sannebj

12. August brude:)

330 indlæg i dette emne

Jeg sidder bare og smiler og er så glad for, at være kvinde, så jeg synes, det er interessant, hvordan andre skal sætte deres pandehår :yay:

Hvor er I søde begge to :balloons:

:cheerleader3: Cecilia, der stadig har det lidt dårligt, efter en dejlig polterabend i lørdags -HAHA-

Jamen vi er da en flok tøser, det ved vi da godt:)

Hvordan andre kvinders hår kan være så interessant, ja det er noget mænd aldrig vil forstå :P

:hug:

Nej, det gør de ikke :bearhug:

Jeg fik dog min kæreste til at sige, hvilken farve, han gerne vil have min makeup i... Jeg tog det, jeg havde, frem og så sad han og vurderede hver enkel, indtil han fik en ide om, hvad han synes.

Uhm, jeg elsker ham :super: Men det er også noget, jeg har skullet lære ham, vi kvinder godt kan lide, ligesom at sige, hvad for noget tøj, han synes, jeg skal have på. Og så spørger han også mig, det er bare så hyggeligt. Igår gik han lige modeshow for mig i alle sine nye fede boxershorts -HAHA- Sikke en lækker steg -HAHA-

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg sidder bare og smiler og er så glad for, at være kvinde, så jeg synes, det er interessant, hvordan andre skal sætte deres pandehår :yay:

:cheerleader3: Cecilia, der stadig har det lidt dårligt, efter en dejlig polterabend i lørdags :bearhug:

Det er da en vigtig ting med det hår. :super:

Taerkkk.... -HAHA-

Dårligt... jeg er stadig træt.... Men ikke dårlig... -HAHA-

0

Del dette indlæg

:cheerleader3: Cecilia, der stadig har det lidt dårligt, efter en dejlig polterabend i lørdags -HAHA-

Jamen vi er da en flok tøser, det ved vi da godt:)

Hvordan andre kvinders hår kan være så interessant, ja det er noget mænd aldrig vil forstå :P

:)

Nej, det gør de ikke :bearhug:

Jeg fik dog min kæreste til at sige, hvilken farve, han gerne vil have min makeup i... Jeg tog det, jeg havde, frem og så sad han og vurderede hver enkel, indtil han fik en ide om, hvad han synes.

Uhm, jeg elsker ham :super: Men det er også noget, jeg har skullet lære ham, vi kvinder godt kan lide, ligesom at sige, hvad for noget tøj, han synes, jeg skal have på. Og så spørger han også mig, det er bare så hyggeligt. Igår gik han lige modeshow for mig i alle sine nye fede boxershorts -HAHA- Sikke en lækker steg :hug:

LOOOOOOOOOOL

Kim spørger også mig, men det er også fordi han er farveblind -HAHA-

Men han er bare så sød når han spørger hihi!

Jeg spurgte ham også ang. mit hår, om han synes jeg skulle farve det helt mørkt igen, eller om han bedre kan lide det lidt lysere. Han synes helt bestemt jeg er mest lækker med mørkt hehe. Så det er så det jeg har gjort:)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så piger, så er det dæleme snart!!!

Sidder her med en rigtig ond hals og piber, og jeg sværger at jeg aldrig har haft så uren hud som nu! Det må være stressen der pibler frem...

ja hver sin plage, jeg kan absolut ikke sove om natten, og har pludselig fået 10000 insektbid overalt ARGH!

Men mon ikke vi klarer de alligevel?

0

Del dette indlæg

Har lige været til frisør og fået farvet håret, det er blevet lige som jeg gerne ville have det :balloons:

Kl. 17 skal jeg være der igen, skal til prøveopsætning. Betalte lige for farve, klip, prøveopsætning og opsætning på dagen. Kom af med kr. 1.392. Synes ikke det er slemt, plejer at give 500 kr. for farve..

0

Del dette indlæg

Så piger, så er det dæleme snart!!!

Sidder her med en rigtig ond hals og piber, og jeg sværger at jeg aldrig har haft så uren hud som nu! Det må være stressen der pibler frem...

ja hver sin plage, jeg kan absolut ikke sove om natten, og har pludselig fået 10000 insektbid overalt ARGH!

Men mon ikke vi klarer de alligevel?

Jeg har simpelthen også bare fået masser af myggestik. Heldigvis arb. jeg på en gyn. afd., hvor de har noget lokaltbedøvende (godt ikke lige til myggestik - forestil jer selv til hvad), og så klør de jo ikke så meget :cheerleader3:

Noget helt andet er ...... har I set vejrudsigten for lørdag ..... argh :baa:

:balloons:

sbj

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

JEg sidder her og overvejer hvordan dagen på LØRDAG kommer til at gå, og jeg fik lige den der VILDE fornemmelse i maven - kan slet ikke forestille mig at jeg på lørdag skal giftes med min kære Simon! Det er for vildt... Tror først at det er nu jeg rigtigt har fattet hvad der skal ske!

0

Del dette indlæg

JEg sidder her og overvejer hvordan dagen på LØRDAG kommer til at gå, og jeg fik lige den der VILDE fornemmelse i maven - kan slet ikke forestille mig at jeg på lørdag skal giftes med min kære Simon! Det er for vildt... Tror først at det er nu jeg rigtigt har fattet hvad der skal ske!

Jeg kunne ikke have sagt det bedre selv. :balloons:

0

Del dette indlæg

Hørt hørt - det er altså helt ubeskriveligt :super: men også ret dejligt :cheerleader3:

:balloons:

sbj

0

Del dette indlæg

Jeg vil også være med :bearhug:

Er også 12. august brud, men har ikke blandet mig så meget her på forberedelsessiden.

Vi skal heldigvis holde festen på et feststed, der står for det hele. Vi skal næsten bare komme og feste og gå igen med vores gaver når festen er slut :super:

Ej pjat - vi har også et anlæg vi skal have sat op og pillet ned igen.

Jeg har kæmpe respekt for jer, der klarer det hele med mad og oppyntning, borddækning osv. FLOT klaret.

Men nu er det sørme meget snart - har sommerfugle i maven, og det kildrer helt ud i fingrene når jeg tænker på at vi snart bliver hr. og fru :griner:- :carrot:

Men anyways - ville bare give mig til kende, og ønske jer allesammen pøjpøj. Og skal vi så ikke satse på at det holder tørvejr om eftermiddagen, så vi alle kan blive viet, og få kastet ris på os og blive fotograferet uden at det regner!

Stine

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg vil også være med http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/blush.gif

Er også 12. august brud, men har ikke blandet mig så meget her på forberedelsessiden.

Vi skal heldigvis holde festen på et feststed, der står for det hele. Vi skal næsten bare komme og feste og gå igen med vores gaver når festen er slut :bearhug:

Ej pjat - vi har også et anlæg vi skal have sat op og pillet ned igen.

Jeg har kæmpe respekt for jer, der klarer det hele med mad og oppyntning, borddækning osv. FLOT klaret.

Men nu er det sørme meget snart - har sommerfugle i maven, og det kildrer helt ud i fingrene når jeg tænker på at vi snart bliver hr. og fru :griner:- :carrot:

Men anyways - ville bare give mig til kende, og ønske jer allesammen pøjpøj. Og skal vi så ikke satse på at det holder tørvejr om eftermiddagen, så vi alle kan blive viet, og få kastet ris på os og blive fotograferet uden at det regner!

Stine

Velkommen til :super:

Vil give dig ret mht. vejret.. Bare der er tørvejr, når vi kommer ud fra kirken og til fotografering, så kan regnen vente til bagefter !!

0

Del dette indlæg

Var til prøveopsætning i dag. Havde jo haft nogle forestillinger om hvordan jeg gerne ville have det, men måtte erkende, at mit lange men meget fine hår ikke var til det helt store. Men vi har fundet frem til en frisure som bare passer perfekt til mig, det er meget klassisk uden de store armbevægelser :griner:- Er bare så glad for, at jeg nu ved, hvordan jeg kommer til at se ud på lørdag !!

Vores genbo kom forbi og sagde hvor mange de regner med kommer og sætter ranke op. Hun sagde at de kommer 19 + 10 der evt. kommer. Jeg var nærmest ved at falde død om. Hos os på gaden er det normalt, at de der kommer, bliver budt indenfor til lidt at spise og drikke.. Men 30 mennesker, det kunne jeg slet ikke overskue, fik galoperende stress ! Hun kunne hvis se, at vi blev noget overrasket over at de kommer så mange, så hun var gået hjem og havde kimet alle fra gaden ned for at høre det endelige antal. Vi vil gerne vide hvor mange de ca. kommer, fordi vi bestiller lidt mad udefra, orker ikke at skulle lave det hele selv !! De var så endt på 18 voksne + 6 børn. Vi er selv 4, så det er lige 28 mennesker i huset fredag aften - puha vi skal ud og låne service og stole for at kunne få plads til alle !! Nå ja, men det går vel nok - vi klarer det, vi klarer det, vi klarer det (sagt i trance)

Redigeret af me0505
0

Del dette indlæg

Vores genbo kom forbi og sagde hvor mange de regner med kommer og sætter ranke op. Hun sagde at de kommer 19 + 10 der evt. kommer. Jeg var nærmest ved at falde død om. Hos os på gaden er det normalt, at de der kommer, bliver budt indenfor til lidt at spise og drikke.. Men 30 mennesker, det kunne jeg slet ikke overskue, fik galoperende stress ! Hun kunne hvis se, at vi blev noget overrasket over at de kommer så mange, så hun var gået hjem og havde kimet alle fra gaden ned for at høre det endelige antal. Vi vil gerne vide hvor mange de ca. kommer, fordi vi bestiller lidt mad udefra, orker ikke at skulle lave det hele selv !! De var så endt på 18 voksne + 6 børn. Vi er selv 4, så det er lige 28 mennesker i huset fredag aften - puha vi skal ud og låne service og stole for at kunne få plads til alle !! Nå ja, men det går vel nok - vi klarer det, vi klarer det, vi klarer det (sagt i trance)

Det lyder da helt vildt :super: Hmm, pludselig er jeg meget taknemmelig for at bo i lejlighed i midtbyen.

Du får lige den her :griner:- fordi du skal tage dig af 28 mennesker dagen inden dit bryllup.

0

Del dette indlæg

Hold da kegle jeg er glad for vi ikke har den tradition!!!

Men nu bor vi også i lejlighed i midtbyen hehe.

Nå nu skal jeg ned og vokses om 1 time, og heldigvis er min mens ovre :griner:-

Min veninde som skulle have sat mit hår er vist ikke fornærmet over at jeg ahr bestilt en frisør. Har ihvertfald lige fået en sms med en smiley om at hun kommer et par timer iaften og lægger makeup. Det er dejligt!!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hold da kegle jeg er glad for vi ikke har den tradition!!!

Men nu bor vi også i lejlighed i midtbyen hehe.

Nå nu skal jeg ned og vokses om 1 time, og heldigvis er min mens ovre :bearhug:

Min veninde som skulle have sat mit hår er vist ikke fornærmet over at jeg ahr bestilt en frisør. Har ihvertfald lige fået en sms med en smiley om at hun kommer et par timer iaften og lægger makeup. Det er dejligt!!

Puha, god fornøjelse med voksningen. :super: Jeg venter lige, for jeg har min mens, så den glæde må han have til gode... http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/smile.gif

Dejligt din veninde ikke er sur, så er det jo en rigtig veninde. :griner:-

0

Del dette indlæg

Det lyder da helt vildt :bearhug: Hmm, pludselig er jeg meget taknemmelig for at bo i lejlighed i midtbyen.

Du får lige den her :griner:- fordi du skal tage dig af 28 mennesker dagen inden dit bryllup.

Tak... Jeg ser lidt lysere på det i dag, håber bare at det varer ved til fredag !! Som min kære mand siger, så skal det nok gå alt sammen :super:

0

Del dette indlæg

jeg har 1 ting at sige ligenu ang. voksning :super::bearhug:http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/sm.gif

Hvad var der galt med din voksning sanne?

Jubiii, jeg har lige hentet min kjole og den er tilrettet PERFEKT. Hold da op hvor er min kjole bare smuk, når jeg selv skal sige det :griner:-

Nu må det da godt blive lørdag...nuuuuuu

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

jeg har 1 ting at sige ligenu ang. voksning :bearhug:http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/sm.gif :blink:

Jubiii, jeg har lige hentet min kjole og den er tilrettet PERFEKT. Hold da op hvor er min kjole bare smuk, når jeg selv skal sige det :griner:-

hvad der var galt?

ja man må ikke bande herinde så jeg gør lige sådan her:

"#"&%¤)/%/%#%/"#(%&¤)/%)(/¤%&(¤#¤#&( det gjorde ondt!

men jeg gør det gerne igen om en måned :super:

Redigeret af sannebj
0

Del dette indlæg

hvad der var galt?

:super::bearhug:http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/haha.gif

Nåe ok, jeg troede lige hun havde revet huden af dig :griner:-

Nej, smerten er jeg heller ikke meget for. Derfor springer jeg også voksning over til brylluppet :blink: Meeeen, du ved hvad jo hvad man siger "man må lide for skønheden".

0

Del dette indlæg

jeg har 1 ting at sige ligenu ang. voksning :blink::blink::blink:

hvad der var galt?

men jeg gør det gerne igen om en måned :bearhug:

http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/haha.gif Godt jeg kun har taget mine ben med voks.... :super:

0

Del dette indlæg

Åhhh hvor er jeg altså bare ikke særlig vild med den vejrudsigt :banned:

Men bortset fra det Fru Kammerherreinde......

Vores næste dage ser sådan ud:

Onsdag

- lave kagebunde,

- mødes med fotografen.

- hente Jans børn

- der skal vokses ben, men jeg er en kylling så jeg snupper noget hårfjerningscreme på de ædlere dele.

Torsdag:

- hente sønnen på efterskole

- aflevere hunde i hundepension (mine forældre er bange for hunde)

- hente mine forældre ved bussen

- lave kagecreme

- lægge kagen sammen

- hente mandens tøj

Fredag:

- Hente blomster kl. 10.30

- kl. 11, pynte kirken.

- kl. 15, hente nøglen til lokalet og transportere alle vores flyttekasser med øl, vin, vand, duge m.m. til lokalet. Derefter skal der dækkes bord m.v.

Købe frisk frugt

- dyppe halvdelen af frugten i chokolade.

- lægge "låg" på kagen og pynte den.

- hente ringe, der er inde og få ny dato i.

- købe ind til natmad.

Tjah, det var vist foreløbig det.

Lena

- som ønsker sig en ny vejrudsigt :bask:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer