Nanna78

21.07.2007

205 posts in this topic

Så blev vores navne godkendt -HAHA-:bearhug::bearhug:

Vi har begge droppet vores efternavne og bruger mit mellemnavn som mellemnavn begge to og hans mellemnavn som efternavn begge to: Skovby Lundkvist, så nu bliver jeg snart Fru Lundkvist :bearhug:

Jeg ringede selv til kommunen for at spørge om de havde set på vores ansøgning og ægteskabserklæring. De mailede tilbage, at prøvelsesattesten var på kirkekontoret og at navnene var godkendt! Lækkert

Jeg lavede bordkort sammen med min veninde i tirsdags, så nu mangler jeg kun indholdet i de kombinerede bordkort og menukort. 1. side er med vores monogram og dato, næste side menu og på 3. festregler, vi regner med at droppe velkommen og velbekomme sange, men jeg ville gerne have noget på 4. side, så det går op. Har overvejet små æsker på bordene, men ikke en til hver, bare 3 - 4 stykker, en med parafumeprøver (har 40 liggende til det samme), en med mintpastiller, en "nødkit" pinex, sikkerhedsnåle, plaster men kan ikke finde på mere. På denne måde kunne jeg skrive det lille digt jeg har fundet herinde.

Har I andre ideer? :td::heart:

Vi bliver kun 38, så jeg har droppet at introducere gæsterne i hæftet, det vil vi gøre i vores velkomsttale.

Vores toatmaster sagde at vi byder velkommen siger tak for gaver og at de ville komme mm. under velkomstdrinken. Vi overdrager ordet til ham, og så styrer han det når vi kommer til bords. Jeg havde forestillet mig at vi holdt velkomsttale ved bordene og DER introducerede ham. Hvad gør I?

Jeg er ved at være SÅ klar :carrot:

0

Annonce ♥

Ang navneændring, er jeg spændt på om vores navneændring går igennem, eller rettere om min kærestes (snart kommende mand) ændringer går igennem. Han tager både mit mellemnavn og efternavn, Schmidt Clemmensen, men Schmidt er et familienavn, så er ikke helt sikker på trods af den nye navnelov. Vi får at se inden længe forhåbentlig.

0

Ang navneændring, er jeg spændt på om vores navneændring går igennem, eller rettere om min kærestes (snart kommende mand) ændringer går igennem. Han tager både mit mellemnavn og efternavn, Schmidt Clemmensen, men Schmidt er et familienavn, så er ikke helt sikker på trods af den nye navnelov. Vi får at se inden længe forhåbentlig.

Du kan prøve at ringe til kirkekontoret, det er nemlig ikke alle steder de giver besked.

0

Annonce ♥

Hejsa Tøser

SÅ blev min kjole rettet til, 1½ time brugte vi på at finde den rette BH, men nu er den fiks og færdig!

Sorry, billederne bliver ikke vist længere, kæresten kunne finde på at kigge forbi ;)

Edited by Nanna78
0

Vi mangler at indkøbe en del til brylluppet (drikke, snacks) regner med at tage i Metro en af dagene. Dertil mangler vi at lave bordkort, menuer samt kirkehæfter. Jeg har en eksamen på torsdag jeg lige skal have overstået.

Vores budget startede på 60.000 og er nu sneget sig op på ca. 100.000 kr. Puha... men vi får så også vores drømmebryllup.

0

Annonce ♥

Virkelig flot kjole, Nanna! Den er faktisk både elegant og sexet på sammen tid :biggrin:

Og apropos budgetter: Jeg tror vi holder vores!! (Måske ryger der lige 10.000 oven i, men hvad faen :thumbsupsmileyanim: Det er jo once in a lifetime:thumbsupsmileyanim:)

Edited by Gaughin
0

Virkelig flot kjole, Nanna! Den er faktisk både elegant og sexet på sammen tid :bearhug:

Og apropos budgetter: Jeg tror vi holder vores!! (Måske ryger der lige 10.000 oven i, men hvad faen :bearhug: Det er jo once in a lifetime:thumbsupsmileyanim:)

Lækkert at høre at den er lidt sexet :bearhug::bearhug: han må jo gerne tænke "..og hun er MIN".

Jeg har arbejdet en del på min talje, har kun tabt 1½ kg men 25 cm (altså ikke i taljen alene på hele kroppen), tror ikke jeg når at tabe ret meget mere, det går godt nok langsomt, når BMI kommer under 25.

Er der et "i sidste øjeblik råd" som jeg bør prøve?

0

Annonce ♥

Hej :thumbsupsmileyanim:

Nej.... nej.....i er ikke de eneste der skal giftes den 21-07-2007 Det skal vi også. :)

Sted:Marslev kirke

Fest :Holev forsamlingshus

Bil: Sart lyserød Chrysler( minder rigtig meget om en cadilac)

fotograf: Ai-foto Otterup.

billederne skal tages ved: Ulriksholm( et meget romantisk slot/herregård)

Brudepige: vores store pige på 4½ år.

mangler:

Drikkelse til festen, regner med at det blive købt lokalt.

bordkort / bordplan

Bestille duge( har en aftale, mangler at afgive antallet)

endelig bestilling af mad( også antallet)

Småkager til kaffen.

købe lingeri og strømper.

Jeg når det nok.... mon ikke :):huh:

0

Annonce ♥

Jeg kan ikke bestemme mig om morgengaven...

Enten en skydepram og lokænder (helt sikkert noget som kun HAN får glæde af) eller en PH lampe. Vi har også talt om at udskyde det og lave små ting hver måned, men det synes jeg måske er lidt tamt.

Hvad er jeres udgangpunkt, noget som kun han får glæde af, eller noget som bare er fedt og holder for evigt?

0

I skal lige høre dette, det er lige til at brække sig af ()()

Det meste af familien på min fars side er ikke inviteret til fest, "kun" til reception, da nogle af dem gider jeg ikke dele dagen med. Ved min farfars bisættelse i fredags, gad de knapt hilse på os, og slet ikke tale med os (min bror og mine forældre). Da det hele var ovre, vi havde fået mad og kaffe gik vi tilbage til kirkegården. Efterhånden som de sagde farvel, kom dem ene lamme forklaring efter den anden på hvorfor de ikke kunne komme. Til sidst var det min hade kusine som ikke sagde noget om hvrovidt hun kunne komme, hun har heller ikke sagt tak for invitationen ( det har ingen af dem for øvrigt ), så jeg spurgte "hvad med dig?" "Hvad med mig?" siger hun, "Der er da først SU d. 1.7." Ja ok, jeg er jo ikke dum, jeg vd jo godt at de har talt sammen om ikke at deltage, idet hendes forældre (mine gudforældre) er de eneste der skal med til fest, sagde at de havde VALGT at deltage, da de svarede for ca. 1 ½ mdr siden. :cheerleader3::ilovebryllupsklar:

Jeg er helt ok med at de ikke kommer, men kunne de dog så ikke have meldt afbud for 1 mdr. siden, ja det sgu' ikke IQ der trykker.

Hvorfor skal nogle familier bare være så fucked ?

Og så opføre sig så røvet til farfars bisættelse, nogle af dem stod og pjattede og fnisede, ja og var klædt som om det var en sommerfest... hmm det er nok ikke det hele man skal fatte.

Vi håber i hvert fald på at finde nogen som vil kigge efter vores hus den dag, da vi ikke stoler på dem!

0

Puha.... det er ikke rart når familien laver bøvl....

Vi er ved at få sat sidste hånd på det hele. Der er jo kun 25 dage tilbage. Tiden er bare gået så stærkt. Jeg er ikke helt sikker på, at jeg endnu kan forstå, at jeg rent faktisk skal giftes. Jeg glæder mig dog helt ubeskriveligt.

0

Så er kjolen hentede fra tilretning . Normalt vile man være vildt glad nu.

Men desvære har den ikke helt fået den tilretning jeg har drømt :thumbsupsmileyanim: . Ved ikke¨

lige hvad jeg skal gøre .

Når jeg må heller køre afsted på arbejde , så må jeg tænke over imens jeg arbejder og

tænke på at når jeg har fri i dag så begynder min weedkend .

0

Annonce ♥

Er jeg den eneste der allerede krydser fingre for vejret d. 21 juli? De har forudset at juli bliver en varm men våd måned (hvem sagde lummer??)

Ja, jeg er altså også lidt nervøs over vejret... Vi skal heldigvis ikke nødvendigvis være udenfor. Men der er helt sikkert mange ting der er sjovere, når vejret er dejligt :thumbsupsmileyanim:

0

Lige en update herfra:

Skal op og prøve den første/underste del på min kjole mandag. Jeg får den syet idet jeg er 26 uger gravid nu. Jeg glæder mig til at at begynde og se resultatet. Den bliver beklædt med blonde og helt stram om maven. Hat også købt slør med blondekant og sko. Nu mangler jeg bare noget undertøj.

Kæresten fik købt habitten i mandags, superflot nålestribet sort habit fra Martinique med vest.

Men der er godt nok ikke længe til nu, mon vi når det :thumbsupsmileyanim:

Jeg har sendt mine tanker mod bedre vejr, vi skal nemlig holde reception i haven!!

Knus Christina

0

Vi skal også være i mine forældres have, 80-100 personer, og de kan ikke være indendørs, så jeg håber i det mindste på vindstille, så pavilionerne kan blive stående.

0