Theshe

TheShes Bryllupsplanlægning - Vores lesbiske bryllup 30.06.07

3,819 indlæg i dette emne

Tusind tak Sanni :bearhug:

Er simpelthen så spændt på, om det bærer frugt :heart:

Kunne ikke lade være med at gå ind på graviditetsberegneren i Matas. Hvis jeg er blevet gravid i dag, skulle jeg have termin den 11.01.08 -min lillebrors fødselsdag og 4 dage før min egen fødselsdag :heart:

Uhh håber sådan :heart:

-Sophie

Redigeret af Theshe
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jo i teorien kan det også blive trillinger...Håber nu bare på een ...og årstallet er rettet...

Tusind tak for de søde beskeder i to dejlige tøser :bearhug:

-Sophie

Redigeret af Theshe
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tusind tak søde piger,

Ja tænk engang, vi kunne måske allerede være mødre.

Fortalte min far det i går - han blev helt mundlam - af glæde altså. Da han endelig talte, var nææææææææææææææ, neeeeeeeeeeeeeej, hvor dejligt, næææææææææ - altså på den gode måde :respekt:

Så min far mente, at det skulle fejres - derfor skal vi ud at spise :rolleyes:

http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/bearhug.gif

Lisette

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er bare så fantastisk!! :respekt:

Jeg håber sådan for jer det lykkedes...og jeg er enig...een er ok...i hvert fald ad gangen http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/blink.gif

NØJJJJ jeg glæder mig til at se de berømte ringe!!!! :rolleyes: Sætte lige et kryds den 23. i kalenderen :bearhug:

Kram

Melanie

Redigeret af Melanie25
0

Del dette indlæg

Og så blev prøveattesten sendt afsted i dag!!!

Nu mangler vi så bare, at det laaaaaaaaangsomme rådhus tager sig sammen og giver os den tid, vi vil have :rolleyes:

-Lisette

Da vi i sin tid sendte væres prøvelsesattest til råshuset gik der 6 eller 7 uger før vi fik den tilbage. Derefter blev navneloven lavet om, så skulle sende en ny ind, da Boris skulle have mit efternavn til brylluppet. Men loven blev først lavet om nogle uger inden brylluppet, så ringede til rådhuset og spurgte om vi kunne få den lidt hurtigere. Deres svar var "Det tager kun 5 minutter at få lavet en prøvelsesattest, men vi vil så gerne ha', at I skal vente lidt længere". Dagen efter lå den i vores postkasse!

Og tillykke med insimationen. Håber der kommer en lille bebs ud af ægget.... Krydser i hvert fald fingre for jer.

0

Del dette indlæg

Tusind tak søde piger :rolleyes:

Håber, håber sådan...http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/smile.gif

Svigerfamilien er her i dag, og vi skal rigtig hygge igennem hele dagen. Det er bare så hyggeligt :respekt:

I går shoppede vi i Rosengårdscentret med dem og spiste på Jensens Bøfhus. Ganske hyggeligt :bearhug:

-Sophie

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nøøøøøøøøøøøøøøøøjjjjjjjj........... hvor er det altså spændende :rolleyes:

Krydser sååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååå meget fingre for at det lykkes i første hug. Hvor længe skal der gå, inden I kan teste om det har givet resultat?

Håber I får en god weekend!

0

Del dette indlæg

Vi ved besked den 7 eller 8 maj!!! Det er lang tid at gå uden at vide noget som helst. Sophie skal have taget en blodprøve og så får vi besked samme dag om eftermiddagen...

:rolleyes:

Lisette

0

Del dette indlæg

UPDATE PÅ RINGENE:

De er i dag i Paris!!! Glæder os SÅ utrolig meget til at stå med dem. Og håber bare, at de passer.

Ved ikke, hvad der er værst - at de er for små eller store?!

-Lisette

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

hvad angår ringene kan de jo både laves større og mindre hos en dansk guldsmed og det kan jo nok nås inden i skal bruge dem hvis det er helt galt men hvorfor skulle de da ikke passe det satser jeg/og krydser fingre for at de gør hilsen sanni. ps god weekend. :rolleyes:

0

Del dette indlæg

Vi ved besked den 7 eller 8 maj!!! Det er lang tid at gå uden at vide noget som helst. Sophie skal have taget en blodprøve og så får vi besked samme dag om eftermiddagen...

:respekt:

Lisette

Jeg ville bare ELSKE det helt vildt, hvis I den 7. maj fik at vide, at I er gravide!!! :cheerleader3::cheerleader3::denmarkflag: Dét hepper jeg på :respekt: HEP HEP!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

hvad angår ringene kan de jo både laves større og mindre hos en dansk guldsmed og det kan jo nok nås inden i skal bruge dem hvis det er helt galt men hvorfor skulle de da ikke passe det satser jeg/og krydser fingre for at de gør hilsen sanni. ps god weekend. :respekt:

Åhh, det er godt at høre. Vi var ikke helt sikre på, om det kunne lade sig gøre.

Så det er bare skønt - hvis nu uheldet skulle være ude...

-Lisette

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer