreste én gang før har været ude for, at få lavet en tatoo hvor forholdet gik i stykker - syntes jeg det er helt hen i vejret han vil det igen. Tror ikke engang jeg ville føle mig så speciel, når jeg vidste han havde lavet en med en anden pige før. Men det er jo helt op til jer. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 30, 2006 (redigeret) · Rapportér indlæg Jeg vil hoppe på vognen med kritikerne. Jeg har selv en temmelig stor tudse, som er placeret, så den ikke kan ses når jeg er på arbejde, men jeg kunne aldrig drømme om at få en, som ville kunne ses til enhver tid. Jeg synes at tudser på fingrene ser forfærdeligt ud, og kan virkelig ikke se charmen i det. Hvis nu du tænker på, at det kan koste dig et evt. job (eller flere), at det jo ikke er så specielt igen, fordi han allerede har gjort det før, og at der trods alt stadig er 50% risiko for at jeres ægteskab mislykkes, og du dermed skal have fjernet en tudse med laser (hvilket kun meget sjældent lykkes uden grimme ar), så synes jeg næsten at en fortsat overvejelse er overflødig. ...Men hey, det er jeres liv og fingre, så dermed naturligvis også jeres egne beslutninger. Redigeret April 30, 2006 af Mr Lacaus 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 30, 2006 · Rapportér indlæg hej ingen tvivl om at det er en stor beslutning, og en i virkelig skal gennemtænke! Min bror og svigerinde har det, og det ser flot ud, og ser hverken narkoman eller sømandsagtigt ud. Men bogstaverne flyder lidt ud/bliver lidt tykke, så måske i skulle vælge initialer? Cristina 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 30, 2006 · Rapportér indlæg Syntes heller ikke vildt godt om ideen - men hvis det er gennemtænkt fra trådstarters side så syntes jeg de skal gøre det. Jeg har selv flere tuscher, men kunne aldrig finde på at få een på hænderne. Dem ejg har set på hænderne har været ret grimme og ikke nogen jeg ville være stolt af. Men er det en dygtig tatovør og er det den gennemtænkt beslutning, så gør det- hvis det er det der spiller for jer, så pyt med vores meninger. Det er jo jeres hænder det "går ud over" om man så må sige.. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 30, 2006 · Rapportér indlæg :baa: Er jeg virkelig den eneste, der synes, det er HELT hen i vejret? Selvom man virkelig vil blive sammen, kan der jo ske ting og sager, så det ikke bliver sådan alligevel - og det burde Tonny da vide, når han allerede har været ude i lignende ting med en anden? Jeg ved godt, at mange vil sige, at det jo ikke gør noget, hvis de går fra hinanden, for så vil forholdet jo stadig være en del af fortiden - og så er det det, tatoveringen betyder... Men hvor fedt er det liiiige at have sådan en tatovering på fingeren? Nu ved jeg ikke, hvad du arbejder med, men jeg kan da se mange forskellige arbejdspladser for mig, hvor en tatovering på hånden ville være det samme som en afskrivelse af arbejdspladsen. Jeg synes, der er en hovedløs beslutning. Nu er det jo ikke fordi vi regner med at gå fra hinanden, vel????????? Men tanken har strejfet mig, men hvis man tænker sådan, kan det måske være, at man skal overveje hvorfor man overhovedet skal giftes! Så jeg er SLET SLET SLET ikke enig med dig og din holdning!! 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 1, 2006 · Rapportér indlæg Jeg tilslutter mig kritikerne! Men jeg er så generelt slet ikke til tatoos... eller piercinger for den sags skyld! Jeg synes nu ellers at jeg er ret åbensindet, og har ikke noget imod andre har dem, men jeg ville aldrig selv stikkes med nåle og farve og bærer en tegning resten af livet.... Der skal virkelig tænkes over det, og det er jo liiidt sjovt. Går forholdet godt, så synes jeg egentlig tanken er skøn... meen hvis i er et af de 50 % ægtepar, der ender med at gå fra hinanden, så vil det da VIRKELIG være ufedt at skulle bære et SÅ fast minde på kroppen, og så endda hånden, resten af livet! JA nok kan man fjerne en tatoo, men så er der arene, som alligevel vil minde om manden hver eneste dag resten af livet.... Tja, tænk i hvert fald over det! 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 1, 2006 · Rapportér indlæg :baa: Er jeg virkelig den eneste, der synes, det er HELT hen i vejret? Selvom man virkelig vil blive sammen, kan der jo ske ting og sager, så det ikke bliver sådan alligevel - og det burde Tonny da vide, når han allerede har været ude i lignende ting med en anden? Jeg ved godt, at mange vil sige, at det jo ikke gør noget, hvis de går fra hinanden, for så vil forholdet jo stadig være en del af fortiden - og så er det det, tatoveringen betyder... Men hvor fedt er det liiiige at have sådan en tatovering på fingeren? Nu ved jeg ikke, hvad du arbejder med, men jeg kan da se mange forskellige arbejdspladser for mig, hvor en tatovering på hånden ville være det samme som en afskrivelse af arbejdspladsen. Jeg synes, der er en hovedløs beslutning. Nu er det jo ikke fordi vi regner med at gå fra hinanden, vel????????? Men tanken har strejfet mig, men hvis man tænker sådan, kan det måske være, at man skal overveje hvorfor man overhovedet skal giftes! Så jeg er SLET SLET SLET ikke enig med dig og din holdning!! Nej selvfølgelig REGNER man ikke med at gå fra hinanden og man bliver jo gift for at være sammen ALTID. Men jeg synes måske også man skal være lidt realistisk omkring det. Jeg elsker Kim og jeg håber vi kan være sammen altid, men ingen kan jo vide hva der sker i fremtiden. Selvom man går ind i et ægteskab med følelsen af at intet kan gå galt her, så sker det jo rent faktisk, og jeg synes måske det er at være lidt naiv hvis man tror det ALDRIG kan ske for en selv 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 1, 2006 · Rapportér indlæg Jamen jeg har da også en mening om dette her - det var bare ikke det baby25 efterlyste. Det lade til at hun har truffet en beslutning om hvad hun vil......så skal vi ikke bage lade det være ved det????? Beatles 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites