postbud

min store dag

1,376 indlæg i dette emne

http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/grin.gif Jeg synes osse han ligner én, der er ved at blive trøstet af storesøster -HAHA-

Hvor er det bare et godt billede! -HAHA-

:bearhug:

Ha ha ha smukke....... jeg takker...men storesøster i dette tilfælde er altså hans moder... -HAHA-

Men ja han var meget betuttet... Havde snakket meget om hvor dem der "styrede" flyet sad henne, og da han fik lov til det blev det pludselig alt for stor en oplevelse, men fedt alligevel... :)

:super: fra Belinda

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ha ha ha smukke....... jeg takker...men storesøster i dette tilfælde er altså hans moder... http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/grin.gif

Men ja han var meget betuttet... Havde snakket meget om hvor dem der "styrede" flyet sad henne, og da han fik lov til det blev det pludselig alt for stor en oplevelse, men fedt alligevel... :)

:super: fra Belinda

-HAHA- Ville ha' svoret på, at det var prinsessen på det billede!!! -HAHA-

:bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej min egen, hvor er det dejligt at se billeder fra jeres tur, og hvor er det sidste billede bare lige frederik i en nødeskal! Åhh den dreng er så dejlig, og tøserne er blevet klippet! Godt jeg skal ned og besøge dig í næste uge, der sker jo alt for meget!

Knus ven!

0

Del dette indlæg

Altså Belinda, når du sådan skal have taget billeder, så skal du lige huske at vaske det der brune stads af, du ser jo herrens ud :boohoo:

27 grader, der blev jeg lige lidt ekstra misundelig, men det ser ud til at have været en dejlig tur, og med en 3. pilot som lillemanden, jamen så kunne det jo ikke have været meget bedre :boohoo:

:denmarkflag:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

3 mdr og 25 dage, Jeg akn simpelthen ikke forstå det......

Det 3 tal gør altså et eller andet ved mit planlægnigns/ stressgen.... :bask:

Sidder med følelsen af om man nu når det sidste, og om der er styr på det der nu skal være styr på...... Pyhhaaaaa det nærmer sig med hastige skridt

Nå men det var jo bare det jeg ville sige... :bestwishes::bearhug:

:denmarkflag: Fra Belinda

0

Del dette indlæg

3 mdr og 25 dage, Jeg akn simpelthen ikke forstå det......

Det 3 tal gør altså et eller andet ved mit planlægnigns/ stressgen.... :bask:

Sidder med følelsen af om man nu når det sidste, og om der er styr på det der nu skal være styr på...... Pyhhaaaaa det nærmer sig med hastige skridt

Nå men det var jo bare det jeg ville sige... :bestwishes::bearhug:

:denmarkflag: Fra Belinda

Ork der er da masser af tid. Du skal nok nå det!

0

Del dette indlæg

:bestwishes: ...

Men ja, datoen kommer jo, og jeg er sikker på alle gæsterne også tropper op den 11-8, så om jeg er klar eller ej så bliver der nok fest alligevel.... :smolf:

Tak for din hilsen.... :denmarkflag:

:denmarkflag: fra Belinda

Man skal jo være klar, hvad enten man er det eller ej, så bliver man det jo :-)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ih, sikke en dejlig tur I må have haft! :denmarkflag:

Hvor er der bare smukt - utroligt flotte billeder, du har taget! Og endnu engang ser man jo, at din lille familie er så skøn! :yeah:

Du har helt ret i, at der bestemt ikke er længe til vores store dag! Jeg mangler en nervøs smiley, kan den her ik bruges? :wacko:

Jeg er slet ikke stresset endnu; måske er det det, der stresser mig... -HAHA- Jeg kan simpelthen ikke ta' mig sammen til at komme i gang med de ting, jeg bør lave - det ligger alligevel lidt for langt ude i fremtiden.

Hvornår har I sidste su-dato? Jeg blev presset til at lægge den ret sent, synes jeg selv. En måned før. Stort set hele min familie og de fleste af vores venner har allerede svaret - invitationerne kom ud for ca. en måned siden. Jeg har nu fået at vide, at der i Jacobs familie ikke er kutyme for, at man svarer, medmindre man ikke kan komme. Er det ikke noget pjat?

Hvor er det ærgeligt, at vores 11/8-tråd er så upopulær. Jeg tror, jeg henter den op senere i dag...

Kram herfra :denmarkflag::bestwishes::bearhug::toot::blush::pokey:-HAHA--HAHA-:hug:

0

Del dette indlæg

Ih, sikke en dejlig tur I må have haft! :denmarkflag:

Hvor er der bare smukt - utroligt flotte billeder, du har taget! Og endnu engang ser man jo, at din lille familie er så skøn! :yeah:

Du har helt ret i, at der bestemt ikke er længe til vores store dag! Jeg mangler en nervøs smiley, kan den her ik bruges? :wacko:

Jeg er slet ikke stresset endnu; måske er det det, der stresser mig... :huh: Jeg kan simpelthen ikke ta' mig sammen til at komme i gang med de ting, jeg bør lave - det ligger alligevel lidt for langt ude i fremtiden.

Hvornår har I sidste su-dato? Jeg blev presset til at lægge den ret sent, synes jeg selv. En måned før. Stort set hele min familie og de fleste af vores venner har allerede svaret - invitationerne kom ud for ca. en måned siden. Jeg har nu fået at vide, at der i Jacobs familie ikke er kutyme for, at man svarer, medmindre man ikke kan komme. Er det ikke noget pjat?

Hvor er det ærgeligt, at vores 11/8-tråd er så upopulær. Jeg tror, jeg henter den op senere i dag...

Kram herfra :denmarkflag::bestwishes::bearhug::toot::blush::pokey:-HAHA--HAHA-:hug:

Hej Maria...

Tusind tak for din dejlige hilsen...

Ang vores sidste SU så har jeg skrevet D. 1-6, vil vide det inden folk tager på ferie også glemmer alt om at der lige var et bryllup de skulle have meldt sig til.. :huh: En måned før pyhaaaa du har is i maven hva skønne du....

Jeg forventer at høre fra alle hvad enten de kommer eller ej, mener da at det er normalt, men der kan jo være nogen der afviger....men helt ærlig os gale bridzillaer skal da vide det af hensyn til bordkort og hvad vi nu ellers finder på....

Sender dig lige en bunke -HAHA- tilbage...

0

Del dette indlæg

Sødeste Belinda.... Du HAR jo bestilt en ekstra fadøls-ting til os BK-tøser, så ka' det jo ik' gå heeeelt galt! :bearhug: Du ska' sørme nok nå at blive klar... Og ellers kommer jeg da bare og hjælper dig! - Altså når vi er kommet hjem.

Åhh min egen....du kan være ganske rolig.....Der er reserveret en fostage KUN til bk....så hvad mere er der brug for... :blush:

Hvor jeg glæder mig til at se dig til en hurtig kop kaffe, inden I drager afsted til Hawaii.....

Men måske jeg skulle trække lidt på dig når du kommer hjem med ny energi..... :toot:

:denmarkflag: og :bestwishes: fra Belinda

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

sødeste Belinda...

er helt sikker på du nok skal nå det... er ikke selv begyndt at få stress, eller ihvertfald ikke over brylluppet, nærmere over den eksamen jeg skal til på fredag, den giver mig grå hår i hovedet.... :bestwishes:

og som du selv siger hvis vi ikke når det helt 100 % så skal der sgu nok blive fest alligevel... :smolf: :bearhug: det er jeg ikke i tvivl om..

:denmarkflag::denmarkflag:

0

Del dette indlæg

sødeste Belinda...

er helt sikker på du nok skal nå det... er ikke selv begyndt at få stress, eller ihvertfald ikke over brylluppet, nærmere over den eksamen jeg skal til på fredag, den giver mig grå hår i hovedet.... :blush:

og som du selv siger hvis vi ikke når det helt 100 % så skal der sgu nok blive fest alligevel... :smolf: :pokey: det er jeg ikke i tvivl om..

:denmarkflag::bearhug:

Jubiii der var du min egen..... :bestwishes:

På fredag........ Jeg har sagt det før og jeg siger det gerne igen.... DU skal nok klare den, så ivrig og ihærdig du er..."no problems"... KAn mærke det smukke...

Jeg tvivler ikke et sekund på dig.. :toot:

0

Del dette indlæg

sødeste Belinda...

er helt sikker på du nok skal nå det... er ikke selv begyndt at få stress, eller ihvertfald ikke over brylluppet, nærmere over den eksamen jeg skal til på fredag, den giver mig grå hår i hovedet.... -HAHA-

og som du selv siger hvis vi ikke når det helt 100 % så skal der sgu nok blive fest alligevel... :smolf: :huh: det er jeg ikke i tvivl om..

:denmarkflag:-HAHA-

Jubiii der var du min egen..... :bearhug:

På fredag........ Jeg har sagt det før og jeg siger det gerne igen.... DU skal nok klare den, så ivrig og ihærdig du er..."no problems"... KAn mærke det smukke...

Jeg tvivler ikke et sekund på dig.. -HAHA-

ja jeg eksisterer endnu :pokey: forlader dig jo ikke sådan.... :toot: håber virkeligt du har ret med hensyn til fredag, skal op i to eksamner, begge skriftlige og uden hjælpemidler, så pyyyhhhaaa det bliver ikke sjovt... men jeg håber bare på at klare den igennem, har ikke tid til at gå til re-eksamen, skal jo giftes :blush: og det skal en dum eksamen ikke lave om på...

:hug:

hvad går du og får tiden til at gå med?

:bestwishes:

0

Del dette indlæg

sødeste Belinda...

er helt sikker på du nok skal nå det... er ikke selv begyndt at få stress, eller ihvertfald ikke over brylluppet, nærmere over den eksamen jeg skal til på fredag, den giver mig grå hår i hovedet.... :huh:

og som du selv siger hvis vi ikke når det helt 100 % så skal der sgu nok blive fest alligevel... :smolf: :huh: det er jeg ikke i tvivl om..

:denmarkflag:-HAHA-

Jubiii der var du min egen..... :bearhug:

Jeg tvivler ikke et sekund på dig.. :hug:

ja jeg eksisterer endnu -HAHA- forlader dig jo ikke sådan.... :toot: håber virkeligt du har ret med hensyn til fredag, skal op i to eksamner, begge skriftlige og uden hjælpemidler, så pyyyhhhaaa det bliver ikke sjovt... men jeg håber bare på at klare den igennem, har ikke tid til at gå til re-eksamen, skal jo giftes :pokey: og det skal en dum eksamen ikke lave om på...

-HAHA-

hvad går du og får tiden til at gå med?

:bestwishes:

Jamen Gitte...

Jeg forsøger at få mig selv igang med at lave velkommenhæfterne......syntes det trækker tænder ud alt det planlægning.... men sådan er det jo nok..

MAn nyder sikkert til dagen og vide man har været med i hver en beslutning.......

:blush: til dig.....

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

skal du have et sympatisk spark i os sacrum? hihi der kom lidt radiograf op i hende... så vender du bare :toot: til så kommer jeg og skubber dig igang... :bearhug:

ved hvad du mener med hensyn til planlægningen, jeg havde ikke kunnet overskue at stå med det hele som du gør, :bestwishes: til dig min pige...

0

Del dette indlæg

Hej Belinda

Tak for din hilsen i min tråd og komplimentet. :denmarkflag:

JEG ER LIGE VED AT GÅ I KOMA OVER VENTETIDEN..... :bearhug:

Nogle har nu haft invitationene i et døgn uden at give den mindste lyd...ARRRHHHH og her sidder man troligt og venter ved telefonen....som er DØDSTILLE !!!

Nå, skulle lige have lidt frustration ud :denmarkflag:

Sikker en tur i har haft....skønne billeder - er ikke så lidt misundelig!

Du skal ikke få stress...der er massere af tid endnu (siger bridezillaen som skal giftes weekenden efter og har total paranoia over alle de ting jeg skal have styr på) MEN vi når det jo alt sammen....ik???? :bestwishes:

Kram

Melanie

0

Del dette indlæg

Hej Belinda

Tak for din hilsen i min tråd og komplimentet. :denmarkflag:

JEG ER LIGE VED AT GÅ I KOMA OVER VENTETIDEN..... -HAHA-

Nogle har nu haft invitationene i et døgn uden at give den mindste lyd...ARRRHHHH og her sidder man troligt og venter ved telefonen....som er DØDSTILLE !!!

Nå, skulle lige have lidt frustration ud :bearhug:

Sikker en tur i har haft....skønne billeder - er ikke så lidt misundelig!

Du skal ikke få stress...der er massere af tid endnu (siger bridezillaen som skal giftes weekenden efter og har total paranoia over alle de ting jeg skal have styr på) MEN vi når det jo alt sammen....ik???? :toot:

Kram

Melanie

:blush::pokey: en skøn hilsen fra dig.......

Dejligt du ligger vejen forbi min tråd :bestwishes:

Og jo vi SKAL jo nå det....

0

Del dette indlæg

skal du have et sympatisk spark i os sacrum? hihi der kom lidt radiograf op i hende... så vender du bare :blush: til så kommer jeg og skubber dig igang... :toot:

ved hvad du mener med hensyn til planlægningen, jeg havde ikke kunnet overskue at stå med det hele som du gør, :bestwishes: til dig min pige...

TAk Gitte.......af og til får jeg også tanken om at det var sku også meget nemmere at holde festen ude også betale sig fra det på den måde....men så får Morten og jeg bare ikke den fest vi gerne vil....og det skal vi bare have....

Så det er spark bag i til mig selv nogen gange....flot at jeg kan nå helt derom ikke... :bearhug:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer