Nanna78

21.07.2007

205 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Nå så er jeg spændt, hvad synes I om vores invitation? :thumbsupsmileyanim::bearhug::balloon:

Dette er en prøve, så længden på silkebåndet er ikke helt rigtig, og jeg håber på at blive bedre til at lave kanten på hjerterne.

Indlægget er hvidt papir og jeg sætter en side ind med alle praktiske informationer og kørselsvejledning, så det er lige til at tage ud tage med på dagen.

post-23378-1171230011.jpg

Redigeret af Nanna78
0

Del dette indlæg

Nå så er jeg spændt, hvad synes I om vores invitation? :boohoo: :boohoo: :boohoo:

Dette er en prøve, så længden på silkebåndet er ikke helt rigtig, og jeg håber på at blive bedre til at lave kanten på hjerterne.

Indlægget er hvidt papir og jeg sætter en side ind med alle praktiske informationer og kørselsvejledning, så det er lige til at tage ud tage med på dagen.

Jeg synes den er super super fin!!! :cheerleader3::boohoo:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Næhhhh endelig nogle der skal giftes samme dag som os. Troede kun det var os der var så gak at skulle giftes i industriferien.

Nå men vi er også nået langt med planlægningen. Har også vidst det i næsten 2 år. Og så er vi 4 til at forberede, da det er et dobbeltbryllup.

Kirke: Skanderborg Slotskirke

Feststed: Forsamlingshus

Maden er bestilt incl. personale

Musikken er bestilt.

Kjolen er købt

Invitationerne er sendt. Og alle kommer indtil videre

Blomster er bestilt.

Bryllupskagen er bestilt.

Limousine er bestilt.

Vist faktisk nemmere at skrive det vi ikke har styr på endnu - gommens tøj og bestille duge + div., bordkort. makeup+hår :cheerleader3: hmmm det er ihvert fald småting vi mangler, så det når vi sagtens.

Men en ting er sikkert - vi vil ikke stresse rundt i sidste øjeblik.

0

Del dette indlæg

Ih altså, hvor dejligt at der er så mange med denne skønne dato!

Velkommen til alle. Og her gik jeg så længe og troede, at vi var de eneste i hele verden, der havde valgt denne fantastiske sommerdato, skønt skønt skønt at være flere om de gode idéer :thumbsupsmileyanim: .

Her står planlægningen lidt stille pt. Vi har fået sendt invitationer ud og svarene tikker nu ind, faktisk mangler vi kun svar fra to par, og alle hidtidige svar har været positive, juhuuu! Vi går op pusler lidt med idéer til en bryllupsrejse, men det er jo svært at vælge, når der findes så mange skønne steder. Kunne godt tænke os Caribien - ved I hvad en uges tur dertil koster? Kan man mon komme afsted for 20.000? Mine forældre har lige offentliggjort, at de i gave giver halvdelen :thumbsupsmileyanim:

:thumbsupsmileyanim: Bellehelene

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej!

Er helt ny på denne side :thumbsupsmileyanim: men ville lige fortælle at vi også skal have stor fest denne dag :shooter: Det er 2 år siden vi blev gift på rådhuset men var på det tidspunkt enig om at det skulle gøres rigtigt engang. Der var det mere praktisk med ungerne - for og sikre hinanden :pokey:

Jeg stort set herinde hver aften for og se om jeg kan få flere eller nye ideer. Min drømmekjloe er købt hos Lucca a bride i Vejle. Super super sted :balloons: de var bare rigtig søde og venlige - det kan bestemt kun anbefales.

Hej Hej

0

Del dette indlæg

Hej I.

Jeg skal også giftes den 21 juli i år. Men jeg er ved at gå i hundene fordi jeg bare ikke kan finde kjolen.. Grrr...

Jeg ved at jeg gerne vil have en Rembo lign model. Ikke hvid, ikke med slør og ikke med slæb.. Men lige nu er jeg højgravid og kan ikke engang komme ud og prøve nogle.. Det er super frustrende..

Puh..

Stiger det også jer over hovedet?

-Karina Kamille

0

Del dette indlæg

Hej med jer...good news, i er ikke alene.

Også jeg skal giftes den 21 juli 2007...

Vi har styr på:

Kirke: Roskilde domkirke...ikke mindre kunne gøre det :thumbsupsmileyanim:

Feststed: Beboerlokale i Roskilde

Invitationer: Har selv lavet dem, og de er sendt ud..

Budekjole: Fra lille butik på islandsbrygge

kørsel: En rød ford mustang

Blomser er fundet i lille lokal blomsterforetning

Bryllupskagen: Min mor står for denne, hun er super god til sådan noget

Musik: Ukendt band

Toastmaster: Lars Anthony

Frisør: Kan ikke lige huske navnet, men hun kommer hjem til mig på dagen - virkelig dejligt.

Bordpynt: temaet er rødt, guld og hvidt.

Mad: har fået anbefalet en super kok, så menuen er på plads.

Reception: skal holdes sammme sted som festen.

Fotograf: Har fundet en billig på nettet, som hedder; Dansk fotografi

Så tror jeg vist jeg har været det hele rundt..

Knuz fra Charlortte :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Hejsa Piger

Jeg er kommet godt i gang med invitationerne, mangler kun dem til reception. :thumbsupsmileyanim:

Kæresten sagde i sidste weekend, at han synes vi skulle tage en weekend til Paris :respekt: og være lidt sammen! :thumbsupsmileyanim:

Det er bare super dejligt, for vi har begge meget travlt med jobs, og er ser kun hinanden i weekenden :rolleyes:

Vi har også besluttet at tage på ferie / bryllupsrejse :griner:- til en græsk ø eller Italien, det havde vi ellers sparet væk til at begynde med.

:bearhug: Jeg ved bare ikke hvilket selskab vi skal rejse med, har DU nogle gode referencer??? :bearhug:

Hvordan går det hos jer andre som har valgt denne dejlige sommerferie dato?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Endelig!

Så fik jeg frisør i Nykøbing Falster på plads.

De to som jeg kender kunne ikke, den ene holder ferie, den anden er stoppet som frisør.

Jeg fik anbefalet Frisør Knud, og de holder ikke ferie, så Diana skal stå for både hår og makeup.

Det var lige det sidste jeg manglede at få på plads, det er bare dejligt. :)

Hvad med jer andre 21.07 brude, I har været så stille?

0

Del dette indlæg

Hej med jer piger

En hilsen fra månedens gæst... Vores planlægning står lidt stille pga at vi begge har fået nye jobs, hvor der bliver lagt en hulens masse energi. Pt er jeg dog nedlagt af en grim influenza, så jeg har bestemt at den lille smule energi jeg har i disse dage skal bruges på at glæde mig og måske nå lidt længere.

Jeg skal have ringet og aftalt tid med vores koditor ang. kagesnak. Og så skal vi i kirke på søndag (hvis jeg er på benene) så vi kan høre præsten. Og så tænker jeg at jeg vil ligge her og surfe lidt efter billeder af fine ringe.

Jeg har forleden smidt et par billeder af mig i kjolen ind i min planlægning. Vildt at se sig selv i den...

:) Bellehelene

0

Del dette indlæg

Hov forresten, jeg glemte lige at svare dig Nanna: Vi har selv overvejet at tage til Italien på bryllupsrejse. Vi fik anbefalet den lille ø Ischia sydpå i Napolibugten. Der skulle være super smukt og ikke så turistet. Vi fandt nogle rigtigt fine steder gennem www.initalia.dk. For vores vedkomne er det endt med en uge på super lux hotel på vestkysten af Mallorca, hvor der heller ikke er så mange turister og ingen grisefester :) Denne tur har vi faktisk bare bestilt som hhv. flybilletter hos spanair og hotel direkte på deres site.

0

Del dette indlæg

Så blev invitationerne til middagen færdige. Jeg har taget billeder af "blære rækken" men ikke fået det på computeren endnu.

De første 10 sendt, resten afleverer vi personligt.

I går fandt vi tøjet til gommen, han bliver bare så lækker!!!

Lækker smoking i uld med vest og kravat (eller hvad det hedder), nu mangler han bare skoene.

Jeg har fundet og fået talt med en frisør. Jeg skal mødes med hende igen på lørdag, hvor hun skal se alle mine inspirations billeder.

Kæresten er stadig i Jylland, så siden 23, jan. har vi kun set hinanden i weekenden. Han var blevet lovet en måned i praktik, så han kunne bo hjemme midt i uddannelsen, men det er blevet droppet, så nu skal vi kun være sammen i weekenderne helt frem til juni!!!! Hvad mener I, er det ikke strengt, når man er blevet lovet noget andet.

Nå jeg kan brokke mig alt det jeg vil, det hjælper jo ikke noget, vi må bare nyde de 2 korte dage sammen og huske at øve på brudevalsen...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så fik jeg snakket ideer med frisøren.

Jeg har en rigtig god mavefornemmelse!

Hun vil rulle det hele op på kørler og sætte en tot ekstra hår på.

Jeg skal have lyse striber 14 dage før.

Hun skal bruge 2 timer på at sætte det, så jeg skal til makeup artist før, da min hud kræver lidt ekstra end en frisør kan klare. Det betyder at jeg skal igang kl. 9 om morgenen, og er færdig kl. 12. Men jeg kan jo nok ikke sove alligevel :cheerleader3:

Hvordan går det for jer andre?

Redigeret af Nanna78
0

Del dette indlæg

Jeg har været ude og lave ønskeliste med manden. Hold da op hvor er det svært :thumbsupsmileyanim: . Vi har boet sammen i seks år, så det er jo ikke fordi vi mangler noget videre til boligen. Alt vi har kunne finde er selvfølgelig alt for dyrt til gaver. MEN.. vi tager en dag mere på lørdag í et stormagasin...På lørdag skal vi også ud og prøvesmage bryllupskage MUMS :carrot:

0

Del dette indlæg

Jeg troede ikke vi skulle igennem det... men alle skal åbenbart opleve at familien er helt galt på den, når bryllupsplanlægningen står på!

Vi har ikke mødt min kæreste's lillesøsters (21år) "kæreste / ven". De har ses i 2 år, men mine svigerforældre har aldrig mødt ham, det har vi heller ikke, hun har faktisk aldrig selv nævnt ham over for os. Vi bor ca. 1 time fra hinanden, men hun har ALDRIG vist interesse i at være en del af hans nye liv med mig...

Vi har derfor valgt ikke at invitere hendes Tyrkiske ven, da min kæreste mener det mener er et b... forhold end en kæreste. Vi bliver kun ca. 40 til festen, og alle er valgt med stor omhu, ud fra at det er nogen der betyder rigtig meget for os.

Men nu er hans søster gået helt i baglås. Jeg taler normalt aldrig med hende, men ringede og snakkede med hende i 45 min, og hun tuede det meste af tiden. Jeg tilbød at invitere dem begge ned til os, så vi kunne møde ham, for derefter at invitere ham, hvis det betød så meget for hende. Men det ville hun ikke.

Er det bare mig der er galt på den, eller skulle hun tage at vågne op fra sin forkælende glasklokke og blive voksen??? :heart::cheerleader3::( :smash:

Kan I ikke se det, min svigerfar møder sin eneste datters b...ven til sin søns bryllup, pinligt for ham eller hvad? :bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Nanna!

Jeg er ikke tilnærmelsesvis i samme situation, men jeg mener bestemt ikke, at du er forkert på den, og hvis hun ikke er interesseret i, at I møder ham før brylluppet, så kan hun vel heller ikke være interesseret i, at han skal med ... Og hvordan har han selv med at skulle til bryllup hos mennesker han aldrig har mødt? Det ville jeg personligt selv synes var underligt.

:lol:

Maja

0

Del dette indlæg

Hej Nanna!

Jeg er ikke tilnærmelsesvis i samme situation, men jeg mener bestemt ikke, at du er forkert på den, og hvis hun ikke er interesseret i, at I møder ham før brylluppet, så kan hun vel heller ikke være interesseret i, at han skal med ... Og hvordan har han selv med at skulle til bryllup hos mennesker han aldrig har mødt? Det ville jeg personligt selv synes var underligt.

:lol:

Maja

Han har selv foreslået det, da det ville gøre at der blev stillet færre spørgsmål (han er Tyrkisk og har heller ikke mødt hendes forældre/mine svigerforældre endnu) så han regner ved med at han kunne forsvinde i mængden... men nu bliver vi jo kun ca. 40 til festen!

0

Del dette indlæg

Nu ved jeg ikke lige hvad du mener med b....ven men - jeg kan ikke lige se hvorfor han skulle inviteres med hvis I ikke selv føler for det? Til vores bryllup kommer min kærestes fætter også - men sin kæreste som ingen ad os nogensinde har mødt. Men det er et valg udfra at vi gerne vil lære hende at kende og byde hende velkommen i vores nye familie. Hvis I ikke føler der samme for din svigerindes kæreste så SKAL I da ikke invitere hende med.

- Gitte

0

Del dette indlæg

Jeg kan sagtens forstå, at du er beklemt i den situation. Jeg kan også godt forstå, at I ikke ønsker at invitere gud og hver mand med. Og selvfølgelig er det også jer der bestemmer til jeres bryllup. Det lyder dog som om, at det er noget der ligger din "svigerinde" meget på sinde, at han kommer med.

Så mon han bare er en b....-ven?

Jeg siger ikke, at det rigtige er at invitere ham med, men du spørger vel her i forumet for at få et ærligt svar. Helt ærligt ville jeg nok invitere ham med. Det er jo ikke op til jer at betemme indholdet at deres forhold. Og hvis det betyder så meget for hende....

Igen, jeg kender ingen af parterne. Jeg siger bare, hvad jeg tror jeg ville gøre i den situation :lol:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer