Moldam

Brude 04-08-2007

155 indlæg i dette emne

Vi skal også giftes d. 4/8 2007 :cheerleader3:

Min kæreste friede for mig for en uge siden. Og vi har haft travl siden da. Kirken, restauranten hvor festen skal holdes og musikken er bestilt. Nu er vi ved at kigge på fotograf.

Hvor langt er I andre i planlægningen?? Fortæl, fortæl

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Pyhaa.....så er min kjole købt...det var slet slet ikke meningen, skulle bare lige ud og snuse lidt og lige pludselig så stod jeg der i min drøm var fra det sekund ikke i tvivl om at den kjole må jeg bare eje! :balloons:

Er der slet ikke nogen af i andre der har været ude og snuse?

Ellers er alt det andet vist nok på plads.....festlokaler, maden er booket, kirken, fotografen er booket vi skal over og snakke med ham nu her snart.

Vi har lige købt ind til bordkort og invitationer, det er alt for tidligt men vi blev enige om at det nok egentlig var meget hyggeligt og sidde med i de kolde vintertider :)

Joooooo, og så har jeg da lige fået mine sko hjem fra USA også....så vi er vist i rigtig godt tid, men vi har været super heldige med udsalget og har sparet rigtig mange penge :angry:

Og skulle vi nu ikke se om vi kan holde lidt mere gang i den her tråd?

Seadancer (der håber vi kan holde lidt mere liv i vores dato) :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Hej med jer

Så er vi efterhånden også ved at være godt med med planlægningen. I går fik vi bestilt et band :carrot: Ellers er festlokalet, kirken og en kok bestilt. Jeg er begyndt at overveje, om jeg snart lige skulle se på, hvad der er af muligheder indenfor brudekjoler - tillykke med at du har fundet din seadancer :cheerleader3: Hvis du har billeder af den, så må du endelig lægge dem herind.

Vi skal vist også snart til at snakke om, hvor vi skal sove på vores bryllupsnat, have bestilt en fotograf, hvor vi skal hen på bryllupsrejse, og hvordan invitationerne skal se ud, men vi tager det stille og roligt, vi når det nok, og vi har lige i tiden også meget andet at tænke på.

Fortsat god planlægning til jer andre :balloons:

0

Del dette indlæg

Hejsa

Ja, jeg skal også giftes den 4. august (eller VI skal giftes :cheerleader3: )

Vi er faktisk nået ret langt!

Kjolen er købt,

Stedet er sikret (multipavillon i mine forældres have),

Telt er bestilt,

Kokken er sikret (med mad),

Musikken er bestil (DISKOBIL, som jeg i øvrigt var til fest med i lørdags!! FEDT)

Fotografen er der tjek på (en god ven)

Invitationerne er sådan nogenlunde besluttet, vi skal bare have købt papiret, så skal der printes.

Kirken er næsten besluttet.. vi er VIRKELIG i tvivl... Enten bliver det en meget ny og moderne (læs: grim) kirke, med den BEDSTE præst overhovet, eller den mest romantiske kirke, med en halv-tåbelig præst!... (vores dejlige præst vier desværre ikke andre steder end i hendes kirke)... Tror det bliver den moderne kirke...

Ellers er der "kun" indkøb til borddækning, drikkelse, gommens tøj, sønnens tøj (det sørger farmor for), og så alt det der, man liiiiige skal have også, som jeg ikke har tænkt på...

Men vi er nåeet ret langt synes jeg. Jeg synes det er fedt at have fundet kjolen, havde ikke drømt om at finde den så hurtigt, men det gjorde jeg altså!...

Fedt at se, at jeg ikke er den eneste der er noget et stykke allerede!

Redigeret af LouiseSwee
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor er det bare spændende!! Kommer helt i godt humør af at læse om jer andre :-)

Vi er nu også ret fastbesluttet på fotografen så det skulle være på plads. Han kommer til at følge os lidt før vielsen og så nok indtil vi går til bords.

Jeg kan høre en del af jer allerede har styr på invitationerne? Så langt er jeg/vi godt nok ikke kommet endnu. Hvornår regner I med at sende dem ud? Jeg tænkte umiddelbart engang i foråret, men det er måske for sent?

Og ja, læg endelig billeder ud af jeres kjoler!! :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa :bearhug:

Vores tråd var helt omme på side 7, så nu må vi vist hellere til at oppe os lidt (y) Hvordan går det med jeres planlægning?

Hos os går det rimeligt godt. Vi får måske snart styr på maden (forhåbentlig), og i søndags var jeg ude for at se på brudekjole, hvilket jeg også skal i morgen. Synes det er vildt syrealistisk men også rigtigt sjovt. I kan se billeder af to af kjolerne i min tråd.

Glæder mig til at høre, hvor lang i er ved at være :(

Line

0

Del dette indlæg

Tjaa...vi er ikke kommet så meget længere siden sidst, for alt er ved at være på plads i forhold til tidsplanen (y)

Men vi begynder på vores invitationer nu her, der er sådan en hyggelig ting og nusse med i de mørke aftener :(

Ellers har vi været ved at finde ud af hvad musik vi vil have, den første plan var egentlig og få en med keyboard der normalt spiller på et sted i århus til det....han er rigtig dygtig og ikke suppe steg og is musiker. Men så faldt vi for ideen med et mobil disko, men tror ikke rigtig det vil falde ind sammen med de gæster vi skal have, og live musik har nu alligevel også en anden hygge over sig.

Vi skal give 5500kr for at have musik fra 17:30 til 02:00.....hvad skal i andre give og hvad musik skal i have?

Vi har nemlig lovet ham at ringe besked senest i januar så han kan finde en afløser så vi er sikker på musikken til august :bearhug:

Hvad tøj skal jeres mænd have på?

Seadancer

0

Del dette indlæg

Ja, lad os lige holde os oven vande her!

Tjae, hos mig er der sket det, at vi pludselig er blevet flere på gæstelisten.

Eller dvs. der er desværre flere af vores venner/familie der er gået fra hinanden siden første gæsteliste, men så er der blevet plads til at alle mine veninder kan komme med og deres kærester/mænd, hvor det kun bliver 8 mere end først regnet med... (lidt indviklet, håber I forstår...). Det er der stadig plads til i teltet og det er jeg bare SÅ glad for... DER lettede en kæmpe sten fra mit hjerte...

Af musik har vi valgt at have diskobil til vores bryllup. Dem har vi allerede set/hørt og glæder os til at gøre det igen.

Jeg vil så gerne i gang med at lave invitationer, bordkort osv. men Michael vil ikke lave noget før efter januar!... (y) så nu gør vi det, at lave julekort med "save the date" så folk ikke (forhåbentlig) laver sommerferie-planer på det tidspunkt.

Så kan jeg da også lave lidt.... :bearhug:

Jeg tror at Michael skal have sort jakkesæt på med cremefarvet skjorte og kravat. Det har han selv sagt i hvert fald. Men han har ikke kigget så meget efter det endnu... Tror vi skal på messe til januar... :loveshower: :yay:

Redigeret af LouiseSwee
0

Del dette indlæg

Invitationer tror jeg, vi venter med at snakke ret meget om indtil efter jul, der er vist lidt for meget andet inden, men det er da noget, jeg glæder mig til at komme til at kigge lidt på.

Med hensyn til musik så har vi bestil et band. Der kommer en derfra, som spiller under maden, og så kommer resten senere. De spiller indtil kl. ca. 02, og vi skal give 11.500 kr. for det, så 5500 synes jeg lyder vildt billingt, hvis det er et band!

Line

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ihhh nu nåede vores tråd om på side 2 igen :P

Er bare sådan lige nysgerrig....hvad kirke skal i giftes i? Og må da ikke lige se et par billeder?

Ved i forresten hvordan man laver en stregtegning af en kirke?

Vi skal giftes i Vodskov kirke udenfor aalborg selvom vi bor i aalborg, men den vi hører til er bare hverken rigtig kirke agtig eller noget....og så er den meget dyster og mørk indenfor og det synes vi bare ikke passer særlig godt på et bryllup :balloons:

Her er kirken vi skal giftes i....den er bare så flot!

0

Del dette indlæg

HEEEEEY jeg er her osse :blush:

Har 1 måned og 14 dage eller 1080 timer tilbage til jeg bliver gift med den mest fantastiske mand jeg nogensinde har mødt. :bearhug:

Rejser til Ghana den 17. december og ugen efter den 24. december bliver jeg Mrs. Frempong :balloons:

Held og lykke til Jer alle håber at I er lige så dejligt sommerfugle forelskede i Jeres udvalgte som jeg.

Knus Frempong :blush:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Zide

Det er nu lidt sjovt... Jeg bor også i Aalborg og skal giftes i Viborg eller faktisk i Ravnstrup, hvor jeg kommer fra :lol: Hvilken kirke skal du giftes i?

Line

Ja det er det da. Vi skal giftes i Houlkær kirke i viborg, som er den kirke jeg hørte til da jeg boede hjemme, og stadig har tilknytning til. Festen holder vi på min fars arbejde. Had med dig? Jeg har ikke fundet frisør endnu, måske du kunne anbefale en i viborg??

var inde og prøve kjoler i lilly i efterårsferien, og har da fået indsnævret ønskerne til kjolen lidt, hehe. Har nemlig fundet ud af at det bare skal være en corsage med snøreryg de sad bare så godt! Har ikke lig fået lagt billeder i min planlægningstråd endnu, men skal nok snart få det gjortt.

I efterårsferien fandt vi også det band der skal spile til brylluppet. Lis Dam og Mountainz, de spillede på den restaurant vi arbejde på, og var bare supergode, så det glæder vi os rigtig meget til. De kommer en eller to og spiler dinnermusik, og så spiller de op til dans efter middagen. Så det bliver bare superfedt!

Hold da op, hvor har i alle sammen bare styr på det! Vi har faktisk aftalt at vi skal holde planlægningsdag idag, og se om vi kan få styr på lidt flere ting, så forhåbentlig varer det ikke længe før der er nyt herfra igen. :)

0

Del dette indlæg

Hej alle

Kom til at se, at jeg slet ikke har skrevet i dette indlæg. Skal nemlig også giftes d. 4/8-07.

Har I alle købt jeres kjole?

Nu VIL jeg bare snart ud at kigge på kjole, men jeg kan ikke komme ud og se på kjole før tidligst om 1 mdr, da min søster er i New Zealand (og hun SKAL bare med)

:lol:

Lise

0

Del dette indlæg

Så melder jeg mig også på banen, men jeg er da vist håbløst bagud i planlægningen i forhold til alle jer andre. :unsure:

Min kæreste friede på hans 30 års fødselsdag for en uge siden, så vi har haft travlt med at finde ud af, hvilket slags bryllup vi vil have.

Indtil videre er der styr på kirken og kjolen. Min storesøster, som er dameskrædder vil give os kjolen i bryllupsgave, så det er jeg rigtig spændt på.

Resten af festen svæver lidt i det uvisse. Vi regner med at holde festen i et forsamlingshus og så enten finde en kogekone, som kan kreere 3 retter mad eller bestille det hele udefra og så finde nogle som kan servere.

Men jeg glæder mig til at følge jer allesammen

Knus

Anne-Marie

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejhej

Vi skal også giftes den 4. august og SELVFØLGELIG bliver der super godt vejr!

Vi er ikke nået så langt endnu med vores planlægning. Søren friede igen den 30. oktober. Vi er begge i gang med et stort skriftligt projekt til universitetet som skal afleveres lige op til jul, så der er knald på.

De fleste ting er planlagt men kun få ting er faktisk bestilt. Da jeg kun har en eksamen i januar, så ved jeg at jeg får masser af tid til at få styr på det hele, selvom det er svært ikke at have styr på tingene nu.

Vi skal giftes i Lindholm Kirke den 4. kl.14.30 hvorefter vi skal holde festen i mine svigerforældres have fem minutters gang fra kirken.

Vi inviterer alle kirkegæsterne med tilbage til bryllupskage i haven, og kagen skal vi have fra Kagevaerkstedet nå ja... og så er vores topfigur lige kommet!

Alle de andre mange mange ting får vi styr på snart - heldigvis!

Dejligt at jeg fandt en tråd med mine dato-fæller!

:cheerleader3: Anne

Redigeret af Anne & Søren
0

Del dette indlæg

Hej ALLE!!!!!

Min kæreste friede den 9 april på Jamaica det var meget romantisk.

Vi har foreløbig bestilt kirken med vielse kl 13 i vor frue kirke i Roskilde

Feststedet bliver Skjoldenæsholm med middag og nogle til reception med bryllupskage som ikke er bestilt endnu ...men tror det bliver en lækker een med hvid chokolade. Menuerne har vi lige fået på mail...uhm ser lækkert ud

Kørslen søger min kærestes bedste ven for.

Der er en super dygtig fotograf i familien som primært kommer til at filme og tage foto af det hele. For jeg vil have det hele med og ikke kun se det igennem tåre.

Jeg tror jeg skal have syet kjolen hos en prof har fundet ca 5 billeder til inspiration.

Håret har jeg også fundet og booket hende der normalt laver mine negle hun kommer ud og ordner mig. Og så har jeg taget fri dagen før for at få ordnet negle, fødder og vokse mig div steder :bearhug:

Kan slet ikke fatte jeg snart skal giftes synes på et tidspunkt at der var længe til men det synes jeg bestemt ikke mere :cheerleader3:

Ps Nu skal jeg bare lige havet lavet en liste med navne og adresser og så ellers igang med invitationerne pppyyhhhaaaaa.

Knus Maria

0

Del dette indlæg

hm... vi var røget helt om på side 5...

Nu skriver kalenderen 2007, og der er "kun" sølle 7 mdr til den store dag. Håber i er kommet godt ind i det nye år, og er godt igang med bryllupsplanlægningen :griner:-

hvor langt er i kommet i planlægningen?

Vi er igang med at undersøge bryllupsrejse. Vi ville egentlig først ikke bruge for mange penge på rejsen, men har forelsket os helt vildt i ideen om at tage til Mauritius (en lille ø lige uden for Madagascar) som er super romantisk og vild luksus (ja prisen er så også derefter, men hvad pokker, det er jo kun den ene gang vi bliver gift!)

Derudover er vi også så småt begyndt at overveje fotograf, frisør samt service udlejning. Kæresten som er kok vil jo gerne have at alt mht maden og borddækning er super professionelt, så det skal servicen jo self også være! Vi har heldigvis fundet et firma i aalborg som leverer service lidt ud over det vanlige niveau, uden at være synderligt dyrere, så nu skal de bare reserveres.

godt nytår :bearhug:

0

Del dette indlæg

Jamen jeg vil da også være med i "klubben"!!!

Min dejlige kæreste friede på vores 5 års dag, den. 30. oktober 2006. Og hvad gik der, sådan ca. 3 timer så sad jeg og surfede rundt på nettet og kiggede kjoler :bearhug:

Vi er også godt i gang med planlægningen: kirken, festlokalet med mad, musik og fotografen er bestilt. Invitationerne er der også tjek på, nu skal de bare lige laves!

Så nu begynder det at krible for at få lov til at komme ud og prøve kjoler! Der er bare lige det, at jeg gerne vil smide 15-20 kg inden den store dag, så jeg bliver nok nødt til at vente bare lidt endnu.... Eller er der nogen som kender til problemet og har fundet ud af hvad der er bedst at gøre i den situation!

Må vi alle få en super dag med dejlig solskin og masser af gode minder!!!! :loveshower:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer