Theshe

TheShes Bryllupsplanlægning - Vores lesbiske bryllup 30.06.07

3,819 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

:):):bearhug:JAAAAAAAAAAAAAAA!!!!! GP:denmarkflag::denmarkflag:

Hvor er det godt!!! Det er første gang i flere måneder jeg har fået bladret gennem planlægningstrådene, og SIKKE EN FANTASTISK NYHED der så lige popper op på side alt-for-mange!

STORT TILLYKKE herfra! Håber alt går som det skal denne gang. I bliver nogle fantastiske mødre! :):unsure: (ja, sådan er en mor vist i min verden, når det skal illustreres med smileys... ()() )

Redigeret af Ghettognu
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

STORT tillykke! :)

Min kommende viv og jeg er skrevet op til insiminering her i Sverige, og jeg er for øjeblikket "på" ægløsningstest (sådan en man tester med hjemme) men jeg glemmer at teste hver dag, især op til brylluppet er tiden gået alt, alt for hurtig. Skal jo giftes på lørdag og der er stadig en masse løse tråde, der skal samles.

Alt godt herfra!

MVH

-Dorte

Så blev jeg ringet op af Fertilitetsklinikken, som bekræftede, at jeg er gravid :) Mit HCG lå på 110 eller sådan noget. Sidst lå det på 233, men der fik jeg taget blodpr på 19.dagen. Dette er 15 dagen, så det kan meget godt passe, ikke?

Men i hvert fald:

Jeg ER gravid :bearhug:

Hurra, hurra!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ihh tusind tak skal i have :thumbsupsmileyanim:

Jeg skal scannes den 15.10, så der bliver det spændende at se, om der er hjerteblink :cheerleader3: Det var ved samme scanning sidste gang, at vi fandt ud af, at barnet var ved at få til :( Men vi krydser alt hvad vi kan -HAHA-

GiftesISverige: Held og lykke med projektet :kiss:

-Sophie

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ihh tusind tak skal i have :thumbsupsmileyanim:

Jeg skal scannes den 15.10, så der bliver det spændende at se, om der er hjerteblink :cheerleader3: Det var ved samme scanning sidste gang, at vi fandt ud af, at barnet var ved at få til :( Men vi krydser alt hvad vi kan -HAHA-

GiftesISverige: Held og lykke med projektet :kiss:

-Sophie

Uuuuuuuuuuuuuh er simpelthen bare så spændt på jeres vegne... Og TiZze misundelig... Men synes bestemt at ud fra det indtryk jeg har af jer, så har I fortjent det og under jer det bestemt... KAn så Irritere mig at lillemandens mor igen venter sig med barn nummer 4 når hun ikke engang magter dem hun har... Så sq da hellere give det til mig *SS* Men vil krydse alt hvad jeg kan uden at falde for at der banker et lille hjerte inde i din mave *SS*

Knuz Trine

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Tak søde Kalland :thumbsupsmileyanim:

Prøver i selv at lave børn?

Ja vi har prøvet i snart tre år... Men jeg har jo PCo og det gør tingene lidt mere komplicerede... Skal nok i behandling, men bliver ikke før efter eksamen... Skal lige have overstået de sidste... Fik jo overstået en i mandags så nu mangler der kun en i pæd/psyk og så Bacheloren

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Tak søde Kalland :thumbsupsmileyanim:

Prøver i selv at lave børn?

Ja vi har prøvet i snart tre år... Men jeg har jo PCo og det gør tingene lidt mere komplicerede... Skal nok i behandling, men bliver ikke før efter eksamen... Skal lige have overstået de sidste... Fik jo overstået en i mandags så nu mangler der kun en i pæd/psyk og så Bacheloren

Krydser alt hvad jeg kan for at det lykkes for jer. Jeg har også PCO :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak søde Kalland :cheerleader3:

Prøver i selv at lave børn?

Ja vi har prøvet i snart tre år... Men jeg har jo PCo og det gør tingene lidt mere komplicerede... Skal nok i behandling, men bliver ikke før efter eksamen... Skal lige have overstået de sidste... Fik jo overstået en i mandags så nu mangler der kun en i pæd/psyk og så Bacheloren

Krydser alt hvad jeg kan for at det lykkes for jer. Jeg har også PCO -HAHA-

Tusind tak hvor er du sød..: Kan ellers lige se forsiden af ekstrabladet for mig... To gange kludermor... To kvinder slår knuder på sig selv selv om de aldrig har mødt hinanden :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg var til scanning i går, 8 uger henne. Desværre var fostret dødt, så jeg render nu og venter på, at kroppen enten afstøder det, eller jeg skal til udskrabning i starten af næste uge.

Det er nu anden gang...og det var ved samme scanning i sidste graviditet, at vi så den var gået til :biggrin:

-Sophie

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var til scanning i går, 8 uger henne. Desværre var fostret dødt, så jeg render nu og venter på, at kroppen enten afstøder det, eller jeg skal til udskrabning i starten af næste uge.

Det er nu anden gang...og det var ved samme scanning i sidste graviditet, at vi så den var gået til :hug:

-Sophie

åh pis også da! det gør mig ondt for jer, ved hvordan det er :biggrin: Men det skal nok lykkes :rolleyes:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Jeg var til scanning i går, 8 uger henne. Desværre var fostret dødt, så jeg render nu og venter på, at kroppen enten afstøder det, eller jeg skal til udskrabning i starten af næste uge.

Det er nu anden gang...og det var ved samme scanning i sidste graviditet, at vi så den var gået til :biggrin:

-Sophie

Det gør mig ondt... Findes ikke noget jeg kan sige eller gøre så vil bare lade jer vide at I er i mine tanker og at jeg sender jer en masse varme og kærlige ønsker

Knuz Trine

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer