postbud

min store dag

1,376 indlæg i dette emne

http://www.bentes-brudedesign.dk/misskelly/HARMONY.jpg

Så starter min planlægning her på BK...

Håber på mange uafhængige timer herinde :thumbsupsmileyanim:

Knus til alle i gudesmukke brude..

Vi ses.... -HAHA- Belinda

Redigeret af postbud
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Jamen velkommen her til BK. Jeg glæder mig til at følge din planlægning og høre meget mere om alt fra kirke til blomsterdekotationer :bearhug:

Hilsen Louise

Hej Louise... tak for din velkomst.. :thumbsupsmileyanim:

Ja jeg skal nok fortælle om alt op til den store dag, jeg regner med at sætte mig et par timer imorgen, da der er sket lidt med planlægningen, men også så alle lige får det hele fra starten..... skulle nødig gå glip af noget herinde... :blush:

....vi snakkes... -HAHA-

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej allesammen....

Er der nogen der kan guide mig igennem for at få planlægningstråden og nedtællingen til at fungerer.... -HAHA- '

Jeg kan bare ikke, og er ikke lige noget computergeni... :blushsmiley:

Knus og håber på noget HJÆLP.... :thumbsupsmileyanim:

Knus fra belinda....

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

det ser ud som du sætter dme forkert ind - du skal klikke på det lille træ symbolet når du tilføjer et svar - so kommer der at du skal indtaste URL kode for billedet (som skal være en af de gængige formater, jpg, gif) og så tilføjer du det. Ellers hvis du har det liggende på compute rog det er mindre end 70 kb så vedhæfter du det med funktionen i bunden af besvarelsen, gennemse.

her en link til en meget hjælpsom guide.

:thumbsupsmileyanim: Sandra

0

Del dette indlæg

nedtællingen kan du få ved at klikke på en af vores og oprette en egen og kopiere koden i din signatur som du kan ændre på " Mit kontrolpanel".

Her er den ticker link jeg brugte dengang jeg skulle tælle ned.

:thumbsupsmileyanim: Sandra

0

Del dette indlæg

()()

Hej allesammen...

Ja mig og computer forbliver to parter som har det svært... :bearhug:

Kan se at alle herinde får lavet en tråd til planlægningen... det er der mit problem er, det fungerer bare ikke...så derfor bliveri opdateret på denne her måde..

Så er jeg heller ikke ligsom alle andre... :bask:

Nå men hvem er jeg så...

Jo jeg er 31 år, bor sammen med min kommende drømmeprins som jeg mødte for næsten 10 år siden. På daværende tidspunkt var vi begge igang med konstabeludd i søværnet. Ved første møde præsenterede morten sig som en meget smart dreng der lige skulle vise hvad han kunne med sin lille digitale lommebog.... :bearhug: kors tænkte jeg... men jo mere smart han åbenbart gjorde sig jo mere kontakt fik han... sjovt som man kan blive overrasket når det gælder kærlighed..ikke.. :bearhug:

Vi fandt trods alt hurtigt ud af at der var noget mellem os som var for dyrebart at sige farvel til. Efter vi begge var færdige i søværnet og blev laandkrabber gik det meget stærkt..... :bearhug:

Er i klar... :carrot:

Den 24.12.1999 kl 04.25viste en graviditetstest sig at være positiv også blev den nærmeste familie vækket(vi ventede dog til kl halv otte med at ringe rundt... :bearhug: )

Sommeren 2000 fik vi vores lille prinsesse ...Cecilie.

Februar 2002 fik vi prinsen Frederik

Sommeren 2003 fik vi sidste skud ( og det er SIDSTE skud..) på stammen Johanne...

Er i med endnu... ()()

Og med tre børn hus og fuldtidsarbejde så går tiden egentlig bare derudaf...men på den mest fantastiske positive måde..

Jeg løb mit første marathon i Kbh i 2005, og er nu ved at træne til en duathlon..

det var vist lidt om os... :balloon:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:hug:

Historien om min kjole...

Endelig fik jeg lavet min tråd og nu kan jeg for alvor begynde at skrive om hvad jeg render og laver af planlægning... :boohoo:

Jeg starter ved Den 15-08-2006:

Dagen idag havde min veninde(Katja) og jeg afsat til at skulle i Panduro hobby, for at finde inspiration til invitationer, bordkort osv. katja er skide dygtig til at få ideer til sådan noget bare ud af den blå luft....og det er et gen jeg ikke besidder :blushsmiley:

Nu vil jeg lige skynde mig at fortælle at min kære halvdel tog til KBH søndag aften på et tre dages kursus, velvidende at vi skulle i Panduro. Dog var det sidstee han sagde til mig inden han kørte..." slap nu lige af med det bryllup..." :hug: Jo jo sagde jeg der var jo et helt år til så jeg havde jo masser af tid.... :butterfly:

Nå men afsted til Panduro det gik.. der gik ikke længe før Katja havde samlet noget papir ogallerede havde ideer inde i hovedt. Vi fik handlet så vi havde til den første invitation, og pludeslig havde vi jo oceaner af tid, hele formiddagen var jo sat af til det her, og nu en god halv time efter var vi ude af forretningen igen.... :bearhug:

Ved ikke lige hvad der skete, men pludselig befandt vi os i bilen på vej til Hammerummod Gittes fest og brud.. :carrot:

Ingen af os havde foreslået det, beslutningen var sket uden ord.... :hug:

Vi vidste også godt vi ikke havde bestilt tid men kunne jo altid bare kigge.... :baa:

Vi kom ind i forretningen og blev mødt af den sødeste ekspeditrice (camilla), hun kom hen og spurgte selvfølgelig om der var noget hun kunne hjælpe med. Inden jeg overhovedt nåede atsige noget havde Katja både nået at fortælle datoen og hvilke kjoler jeg havde i tankerne, og at vi godt vidste vi var meget tidlig ude, men vi nok skulle gå hvis det passede dårligt.... :cheerleader3: Der stod jeg og uden jeg næsten kunne nå at blinke var jeg ved at få den første kjole på... :hug: Jeg ved ikke hvad det er der sker når man står der i sådan et skrud af en kjole.... jeg gik hvertfald i total BRIDZILLA mode... blev pludeslig så lalleglad og følte baredet hele var en lang drøm...

Nå men der blev prøvet kjoler og kjoler. Efter 4 kjoler kom Camilla med en, hun sagde at det var ikke lige den model jeg havde haft i tankerne,men hun syntes jeg skulle prøve den... Selvfølgelig gjorde jeg det.... :cheerleader3:

Jeg fik denne "enorme" kjole på, og så gled forhænget tilside....Jamen jeg har da aldrig set Katja så stille og med tårene trillende ned af kinderne sagde hun" du er bare så smuk" også gik hun... :hug:

Der stod jeg så, i en kjole som bare var vidunderlig men samtidig stadig meget uvirkelig for mig...der er langt fra newlines løbetøj og nikes løbesko, til denne fantastiske prinsessekjole....pyhaa...

Efter Katja igen var kommet tilbage, og kunne sige noget, fik jeg kjolen hængt tilside for at om torsdagen lige få min moder med ud og se den.....

Jeg kom hjem, fandt meget hurtigt ud af at det bare skulle være kjolen. Havde lyst til bare at få den hjem.Jeg ringede derud og sagde at de godt kunne hænge solgtpå, for den skulle jeg bare have.....

Men :hug: hvad var det lige Morten havde sagt inden han tog til KBH????? :hug:

0

Del dette indlæg

Sådan kan det jo gå... :cheerleader3:

Det er da bare fedt, at du allerede har fundet kjolen. Og når den bare er perfekt bliver man jo nødt til at slå til selvom der er et godt stykke tid til brylluppet.

Tillykke med det. :cheerleader3:

Redigeret af Ghettognu
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Teksten i invitationernelyder...

Kære .........

To hjerter banker i takt,

kærlighed for hinanden vakt.

Nu papir på det vi vil ha´

og i Sunds Kirke kl 14.30

sige JA.

Vi et kærligt løfte vil give,

og ægtemand og hustru vi blive.

Håber i vejen den 11-8-2007 kan finde,

da vi vore hjerter sammen vil binde.

Tid efter kirke I må reservere,

da vi en kæmpe fest gerne vil servere,

på Strandvejen ......,

til en fest med mad og brus.

Det glæde os meget at se jer vil,

da familie og venner på dagen skal til.

Kærligst Morten og Belinda..

Hvad syntes i...... :smolf:

knus fra Belinda..

0

Del dette indlæg

Kære .........

sige JA.

på Strandvejen ......,

knus fra Belinda..

Synes da bare det er rigtig sødt! :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Kære .........

sige JA.

på Strandvejen ......,

knus fra Belinda..

Synes da bare det er rigtig sødt! :cheerleader3:

Hej Rikke..

tusind tak. det er bare så dejligt med kommentarer...

:cheerleader3: fra mig til dig

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer