Moldam

Brude 04-08-2007

155 indlæg i dette emne

Tænk sig for næsten et år siden skrev jeg såden her...

Jeg sidder her på min fridag. bilen skulle til 5 års tjek så kunne ligeså godt holde en fridag fra jobbet. Også sidder jeg her og kigger lidt og pludselig går det op få mig at om 9 mdr og 17 dage så skal jeg faktisk også giftes.

Før syntes jeg der var enormt længe til men nu suser tiden bare afsted og at det egentlig snart er min tur til en dag hvor jeg går op ad kirkegulvet og at det er mig ALLE kigger.

Det er bare så vildt og underligt og bare den fedeste fornemmelse. Sidder her og nærmest tuder og har kæmpe tårer i øjnene.

Har lige tjekket hvor mange dage der er til menses og der er lidt tid endnu så det er BESTEMT IKKE HORMONELT. Det må bare være det mest fantastiske at blive gift med sin bedste ven og sit livs kærlighed.

Og så alle dem som kommer for at fejre een og dele den vigtigste dag med dem man holder af. Tænk at han har spurgt mig om jeg vil dele resten af hans liv sammen med ham

Har fortalt om frieriet men nu gør jeg det altså igen...HERE GOES!!!

Efter 2 dage i Maimi tog vi videre til Jamaica.

Da vi ankom til hotellet og åbnede døren til værelset lå der bare rosenblade overalt..min kommentar var... hold da op de gør meget for deres gæster her hva!!! det var såden et rigtigt couples swept away hotel vi havde valgt..så det kunne jo godt være ,så gik jeg på toilettet og han åbnede champagnen og vi gik ud på terrassen hvor jeg satte mig i en stol og han tog et billede af mig .PLUDSELIG faldte han på knæ og jeg spurgte ham hvorfor han ikke bare satte sig på den anden stol Men han var altså igang med at fri til mig og jeg skreg selvfølgelig JAAAAAAAAA!!!!!bEHØVER JEG AT SIGE DET VAR DEN BEDSTE FERIE I MIT LIV!!!!!.

Nå men det blev et langt indlæg ...såden er det altså når man har fri og tid til det.

Knu ts Maria

Er det ikke bare vildt at tiden går så stærkt Nu er der kun 13 dage til den kæmpe dag. Min kæreste er ude og spille golf og jeg er total vågen her søndag morgen kl 9.

Jeg har ikke lavet en rigtig planlægningstråd men synes vi har godt styr på det . Jeg glæder mig helt vildt.

Vores dag ser såden her ud.

Vielse kl 13

Videre til Skjoldenæsholm til reception kl 15 og middag 18.30

Fest HELE natten.....njarh måske noget af den.

Søndag op og vise/lægge min brudebuket og fortælle min far at jeg er belevet gift på hans gravsted.

Mandag ENDELIG ferie hårdt tiltrængt efter langtids knokleri på mit job....elsker mit job!!!!!

10 dage til Malaga.

Skal bo ca en måned i skurvogn og så indflytning i vores super lækre nye hus.

JEP skurvogn i baghaven S å man kan skubbe lidt til hånværkerne men det har heldighvis ikke været nødvendigt. Det går udover al forventning med dem.

Og med os 48 kwm skurvogn 2 unger, 6 dage hveranden uge. Et mindre rodehoved og en sippe det er et udpræget ordensmenneske.

Men men men vi har ikke haft bodelling endnu og vi har boet her i 3 mdr :thumbsupsmileyanim::boohoo:

Men siger det er svært at bygge om :fløjt:

Håber i får en dejlig dejlig dag

Knus Maria

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

11 DAGE TILBAGE!!!!!!!!

Er vi snart klar tøser??? :cheerleader3:

Vi fik lavet 78 stk. risposer i weekenden. Så mangler vi kun er printe menukort og bordplan ud og sætte pænt op.

I aften skal have have en danselektion i brudevalsen ved en danseskole. Det bliver så sjovt :cheerleader3:

Ellers er der faktisk ikke så meget mere vi mangler... Hmm...

Blomster skal aftales færdig med blomsterdekoratør.

Vi skal begge til frisør næste uge (jeg skal farves :-))

Nøjagtige detaljer med fotograf og musikere.

Gøre hytten ren.

Det er vist stort set det. Vi har endnu ikke haft polterabend men er ret sikker (for ikke at sige 100% sikker) på at det bliver på lørdag. Hvor er der bare meget at glæde sig til!!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

SÅ ER DER KUN 9 DAGE TILBAGE!!!!!!!!

Er jeg den eneste der er ved at dø af stress?!

Vi har lige haft en lille salmonella incident herhjemme så er først ved at komme på toppen nu, hvilket har revet et par dage ud af kalenderen. Tror min sanger til kirken aflyser både kirke plus bryllupsfest, har bare fået en mærklig sms om at hun har sendt mig et alvorligt brev - ikke email - og at hun i går ikke havde snakket med organisten. Har hverken fået kjole hjem, fundet vaser til borddekorationer, bestilt blomster til samme dekorationer, øvet brudevals, lavet sang til manden, blive færdig med brudepigekjolerne er svigermor heller ikke, tabt 20kg :cheerleader3: og vi får gæster på onsdag fra tyskland så alt det skal liiiiige klares inden :td::thumbsupsmileyanim:

ARGH!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

JUBIIIII nu hænger min kjole hjemme ved svigermor! Har lige været nede at hente den - hvor er det bare en fed fornemmelse! Og hvor rykker det hele bare lige pludselig meget tættere på. Heldigvis er vores to-do liste ikke så lang:

- finde og købe underbukser til lillepigen (det er bare umuligt at finde nogen i hendes størrelse, og en alm. body duer ikke, da der ikke er nogen former for ærmer i hendes lille fine kjole)

- lave forsiden i gæstebogen

- skrive velkomsttale

- tegne bordplanen op på karton

Tja, det var vist det. Så det er da til at overskue. Og alligevel stresser jeg totalt...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har idag endeligt besluttet mig for at jeg SKAl synge for min mand istedet for at holde tale. Har sunget i mange år, bare aldrig rigtig solo, så er noget så nervøs!!! men ved bare hvor meget det vil betyde for ham, han elsker at høre mig synge. Og tror ikke han regner med jeg vil gøre det.

Efter overvejlse af mange sange, er valget faldet på From this moment, den er måske nok lidt sukkersød, og nok ikke så mange der kender den (men så kan de heller ikke høre når jeg synge forkert) Men teksten er bare så passende på den dag. Vi har ellers I wanna wake up with you som "vores sang" men den synes jeg bare ikke jeg har lyst til at synge. Ville egentlig havde fundet noget på dansk, men synes ikke jeg kunne finde noget der sagde det jeg gerne vil have den til. Så nu blir det faith hill. Havde også overvejet amazed af lonestar, hvor teksten passer rigtig godt på hvad jeg føler for min kommende, men den er for svær for mig at synge.

Har snakket med vores musikere idag, og sendt noderne til dem, de vil kigge på det i morgen når de skal øve. Ved så ikke lige hvordan det skal gå, når jeg ikke har øvet med dem... :thumbsupsmileyanim: Måske jeg kan finde tid til at komme ud og øve med dem på feststedet lørdag formiddag, kunne være lidt rart. Kæresten må bare ikke vide det, så det er ikke helt nemt!

Uhhh er SÅÅÅ nervøs, men ved bare hvor meget det betyder. Det er kun ham og mig. Så selvom stemmen knækker og det blir pivfalsk, så vil det være en succes, det er jeg overbevidst om. Så selvom jeg er nervøs glæder jeg mig også helt vildt.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Synes altså lige jeg er nødt til at vise jer vores dejlige datter i sin fine kjole, som mormor har syet.

Hun er da bare ikke til at stå for!!! Der bliver ikke et øje tørt den dag! Hvor er det også en flot kjole!! :cheerleader3:

Skynder mig lige at slutte mig til dette. Hvor er hun kær

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej Jer

Det er helt viiiildt.

Min romatiske kommende mand har søget for der bliver stillet en kurv med rosenblade frem i våben huset. Istedet for ris poser....er han ikke fantastisk!!!!!!!...Selvfølgelig i creme så de matcher altandet

Knus Maria

OG NU ER DET ALTSÅ SNART!!!!!!!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Synes altså lige jeg er nødt til at vise jer vores dejlige datter i sin fine kjole, som mormor har syet.

Hun er da bare ikke til at stå for!!! Der bliver ikke et øje tørt den dag! Hvor er det også en flot kjole!! :cheerleader3:

Skynder mig lige at slutte mig til dette. Hvor er hun kær

Tak... Ja, hun er bare en total charmetrold.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ja tøser nu er der ikke længe til.....glæder mig bare SÅ meget.

Jeg blev bare syg mandag aften, (feber + forkølelse) og er først nu nogenlunde kvik i hovedet. (godt at det ikke var om en uge)

Inde på DMI under byvejr siger sandsynligheden for sol mellem 67 - 72 % (I byerne Hedehusene, Ishøj og Glostrup - som er de byer mellem os - Taastrup) HVOR TOP NICE - jeg ville sådan ønske - dog kunne jeg godt bruge det held (pengene) som siges at regn giver....ha ha

Ellers har vi styr på det hele - så ingen nerver - GLÆDER mig bare som et barn til juleaften.....

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej

EN UGE IGEN :ilovebryllupsklar::ilovebryllupsklar::loveboard:

Var lige ind og tjekke vejrudsigt for midt og vestjylland

vejret_l___P_.bmp

Glæder mig helt vild, Jeg går på ferie i morgen kl 14:30. og så skulle vi gerne havde lavet det sidst vi mangle (Bordkort)

på mandag skal jeg til firsør (klippes og farves, senere på dag skal jeg har prøveopsat håret) og ha lavet ansigsbehandling, så jeg er klar til den stor dag, på onsdag skal kjolen så hentes, hold da op hvor jeg glæder mig.

Redigeret af Crina
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

AHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH

Puha...tænk om en uge sidder vi og spiser til VORES bryllupper, det er da helt vildt!!

Vi har vist styr på det meste efterhånden, mangler lige lidt hver dag her i ugen men ellers er vi godt med :ilovebryllupsklar:

Vi fik jo 3 afbud her for lidt over en uge siden, surt men så ved man da hvor man står :ilovebryllupsklar:

Uhhaaaaaaa jeg er SÅ nervøs, er i efterhånden ikke det??

Seadancer

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

YDRK! har monster mange nerver.... glæder mig da selvfølgelig men er bare SÅ nervøs for dagen. Lidt tankevækkende egentlig, sad og snakkede med min brudepige om det på vej ud for at hente kjolen. Og hun spurgte om jeg var nervøs, kunne fortælle hende at jeg var rigtig meget endda, nervøs for selve dagen- Alles øjne på en, i centrum hele dagen osv. men for selve ægteskabet var jeg komplet tryg, og det bekymrede mig ikke det mindste, da jeg er helt sikker på at han er den der er den rigtige for mig. Så hun mente at så længe det 'kun' var nerver for den store dag, så skulle jeg ikke bekymre mig, det er jo trods alt kun én dag, ud af rigtig mange!

Bare en lille tanke herfra fra en nervøs brud :ilovebryllupsklar:

Nå ja kan da også lige update lidt: vi har kjolen i hus nu, mangler sådan set kun virkelig småting nu. Mandag kører jeg til asnæs med så mange ting så muligt så vi kan have det hele i bilen fredag. Bliver nok lidt problematisk, siden at vi også har 2 tyske venner med og deres bagage, samt vores lille guldklump og alt hendes udstyr.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Så er det jo lige om lidt!

Der er godt nok ikke lang tid til nu! :thumbsupsmileyanim:

Vi har så mange ting der stadig skal nås fordi vi holder festen hjemme, men jeg håber virkelig, at jeg kan nå at slappe lidt af inden lørdag! :thanks:

Jeg har været bryllupsplanlægger på fuld tid den sidste uges tid.

:bearhug: Anne

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Synes altså lige jeg er nødt til at vise jer vores dejlige datter i sin fine kjole, som mormor har syet.

Hvor ER hun skøn...

A propos undertøj/body og ingen ærmer. Vores Lisa fik altså langærmet body på inden under kjolen alligevel, da det var så koldt og blæsende. -Og hun var så sød at se på..

Hav en RIGTIG god bryllupsdag allesammen

:thumbsupsmileyanim:

:carrot:

KH Rikke

post-24027-1185958340.jpg

Redigeret af KimsRikke
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer