Nanna78

21.07.2007

205 posts in this topic

Tillykke alle sammen :loveboard:

Vi havde bare sådan en super skøn dag . Vejrt var som ønskede med sol og en varme der var

til at holde ud .

Fik taget en masse skønne billeder ved fulgsang og ved marielyst strand og under hele festen , har fået cd fra fotografen

med ca. 600 billeder.

Festen var bare fantatisk . Alle vores gæster synes det hele var så smukt . Maden var osse som den skulle være.

Dagen gik bare at for hurtig .

Jeg er stadigvæk helt op og køre , nærmest som om man er i en ros . Glædene er bare så stor.

Jeg ligger billeder ind så snart jeg har fundet ud af det . ved ikke helt hvordan jeg skal gøre det når det er fra en cd .

Knus til jer alle :biggrin:

Jeg har kopieret alle mine billeder ind på computeren, da de også skal minimeres for at kunne uploades. Så det kan måske hjælpe dig, så vi kan se nogle billeder af jer :denmarkflag:

0

Annonce ♥

Hejsa Tøser

Så er jeg vist snart ikke længere berettiget til at skrive i tråden om forberedelser, men I skal lige have vores takkekort som Coach Lajla har lavet. Uden hende var jeg blevet en meget stresset bidezilla, i stedet blev jeg afslappet, 100% til stede og stor smilende brud. :balloon: Lajla! :denmarkflag:

post-23378-1186495398.jpg

Over and out herfra, I har været skønne at følge og til jer der endnu ikke har haft jeres store dag: -HAHA- Glæd jer og nyd det. Stop op et øjeblik, mærk stemning og NYD DET :)

Jeg kan ikke afvise at jeg vil være at finde på søstersiden -HAHA-

0

Seneste nyt: Min computer blev stjålet i onsdags, så nu har jeg intet at af vores forberedelser, gavelister you name it. Heldigvis har mange haft billeder liggende som de har taget, så vi mangler vist kun dem fra mit eget kamera, men der har heldigvis ligget en del i min beretning, så nu er vi ved at have billed minderne på plads igen. Men hold da op man bliver ked...

0

Annonce ♥