Guest camillasalling

Ringenes Herre...

93 indlæg i dette emne

post-22265-1160672085.jpg

Lige lidt mere i stilen. Min kjole er (eller rettere bliver) stadig en del lysere og så med tyl udover som kjolen ovenfor, men det er disse 2 som har inspireret mig :denmarkflag:

Glæder mig bare så meget til processen med at få den lavet, tror bare det bliver helt perfekt til mig :loveshower:

Må jeg spørge hvor du får syet kjole henne..??

Fordi jeg får syet kjole hos hende der har lavet netop de kjoler på billederne.....lidt sjovt, syntes jeg.... :denmarkflag:

Ok, hvis jeg så havde tålmodighed nok til at læse HELE tråden igennem, så havde jeg jo set svaret..... :bestwishes:

Redigeret af merkur65
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

post-22265-1160672085.jpg

Lige lidt mere i stilen. Min kjole er (eller rettere bliver) stadig en del lysere og så med tyl udover som kjolen ovenfor, men det er disse 2 som har inspireret mig :denmarkflag:

Glæder mig bare så meget til processen med at få den lavet, tror bare det bliver helt perfekt til mig :loveshower:

Må jeg spørge hvor du får syet kjole henne..??

Fordi jeg får syet kjole hos hende der har lavet netop de kjoler på billederne.....lidt sjovt, syntes jeg.... :denmarkflag:

Ok, hvis jeg så havde tålmodighed nok til at læse HELE tråden igennem, så havde jeg jo set svaret..... :bestwishes:

Får du da også syet din kjole hos Stine?? Det fandt jeg så ikke lige ud af ;)

Camilla

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

post-22265-1160672085.jpg

Lige lidt mere i stilen. Min kjole er (eller rettere bliver) stadig en del lysere og så med tyl udover som kjolen ovenfor, men det er disse 2 som har inspireret mig :denmarkflag:

Glæder mig bare så meget til processen med at få den lavet, tror bare det bliver helt perfekt til mig :loveshower:

Må jeg spørge hvor du får syet kjole henne..??

Fordi jeg får syet kjole hos hende der har lavet netop de kjoler på billederne.....lidt sjovt, syntes jeg.... :bestwishes:

Ok, hvis jeg så havde tålmodighed nok til at læse HELE tråden igennem, så havde jeg jo set svaret..... :bearhug:

Får du da også syet din kjole hos Stine?? Det fandt jeg så ikke lige ud af ;)

Camilla

Ja, det gør jeg..... :toot:

Jeg syntes stilen på min kjole er lidt eventyr-agtigt, så jeg følte hendes stil passede godt til den....

Hun var da heller ikke et sekund i tvivl om, at hun kunne gøre det..... :denmarkflag:

Det er en virkelig smuk kjole hun har fået syet til dig......

Nu hvor jeg jo kendte hendes stil, så var den lidt hen ad hvad jeg forestillede mig....*SS*

Min kjole skal være noget lignende den på nedenstående billede, med et par ændringer....

Kontrastfarven skal bare være noget hen á la farven på din kjole.... :blush:

post-26053-1176629129.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

post-22265-1160672085.jpg

Lige lidt mere i stilen. Min kjole er (eller rettere bliver) stadig en del lysere og så med tyl udover som kjolen ovenfor, men det er disse 2 som har inspireret mig :denmarkflag:

Glæder mig bare så meget til processen med at få den lavet, tror bare det bliver helt perfekt til mig :loveshower:

Må jeg spørge hvor du får syet kjole henne..??

Fordi jeg får syet kjole hos hende der har lavet netop de kjoler på billederne.....lidt sjovt, syntes jeg.... :bestwishes:

Ok, hvis jeg så havde tålmodighed nok til at læse HELE tråden igennem, så havde jeg jo set svaret..... :bearhug:

Får du da også syet din kjole hos Stine?? Det fandt jeg så ikke lige ud af ;)

Camilla

Ja, det gør jeg..... :toot:

Jeg syntes stilen på min kjole er lidt eventyr-agtigt, så jeg følte hendes stil passede godt til den....

Hun var da heller ikke et sekund i tvivl om, at hun kunne gøre det..... :denmarkflag:

Det er en virkelig smuk kjole hun har fået syet til dig......

Nu hvor jeg jo kendte hendes stil, så var den lidt hen ad hvad jeg forestillede mig....*SS*

Min kjole skal være noget lignende den på nedenstående billede, med et par ændringer....

Kontrastfarven skal bare være noget hen á la farven på din kjole.... :blush:

WOWW det er også en flot kjole... Hun snakkede godt nok om at der var en anden som skulle have syet noget brudekjole af noget af det samme stof som min... måske det er dig...? Farven er jo lidt forvrænget mest pga. lyset, men den bliver jo også lidt lysere pga. tyllet over. Men foran under knæene skulle der gerne være en trekant hvor tyllet skiller lidt hvor det er stoffets reelle farve.... Det er ligesom gurgemole-farvet.... Tror du det kan være dig? det kunne da være sjovt ;)

Camilla

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

post-22265-1160672085.jpg

Lige lidt mere i stilen. Min kjole er (eller rettere bliver) stadig en del lysere og så med tyl udover som kjolen ovenfor, men det er disse 2 som har inspireret mig :bestwishes:

Glæder mig bare så meget til processen med at få den lavet, tror bare det bliver helt perfekt til mig :loveshower:

Må jeg spørge hvor du får syet kjole henne..??

Fordi jeg får syet kjole hos hende der har lavet netop de kjoler på billederne.....lidt sjovt, syntes jeg.... :bearhug:

Ok, hvis jeg så havde tålmodighed nok til at læse HELE tråden igennem, så havde jeg jo set svaret..... :toot:

Får du da også syet din kjole hos Stine?? Det fandt jeg så ikke lige ud af ;)

Camilla

Ja, det gør jeg..... :blush:

Jeg syntes stilen på min kjole er lidt eventyr-agtigt, så jeg følte hendes stil passede godt til den....

Hun var da heller ikke et sekund i tvivl om, at hun kunne gøre det..... :denmarkflag:

Det er en virkelig smuk kjole hun har fået syet til dig......

Nu hvor jeg jo kendte hendes stil, så var den lidt hen ad hvad jeg forestillede mig....*SS*

Min kjole skal være noget lignende den på nedenstående billede, med et par ændringer....

Kontrastfarven skal bare være noget hen á la farven på din kjole.... :pokey:

WOWW det er også en flot kjole... Hun snakkede godt nok om at der var en anden som skulle have syet noget brudekjole af noget af det samme stof som min... måske det er dig...? Farven er jo lidt forvrænget mest pga. lyset, men den bliver jo også lidt lysere pga. tyllet over. Men foran under knæene skulle der gerne være en trekant hvor tyllet skiller lidt hvor det er stoffets reelle farve.... Det er ligesom gurgemole-farvet.... Tror du det kan være dig? det kunne da være sjovt ;)

Camilla

Det er jeg faktisk ret sikker på.....hvor er det bare sjovt.... :denmarkflag:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

tak for alle de rosende ord. Glæder mig også til den virkelig kommer til sin ret når håret og make-uppen også er som det skal være :denmarkflag:

Var til prøve-opsætning hos min frisør mv. (Carina Ernst) og det var bare fedt, hun forstor med det samme den stil jeg ønskede.

Mit hår skal være lidt alle denne frisure og så med slør og diadem (men uden "ting" i håret)

Uhhh det er ved at være så tæt på kan næsten ikke vente, men er samtidig også ved at være noget nervøs (på den gode måde ;) )

post-22265-1176749199.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Nu kan jeg endelig se hele denne tråd og hvor er det dejligt at læse alle de forslag og råd I har givet min skat under hele forløbet.

Jeg var hel paf og rørt til tårer da hun endelig kom inde i kirken (10 minutter for sent :wacko: nøøøg jeg var nervøs). Min smukke smukke skat.

Vi skal nok ligge det "rigtige" bryllupsbilleder ind når vi får dem.

Dem glæder vi os meget til. :loveflag:

Dejlig at tøsserne fra der hvor vi bor havde taget disse billeder.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer