Moldam

Brude 04-08-2007

155 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Jo lad os endelig udveksle lidt erfaringer.

Min kæreste friede den 27.08.06, så siden har vi været igang med planlægningen. Vi har netop reseveret kirken og et festlokale, men vi mangler stadig en/nogle til at stå for maden og alt det praktiske. Derudover mangler vi også stadig et band.

Så lang er vi nået indtil nu - hvad med jer?

0

Del dette indlæg

Her er der ikke friet endnu... Vi bestemte kort efter at vi begyndte at komme sammen at vi ville giftes på den lørdag som ramte d. 4 aug. og det bliver så på vores 6 års dag :cheerleader3:

Jeg har nået meget, men mangler også meget!

I kan da tjekke min planlægningstråd!

http://bryllupsklar.dk/forum/index.php?showtopic=30489

Redigeret af Marianne K
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi er kommet lidt vej trods alt :cheerleader3:

Selskabslokaler er bestilt, dem der skal levere maden er bestilt. Kirken er på plads :loveboard:

Indtil videre har vi faktisk købt gommens sko og mine sko er på vej fra USA nu :rolleyes:

Hvornår regner i andre med at købe kjole? Jeg regner med at bestille min i januar.....den skal bestilles på mål fra udlandet så jeg må hellere være ude i god tid hvis nu den ikke lever op til forventningerne så jeg kan nå og komme ud i butikkerne og finde en anden ;)

Redigeret af seadancer
0

Del dette indlæg

Jeg regner først med at skal ud for at se på kjolen i slutningen af vinteren/starten af foråret, men hvis du skal have den bestil hjem, så kan jeg godt forstå, at du vil være tidlig ude.

Hvad er det for et sted, du har bestil mad fra? Vi ved nemlig ikke helt, hvad vi skal gøre med maden endnu...

0

Del dette indlæg

Hejsa :cheerleader3:

Vi har bestilt mad fra en kro der kommer ud med maden kok serveringspersonale dækker og pynter borde i det farvetema vi ønsker det :loveboard:

Vi skal have 3 retter mad og natmad i prisen er også vin til maden ad libitum ....og vi skal give 278kr kuverten :rolleyes:

Hvis i skal holde det i lejede lokaler var det måske en mulighed og se om i kunne finde noget lignende :bearhug: For det kniber nok fra mulbjerg for vi har reserveret datoen ;)

Det er en rar følelse ikke at skulle tænke på noget selv.....de bliver i 7 timer og klargøre eller servere natmaden inden de går :blush:

Kan se du også er fra aalborg, hvad for en kirke skal i giftes i?

Seadancer

Redigeret af seadancer
0

Del dette indlæg

Hej Seadancer

Vi bor i Aalborg nu, men skal giftes i en lille by lidt uden for Viborg, hvor jeg kommer fra, og så skal vi holde festen i Kjellerrup mellem Viborg og Silkeborg, hvor min tilkommende kommer fra.

Synes det lyder billigt det i har fundet. Indtil nu har vi mest set efter kokke/kogekoner, men det kunne godt være, at vi skulle prøve at se lidt på kroer o.l. også.

Vi vil gerne selv stå for drikkevarerne, men ellers vil vi helst ikke lave noget som helst, den dag skal bare nydes :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Pyha...idag skulle vi bestille tid ved fotografen så vi er sikre på nogle fantastiske billeder :rolleyes:

Vi havde fundet en der laver flotte billeder til yderst rimelig pris...skulle kun give 2700kr for 13 billeder i mappe :bearhug:

Ringer så for at reservere.....og så kommer det....den dag kan jeg ikke når i skal vies kl 15 der er jeg booket er ked af det. Hvad gør man så lige?:loveboard:

Vi har et stramt budget fordi vi ikke vil sidde i gæld for det, så vidste godt det kunne blive et problem og finde noget andet til de penge.

Men ringede så til forskellige steder der hellere end gerne ville flå os for 4000-10000kr....hver gang lige skuffet.

Sidste sted...jo han havde en mappe med 12 sider som vi kunne fylde som vi ville med store eller små billeder eller blande som vi vil for 3000kr. Og nu er datoen reserveret der og omend med et endnu bedre tilbud end før :cheerleader3:

Seadancer

0

Del dette indlæg

Har i andre købt noget tøj overhovedet endnu?

Vi gjorde idag....det var nu ikke meningen, men vi var til jubilæums udsalg i salling. og vupti der var lige en smoking sat ned fra 2500kr til 500kr....den turde vi ikke lade hænge der var lige en i min kommendes størrelse .....så nu må han ikke tage på eller tabe sig mere :thumbsupsmileyanim:

Seadancer

0

Del dette indlæg

Hej med jer

Skal også giftes d. 4. aug. næste år - blev forlovet ved Niagara Falls d. 17. juni i år, hvilket kom totalt bag på mig - dejlig overraskelse :yay:

Har været i fuld gang med planlægningen lige siden, men hold op hvor er der mange ting at tage stilling til og hvor tager det lang tid!! Så føler ikke vi er kommet så langt.

Nå men vi har booket kirke, feststed og står nu og skal vælge imellem to forskellige musikere som vi har forhåndsreserveret - enten en løsning med 2 musikere til dinner og dans til 10.000 kr, eller 2 til dinner og senere 2 ekstra = 4 i alt til dans til 13.000. Puha svært når man aldrig har hørt dem spille før :thumbsupsmileyanim:

Nå men er ellers ved at gå helt amok med invitationer - ved godt det sikkert er i lige lovlig god tid, men kan ligeså godt komme igang pga håbløs arb. situation senere på året.

Held og lykke til jer alle med planlægningen - og hvor glæder jeg mig for vildt!! :yay:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

P.S. Hvad gør I forresten mht fotografering/video under festen??

Dette er vores store dilemma i øjeblikket. Jeg hælder mest til at få én til at komme og fotografere de forskellige højdepunkter fra festen - samt parbilleder af gæsterne når de ankommer, fremfor at have en videomand der filmer det hele. Jeg synes nemlig ikke der er noget være end at se sig selv på video og frygter lidt at jeg så ikke kan slappe helt af, men nogle siger, at man slet ikke opdager han er der og at det er det bedste de har gjort at få festen på film pga der er så mange ting man ikke lige selv når at "fange" på selve dagen...

Hmm what to do?? - jeg ville have det fint med "bare" at få taget billeder, men frygter at komme til at fortryde det nu når nogle af vore venner taler så varmt for en videomand...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kære vordende brudepar :bearhug:

Har I overvejet at få jeres bryllup filmet ?

Som I kan læse her på bryllupsklar, er et evigt minde på film et tiltag som alle, der har

haft det med i den endelige planlægning, har være meget lykkelige over.

I skal huske på, at det er en måde hvorpå man igen og igen kan opleve den dejlige dag i levende billeder med musik.

Klik ind på www.mediapro.dk og se eksempler på, hvad man kan forvente sig.

Med venlig hilsen

0

Del dette indlæg

Hey

Jeg skal også giftes d. 04-08-07, og glæder mig sikkert ligeså meget som jer andre. :cheerleader3: Kæresten friede d. 10 marts i år, hvor vi havde været sammen 3 år og 7 mdr, så næsten en rund dag :loveshower:

Er også fra Aalborg, men skal giftes i Viborg, hvor jeg oprindelig kommer fra.

Vi har bestilt kirken og feststedet samt kokken, der skal lave maden, som er en tidligere kollega til min kæreste, som selv er kok.

Kjolen har jeg tænkt på meget længe efterhånden, vil rigtig gerne ud og prøve kjoler meget snart, men kniber desværre med at finde en dag hvor både jeg selv og min mor kan. :bearhug: Har planer om selv at sy kjolen sammen med min mor, så derfor vil vi gerne tidligt igang med at prøve, så vi kan finde ud af hvilken model og sådan, så vi også kan komme igang med at sy bare nogenlunde i god tid. Selvom vi arbejder godt under pres i vores familie, tror jeg nu jeg vil have det bedst med at vi er i god tid med kjolen :cheerleader3: Mandens tøj er vi ikke begyndt at kigge på endnu, men han har planer om at skulle ud og købe det sammen med sin forlover, som bor på sjælland, så det skal lige planlægges noget tid i forvejen...

I er velkommen til at kigge i min planlægningstråd, selvom det går lidt sløvt for tiden, der sker desværre ikke så meget, men håber snart at komme ud og kigge på kjoler!

Nå det endte alligevel med at blive en hel roman her, glæder mig til at følge jeres planlægning.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer