postbud

min store dag

1,376 indlæg i dette emne

Annonce ♥

EJJJJJ din dejlige pige, hvor er jeg glad for du havde en dejlig dag, for det lyder gevaldigt sådan, og så er det vist også lige i din ånd... -HAHA-

dejligt med en masse venner og veninder der kan få lavet sådan en dejlig tur for jer begge... I fortjener det smukke :thumbsupsmileyanim::toot:

:thumbsupsmileyanim:

tusind tak Gitte.

Det var bare helt igennem en perfekt dag, alt var bare som det skulle være, dog skulle jeg have været hentet på motorcykel men pga vejret turde Hans (ham som har kværnen )ikke køre med mig....tilgengæld har jeg turen tilgode når der kommer godt vejr igen....

:blush: fra Belinda

0

Del dette indlæg

Hej smukke :toot:

Så sidder din små-tossede og yderst følsomme veninde og tuder..........

Ja jeg tuder jo ikke fordi du har haft en rigtig god polter abend, men simpelhen af lettelsens glæde og din måde at beskrive dagen i lørdags på :blush:

Jeg er simpelhen bare så glad for at I føler at I har fået en rigtig godt, spændende, sjov, udfordrende og hyggelig polter abend lige netop som I fortjenter det søde -HAHA-

Jeg er lettet og glad og kan nu se frem til den store bryllupsfest som jeg glæder mig rigtig meget til at skulle dele med jer :thumbsupsmileyanim: Nu skal jeg vist nok også bare snart have fundet noget tøj som jeg kan have på til den store dag - men ting tager ting og heldigvis er mit motto (som til tider bliver brugt ret flittigt) nemlig "SENERE" *SS*

Jeg er jo også rigtig glad for at have mødt de to skønne kvinde mennekser Rikke og Katharina her fra BK og deres MÆND :thumbsupsmileyanim: (Håber at du er okay Rikke og at Ole ikke har alt for ondt i nakken af at være faldet i søvn på sofaen *SS*)

Kæmpe kram til verdens bedste veninde fra mig :kiss:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

post-22501-1182189084.jpg

Så skulle der spilles basketball....aldrig har jeg prøvet sjovere kamp..men hvem der lige var med hvem ved jeg ikke helt for alle var vist mod alle..... På et tidspunkt havde jeg hvertfald fået overfaldet Rikke, lå hvertfald pludslig ovenpå hende..... :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer