honeyhoney

Inderlår !!!

109 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Jeg kan kun sige :boohoo::blush::bunny_4: det virker deoen blev indkøbt igår og påført i dag og jeg tror ikke jeg skal gå i andet end nederdel resten af sommeren ikke flere smerter JUBI JUBI http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/cheerleader3.gif :bearhug:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

...ellers kan jeg forøvrigt anbefale glidecreme, gerne den fra Elos, det plejer også at virke fænomenalt! :blush:

Vil tilslutte mig glidecremen fra Eros... Postet billede - men den fåes i butikker med erotiske produkter og det er ikke alle der har mod på at gå ind i sådan en butik. Fåes dog også på nettet - se link.

Dén virker også - brugte den på min bryllupsdag - smurte på lige inden kjolen kom på og det var nok til kl. 03.30, men tror da deo-fiffet skal prøves :boohoo: .

-Lisbeth

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ejjj jeg sad lige i dag og læste gamle planlægningstråde igennem og se hvad jeg fandt

post-14286-1153937324.jpg

http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/haha.gif :boohoo::bearhug:

Det var der en del der skulle have på indenunder kjolen for, at undgå ja det vi nu engang lider af........

Så af :blush: tak for rådet..... også fra den tilkommende :bunny_4:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg hopper med i koret, der bekræfter, at tricket virker! :yay: 1000 tak for årets bedste tip :boohoo:

Jeg prøvede først med en almindelig deodorant, og den virker det også med, men fy for pokker, hvor var luften tyk af duft, da jeg havde sprayet op og ned af lårene!

I Bilka fandt jeg en mini anitperspirant fra Nivea på tilbud til 9,50 kr., og den har jeg købt nu, for den er jo nem at tage med. Den er kun ca. 10 cm lang, så smut evt. i Bilka og få jer sådan en :blush:

Kh Bettina

Redigeret af BrudenFie
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej hej...

Nu er det jo efterhånden ret længe siden jeg læste om dette vidunderlige tricks og jeg nyder det.. David har aldrig set mig så meget i nederdel som i år.. Dog griner han lidt af mig når det skal på og jeg er til tørring bagefter.. LOL

Knuz Mia :boohoo:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg hopper med i koret, der bekræfter, at tricket virker! :yay: 1000 tak for årets bedste tip :boohoo:

Jeg prøvede først med en almindelig deodorant, og den virker det også med, men fy for pokker, hvor var luften tyk af duft, da jeg havde sprayet op og ned af lårene!

I Bilka fandt jeg en mini anitperspirant fra Nivea på tilbud til 9,50 kr., og den har jeg købt nu, for den er jo nem at tage med. Den er kun ca. 10 cm lang, så smut evt. i Bilka og få jer sådan en :bunny_4:

Kh Bettina

Lige netop den havde jeg i tasken på min bryllupsdag :blush:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Kære Frisk77

Vi burde simpelthen samle ind til en blomst til dig - aldrig har jeg prøvet sådan et skønt råd før. Må indrømme at det er laaaang tid siden jeg første gang læste om dit råd, men jeg synes bare det lød som utopi og tænkte: "Det virker helt sikker ikke på mine fede lårbasser". Men det gjorde det s**. Du får det største kram jeg kan finde frem :blush: tusinde tak for et skønt råd og for at jeg nu kan gå rundt i nederdel - UDEN cykelshorts under - du er fantastisk :boohoo:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har godt nok aldrig hørt om det trick før. Men det er da værd at prøve. http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/cheerleader3.gif

Mit trick er kopattesalve. Der smøres lidt på begge inderlår og så kører det ellers bare derudaf. Ud fra hvad I skriver tror jeg dog at deo'n holder længere for cremen skal smøres på i hvertfald en gang mere i løbet af dagen...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Kære Frisk77

Vi burde simpelthen samle ind til en blomst til dig - aldrig har jeg prøvet sådan et skønt råd før. Må indrømme at det er laaaang tid siden jeg første gang læste om dit råd, men jeg synes bare det lød som utopi og tænkte: "Det virker helt sikker ikke på mine fede lårbasser". Men det gjorde det s**. Du får det største kram jeg kan finde frem -HAHA- tusinde tak for et skønt råd og for at jeg nu kan gå rundt i nederdel - UDEN cykelshorts under - du er fantastisk -HAHA-

Jeg slutter mig til dette. Var også lidt skeptisk over det men det VIRKER

Jeg har også bare gået meget i nederdel de sidste dage - gør det meget om vinteren men ikke om sommeren, men det er der nu lavet om på :bearhug:-HAHA-

Skulle vist også hilse fra manden og sige http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/thumbsupsmileyanim.gif (han elsker nederdele... )

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hejsa Piger

Jeg sidder næsten med åben mund og læser disse indlæg. Der er lige før, jeg ikke tror på at en deo kan løse et for mig evigttilbagevende problem, som har resulteret i svedne lår, røde knupper, svie, snasket glidecremer, irritation og sidst men ikke mindste usexede "gudetrusser"...

Jeg er på jeg igang med wægtvogterne, men indtil jeg om år og dage igen kan færdes frit i nedredel, vil jeg da lige tjekke disse fif ud!

Hilsen et par runde lår http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/blush.gif

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Må jeg i øvrigt lige bruge denne tråd til at komme med et andet godt tip som jeg opfandt for en 5 år siden... lige en lille smule af selvsamme deo'er under babserne kan redde selv de mest hængende af slagsen fra at komme med den værst tænkelige lugt - "pat-sved" som vi så kært kalder det her i nordjylland. Så piger frem med deo'en og rul/spara dig fra top til tå - som vi nu siger - der er altid plads til en til som har smurt hele kroppen ind i deo http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/biggrin.gif

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kære Frisk77

Vi burde simpelthen samle ind til en blomst til dig - aldrig har jeg prøvet sådan et skønt råd før. Må indrømme at det er laaaang tid siden jeg første gang læste om dit råd, men jeg synes bare det lød som utopi og tænkte: "Det virker helt sikker ikke på mine fede lårbasser". Men det gjorde det s**. Du får det største kram jeg kan finde frem :bearhug: tusinde tak for et skønt råd og for at jeg nu kan gå rundt i nederdel - UDEN cykelshorts under - du er fantastisk -HAHA-

Jeg slutter mig til dette. Var også lidt skeptisk over det men det VIRKER

Jeg har også bare gået meget i nederdel de sidste dage - gør det meget om vinteren men ikke om sommeren, men det er der nu lavet om på :lol::bearhug:

Skulle vist også hilse fra manden og sige http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/thumbsupsmileyanim.gif (han elsker nederdele... )

Jeg er bare glad for at kunne give så godt et råd videre ()() Jeg er nemlig selv totalt en kjolepige året rundt -HAHA--HAHA-

:kiss: Lone

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg burde havde læst dette fikse råd før jeg rejste på ferie.. det var så varmt så varmt.. og hvad skete.. min lår blev røde, og måtte gå med bukser.. om end jeg bedst kan lide kjole eller nederdel.. Så ja, tak fro tippet.. det vil jeg huske næste gang det bliver varmt og jeg skal ud i lang tid og gå.! Bliver sikkert også aktuelt til mit bryllup næste år til Maj. :carrot:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hejsa Piger

Jeg sidder næsten med åben mund og læser disse indlæg. Der er lige før, jeg ikke tror på at en deo kan løse et for mig evigttilbagevende problem, som har resulteret i svedne lår, røde knupper, svie, snasket glidecremer, irritation og sidst men ikke mindste usexede "gudetrusser"...

Jeg er på jeg igang med wægtvogterne, men indtil jeg om år og dage igen kan færdes frit i nedredel, vil jeg da lige tjekke disse fif ud!

Hilsen et par runde lår :thumbsupsmileyanim:

Efter et godt vægt tab ved WW.... så er der nogle der aldrig rigtig kommer af med de der dumme lår... Mig selv incl. også er dette tips :bearhug: helt i toppen... men husk at vælge en med absolut ingen lugt... jeg fik nemlig valgt en med en lidt dum lugt trods den skulle være parfume fri

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej tøser

jeg læste for noget tid siden et emne om hvad man gør når man(som jeg) ikke helt har det pæne "hul" mellem ens lår når man går..:bearhug: Når det bliver varmt og man ikke har bukser på, klæber huden mellem lårerne mod hinanden og giver "skavsår"

Er der nogen der kan huske hvad det var man skulle købe eller gøre???

Håber I kan hjælpe da jeg skal giftes på fredag :denmarkflag:

Der findes - i hvert fald i KBH - undertøjsbutikker osm har specielle "shorts" til piger med store lår, således at de ikke gnaver mod hinanden i en nederdel. Jeg mener også lige at de har vist det på QTV - det kan du se på nettet ;) På den måde kan man få det helt rigtige "skygge"hul mellem benene. De ligner faktisk alm. hipster/bokseshorts.

:respekt::bearhug:

Redigeret af Miepige
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

hej piger

jeg ved godt at det ikke er kjole / nederdel tid men jeg vel nu prøve tippet afligevel på søndag, så kan jeg jo se om det virker men ud fra hvad i siger så gør det, men det skal prøves..... glæder mig.

godt nytår

:respekt:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ej hvor skægt at sådan en gammel tråd har fundet vejen frem igen. Og det lyder da som et tip, som jeg også skal have prøvet af :bearhug: Det kan endda være, jeg tager kjole på nytårsaften for at teste tricket :bearhug:

For øvrig lyder den her tråd af og til som en rigtig dårlig reklame...

"Før var jeg altid trist, og svedig mellem benene. Men takket være Nivea antiperispirant er jeg blød og lækker. Tak Nivea antiperispirant. Because I am worth it!"

Men hvad fand.... hvis det virker, så er det jo i orden :respekt:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ej hvor skægt at sådan en gammel tråd har fundet vejen frem igen. Og det lyder da som et tip, som jeg også skal have prøvet af :bearhug: Det kan endda være, jeg tager kjole på nytårsaften for at teste tricket :bunny_4:

For øvrig lyder den her tråd af og til som en rigtig dårlig reklame...

"Før var jeg altid trist, og svedig mellem benene. Men takket være Nivea antiperispirant er jeg blød og lækker. Tak Nivea antiperispirant. Because I am worth it!"

Men hvad fand.... hvis det virker, så er det jo i orden :respekt:

:bearhug::bearhug::denmarkflag:

Sådan dèr!!!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer