sannebj

12. August brude:)

330 indlæg i dette emne

Synes efterhånden, at der er alt for kort tid tilbage.. Håber at jeg når det hele.

I dag skal vi til samtale med præsten. Håber at vi får lov til at vælge nogle salmer fra tillæg til salmebogen, er spændt på hvordan han er. Vores "normale" præst har ferie, så vi skal have en fra nabo sognet. Regner med at jeg skal fabrikere salmehæfter til kirken de nærmeste dage.

Vi har S.U på lørdag og mangler kun at høre fra ét par. Vi har hørt fra andre, at de godt kan komme, men bare de dog kunne få fingeren ud, og give besked til os, så vi kan komme videre. Har faktisk lavet en bordplan, men jeg kan jo ikke komme videre med hæfterne før vi får endelig besked fra dem.

I går begyndte vi lidt på brudevalsen, men det er godt nok ikke let. Er spændt på om vi når at få tjek på det.

Vi skal ha´taget billeder udendørs efter vielsen, men er igang med en nødplan, hvis der skulle være regnvejr. Min mand, skal derfor ringe til et slot (hvor der er museum) i nærheden, og høre om vi evt. må komme indenfor og tage billeder. Vores fotograf har ikke noget atalier !!

Min mand skal hente sit tøj på fredag, hvor det gerne skulle være helt klar. Jeg skal til Vejle til 2. prøvning næste fredag, og håber at det hele passer :biggrin:

Der er lige godt 3 uger til og vi skal lige nå at holde børnefødselsdag og en uge på ferie. Gisp hvordan skal jeg/vi dog nå det hele. Skal have bagt boller og kage til fredag den 11. hvor vi regner med at naboerne sætter ranke op..

Da vi er hemlig gift på rådhuset, skal jeg have lavet en navneændring. Det kan dog ikke lade sig gøre, at det træder i kraft fra 12.8. Så allerede nu har jeg fået nyt navn. De ringede fra folkereg. i går og sagde at de havde foretaget ændringen allerede nu, idet der skulle afholdes ferie. Da jeg selv er offentlig ansat, skulle jeg lige tjekke mit nye navn her til morgen - og tænk hun har indberettet noget HELT FORKERT. Så det er lige en ommer - hun vil dog skynde sig at lave det om !!

Oveni bryllupsforberedelser, er jeg også mentalt ved at gøre klar til at jeg skal starte på nyt job den 1.9 - der sker bare meget for tiden !!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Og så har jeg skrevet i min planlægning om, at stenen er faldet ud af min ring!!!! Og guldsmeden gik på ferie, da jeg ringede til hende i mandags og er først tilbage d. 8 august. Så hun har den 8 og 9 til at lave den, da vi tager til stedet d. 11 og overnatter. Måske det er derfor, jeg har fået stress, jeg er bare så ked af det og vred. Hun burde have sagt, at jeg bare skulle komme ind med den, med det samme, selvom hun netop gik på ferie. Hun har i forvejen måttet reparere den og det var ikke engang i orden, så jeg ville have den lavet igen, efter brylluppet. Nogle fejl i guldet, som hun selv blander. Øv øv øv :sm:

Og min kærestes tøj er der også nogle problemer med hos skrædderen... Nu er alt ellers gået så godt indtil nu, hvorfor skal der så lige pludselig opstå disse problemer? -HAHA-

Det var da helt vildt ærgeligt med den sten... Det er jo meningen at den skal blive i ringen.... :huh:-HAHA- Det burde absolut ikke ske... Håber du har skreget hovedet af hende over ikke at have lavet jeres ringe ordentligt...

Hvad er der galt med din kærestes tøj??

Vores planlægning er indtil videre gået fint. Vi skal hente ringe på fredag, så må vi se hvordan de er blevet -HAHA-

Du får lige en masse :biggrin::biggrin:-HAHA- fra mig

Majse

Tak skal du have, det havde jeg lige brug for :huh:

Nej, jeg er ikke så god til, at fortælle fremmede, når jeg er vred over noget. Men det bliver jeg simpelthen nødt til i dette tilfælde. Hvis hun får lavet den til tiden, så må det jo gå. Men det er ligefør, vi skal have noget kompensation for det her...

Og Sørens tøj, har vi været inde for at hente, 2 gange nu. Men første gang havde de ikke fået lagt jakken ind i ryggen og nu her i mandags, så jeg, at fordi den er lagt ind i ryggen, så stritter det nederste mærkeligt ud. Det var lige tilfældigt, at jeg så det, min kæreste havde ikke lagt mærke til det, da han kiggede i spejlet, fra den anden side. Og de prøvede alt muligt, mens vi var der, men de måtte sy noget anderledes, så vi kunne tage hjem igen, uden tøj. Øv altså :(

Men jeg mener, jeg er et psotivt menneske og jeg prøver at tænke, at det hele nok skal gå. Det bliver det jo nødt til, på den ene eller anden måde. Så lidt stress, skal der åbenbart være :huh:

0

Del dette indlæg

Lidt nyt...

Vi var i går til samtale med præsten i næsten 2 timer. En rigtig sød og venlig mand !! Vi fik lov til at vælge nøjagtig de salmer vi gerne vil have, så det er blevet til:

1. Du som gir os liv og gør os glade

2. I blev skabt som mand og kvinde

3. Det er så yndigt (vers 1,2 og 5 - 3 og 4 bliver "sparet" væk, da vi ellers vil bruge for meget tid på salmer...

4. Kærlighed er lysets kilde...

Har fået lavet sanghæfter til kirken og lavet kopier, nu skal de "bare" foldes !!

Vi har talt med en ansat på slottet, og vi har fået lov til at komme indenfor og få taget billeder, hvis der er regnvejr på dagen !! Skøøønt at det er på plads..

Vi er stadig igang med brudevalsen hm hm - det kunne være bedre..

Vi skal have skrevet stikord til velkomsttalen ..

Skal ha´ købt paraplyer - hvis det nu skulle regne :biggrin:

0

Del dette indlæg

Nej, jeg er ikke så god til, at fortælle fremmede, når jeg er vred over noget. Men det bliver jeg simpelthen nødt til i dette tilfælde. Hvis hun får lavet den til tiden, så må det jo gå. Men det er ligefør, vi skal have noget kompensation for det her...

Og Sørens tøj, har vi været inde for at hente, 2 gange nu. Men første gang havde de ikke fået lagt jakken ind i ryggen og nu her i mandags, så jeg, at fordi den er lagt ind i ryggen, så stritter det nederste mærkeligt ud. Det var lige tilfældigt, at jeg så det, min kæreste havde ikke lagt mærke til det, da han kiggede i spejlet, fra den anden side. Og de prøvede alt muligt, mens vi var der, men de måtte sy noget anderledes, så vi kunne tage hjem igen, uden tøj. Øv altså :huh:

Men jeg mener, jeg er et psotivt menneske og jeg prøver at tænke, at det hele nok skal gå. Det bliver det jo nødt til, på den ene eller anden måde. Så lidt stress, skal der åbenbart være :biggrin:

Hejsa

Kompensation kan du vel godt forvente... Jeg er heller ikke så god til at være sur på folk, så hvis der skal råbes af nogen beder jeg min bedre halvdel om at gøre det :biggrin:

Ret irreternede med den skrædder... Jeg håber det lykkes for jer..

I dag skal jeg til frisøren og aftale hvilken frisyre jeg skal have... Så skal jeg have talt med en stofbutik om hvordan man kan klippe satinbånd over uden det bliver grimt...

I morgen skal vi hente ring...

Der sker en masse i øjeblikket -HAHA-

Majse

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Tøser

Nu må jeg vist hellere tage mig lidt sammen. Skal også giftes den 12. august 2006.

ALT er på plads. Altså i mine drømme :huh:

Jeg er sådan lidt distret i det, så der skal nok dukke noget op som jeg lykkeligt har glemt.

Mangler

menu kort og velkomst sang

købe ind til velkomst drik

Købe ind til natmad

lære brudevals

Farve hår

Lave duge og servietter færdige

Lave lysestager

Hente tyl til pynt

Hente kjole hos skrædder

Lokalet skal laves færdig :baa:

Men ellers TROR jeg der er styr på det hele

Brylluppet skal holdes hjemme hos mine svigerforældre i en gammel staldbygning der er blevet sat i stand med nyt gulv, nyt tag og nye gibsvægge. Efterhånden mangler den kun lidt maling.

Min kjole blev købt sidste sommer, men der kom lige en lille graviditet i vejen :biggrin:

Kjolen skulle dog bare lægges op, så det vat jo meget heldigt.

Jeg er lidt spændt på reaktionerne på de smykker jeg har valgt til kjolen. De er nemmelig grønne..... meget grønne. Jeg elsker grøn og stenene i ringen er grøn. Desuden passer den perfekt til min hårfarve, men hvad siger kæresten......

Jeg er glad for at jeg har gået hjemme siden februar med den lille bebs for ellers havde jeg vist været ude at svømme....

Knus

Lisa :biggrin:-HAHA-:huh:

0

Del dette indlæg

Hej!

Endelig synes jeg planlægningen kører godt.

Jeg var ude og købe ind i går (lys, servietter, dug, stager m.m.), så nu er alt omkring borddækning og pynt i forsamlingshuset på plads.

Så fik jeg også prøvet kjole igen igår. Det er første gang efter jeg købte den for et halvt år siden. Jeg var noget spændt på at prøve den, men det var stadig bare "kjolen". Den skal kun lægges op, så jeg satser på at få den med hjem på næste fredag.

Jeg har bare et lille problem: Min kjole har ingen stropper, men i løbet af sommeren har jeg fået et par hvide striber på skuldrene. Hvad gør jeg for at få dem væk???

Jeg blev poltert i lørdags, det var en kanon dag. De havde virkelig sat et godt program for dagen, tøserne.

Nu er vi i gang med at lave bordplan og jeg skal begynde at lave risposer i aften.

Jeg har snakket med præst i dag og frisør, så der er styr på det.

I morgen skal jeg have en ansigstbehandling, glæder mig til at blive forkælet. Og bestille blomster til dagen.

Hvor langt er i nået?

Skal i have kirkehæfter?

Knus Lotte

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har bare et lille problem: Min kjole har ingen stropper, men i løbet af sommeren har jeg fået et par hvide striber på skuldrene. Hvad gør jeg for at få dem væk???

Hej Lotte

Jeg skal have lavet tan-brush. Der får man spryet den brune farve på som så går ind i huden, så du bliver brun i en uges tid...

Jeg ved ikke om det dække de hvide striber, men jeg ville prøve at ringe til en kosmetolog, der laver det og spørge...

Med hensyn til hvor langt vi er nået tja...

Mangler:

- bordplan

- resten af gommens tøj (har købt jakkesættet)

- blomster

- engagnskameraer

Aftaler:

- Generalprøve i kirken 1. august

- Hente kjole i morgen

- Hente bånd til menukort, derefter sende dem til trykkeriet

Vi hentede ringene i fredags :heart: De var vildt flotte. De er blevet pakket ind så vi ikke går og prøver dem før de skal på :kiss:

Håber det løser sig for dig med hensyn til stropperne ()()

:bearhug:

Majse

0

Del dette indlæg

PUHA det går stækt nu hva tøser!

2,5 uger!!

Det føles som om det var igår jeg sad og sagde 1,5 ÅR uh der er længe til!

Jeg er nået dertil hvor jeg simpelthen ikke gider planlægge mere!! heldigvis er der heller ikke så meget tilbage der skal planlægges.

* Idag skal vi ned og snakke med restauranten

* have renset kims jakkesæt

* have købt sko til Kim

* have fundet ud af hvordan mit skide garn skal sidde

* snakke blomster med min veninde som skal lave dem

Jeg kan simpelthen ikke komme i tanke om flere ting, er der noget jeg totalt har overset??

0

Del dette indlæg

Jeg fatter heller ikke, at det er lige om lidt :bearhug:

Synes jeg har tjek på det meste, men vi skal jo også på ferie i næste uge, så jeg skal snart til at være færdig. (med mindre det regner hele ugen, så skal vi ikke afsted med teltet !!!)

Jeg har lavet bordkort/menukort færdige, lavet bordplaner til at hænge op.

Risposer er færdige

Sanghæfter til kirken er også klar...

Mandens og ungernes tøj er klar.

Blomster er bestilt

....

Mangler:

Til 2. prøvning af kjole på fredag, hvor jeg forhåbentlig kan få den med hjem..

Lære brudevalsen - mon vi når det :heart:

I ugen op til den 12.8 skal vi:

Ha´ gjort huset rent og bagt, vi får jo stort rykind af naboer fredag aften, når de sætter ranke op !!

Skal til prøvemakeup og prøvehåropsætning

Unger og mand skal ha´ klippet hår

Vores søn skal så småt starte i SFO, da han snart skal starte i skole... :kiss:

Vi skal på kroen og ha´ afleveret alt til den store dag !!

Vi skal ha´ aftalt hvem der gør hvad på dagen..

Uha, hvor jeg glæder mig ()()

Redigeret af me0505
0

Del dette indlæg

Igår var jeg nede ved min søster og få lavet den sidste prøveopsætning, og det blev bare så godt!!! Lige, som jeg vil have det! Desuden fandt jeg de sidste smykker, selvom jeg er lidt i tvivl om, hvilke øreringe jeg skal vælge (købte to par :bunny_4: ).

Og så var det jo idag, vi skulle til den første mavsescanning :boohoo: Vi fik alt vide, at alt så ud, som det skulle, og det var bare så superfedt at se vores lille barn bevæge sig inden i maven på mig :loveshower: !!! Vi er begge helt vilde i varmen! Hvis I har lyst til at se billeder (Frisure, smykker, ultralydsbilleder), så kan I kigge her

:blush:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er bare så flot dit hår Mussen :D

Vi var ned eog snakke med restauranten igår og nu glæder jeg ig bare endnu mere !!

Det bliver SÅÅÅÅ lækkert!!! Og lokalet er bare så fantastisk!

Taaaak!!!

Har lige talt med bageren, og han laver en bryllupskage af jordbærtærter men med jordbærfromage i stedet for flødeskum i - lækkert, ik? Han lyder til at være rigtig god og er ret flexibel ift. udbringning til "receptionen". Vi ved jo ikke helt, hvor vi skal vies, da vi jo rykker fra naturen og ind på rådhuset, hvis det regner. Og dér kan vi jo ikke rigtigt stå og guffe kage i os...

:boohoo:

0

Del dette indlæg

Hejsa

Jeg har lige hentet kjole i dag :-) Nøj hvor var det lækkert at komme ned i den igen...

Men Skrædderen skulle også klippe noget bånd for os til vores menubånd.... Men deres saks kunne ikke klippe vores bånd så nu er vi vildt bagud med dem :boohoo:

Det er faktisk den første ting vi har haft besværligheder med.

Så nu er vi i gang med at høre forskellige trykkere om de kan klippe det for os :blush:

Majse

0

Del dette indlæg

Nu nærmer dagen sig godt nok med hastige skridt. I dag har jeg fået betalt både kokken og leje af festlokalet. Herudover lavede min mor og jeg, for sjov, en "prøve" dækning af bordet og det er bare helt perfekt!

Pludselig kunne jeg mærke en lille sommerfugl :butterfly:

Jeg glæææææder mig. :blush:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nu nærmer dagen sig godt nok med hastige skridt. I dag har jeg fået betalt både kokken og leje af festlokalet. Herudover lavede min mor og jeg, for sjov, en "prøve" dækning af bordet og det er bare helt perfekt!

Jeg glæææææder mig. -HAHA-

JUBIIIIIII

Der er kun 13 dage tilbage -HAHA-

Næste uge bliver godt nok travl for os

mandag: tale med blomsterarrangørerne

tirsdag: generalprøve i kirken

onsdag: hudpleje og voks

torsdag : lære brudevals af svigerforældrene

fredag: sommerfest med arbejdet

lørdag: til kroen og betale, øve brudevals...

Så der bliver nok at se til-.

http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/bearhug.gif

Majse

0

Del dette indlæg

Jeg glæææææder mig. -HAHA-

Ja, det er helt vildt som man glæder sig.

Vi var til bryllup igår, og da vi skal til at gå fra kirken ringer klokkerne igen, nøj der løb det mig koldt ned af ryggen og jeg fik tårer i øjenene.

Jeg tror jeg bliver det største tudefjæs når jeg står udenfor døren og venter og skal til at gå ind. -HAHA-

Men jeg glæder mig helt vildt...... http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/biggrin.gif

0

Del dette indlæg

Så blev Kim poltet igår og det endte i den hyggeligste gårdhave fest hos vores toastmaster, hvor jeg var inviteret med http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/smile.gif

Det var bare SÅ dejligt og kim var så glad, jeg blev helt rørt!! Han havde SLET ikke forventet en polter nemlig.

Men vi endte i den der gårdhave med fakler og spansk guitar musik. Det var ikke i forbindelse med Kims polter de holdt festen, men der var bare så mange der kom og spurgte til brylluppet...også folk vi slet ikke kendte og det var bare så dejligt:D Så nu glæder jeg mig ENDNU mere!!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Uhhhaaa det er tæt på nu *GYS*

Vi ved vi skal på polterabend på lørdag, vi har nemlig fået besked på at møde op et bestemt sted på et bestemt tidspunkt, så ingen hemmelighedskræmmeri der. Til gengæld aner vi ikke hvad der skal ske.

Jeg kan mærke panikken krybe ganske langsomt ind på os (nåja mest mig). Ikke af nogen speciel grund, tror jeg, der er vist styr på det meste, men den der følelse af at have glemt noget http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/numse.gif

Onsdag skal vi snakke med præsten, i morgen skal jeg ud og købe strømpebånd og lave de sidste aftaler med blomsterhandleren.

Drikkevarer er i hus, og manden laver selv vores bryllupskage - lidt gavn skal jeg jo ha af at han oprindeligt er uddannet bager (arbejder som pædagog nu).

Jeg skal ha eksperimenteret med nogle forskellige alkoholfrie velkomstdrinks. De får sgu alkohol nok i løbet af aftenen, så den vælger vi at lave alkoholfri, også af hensyn til nogle af gæsterne.

Mine onde ånder (vores ellers dejlige halvstore døtre) er stadig ikke helt tilfredse med deres kjoler, de er ikke SEJE nok :baa: men jeg tvivler på vi finder noget andet til dem.

Og morgengaven..... bum bum..... hvad skal jeg dog finde på ??

Lena

0

Del dette indlæg

Uhhhaaa det er tæt på nu *GYS*

Vi ved vi skal på polterabend på lørdag, vi har nemlig fået besked på at møde op et bestemt sted på et bestemt tidspunkt, så ingen hemmelighedskræmmeri der. Til gengæld aner vi ikke hvad der skal ske.

Jeg kan mærke panikken krybe ganske langsomt ind på os (nåja mest mig). Ikke af nogen speciel grund, tror jeg, der er vist styr på det meste, men den der følelse af at have glemt noget http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/numse.gif

Onsdag skal vi snakke med præsten, i morgen skal jeg ud og købe strømpebånd og lave de sidste aftaler med blomsterhandleren.

Drikkevarer er i hus, og manden laver selv vores bryllupskage - lidt gavn skal jeg jo ha af at han oprindeligt er uddannet bager (arbejder som pædagog nu).

Jeg skal ha eksperimenteret med nogle forskellige alkoholfrie velkomstdrinks. De får sgu alkohol nok i løbet af aftenen, så den vælger vi at lave alkoholfri, også af hensyn til nogle af gæsterne.

Mine onde ånder (vores ellers dejlige halvstore døtre) er stadig ikke helt tilfredse med deres kjoler, de er ikke SEJE nok :baa: men jeg tvivler på vi finder noget andet til dem.

Og morgengaven..... bum bum..... hvad skal jeg dog finde på ??

Lena

Ang. morgengaven, så er der jo MANGE tråde herinde med masser af gode ideer -HAHA-

Hvis du overvejer et maleri så kan du bare sende mig en PM -HAHA-

0

Del dette indlæg

Uh ha uha uha da da da.

Det kommer tættere og tættere på. Under 2 uger.

Jeg har netop i dag fået den endelige bekræftelse på maden, så det er helt på plads.

Ellers mangler vi kun småting. Købe lidt ind, lave bordkort, gaveposer færdig osv.

Johnny skal klippes og have købt sko.

Jeg er ret overbevist om at jeg nok skal kunne komme i mine sko den dag, for min fod har det MEGET bedre. Det er jeg virkelig lettet over.

0

Del dette indlæg

Du må endelig sætte et billede ind når du hiver dem ud af ovnen så.

Jeg venter spændt på de sidste billeder af Oluf og Gertrud Linda Jelle er ved at lave til mig som topfigurer.

Jeg glæder mig lige så meget til at præsentere Jan for dem http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/poze.gif Gertrud er hans store drømmekvinde -HAHA-

Lena

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer