Rikke F

7. maj 2007

1,950 indlæg i dette emne

Hej søde Rikke...og Ole

Tusind tak for en rigtig dejlig aften med rigitg god mad og SUPER selskab! Vi hyggede os i hvert fald helt´igennem! Og sikke nogle dejlige missekattere...

Og super hyggeligt at møde Ole - der har du vist skudt papegøjen...eller er det akvariefisken :loveshower:

I er altid velkommen til at kigge forbi her i Odense...

-Lisette og Sophie

Selv tak I to dejlige tøser... KÆFT hvor jeg havde det sjovt!! Længe siden jeg har skraldgrinet så meget, er helt færdig i mavemusklerne i dag! :bearhug:

Milliarder af :cheerleader3: til jer begge

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nå... Har jo slet ik' haft tid til at fortælle, at jeg har hørt fra vores bryllupsarrangør :cheerleader3:

Hun har booket en limosine til at hente os på hotellet kl. 15.45 lokal tid (03.45 dansk tid!) og vielsen skal så foregå omkring kl. 16. Derefter kører limosinen os til Luau'et på Sheraton, som starter kl. 18.

Tænk sig, nu ved jeg ligefrem tidspunktet for vores vielse! :bearhug: Det er lidt vildt... :butterfly:

:bearhug:

0

Del dette indlæg

Nå... Har jo slet ik' haft tid til at fortælle, at jeg har hørt fra vores bryllupsarrangør :cheerleader3:

Hun har booket en limosine til at hente os på hotellet kl. 15.45 lokal tid (03.45 dansk tid!) og vielsen skal så foregå omkring kl. 16. Derefter kører limosinen os til Luau'et på Sheraton, som starter kl. 18.

Tænk sig, nu ved jeg ligefrem tidspunktet for vores vielse! :griner:- Det er lidt vildt... :butterfly:

:griner:-

ej hvor vildt, så det ved at være lidt mere virkeligt det hele ik, godt at hun også laver noget for sine penge derovre...

0

Del dette indlæg

:bearhug::griner:- ja sådan har jeg det stadig ovenpå igår... Det var vikelig en af de sjoveste aftener jeg nogensinde har haft... Sjældent har jeg da grint så længe....men underholdningen var da også bare i top... :bearhug:

Nyder virkelig dit selskab smukke...du er helt igennem fantastisk..

Og hils Ole, tænk sig at han kunne holde ud en hel aften, forstår sku godt han var nødt til at åbne en øl engang imellem.... :smolf:

Tusind :cheerleader3: til dig smukke...du er vidunderlig

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tænk sig, nu ved jeg ligefrem tidspunktet for vores vielse! :griner:- Det er lidt vildt... :butterfly:

Uhh, hvor lyder det dog bare :griner:- fedt

:bearhug: Mia

0

Del dette indlæg

:unsure: Hejsa søde!!

Nååårrrrhhhh, sikke da en nuttet lille misser.. De er bare så kære - ikke til at stå for... Tillykke med hende!!

Skønne smykker, de er virkelig flotte og dit slør er bare pragtfuldt..

Uha - der er ikke længe til den store dag, skønt ned i varmen og udleve en drøm :loveboard:

:blush: Jeanet

0

Del dette indlæg

:blush: Hejsa søde!!

Nååårrrrhhhh, sikke da en nuttet lille misser.. De er bare så kære - ikke til at stå for... Tillykke med hende!!

Skønne smykker, de er virkelig flotte og dit slør er bare pragtfuldt..

Uha - der er ikke længe til den store dag, skønt ned i varmen og udleve en drøm :unsure:

:blush: Jeanet

Hej søde Jeanet... Tak fordi du endnu engang lagde vejen forbi :loveboard: Og tusind tak for din søde besked! -HAHA-

-HAHA-

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja, så starter jeg så på mit negletekniker-kursus i morgen :loveboard: Bli'r en hård weekend med kursus både fredag, lørdag og søndag, men forhåbentligt bli'r det dét værd... Satser i hvert fald lidt på at finde en (godt) gemt talent! -HAHA-

Og nå ja, så er der osse lige en venindes fødselsdag lørdag aften, så BK-tid bli'r det vist lidt sparsomt med! -HAHA-:blush: Men hvis jeg kender mig selv ret, så ska' jeg nok indhente det forsømte med lynets hast! :blush:

Ka' I alle ha' en super weekend!

:unsure:

0

Del dette indlæg

Ja, så starter jeg så på mit negletekniker-kursus i morgen :loveboard: Bli'r en hård weekend med kursus både fredag, lørdag og søndag, men forhåbentligt bli'r det dét værd... Satser i hvert fald lidt på at finde en (godt) gemt talent! :oops:

Og nå ja, så er der osse lige en venindes fødselsdag lørdag aften, så BK-tid bli'r det vist lidt sparsomt med! -HAHA--HAHA- Men hvis jeg kender mig selv ret, så ska' jeg nok indhente det forsømte med lynets hast! -HAHA-

:unsure:

Hej søøøøde Rikke

Jeg er sikker på at du oss har et talent inden for det område :oops: Pøj-Pøj

Du vil afgjort blive savnet,- så skynd dig tilbage :balloon:

Tak for hjælpen og opbakningen i min tråd,- det er guld værd :lol:

:blush::blush: :bearhug:

Silotte

0

Del dette indlæg

Ja, så starter jeg så på mit negletekniker-kursus i morgen :balloon: Bli'r en hård weekend med kursus både fredag, lørdag og søndag, men forhåbentligt bli'r det dét værd... Satser i hvert fald lidt på at finde en (godt) gemt talent! :lol:

Og nå ja, så er der osse lige en venindes fødselsdag lørdag aften, så BK-tid bli'r det vist lidt sparsomt med! :blink::boohoo: Men hvis jeg kender mig selv ret, så ska' jeg nok indhente det forsømte med lynets hast! :biggrin:

Hej søøøøde Rikke

Jeg er sikker på at du oss har et talent inden for det område :hug: Pøj-Pøj

Du vil afgjort blive savnet,- så skynd dig tilbage :)

Tak for hjælpen og opbakningen i min tråd,- det er guld værd :hug:

-HAHA-:o :bearhug:

Silotte

Du må have et godt og udbytterigt kursus.

Nu har jeg haft gelenegle i 2 år, og jeg elsker dem. Jeg har altid pæne negle - mums :thumbsupsmileyanim:

Og der er altså flere og flere der får dem lavet, så jeg tror det er en god ting at kunne :biggrin:

God weekend

GP

Solsikken :butterfly:

0

Del dette indlæg

Hej smukke....

Hvor lyder det bare fedt med det kursus.... glæder mig allerede til jeg kan bestille tid hos dig... :bearhug: Men hvordan har du dog tid til at tage på kursus når der er melodi grand prix..... -HAHA- , nej selvfølgelig sad du klistret foran skærmen igår aftes kl 20.....

Kan vi snart finde en dag hvor der skal drikkes kaffe og bare hygges.... :balloon:

:thumbsupsmileyanim: fra Belinda

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Riksen...

Hvornår er det så lige at du er færdig med det der kursus så jeg kan få af vide om du kan gøre noget ved mine skrupskøre negle? De er bløde som gummi og knækker og flækker for et godt ord.. ikke yndigt når man gerne vil være fiin til sit bryllup kan du nok forstå..

Håber ellers du har haft en god weekend med kursus og fødselsdag..

Knuz Mia :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Hej

Har lige opdaget hvor trådene var. Super tråd du har her.

Hawai det er da for vildt, det lyder så romantisk, biver lidt misundelig. :cheerleader3:

Det lyder super med de der negle, det kunne jeg godt bruge. De der negle, kan de holde til lidt af hver, jeg spiller nemlig håndbold, hvor jeg er målmand, så de skal kunne tåle at der kommer en bold på, ellers gider jeg ikke gå igang med det.

Held og lykke med kurset.

Knus fra Nethe

0

Del dette indlæg

Hej Rikke

Jeg mangler at høre hvordan det går med lille Patti Labelle. :boohoo: Hvordan går det med hende??? Mit store omsorgshjerte :boohoo: blev helt blødt da du viste billeder a hende,- hun er bare så dejlig ;)

Er hun blevet en lilel terrorist som hænger i gardinerne og bruger sofaen som kradsetræ?? :cheerleader3:

:boohoo: Silotte

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor er I alle bare de sødeste, skønneste tøser overhovedet!!! :biggrin: Havde et super kursus, men osse et super hårdt kursus! Det er sværere og mere omfattende, end man forestiller sig, at blive negletekniker... Puha, jeg var blæst i hovedet mandag!

Men jeg tror, at jeg kan blive rigtig dygtig, hvis jeg øver og træner... Var vist ik' helt tosset med de negle, jeg lavede på Katharina søndag.

Er p.t. ved at finde modeller, som jeg kan træne med og på indtil eksamen d. 22. maj... Og med disciplin og lidt flere modeller, så ska' det nok gå, selvom jeg jo faktisk ik' er hjemme hele maj :griner:-

Kan osse allerede lave manicure og pedicure og franske fusser :thumbsupsmileyanim:

Har nu osse tilmeldt mig et dekorationskursus i marts, hvor jeg virkelig ka' lære at lave kreative negle og det glæder jeg mig helt vildt til :thumbsupsmileyanim:

Tusind tak for jeres interesse, dejlige tøser! :biggrin:

:loveflag:

0

Del dette indlæg

Hej Rikke

Jeg mangler at høre hvordan det går med lille Patti Labelle. :biggrin: Hvordan går det med hende??? Mit store omsorgshjerte :griner:- blev helt blødt da du viste billeder a hende,- hun er bare så dejlig ;)

Er hun blevet en lilel terrorist som hænger i gardinerne og bruger sofaen som kradsetræ?? :loveflag:

:biggrin: Silotte

Søde dejlige Silotte... Dejligt at du spø'r til hende. :thumbsupsmileyanim: Hun er faldet super godt til! Er en fantastisk lækker lille kælepotte - De er sq godt nok underholdende sådan nogle killinger :biggrin: Du må da lige ha' et lille billede af vores 3 dejlige misser:

post-22637-1171386920.jpg

:thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Rikke :thumbsupsmileyanim:

Hvor er de altså bare fine alle jeres små missetatte.. Når vi engang flytter i hus kommer vi helt sikkert op til jer og henter en skovkat.. David er endnu mere solgt efter i lørdags da vi var ovre hos hans søster og hendes to skovkatte..

Knuz Mia :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Hej Rikke

Jeg mangler at høre hvordan det går med lille Patti Labelle. :boohoo: Hvordan går det med hende??? Mit store omsorgshjerte :biggrin: blev helt blødt da du viste billeder a hende,- hun er bare så dejlig ;)

Er hun blevet en lilel terrorist som hænger i gardinerne og bruger sofaen som kradsetræ?? :biggrin:

:heart: Silotte

Søde dejlige Silotte... Dejligt at du spø'r til hende. :thumbsupsmileyanim: Hun er faldet super godt til! Er en fantastisk lækker lille kælepotte - De er sq godt nok underholdende sådan nogle killinger :biggrin: Du må da lige ha' et lille billede af vores 3 dejlige misser:

post-22637-1171386920.jpg

:biggrin:

Rikke! Rikke! Rikke!....Det er virkelig et a de øjeblikke hvor man bliver helt mundlam :thumbsupsmileyanim: ................................

..................................................................................... :loveflag:...............................

............................. :griner:-

0

Del dette indlæg

Iiiiiiih altså Rikke!!!!!!! :biggrin::boohoo:

For filen da tøs!!! Jeg bliver sku totalt misundelig når jeg ser alle de missere......og sikken en skønhed du skal hente hjem...for pokker da også. Hun er da fantastisk smuk!!!!!! :thumbsupsmileyanim: Sikke nogen farver!!! :thumbsupsmileyanim:

Stort tillykke herfra med det overståede neglekursus....ih hvor ville jeg gerne låne dig d. 5 Maj, men næ næ...du skal absolut til Hawai der, ik?! :loveflag::griner:-

Knus herfra, Nanna :biggrin::biggrin::biggrin:

0

Del dette indlæg

Okay,- nu har jeg genvundet mælet igen :loveflag:

Tillykke med alle dine små børn og ikke mindst den næste som er på vej. Rikke,- de er bare så bedårende :thumbsupsmileyanim: Har jeg forstået det rigtigt at de alle tre er søskende?? Hvis de ikke er,- er det utroligt som de ligger der og nyder hinanden alle sammen

Hvad med den du får på torsdag(lækkert navn forresten :thumbsupsmileyanim: ),- er du ikke spændt på hvordan de andre reagere over for den??? Er det en han eller en hun?? Eller bliver kønnet først afgjort i sidste øjeblik ligesom sidst :griner:-

Lov mig at skrive hvordan det går på torsdag,- og så måske et lille bitte bitte bitte billed af dem alle 4........ :biggrin:

Når man er mor kommer man i sidste række,- sådan er det!

Så først krammer til alle misserne :biggrin:

og så et :biggrin: til mor

:biggrin: Silotte

Redigeret af silotte
0

Del dette indlæg

Hvor er de altså bare fine alle jeres små missetatte.. Når vi engang flytter i hus kommer vi helt sikkert op til jer og henter en skovkat.. David er endnu mere solgt efter i lørdags da vi var ovre hos hans søster og hendes to skovkatte..

Hej søde... Ville elske at ha' en misser gående hos dig og David.

For filen da tøs!!! Jeg bliver sku totalt misundelig når jeg ser alle de missere......og sikken en skønhed du skal hente hjem...for pokker da også. Hun er da fantastisk smuk!!!!!! :loveflag: Sikke nogen farver!!! :thumbsupsmileyanim:

Stort tillykke herfra med det overståede neglekursus....ih hvor ville jeg gerne låne dig d. 5 Maj, men næ næ...du skal absolut til Hawai der, ik?! :biggrin::boohoo:

Skønne Nanna... Ville enormt gerne ha' lavet dine negle hvis jeg ku' men der er jo osse en mulighed inden jeg ta'r afsted :heart::heart:

Okay,- nu har jeg genvundet mælet igen :biggrin:

Tillykke med alle dine små børn og ikke mindst den næste som er på vej. Rikke,- de er bare så bedårende :griner:- Har jeg forstået det rigtigt at de alle tre er søskende?? Hvis de ikke er,- er det utroligt som de ligger der og nyder hinanden alle sammen

Hvad med den du får på torsdag(lækkert navn forresten :thumbsupsmileyanim: ),- er du ikke spændt på hvordan de andre reagere over for den??? Er det en han eller en hun?? Eller bliver kønnet først afgjort i sidste øjeblik ligesom sidst :biggrin:

Lov mig at skrive hvordan det går på torsdag,- og så måske et lille bitte bitte bitte billed af dem alle 4........ -HAHA-

Sødeste Silotte... Nej, de er ikke søskende. Vivienne ER en pige :biggrin: Jeg er spændt på, hvordan det kommer til at gå med modtagelsen af hende, men jeg er ikke nervøs for det. Hvis man introducerer hende på kattenes præmisser (ikke på os menneskers), så ska' det nok gå og accepten vil komme stille og roligt, fordi de alle stadig er killinger.

Jeg lover at skrive til dig hvordan det kommer til at gå i morgen og knipser af dem alle 4 så snart, det er muligt :yeah:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer