Nanna78

21.07.2007

205 indlæg i dette emne

Jeg har lige ændret titlen, da jeg har redigeret et tidligere indlæg med billeder af min kjole og evt. buket.

Hvad siger I? Vil disse buketter passe til min meget enkle kjole? (se kjolen og 2 buketter side 1)

Kan man se at kjolen strammer lidt om hofterne?

Jeg lægger lige lidt flere billeder af blomster her. Jeg kan rigtig godt lide lange stilke, men også hjerteranker og perler, der skal vist lidt længde på, da jeg er 1,74 høj.

Jeg synes at den form du viser (rund med ranker der hænger ned og dråbeformet) vil passe godt til din kjoles snit og din smukke figur. Du kan faktisk også bære noget lidt råt med lange stilke, med din højde og smukke figur, men hvis jeg skulle vælge for dig, så blev det noget med noget ranker der hænger ned og en harmonisk buket. Og så ville jeg tage buketten over i det pudderrosa, måske med enkelte sartrosa equadorroser og så en masse grønt. Jeg ville ikke vælge en helt hvid eller cremehvid buket.

Med venlig hilsen

Louise

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi har pt styr på:

- Dato: 17 maj 2008 kl. 13.

- Kirke: Over Dråby Kirke. Jægerspris. Ved Præst. Berit Børresen.

- Reception: tror ikke den bliver til noget alligevel.....

- Kørsel: ved det ikke. Det er mandens opgave at sørge for det.-

Mulige Feststeder med overnatning: Kolle Kolle, Værløse. Sengeløse kro, Sengeløse eller Hotel Maribo Søpark. Maribo.

Diadem og sko er købt.

Det er indtil videre hvad vi har planlagt.

Så lidt er vi da igang med.

0

Del dette indlæg

Den sidste syntes jeg er SMUK - en som flere nævner er det også nemmere for fotografen at lave nogle flotte billeder hvis man har lidt farver i buketten når kjolen er hvid, og vi som danskere er ret blege :) Farverne kan jo være sart rosa, eller over i gul!

Anna

Gul er UTROSKABENS farve, så den farve ville jeg nok ikke vælge.

0

Del dette indlæg

Den sidste syntes jeg er SMUK - en som flere nævner er det også nemmere for fotografen at lave nogle flotte billeder hvis man har lidt farver i buketten når kjolen er hvid, og vi som danskere er ret blege :) Farverne kan jo være sart rosa, eller over i gul!

Anna

Den er sååååå flot den buket - den er nemlig magen til min. I creme og lyserød og så med lidt brudeslør i (det fandt min mand lige på skulle i den, da han bestilte den).

post-16886-1168966861.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa

Tusind tak for jeres input.

Især Louise og Anna, I er altid gode til meget konkrete svar. Og tak for de rosende ord om min figur, nu kan jeg lige give den en skalle mere til fitness i morgen :)

Jeg ved ikke helt hvordan jeg har det med lyserød, men er nu helt vild med din buket med brudeslør Dorthe, det er min yndlingsblomst, jeg har en kæmpe en i haven, som jeg håber står flot til brylluppet, for så skal kirken pyntes op med den.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg sidder i eksamensperiode, så der sker ikke så meget :bearhug:

Jeg håber lidt på, at vi kan få lavet invitationerne (eller startet på det) i denne weekend. Min forlovede ringer til præsten i dag. Vi har haft lidt bøvl, da vi gerne vil giftes i en anden end den der er i vores sogn. For at være helt ærlig, synes jeg den i vores sogn er grim :bunny_4:

Vi har en anden kirke lige så tæt på, som bare er så bryllupsskøn, så nu prøver vi, at få præsen fra vores sogn til at vie os i den anden kirke. Det er altså ikke helt nemt, så nu har jeg sat kæresten på sagen :balloon:

Så nu må vi se hvad der sker....

0

Del dette indlæg

Næææh hvad søren, så findes der flere heldig bridezillas der skal giftes 21. juli :bearhug: Hej med jer og velkommen til.

Tine jeg kender alt for godt problemet med at blive gift uden for ens eget sogn. Vi har også en del bøvl, selv om vi begge er født i sognet, men bare flytte derfra. Vi er faktisk blevet opfordret til selv at tage "vores egen" præst med - gad godt vide, hvor mange der lige har sådan en på lager... Vi har udersøgt lidt og de fleste præster vil selvfølgelig helst vie folk i deres egen kirke (undtagen lige den kirke, vi gerne vil giftes i selvfølgelig). Og vores fantastisk gode dato gør det desværre heller ikke lettere fordi den ligger lige i feriesæsonen.

Men inden for den seneste uge har vi faktisk fået nys om, at nogle bekendte har kontakt til en ung, nyuddannet præst, som ikke har sit eget sogn endnu, så hende vil vi prøve at kontakte.

Havde aldrig troet, at dét skulle blive besværligt, men der kan man bare se ;)

Pøj pøj med det hele.

:balloon: Bellehelene

0

Del dette indlæg

Det hele er faktisk endt med, at vi alligevel har valgt sognets kirke. Vi snakkede lidt frem og tilbage med præsten, og han opfordrede os til at tage ind i kirken (det havde vi aldrig været :bearhug: ) og vi må nu indrømme, at den er super-flot indvendig. Samtidig er præsten utrolig flink og meget "personlig", så jeg håber, at det også skinner igennem i prædiken :bunny_4:

Nu skal vi til at lave invitationerne. De skal jo nok snart ud, nu når det er den famøse sommerferie, vi har valgt at holde festen i.

:balloon:

0

Del dette indlæg

Hejsa!

Vi skal også giftes d. 21. juli 2007!

Fik lidt stress over at høre, hvor langt I er med planlægningen... Især da det lyder til, at vi har lidt mere at planlægge, da vi selv står for hele festen. Holder nemlig brylluppet på en efterskole og kan derfor ikke købe en "pakke" på en restaurant... Vi må nok hellere komme lidt i sving :balloons:

Her er altså vores liste:

Styr på: Kirken

Stedet

Musikken

Kokken

Ikke styr på: Fotograf

Maden

Kjolen og alt tilbehør til denne

Gommens tøj

Invitationer

Alt oppyntning

Men lige nu skal jeg til at ringe til fotografen og i aften skal jeg ud og beslutte endeligt, hvilken kjole det skal være.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Den sidste syntes jeg er SMUK - en som flere nævner er det også nemmere for fotografen at lave nogle flotte billeder hvis man har lidt farver i buketten når kjolen er hvid, og vi som danskere er ret blege :biggrin: Farverne kan jo være sart rosa, eller over i gul!

Anna

Det passer altså ikke helt...sådan var det nemlig ikke i gamle dage..prøver lige at finde ud af hvor det er jeg har læst det..men gul skulle være en positiv farve i gamle dage :balloons:

Knus herfra, navnesøster Nanna :bearhug:

0

Del dette indlæg

Den sidste syntes jeg er SMUK - en som flere nævner er det også nemmere for fotografen at lave nogle flotte billeder hvis man har lidt farver i buketten når kjolen er hvid, og vi som danskere er ret blege :biggrin: Farverne kan jo være sart rosa, eller over i gul!

Anna

Det passer altså ikke helt...sådan var det nemlig ikke i gamle dage..prøver lige at finde ud af hvor det er jeg har læst det..men gul skulle være en positiv farve i gamle dage :balloons:

Knus herfra, navnesøster Nanna :bearhug:

0

Del dette indlæg

Anna

Knus herfra, Nanna :bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har endnu ikke fået billederne af brudekjolen :blush: ... MEN jeg har fået bestilt bryllupsferie. :bearhug: Vi skal en måned afsted på dykkerferie til Mexico, Belize og Guatemala. Flybilletterne blev bestilt i dag, så jeg er bare oppe at køre over det :balloons:

Vi skulle havde været en uge i Spanien/Italien, men så kom kæresten hjem og spurgte, om ikke vi bare skulle s.... på det og tage en ordentlig tur. JEPS!! :loveshower:

Det bliver backpacking i bedste stil. Vi har også været på den slags ture de sidste par år, og man bliver ærligt lidt afhængig :biggrin:

Vi må hellere afreagere inden der kommer små tineand´er ind i billedet :)

0

Del dette indlæg

Jeg har endnu ikke fået billederne af brudekjolen http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/sad.gif ... MEN jeg har fået bestilt bryllupsferie. -HAHA- Vi skal en måned afsted på dykkerferie til Mexico, Belize og Guatemala. Flybilletterne blev bestilt i dag, så jeg er bare oppe at køre over det :pokey:

Vi skulle havde været en uge i Spanien/Italien, men så kom kæresten hjem og spurgte, om ikke vi bare skulle s.... på det og tage en ordentlig tur. JEPS!! :loveshower:

Det bliver backpacking i bedste stil. Vi har også været på den slags ture de sidste par år, og man bliver ærligt lidt afhængig :oops:

Vi må hellere afreagere inden der kommer små tineand´er ind i billedet :oops:

Hvor lyder det bare lækkert! I skal nok få en rigtig DEJLIG ferie

Hvor lang tid efter selve bryllupet rejser I afsted til drømmeferien?

Vi er en smule længere i planlægningen...

Vi er for alvor i gang med at lave vores dekorationer. Med lidt held bliver vi færdige i næste weekend. :bearhug:

Desuden har vi endelig fundet en babysitter. De hænger jo ikke ligefrem på træerne når familien samt vennerne skal med -HAHA-

I løbet af februar skal jeg have købt brudeslør samt brudepigekjole til min ældste. Der hvor jeg har købt kjolen får de en masse nye modeller hjem af slør samt kjole, så det skal snart købes. Glæder mig

Så lidt fremad går det

0

Del dette indlæg

Vi regner med at skulle flyve om tirsdagen, så er der lige et par dage til at falde ned på :bearhug: ... hvis det er muligt!!!

Vi har fået sendt alle invitationer afsted. Som det ser ud lige nu, er der ikke nogle afbud. Jeg har tværtimod fået seks mere, jeg godt kunne tænke mig at inviterer. Vi er allerede 87, så min kæreste er lidt svær at overtale.

Ellers er der jo ikke meget man kan arrangere lige nu. Der er jo lidt tid til festen endnu :loveshower:

0

Del dette indlæg

Jeg snakkede med blomsterhandleren i går, og hun var helt med på mine ideer.

Det er den samme der skal stå for både lokaler, buket, pynt af bil mm.

Buketten kunne hun lave til mellem 650 og 800, så det er vist ikke så galt!

Kæresten er på skole i Sønderjylland, så vi ses kun i weekenderne, der er stadig 7 uger tilbage

Jeg begynder at lave invitationer i denne uge.

Bestman og toastmaster har sagt ja, så det er også på plads.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg snakkede med blomsterhandleren i går, og hun var helt med på mine ideer.

Det er den samme der skal stå for både lokaler, buket, pynt af bil mm.

Buketten kunne hun lave til mellem 650 og 800, så det er vist ikke så galt!

Kæresten er på skole i Sønderjylland, så vi ses kun i weekenderne, der er stadig 7 uger tilbage

Jeg begynder at lave invitationer i denne uge.

Bestman og toastmaster har sagt ja, så det er også på plads.

dejligt med buketten, det er SÅ fedt når man får det som man vil have det :bearhug:

Jeg glæder mig til at se det færdige resultat.

0

Del dette indlæg

Hej igen

Så fik jeg en længe tiltrængt fridag i går.

Jeg kørte til Næstved til Panduro og fik handlet alt til invitationer, risposer og menu/bordkort.

Jeg havde 2 af de rabatkort man fik i januar, så jeg fik 100 kr. rabat, alligevel blev til 460... men jeg er sikker på det bliver godt. Jeg prøver at få taget et billede af invitationen, så I kan give mig lidt kommentarer :thumbsupsmileyanim:

Mens jeg handlede kom Maibritt Vingsøe og skulle optage til "fra skrot til slot". Jeg ser aldrig det program, men nu kan det være jeg er med, så jeg må hellere kigge med :blushsmiley:

Fik også kigget på tasker, men jeg har en drøm om at låne en, for ellers har jeg ikke noget lånt. Problemet er bare, at jeg ikke lige ved hvem jeg skulle låne af. Ingen af mine veninder har en taske der passer :bearhug:

Jeg fik snakket med kosmetolog. De tager ikke hjem til folk, så nu skal jeg finde ud af om der er tid til at køre de 20 km hver vej for at blive sminket.

Det var lige status herfra :balloon:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer