sannebj

12. August brude:)

330 indlæg i dette emne

Hej alle jer søde piger

Her sidder jeg så hjemme os min mor og far sammen med min søster og hendes kæreste. Vi har lige taget neglelak på (og min søster har lige væltet en neglelak med sølvfarve ned på gulvtæppet ........... :cheerleader3: ).... og vi hygger rigtig.

Jeg sidder også lige og ser vejrudsigten http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/numse.gif ..... meeeeen det skal ikke ødelægge min dag :cheerleader3:

Jeg er bare så spændt på i morgen. Kan næsten ikke forstå det, men dejligt er det :carrot:

Vil til slut ønske jer alle en god dag i morgen og rigtig mange :cheerleader3: og http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/Kiss.gif

sbj

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Godmorgen alle tøser

Ja, jeg er så frisk, har en datter på 6 mdr. som vil have morgenmad kl.6.30 så det fik hun. :cheerleader3:

Rigtig meget held og lykke idag, det ser ud til at vi bliver styrtende rige, så det er jo bare super... :cheerleader3: Ja, man bliver nød til at tage det med et smil.

Jeg har mega dårlig mave, meget dårligt valgt tidspunkt. :bask:

Glæder mig til at høre fra jer, når i er http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/brud.gif

:cheerleader3:

Charlotte

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Godmorgen Charlotte :cheerleader3:

Jeg har ligget vågen siden kl 5.00, kunne bare ikke sove og så har tordenvejret også holdt mig vågen igennem natten. Nå, det går nok alligevel :cheerleader3:

Ja, vi bliver styrtende rige og herhjemme tager vi det også med et smil. Min kommende synes det er fint, for så slipper han for at få taget billeder i skoven,og så får han jo længere tid til at hygge sig med sine gæster http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/biggrin.gif

Rigtigt godt bryllup til alle jer 12. august brude :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

GODMORGEN :cheerleader3: Ja jeg vil ikke påstå at jeg er frisk, har fået lidt over 5 timers søvn :blushsmiley: Kunne simpelthen ikke sove igår... Jeg er bare SÅ nervøs, har hele tiden frygtet at skulle gå op af kirkegulvet, og have ALLES opmærksomhed, og nu er det altså meget snart. :cheerleader3: Skal allerede snart over til svigermor og have sat hår.

Jeg føler sådan at jeg mangler noget...

Men glæder mig til resten af dagen, selvom jeg er træt nu.

Held og lykke til jer alle sammen, hav en RIGTIG god dag.

MacMajse: Jeg glæder mig også til at se dig på Lindenborg (med den lille parkeringsplads :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Nu har jeg fået sat hår... ER BARE SÅ NERVØS!!! Jeg er HELT ude af mig selv... :cheerleader3:http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/blink.gif :blushsmiley: http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/whistling.gif

HAV EN RIGTIG GOD DAG ALLE SAMMEN, VI BLIVER SÅ RIGE!!! :cheerleader3::cheerleader3:-HAHA- :blushsmiley:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Godmorgen dejlige 12. august tøser.)

TILLYKKE med den nye frue titel :cheerleader3:

Vi havde den mest eventyrlige dag igår, det kan slet ikke beskrives!

Jeg har sovet 4,5 timer og nu skal vi ud på møllen og til min mor og hente gaver og så skal vi til brunch klokken 11.

Men jeg lover at komme med masser af billeder og fortælling senere idag:)

TILLYKKE TØSER

:cheerleader3::cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Hej alle

Stort tillykke med dagen igår.

Hvor var det lige den blev af? DEt gik bare så stærkt det hele.

Vi havde den mest vidunderlige og uforglemmelige dag man overhovedet kan tænke sig. Vi kom i seng kl..04.30.

Gør det gerne igen. :biggrin:

Håber alle andre også havde en god dag, her holdte vejret fint.

Billeder kommer lige om lidt. :angry:

:blush:

Charlotte

0

Del dette indlæg

Hej alle

Stort tillykke med dagen igår.

Hvor var det lige den blev af? DEt gik bare så stærkt det hele.

Vi havde den mest vidunderlige og uforglemmelige dag man overhovedet kan tænke sig. Vi kom i seng kl..04.30.

Gør det gerne igen. :biggrin:

Håber alle andre også havde en god dag, her holdte vejret fint.

Billeder kommer lige om lidt. :angry:

:blush:

Charlotte

Dejligt at høre Charlotte!!

Hos os stod det ned i lårfede stråler hele dagen. Faktisk så meget at en af søerne ude ved thors møllle blev så fyldt at dæmningen sprang og oversvømmede den sø der var lige ved retasuranten så der var flodbølge nudenfor vinduerne. Det var svært underholdende for vores gæster HUUG

Jeg har oprettet en tråd med min beretning, hvis nogen vil læse :)

0

Del dette indlæg

:blush::blush::angry::blush:HUUG:angry::)

Hvor er det bare fedt at være gift.

Vi havde verdens bedste dag i lørdags. Regnen ænsede vi ikke, for alt var bare perfekt og fantastisk. Jeg ville ikke ændre en eneste ting, skulle jeg gøre det om....hvilket jeg heldigvis ikke skal ;-) Det store planlægningsarbéjde lønnede sig og alt gik præcis som vi ønskede og havde håbet på. Maden var vidunderlig, gæsterne i godt humør, der var 35 gæster og i alt nåede vi at nyde 16 indslag med taler og sange. DJ´en spillede alt det rigtige musik og vi dansede til kl. 04.00. Stor ros herfra til Flashlight gruppens DJ Jesper K.

Gaver fik vi helt utroligt mange af og vi blev overaskede over hvor mange mennesker der havde tænkt på os i anledningen af vores bryllup. Det varmede virkelig og vi er dybt taknemmelige for alle de mennesker der fejrede os.

Vi har i dag byttet gaver, afleveret det lejede skørt, leveret det vin tilbage der var i overskud, og talt med en masse dejlige mennesker der lige ville sige tak for sidst. Vi er bare sindsygt trætte nu og trænger til en rigtig god nattesøvn.

Mange knus og smil :biggrin::)

Tina.

Redigeret af spl09twh
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:blush::blush::angry::blush:HUUG:angry::)

Hvor er det bare fedt at være gift.

Vi havde verdens bedste dag i lørdags. Regnen ænsede vi ikke, for alt var bare perfekt og fantastisk. Jeg ville ikke ændre en eneste ting, skulle jeg gøre det om....hvilket jeg heldigvis ikke skal ;-) Det store planlægningsarbéjde lønnede sig og alt gik præcis som vi ønskede og havde håbet på. Maden var vidunderlig, gæsterne i godt humør, der var 35 gæster og i alt nåede vi at nyde 16 indslag med taler og sange. DJ´en spillede alt det rigtige musik og vi dansede til kl. 04.00. Stor ros herfra til Flashlight gruppens DJ Jesper K.

Gaver fik vi helt utroligt mange af og vi blev overaskede over hvor mange mennesker der havde tænkt på os i anledningen af vores bryllup. Det varmede virkelig og vi er dybt taknemmelige for alle de mennesker der fejrede os.

Vi har i dag byttet gaver, afleveret det lejede skørt, leveret det vin tilbage der var i overskud, og talt med en masse dejlige mennesker der lige ville sige tak for sidst. Vi er bare sindsygt trætte nu og trænger til en rigtig god nattesøvn.

Mange knus og smil :biggrin::)

Tina.

Dejligt at høre Tina!

Jeg har det på præcis samme måde!

Det hele er meget overvældende, og selvom jeg sov 11 timer inat er jeg stadig mega udmattet. Det må være de sidste måneders arbejdsindsats det sætter sine spor nu hvor jeg endelig kan slappe af.

Håber I andre 12. august brude nyder dagene herefter ligeså meget som vi gør herhjemme:)

0

Del dette indlæg

Hej Sanne.

Ja, vi er godt nok flade ovenpå brylluppet. Har dog også lige fået mens, måske det også forværrer det lidt....det tror jeg. I dag har jeg været i Panduro hobby og skal til at lave takke kort, og så skal jeg altså også bare slappe af og læse en god bog... :biggrin:

Dejligt at høre I også havde et fantastisk bryllup.

0

Del dette indlæg

Hej Sanne.

Ja, vi er godt nok flade ovenpå brylluppet. Har dog også lige fået mens, måske det også forværrer det lidt....det tror jeg. I dag har jeg været i Panduro hobby og skal til at lave takke kort, og så skal jeg altså også bare slappe af og læse en god bog... :biggrin:

Dejligt at høre I også havde et fantastisk bryllup.

Jeg kan bare sove og sove og sove og sove hahahahah

DU skal da bare være glad for at mens ventede et par dage hehe, jeg var glad for den kom lige inden...det ville bare have været surt at have det på dagen ik ?

I skal lige se forsiden til den sang min veninde havde lavet. Vi vælger at bruge samme idé når vi sender takkekort ud, for at følge op på historien om den skønne elverpige (bare med et billede af 2 elvere i bryllupstøj istedet).

Indeni vedlægger vi så et rigtigt bryllupsbillede af os og et af gæsten som fotografen tog.

post-12018-1155648189.jpg

post-12018-1155648311.jpg

Er vi ikke yndige? LOOOOOOOOOOOL

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Sanne

Sikke nogle fede billeder....de er da :biggrin:

Hmm, jeg har så småt overvejet at rykke ind på babyklar om en måned eller to, vil du med????

Søde, er der allerede :blush:

Kim og jeg er så småt startet i behandling nemlig:)

0

Del dette indlæg

Hej Sanne

Du er da bare foran, er du. Jamen så ses vi jo snart på Babyklar. Jeg må dog hellere vente til september. Jeg smed p-pillerne på bryllupsnatten og har lige regnet ud, at jeg tidligst må have termin 1.7.2007 hvis jeg skal nå at blive færdig med mit speciale. Det ville da være lidt øv, at gå glip af 6 måneders fuld løn, når jeg nu har været på SU i to år....vi ses.

Redigeret af spl09twh
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så har jeg fået lidt gang i billeder fra vores bryllup den 12.8. Har desværre ingen rigtig gode, da fotografen lader vente på sig. Alle dem jeg har fået fra forskellige gæster viser desværre ikke rigtig kjolen, min mor hiver i slæbet på dem alle. Hun var hvis bange for at det blev beskidt :balloons:

Vi havde bare den dejligste dag, og selvom dagen var meget regnfuld, så nåede vi at blive fotograferet udendørs i nogenlunde tørvejr !!

Vi havde bare den fedeste fest. Der var fuld gang i den, lige netop som vi havde ønsket os !!

Først min buket, som ikke blev helt som ønsket. Den skulle være hjerteformet, og det synes jeg ikke helt den er. Men den var alligevel rigtig flot, farverne var bare perfekte..

post-19320-1156538750.jpg

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer