Theshe

TheShes Bryllupsplanlægning - Vores lesbiske bryllup 30.06.07

3,819 indlæg i dette emne

I dag fandt jeg så på lidt flere kreative ting at tage mig til...

Vil det da ingen ende tage :biggrin:

Jeg blev meget inspireret af en tråd med disse billeder, som der kunne sættes på vinflaskerne. Så nu har printet og klippet en masse af dem, så de er klar til at blive limet på vinflaskerne.

Jeg kan desværre ikke komme videre, da mine forældre køber vinen, og den er hjemme hos dem -HAHA-

Men I kan da lige se et par af billederne :blink:

post-21592-1182200238.jpg post-21592-1182200273.jpg

post-21592-1182200297.jpg post-21592-1182200327.jpg

-Lisette

Kan I ikke lægge billederne ind i lidt større udgaver.... eller give et hint om hvor I har fundet dem? Evt. lægge dem direkte ind i min tråd :thumbsupsmileyanim:

Takker ydmygt ;)

De er blevet fundet i en tråd i Kreativt forum under en tråd der hedder "En sød idé" eller lignende. Det er Nillemusen der har lavet den :blink:

-Sophie

Takker.... og går på opdagelse :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sikke noget rod der er i disse dage. Min mor, som stadig er indlagt på Roskilde efter den store operation, var på Riget i går for at skulle tale strålebehandling med dem. Før ville de ikke strålebehandle hende, fordi hendes operationssår væskede -det har hun jo fået opereret væk. Nu ville de ikke givehende stråler, fordi operationsfeltet var for stort! Hun talte med 3 læger som alle sagde nej, men hun fik sin vilje til sidst! Jeg ved ikke, hvornår hun skal igang. Synes det ser lidt håbløst ud.

-Sophie

0

Del dette indlæg

Et skridt fra indlæggelse...

I morges vågnede jeg op med de vildeste mavesmerter! Jeg har haft småondt i maven siden udskrabningen i torsdags, men intet som det i morges. I går tog jeg på arbejde for første gang siden udskrabningen, og jeg kunne godt mærke, at det ikke var så god en idé. Jeg havde rigtig ondt i maven -og vi havde rigtig travlt. Ikke den bedste kombination. Jeg kunne dog få smerterne væk ved at sidde lidt ned. DET KUNNE JEG IKKE I MORGES. Jeg sank sammen af smerter og kunne knap nok holde ud at gå. Jeg kørte derfor til læge, som undersøgte mig fra top til tå, tog blodprøver m.m. Jeg fik ordineret smertestilllende og fik besked på, at hvis smerterne blev værre eller jeg fik feber, skulle jeg ringe direkte til lægen eller vagtlægen, så jeg nok kunne blive indlagt. Jeg skulle sygemelde mig fra arbejde resten af ugen.

Det passer ikke lige så godt ind i mine planer lige nu. I weekenden skal vi øve brudevals, have prøvemakeup, prøvehåropsætning m.m.

Så nu ligger jeg her...i min sofa...Jeg bliver opvartet af jordens dejligste pige, som om lidt drøner ned til min frisør og får lavet et lige så fint hår som jeg har :thumbsupsmileyanim:

-Sophie

0

Del dette indlæg

Sophie, altså, det er jeg ked af at høre, både med hensyn til din mor, men også med hensyn til dit eget helbred.... nu syns jeg snart I to tøser har været igennem nok, og det må være på tide at I har vinden lidt i ryggen frem for en halv pelikan lige i ansigtet.... om under 2 uger skal I have det vildeste bryllup, og jeg håber og krydser fingre for at alt når at rette sig, så I får den bedste dag... hmmm må se om ikke jeg på en eller anden måde kan komme til globryllup, hvis ikke jeg er totalt flad ovenpå eksamen dagen før :bearhug:

jeg sender de varmeste :thumbsupsmileyanim: i jeres retning....

:bearhug: :bearhug: :bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sophie, altså, det er jeg ked af at høre, både med hensyn til din mor, men også med hensyn til dit eget helbred.... nu syns jeg snart I to tøser har været igennem nok, og det må være på tide at I har vinden lidt i ryggen frem for en halv pelikan lige i ansigtet.... om under 2 uger skal I have det vildeste bryllup, og jeg håber og krydser fingre for at alt når at rette sig, så I får den bedste dag... hmmm må se om ikke jeg på en eller anden måde kan komme til globryllup, hvis ikke jeg er totalt flad ovenpå eksamen dagen før :bearhug:

jeg sender de varmeste :thumbsupsmileyanim: i jeres retning....

:bearhug: :bearhug: :bearhug:

Det er helt vildt så mange ting der sker for tiden. ALT der kan gå galt, GÅR galt. Det er helt vildt. Har lige talt med min mor. Hun får stråler den 28 og 29 (opstart) lige før brylluppet, så hun bliver ikke meget værd.

Nu håber jeg bare jeg kan undgå en indlæggelse. Har godt nok hamrende ondt og kan kun holde ud at ligge ned, men så kan jeg være lidt på BK. Jeg har slet ikke tid til indlæggelse som tingene er nu.

Tak for den søde besked...Håber du kommer til globryllup. Du er i hvert fald mere end velkommen :bearhug:

-Sophie

Redigeret af Theshe
0

Del dette indlæg

Søde Sophie dog!!!!!

Sender jer de bedste og varmeste tanker om en snarlig bedring.

:thumbsupsmileyanim::bearhug::bearhug::bearhug:

Tusind tak søde. Heldigvis er vi begge ved godt mod. Selvom tingene ser ret sort ud, ser vi lyst på det. Ellers tror jeg ikke vi var kommet igennem alt det her.

Det gode er, at med al den modgang vi har været igennem, kan det kun blive super godt vejr til brylluppet, en super fest osv.

-Sophie

0

Del dette indlæg

Åh altså - det skal åbenbart ikke være let for jer... Hvor er jeg ked af at høre om både din mor og dig, Sophie... Der burde altså snart være lidt godt i sigte for jer... Nå ja, det er der jo også - for der er kun 1 uge og fire dage til i skal giftes! Kan godt forstå, hvis det er lidt uoverskueligt lige nu, men det er da en glædelig ting!

Det er naturligvis ikke rart at blive indlagt - og det kan godt være, du ikke mener, du har tid til det... Men på den anden side - hvis det nu er det der skal til, så er det vel det bedste. Jeres helbred er vel alligevel vigtigere end om I kan dane en perfekt brudevals....

:thumbsupsmileyanim::bearhug::bearhug::bearhug::bearhug::bearhug::):(:(

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Åh altså - det skal åbenbart ikke være let for jer... Hvor er jeg ked af at høre om både din mor og dig, Sophie... Der burde altså snart være lidt godt i sigte for jer... Nå ja, det er der jo også - for der er kun 1 uge og fire dage til i skal giftes! Kan godt forstå, hvis det er lidt uoverskueligt lige nu, men det er da en glædelig ting!

Det er naturligvis ikke rart at blive indlagt - og det kan godt være, du ikke mener, du har tid til det... Men på den anden side - hvis det nu er det der skal til, så er det vel det bedste. Jeres helbred er vel alligevel vigtigere end om I kan dane en perfekt brudevals....

:thumbsupsmileyanim::bearhug::bearhug::bearhug::bearhug::bearhug::):(:(

Nej åbenbart ikke, men vi klarer den. Selvfølgelig må jeg lade mig indlægge, hvis det er nødvendigt, men jeg satser på at kunne undgå det. Det er sgu irriterende, som der hele tiden kommer komplikationer til...og så så tæt op af brylluppet :/

Tak for den søde besked :)

-Sophie

0

Del dette indlæg

ÅH altså sikke noget!! Det lyder bare helt forfærdeligt!

Jeg håber virkelig at det snart går over! Det er da underligt at du har SÅ mange smerter synes jeg nok! Puha altså!

Og så det med din mor!?.. lige inden brylluppet! Hvor er det synd for hende! Men bare hun kommer med!

:thumbsupsmileyanim::bearhug:

Mange tanker og knus her fra!

Louise

(som er SÅ ÆRGERLIG over at jeg ikke kan være med til glo-bryllup – sikke noget TIS!)

Redigeret af LouiseSwee
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

ÅH altså sikke noget!! Det lyder bare helt forfærdeligt!

Jeg håber virkelig at det snart går over! Det er da underligt at du har SÅ mange smerter synes jeg nok! Puha altså!

Og så det med din mor!?.. lige inden brylluppet! Hvor er det synd for hende! Men bare hun kommer med!

:thumbsupsmileyanim::bearhug:

Mange tanker og knus her fra!

Louise

(som er SÅ ÆRGERLIG over at jeg ikke kan være med til glo-bryllup – sikke noget TIS!)

Tak skal du have. Ja, det er godt nok underligt jeg har alle de smerter! Nu håber bare det smertestillende Lisette tager med hjem til mig, virker...Hun er til frisøren og får farvet hår ...igen...fordi den første frisør på Sjælland ikke gjorde det godt nok! 1200 lige i skralderen!

-Sophie

0

Del dette indlæg

:thumbsupsmileyanim::bearhug::bearhug::bearhug: til dig Sophie.

Nu må lykken altså snart komme jeres vej.

Med al den modgang i har haft kan jeres bryllup ikke blive andet end PERFEKT!!!!!!

Tusind tak :bearhug:

-Sophie

0

Del dette indlæg

Kære Sophie

Hvor er jeg ked af at høre, du og din mor har det så skidt. Jeg håber, at du vil genoverveje at tage til læge og blive undersøgt, så der ikke sker nogen ydeligere forværring og I kan få lidt ro på her inden brylluppet, som er lige om snart :thumbsupsmileyanim:

Jeg vil ønske jer held og lykke og god bedring, mange knus og kram Lene

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sødeste venner

Der er der strid modvind i jeres retning - det må da få en ende!!!! NUUUUUU :bearhug::bearhug:

Jeg sender dig en masse "smertestillende" tanke (inkl. til din mor), og håber maven blir i orden - har du talt med lægen om, at det er meget "normalt" at have SÅ ondt efter en udskrabning!???

Lisette - jeg glæder mig til at se dit nye (reparerede :bearhug: ) hår :thumbsupsmileyanim:

Kram

Melanie

0

Del dette indlæg

Kære Sophie

Hvor er jeg ked af at høre, du og din mor har det så skidt. Jeg håber, at du vil genoverveje at tage til læge og blive undersøgt, så der ikke sker nogen ydeligere forværring og I kan få lidt ro på her inden brylluppet, som er lige om snart :thumbsupsmileyanim:

Jeg vil ønske jer held og lykke og god bedring, mange knus og kram Lene

Tak skal du have :bearhug: Jeg var til lægen ved 11-tiden i dag, så jeg har fået set på det. Det var kun hvis det blev forværret. Det tror jeg ikke helt det er. Det gør ondt af l... til, men jeg synes ikke det er værre end i morges. Nu håber jeg de piller Lisette kommer hjem med virker, så jeg kan få lidt lindring.

-Sophie

0

Del dette indlæg

Sødeste venner

Der er der strid modvind i jeres retning - det må da få en ende!!!! NUUUUUU :bearhug::bearhug:

Jeg sender dig en masse "smertestillende" tanke (inkl. til din mor), og håber maven blir i orden - har du talt med lægen om, at det er meget "normalt" at have SÅ ondt efter en udskrabning!???

Lisette - jeg glæder mig til at se dit nye (reparerede :bearhug: ) hår :thumbsupsmileyanim:

Kram

Melanie

Tusind tak skal du have. Normalt skal man kun have lidt ondt i et par dage, så det er ikke helt normalt, men jeg var på arbejde i går, og det har nok tricket det. Som det er lige nu, kan jeg kun ligge på sofaen. Kan ikke holde ud at gå rundt og ...ja ligger bare...

Vi skal nok smide nogle billeder på af Lisettes nye hår, når hun kommer hjem :bearhug:

-Sophie

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:thumbsupsmileyanim::bearhug: Vil bare lige ønske rigtig god bedring til både dig Sophie og til din mor.

Jeg håber din mor klarer at være med til festen, så tæt oven på hendes stråler.. Både min mor og min svigermor var efter omstændighederne friske, efter de første gange stråler.. Så :bearhug: til hende..

:bearhug: Jeanet

0

Del dette indlæg

IIIIHHHHHHHHHH altså sikke noget tis med jer 2

men må tilslutte mig de andre, med alt den modgang kan det kun blive en helt perfekt bryllupsdag/fest.

:thumbsupsmileyanim::bearhug::bearhug::bearhug::bearhug::bearhug:

Tak :)

Ja nu kan det da kun blive et perfekt bryllup! Har jo også 11 dage at rekreere på!

-Sophie

0

Del dette indlæg

:thumbsupsmileyanim::bearhug: Vil bare lige ønske rigtig god bedring til både dig Sophie og til din mor.

Jeg håber din mor klarer at være med til festen, så tæt oven på hendes stråler.. Både min mor og min svigermor var efter omstændighederne friske, efter de første gange stråler.. Så :bearhug: til hende..

:bearhug: Jeanet

Tusind tak skal du have. Det hjalp lidt at høre, at man godt kan være nogenlunde frisk efter sådan en omgang! Håber din mor og svigermor overvandt/overvinder kræften...

-Sophie

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer