postbud

min store dag

1,376 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Hold da ferie, der er søreme sket noget her! Hvor ser de bare godt ud de æsker, jeg skal da love for at i har klippe klistret!

1280 hjerter :bearhug: WOW godt gået!

Det er et virkelig flot sæt undertøj du har købt, jeg var selv inde og kiggelure igår, og jeg faldt over netop det samme sæt, men desværre havde jeg ikke så meget tid, men det er så flot så flot!

Kære Belinda

Du er virkelig et så varmt, kærligt og fantastisk menneske! Der ligger næsten altid en sød besked fra dig, som bare varmer aller inderst inde og gør godt! Jeg er så taknemmelig for at der i en verden, som til tider synes kold og kynisk, findes skønne kvindfolk som dig, som lige kan kaste lidt solskin over ens dag, som ellers synes kold og mørk!

Mange tak for det! :heart:

0

Del dette indlæg

:blush: så blev der tid til at skrive lidt nyt.. Jeg fik lige en fridag idag, det er jo altid dejligt.. Havde sat min tlf til vækning til kl 06.30. Skulle op og aflevere hele baduljen af mine kære unger... :biggrin:

Lige omkring 6.30 ringer min tlf, og man når lige at tænke..... ÅHHH NEJ DOG.... Men det var så min kære der ringede og fortalte at han lige havde overværet en ulykke, og at han også var den første på steddet..... :blink:

Han havde holdt som den første i et kryds og ser en kvinde kører overfor rødt på sin knallert, og bliver kørt ned.... Morten havde siddet ved hende et kvarter inden ambulancen kom.....fy for F.....!!!!!!!!! :biggrin:

Heldigvis arbejder han et sted hvor der er psykologer i nærheden, så han ville lige se hvordan morgenen forløb.....Godt det ikke var ham.......... :biggrin:

Nå men op og lave hygge til mine børn og smøre dagens 12 stykker rugbrød... :boohoo: og det er kun tre madpakker jeg skal smøre.... :)

Den store i skole og de små i børnehaven....Tilbage på skolen for at få Cecilie omfotograferet.. det havde åbenbart været en blind fotograf der havde taget de første billeder... :bask: http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/haha.gif , nej men de lignede noget der var løgn... Det blev ordnet og så er jeg så endelig hjemme igen... Vil lige smide billeder ind af de foldede invitationskort.... de er kun foldet...langt fra færdige.... :biggrin:

post-22501-1161679647.jpg

80 stk invitationer........ :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Skønne Skønne tøser......ja det er selvfølgelig i to... Rikke og Katharina....

:) Til jer for jeres måde at være på....

Nej jeg har ikke talt med morten endnu...hvis jeg kender ham ret, så ved han godt selv hvornår han har brug for hjælp...

Hans arbejde indebærer at hjælpe og stille psykologer til rådighed dagligt.... Jeg skriver ikke hans proffesion ordret da han vil havde det skidt med det... men han er til daglig en der går og "passer" på dem der ikke kan opfører sigordentligt ude i samfundet.... :biggrin:

Er den helt rette støbning til jobbet, han har en psyke og tålmodighed man sjældent ser...(lever jo også med mig......... :biggrin: )

Men at stå i en situation hvor et andet menneske måske svæver mellem liv og død er aldrig nogetman er forberedt på...

Tusind tak for jeres spørgsmål... i skal nok høre når morten har givet lyd.....

:blush::) til jer begge

0

Del dette indlæg

Det er da dejligt at have en mand af sådan en støbning!

hvordan har du det idag? Nyder du din fridag???

Ja jeg nyder da min fridag.... om ikke andet så nyder min vaskemaskine da godt af den... :) det er helt ufatteligt hvad man får samlet af tøj..har ellers prøvet at tage væk i en weekend, men der var ingen der havde taget det.... :bask:

Ellers er der lige en forældresamtale i børnehaven...du ved bare sådan på det formelle plan har aldrig haft problemer af nogen grad med mine kære små.... skøøønt...

I eftermiddag er der svømning med Cecilie, og til aften stården på floorball for mit vedkommende.... senere skal jeg lige afslutte dagen på BK..... :)

Hvad med dig skønne... kører computeren helt okey nu.... :blush:

knus fra Belinda....

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Den nye computer er skøn! Er pt i skole, men skal snart hjem, og så skal jeg hen til en veninde og hendes to dejlige unger!

Florball, er det ikke det der ishockey uden is og puck??? :)

Hej ven...

:) jo floorball er vist det man i folkeskolen kaldte for hockey.....

Du har da noget sindsygt spændende undervisning idag, sådan som du kan skrive på BK... :biggrin: men vi nyder det.... :blush:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så kom jeg endelig ind på din tråd :biggrin:

Super flot kjole :blush: Du er så smuk i den :) Og kjolen til dine piger er da bare for sød. Det der prinsessepjat til børn er heller ikke mig.

I øvrigt, kunne du ikke lige sende mig lidt kreativitet? Det ser ud til at du har nok til at du kan dele ud af det :)

0

Del dette indlæg

Så kom jeg endelig ind på din tråd :biggrin:

Super flot kjole :) Du er så smuk i den :blush: Og kjolen til dine piger er da bare for sød. Det der prinsessepjat til børn er heller ikke mig.

I øvrigt, kunne du ikke lige sende mig lidt kreativitet? Det ser ud til at du har nok til at du kan dele ud af det :biggrin:

HAR LIGE SMIDT EN HILSEN I DIN TRÅD... :biggrin:

Mine piger kommer bare til at se fuldstændig mærkelig ud hvis de skulle "stases" ud, de er bare ikke til fine brudekjoler og blomster i håret, og da vores fest i forvejen bliver meget afslappet, så vil jeg heller ikke ud og give en formue for tøj til dem...Kjolerne står mig i 300.-for begge to, også er de endda syet efter mål.. Og så har de søde kjoler til brug bagefter...... :)

knus fra Belinda...

0

Del dette indlæg

Uden mad og :smolf: duer helten ikke..... :)

Så derfor.....

post-22501-1161796644.jpg post-22501-1161796662.jpg

19 fostager..........det må da gi´ en ordentlig fest.... :carrot:

Hvornår ska' vi komme??? :):biggrin::biggrin:

Jamen Kære Rikke...dels håber jeg at se dig inden,men ellers kommer du i Sunds Kirke den 11-8-2007, til kl 14.30, også går du videre til Strandvejen 7 hvor der vil være en velskænket iskold fadøl....... :blush:

:biggrin: knus fra Belinda

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jamen Kære Rikke...dels håber jeg at se dig inden,men ellers kommer du i Sunds Kirke den 11-8-2007, til kl 14.30, også går du videre til Strandvejen 7 hvor der vil være en velskænket iskold fadøl....... :)

:) knus fra Belinda

Du er sød... vil IKKE gå glip af dig gå op af kirkegulvet! Vi ses vel osse i forbindelse med Katharinas bryllup? Så ka' vi BK tøser - og nogle enkelte mænd imellem - finde en cafe eller restaurant bagefter?

:blush:

Redigeret af Rikke F
0

Del dette indlæg

Jamen Kære Rikke...dels håber jeg at se dig inden,men ellers kommer du i Sunds Kirke den 11-8-2007, til kl 14.30, også går du videre til Strandvejen 7 hvor der vil være en velskænket iskold fadøl....... :)

:biggrin: knus fra Belinda

Du er sød... vil IKKE gå glip af dig gå op af kirkegulvet! Vi ses vel osse i forbindelse med Katharinas bryllup? Så ka' vi BK tøser - og nogle enkelte mænd imellem - finde en cafe eller restaurant bagefter?

:blush:

det kunne bare være så hygligt....det da det vi gjør... :biggrin:

Det bliver bare så fedt at se hinanden....... :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

MÅ jeg ikke nok komme med???? PLEEEEASSSE?????

Kære Belinda, mange tak for din dejlige besked, med dine dejlige unger! Begyndte virkelig at græde, i gør mig bare så glad! :)

kære lille prinsesse.....

NEJ du kan ikke komme med, for lige at opfriske tingene for dig.........så er det dit BRYLLUP ven, så mens du hygger dig med dine gæster, så laver vi andre en bryllupsfest bare uden dig...... :blush:

Vi finder da bare en anden dag.......... :)

0

Del dette indlæg

:blush: så er der lige lidt nyt fra mig.. det har ikke så meget med planlægning at gøre men det går nok :biggrin:

Min skønne prinsesse på 6 år skulle idag op i kirken og synge... de har haft emne i 14 dage nu om sang og rytme, og det skulle fremføres idag, sammen med alle til og med 6. klasse... Bedsteforældre og forældre var selvfølgelig meget velkommen, heldigvis havde Morten fri hele formiddagen så han kunne komme med... :)

Han ringede og fortalte det bare havde været så hyggeligt, og at hun igen var på i skole....

Uheldigvis var der nogle tumper til 6. klasser som ikke forstod budskabet om at gå pænt, så de får lige jordet min lille sesse ned i asfalten... :)

Her ser i resultatet.............. :biggrin:

post-22501-1161883665.jpg

grunden til hun peger på sine tænder er at der blev slået tre stk. løse.... heldigvis ikke de blivende :biggrin:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer