Nanna78

21.07.2007

205 indlæg i dette emne

Jeg kan sagtens forstå, at du er beklemt i den situation. Jeg kan også godt forstå, at I ikke ønsker at invitere gud og hver mand med. Og selvfølgelig er det også jer der bestemmer til jeres bryllup. Det lyder dog som om, at det er noget der ligger din "svigerinde" meget på sinde, at han kommer med.

Så mon han bare er en b....-ven?

Jeg siger ikke, at det rigtige er at invitere ham med, men du spørger vel her i forumet for at få et ærligt svar. Helt ærligt ville jeg nok invitere ham med. Det er jo ikke op til jer at betemme indholdet at deres forhold. Og hvis det betyder så meget for hende....

Igen, jeg kender ingen af parterne. Jeg siger bare, hvad jeg tror jeg ville gøre i den situation :thumbsupsmileyanim:

Hejsa

Ja jeg spørger for at få et ærligt svar, da jeg ikke finder meget sparring i mine nærmeste. Min familie bakker 100% op om min kæreste, og han og hans far giver sig ikke. De mener ikke man kan tage hensyn til en person man aldrig har hørt om (officielt). Det hele bunder vist i at hun aldrig har fortalt om ham, de har ikke mødt ham og ønsker ikke at møde ham en dag hvor man ikke kommer til at tale ordentlig sammen.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg troede ikke vi skulle igennem det... men alle skal åbenbart opleve at familien er helt galt på den, når bryllupsplanlægningen står på!

Vi har ikke mødt min kæreste's lillesøsters (21år) "kæreste / ven". De har ses i 2 år, men mine svigerforældre har aldrig mødt ham, det har vi heller ikke, hun har faktisk aldrig selv nævnt ham over for os. Vi bor ca. 1 time fra hinanden, men hun har ALDRIG vist interesse i at være en del af hans nye liv med mig...

Vi har derfor valgt ikke at invitere hendes Tyrkiske ven, da min kæreste mener det mener er et b... forhold end en kæreste. Vi bliver kun ca. 40 til festen, og alle er valgt med stor omhu, ud fra at det er nogen der betyder rigtig meget for os.

Men nu er hans søster gået helt i baglås. Jeg taler normalt aldrig med hende, men ringede og snakkede med hende i 45 min, og hun tuede det meste af tiden. Jeg tilbød at invitere dem begge ned til os, så vi kunne møde ham, for derefter at invitere ham, hvis det betød så meget for hende. Men det ville hun ikke.

Er det bare mig der er galt på den, eller skulle hun tage at vågne op fra sin forkælende glasklokke og blive voksen??? :toot::cheerleader3::thumbsupsmileyanim: :smash:

Kan I ikke se det, min svigerfar møder sin eneste datters b...ven til sin søns bryllup, pinligt for ham eller hvad? :td:

Jeg kan sagtens forstå, at du er beklemt i den situation. Jeg kan også godt forstå, at I ikke ønsker at invitere gud og hver mand med. Og selvfølgelig er det også jer der bestemmer til jeres bryllup. Det lyder dog som om, at det er noget der ligger din "svigerinde" meget på sinde, at han kommer med.

Så mon han bare er en b....-ven?

Jeg siger ikke, at det rigtige er at invitere ham med, men du spørger vel her i forumet for at få et ærligt svar. Helt ærligt ville jeg nok invitere ham med. Det er jo ikke op til jer at betemme indholdet at deres forhold. Og hvis det betyder så meget for hende....

Igen, jeg kender ingen af parterne. Jeg siger bare, hvad jeg tror jeg ville gøre i den situation :cheerleader3:

Hejsa

Ja jeg spørger for at få et ærligt svar, da jeg ikke finder meget sparring i mine nærmeste. Min familie bakker 100% op om min kæreste, og han og hans far giver sig ikke. De mener ikke man kan tage hensyn til en person man aldrig har hørt om (officielt). Det hele bunder vist i at hun aldrig har fortalt om ham, de har ikke mødt ham og ønsker ikke at møde ham en dag hvor man ikke kommer til at tale ordentlig sammen.

ærlig mening?! Okay, så er jeg med!!! :cheerleader3:

Synes ikke at svigerforældrene har noget at skulle have sagt her...måske de ikke synes det er fedt at møde ham for første gang her, men det er jo ikke op til dem...ja undskyld..men måske der er en grund til at hun ikke har "vist ham frem" endnu....men vi kan jo alle kun gætte...

Vi har inviteret en af vores gamle venner (ja ja, det er ikke en søster, men alligevel så er det "længere ude" og dermed mere tvivlsspørgsmål om hun virkelig skulle med) med, med hans nye kæreste som vi aldrig har mødt...det vil sige, at vi mødte hende den dag vi afleverede invitationen..hvilket var til klasse komsammen i vores søns børnehaveklasse, som jeg var med til at arrangere i Februar..(vi skal giftes i Maj)...og vi så hende i et par timer...og har ikke set hende siden..og de har da kun været sammen siden i sommers...og der er praktisk talt ingen fra vennekredsen der har mødt hende...sååå....

Men det er hans faste kæreste og det er (som skrevet tidligere af en anden) ikke vores opgave at bedømme hvor vigtigt et forhold de har..men hvis de har været sammen i 2 år, ville jeg uden tvivl invitere ham...det virker til at være vigtigt for hende...

Dog synes jeg det er mærkeligt at hun ikke vil have I møder ham før brylluppet...det ville jeg dog nok forlange...arrrgghhh hvorfor skal hun være så besværlig...mon hun forstår hvorfor I vil møde ham først...eller ser hun anderledes på det? -at det ikke skal komme an på det? At han da er lige vigtig om I får ham set først eller senere..? Hun gør det ikke ligefrem nemmere ved at sige sådan, vel?

Ville det betyde noget for jer at han kom med? Er det mere et spørgsmål om markere sig ved at han ikke er med?? Der er nogen ting der er vigtige at stille sig på bagbenene med, og her må I vurdere hvor vigtigt det er for jer at der liiige er en med I ikke kender...

Knus herfra, Nanna -HAHA-

Redigeret af fjorbak
0

Del dette indlæg

Jeg er ligeglad, en fra eller til spiller ingen rolle for mig.

Men det er vigtigt for min kæreste og hans far (de er ret tæt) at de har mødt ham først. Det hænger vist lidt sammen med at hun har nægtet dem at komme på det pizzaria hvor begge arbejdede, fordi de måtte ikke ses sammen offentligt. Og hun har aldrig fortalt sin far og bror som ham, de har kun hørt om ham gennem hendes mor.

Jeg synes det er svært, især nu hvor hun skaber sig sådan og er helt på tværs med om vi kan møde ham før brylluppet, for så ville det hele jo løse sig selv.

Jeg skal nok bare leve med nogle svigerinder der er meget umodne eller forkælede eller hvad det er der gør at de ikke er til at tale med.

Redigeret af Nanna78
0

Del dette indlæg

Jeg tror lidt, at man skal huske på, at et bryllup er kærlighedens fest og skal være en glædelig begivenhed. Derfor er det ikke tiden at tage sådan en sag op... Helt ærligt tror jeg ikke, at det er det værd at være stædig (nu mener jeg din kæreste og hans far) med ikke at ville invitere han grundet en principsag. Mit råd er at tale med din kæreste om I ikke bare skal vælge den nemme udvej... eller om I gider tage konsekvensen af at den umodne svigerinde mugger hele brylluppet igennem. Jeg er nu ked af, at I skal igennem sådan en trist sag. Der er jo nok at tænke på til et bryllup, uden sådan noget lidt "unødvendigt" vrøvl.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nå hvad er status hos jer andre?

Her har den før omtalte svigerinde sagt til min kæreste at hun er ved at sy en champagnefarvet kjole...

Jeg mener ikke lige det er passende, er der ikke noget med at det holder man sig fra som gæst ved et bryllup?

0

Del dette indlæg

Hej igen

Så blev vores polterabend overstået.

Det var en super sjov, aktiv og hyggelig dag

Blev hentet kl. 7.30 i lørdags.

Vi tog i fitness og spinnede og bodypump. Derefter morgenmad på Torvet i Marienlyst., hvor jeg skulle male et billede. Så skulle vi spille paintball. Vi var ikke helt sikre på hvad vi gik ind til, men efter første spil, gik alle 7 tøser totalt op i det (min kusine blev kriger Karina og min veninde sniger kriger :cheerleader3: )

Frokost på Larsens Plads og minigolf på en noget alternativ bane. Sluttede på marked med musik og øl. SUPER

Men igen lidt malm i bægeret, kærestens søstre havde meldt fra få dage før med forskellige forklaringer, alt efter hvem de har talt med: For lang kørsel, Ingen penge (400 kr), kendte ingen (nej det var derfor de skulle deltage) og så den bedste: Hører ikke ret godt og ville derfor have svært ved at følge med. Nå ja, jeg skal nok bare leve med nogle svigerinder der ikke ønsker et tæt forhold til os.

0

Del dette indlæg

Hej igen igen

Hjemme efter en fantastisk weekend i Århus, med masser af afslapning og tid til hinanden! :cheerleader3:http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/seng.gif

Vi har fået talt med blomsterhandleren der skal stå for alt fra brudebuket, til at pynte biler og kirke til lange roser ved receptionen og opsatser til festen. Det skal nok blive godt, der er rigtig søde og helt med på vores ideer.

Menuen er også kommet på plads: Italienske lækre ting til forret, Fyldt Krondyr medalion med små ristede kartofter og årstidens grønt (igen med italiensk inspiration) og desserten er 3 slags italiensk is 2 sorbet og en chokolade, sat op som bryllupskage. Under dansen er der frugt og små lækre ting, samt en masse drinks (bar med coctail mand der kan en masse spændende). Natmaden er igen Italiensk ost og pølsebord med dejligt brød, uhh vi glæder os :cheerleader3:

Jeg er kommet i tvivl mht. morgengaven, havde ellers fundet noget rigtig godt, men kan man godt give dansk design, eller er det for "dele" agtigt, det er jo ikke noget kun til ham, selvom jeg ved det er noget han ønsker sig rigtig meget... http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/unsure.gif

Vi har fået 3 afbud, de 2 regnede vi med, det er nogen vi ikke har set ret meget det sidste år pga. stort arbejdspress og de har altid meget tid hjemme, så de forstår det nok ikke helt. Vi kan desværre heller ikke deltage i deres bryllup 2 uger før, da vores toastmaster skal giftes samme dag. Det nyeste afbud er et vennepar der er gået fra hinanden, så det er rigtig trist, men foreståeligt at de ikke kan dele sådan en dag. Mangler stadig svar fra enkelte af kærestens familiemedlemmer.

Ellers går det strygende, jeg glæder mig til at starte min nye stilling til d. 1. men det bliver hårdt med et job hvor man skal rejse op til 75 dage om året.

Hvordan går det for alle jer andre, nu er der jo snart kun 2 mdr. tilbage at glæde sig i??

:cheerleader3::cheerleader3::balloons::cheerleader3::bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nu bliver jeg da helt stresset over at du allerede har haft din polter.... Regner med at der er lang tid til. Var det på Dølle-fjælle i sluttede?

Vi har lige haft SU dag, og mangler kun én tilbage-melding. Han er selvfølgelig typen der aldrig melder tilbage, og som ofte melder afbud i sidste øjeblik, så jeg har vildt meget lyst til bare at tage intet svar for, at han ikke kommer. Jeg giver det lidt tid.

Vi har lige fået vores vielsesringe med posten. Vi har købt dem på messen i vinters, så man kunne jo dårligt huske hvordan de så ud, men de er bare endnu smukkere end jeg huskede. Vi glæder os så meget til at skulle gå med dem hver dag resten af vores liv.

Ja... ellers går alt bare perfekt. Der er tæt på at være styr på det hele, hvilket også er meget vigtigt med eksamner om døren.

Hvad siger I andre... Er I klar???

JEG GLÆDER MIG

0

Del dette indlæg

Jeg er ny her i forummet, men vi skal også giftes d. 21.07.2007. Super med dette link:-)

Vi er kommet så langt:

Kirke: Rønnevang kirke kl. 14

Fotograf: Lennart fredmark

Reception: Ved kirken umiddelbart efter vielsen (ca. 60 pers)

Middag: Sengeløse kro kl. 17.00 (45 pers)

Musik: Åh kan ikke lige huske hvad han hedder. Men en enkelt mand på keyboard:-)

Bil: Hvid 11 meters hummer limousine

Alle har svaret tilbage og vi har fået 6 afbud...men kun to som "kom bag på os"

Kjole: Fra Bentes brudedesign i tåstrup. Skal prøve den igen d. 23 maj, kan næsten ikke vente! Sko på plads. Mangler slør og taske.

Gommens tøj er købt, ved ikke 100% hvad da jeg kun har været oppe og give min mening så har han og svigerfar klaret resten.

Makeup og hår er aftalt og bestilt.

Alt omkring festen er på plads. Menu og vin etc.

Ønskelisten er lavet

Toastmaster, bedstman, brudepige og dreng er på plads.

Mangler:

Kagen. Har lavet en aftale med en privat, men vi mangler at finde ud af hvordan den skal se ud.

Blomster.

Møde med fotografen.

Prøve håropsætning.

Bordkort, velkomst/velbekommen sang.

Det var lidt herfra:-)

Knus Martine

0

Del dette indlæg

Nu bliver jeg da helt stresset over at du allerede har haft din polter.... Regner med at der er lang tid til. Var det på Dølle-fjælle i sluttede?

Vi har lige haft SU dag, og mangler kun én tilbage-melding. Han er selvfølgelig typen der aldrig melder tilbage, og som ofte melder afbud i sidste øjeblik, så jeg har vildt meget lyst til bare at tage intet svar for, at han ikke kommer. Jeg giver det lidt tid.

Vi har lige fået vores vielsesringe med posten. Vi har købt dem på messen i vinters, så man kunne jo dårligt huske hvordan de så ud, men de er bare endnu smukkere end jeg huskede. Vi glæder os så meget til at skulle gå med dem hver dag resten af vores liv.

Ja... ellers går alt bare perfekt. Der er tæt på at være styr på det hele, hvilket også er meget vigtigt med eksamner om døren.

Hvad siger I andre... Er I klar???

JEG GLÆDER MIG

Hejsa Tine

Ja det var på Døllefjælde Musse Marked.

Vi havde 5 bryllupper hen over sommeren, og kæresten skal til eksamen i juni, derfor polter allerede nu :-)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg er ny her i forummet, men vi skal også giftes d. 21.07.2007. Super med dette link:-)

Vi er kommet så langt:

Kirke: Rønnevang kirke kl. 14

Fotograf: Lennart fredmark

Reception: Ved kirken umiddelbart efter vielsen (ca. 60 pers)

Middag: Sengeløse kro kl. 17.00 (45 pers)

Musik: Åh kan ikke lige huske hvad han hedder. Men en enkelt mand på keyboard:-)

Bil: Hvid 11 meters hummer limousine

Alle har svaret tilbage og vi har fået 6 afbud...men kun to som "kom bag på os"

Kjole: Fra Bentes brudedesign i tåstrup. Skal prøve den igen d. 23 maj, kan næsten ikke vente! Sko på plads. Mangler slør og taske.

Gommens tøj er købt, ved ikke 100% hvad da jeg kun har været oppe og give min mening så har han og svigerfar klaret resten.

Makeup og hår er aftalt og bestilt.

Alt omkring festen er på plads. Menu og vin etc.

Ønskelisten er lavet

Toastmaster, bedstman, brudepige og dreng er på plads.

Mangler:

Kagen. Har lavet en aftale med en privat, men vi mangler at finde ud af hvordan den skal se ud.

Blomster.

Møde med fotografen.

Prøve håropsætning.

Bordkort, velkomst/velbekommen sang.

Det var lidt herfra:-)

Knus Martine

Hejsa Martine

Velkommen :cheerleader3:

Jeg håber du vil være aktiv på denne tråd, så vi kan glæde os sammen! :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Hvordan går det jer andre 21. juli brude?

Vil I ikke komme med jeres status?

Jeg er ved at blive lidt småstresset. Var ellers godt med, men så pludselig i løbet af en måned med mange forretningsrejser, ja så kom jeg lige bagud. Vi skal snart til at øve brudevals og have besluttet hvilke navne vi beholder.

Jeg mangler også skabelon til æsker, det ender nok med at jeg tegner en selv. Jeg vil lave 3 på hvert bord med 8, en med parafume prøver, en med lidt slik, en med nødhjælp (sikkerhedsnål, pinex osv.).

:rolleyes:

0

Del dette indlæg

Hej Alle sammen

Nu er min polterabend også slut:-( Øv det gik stærkt men var super sjovt!!!

Blev hentet af tøserne herhjemme kl. ca. 9.30...fik en pakkeliste i hånden med en masse forskellige ting på...pyh fik helt stress og var forvirret...og nå ja så begyndte jeg da også lige at tude da de allesammen stod ude foran :cheerleader3: Så gik turen med tog hjem til en af tøserne hvor der var lækker brunch. Jeg skulle besvare en masse spørgsmål om min mand og fik forskellige gaver som endte med min udklædning:-)

Så tog vi til eventfactory i kbh. hvor jeg indspillede Jacob Sveistrups "jeg tænder på dig" og bagefter var alle med på en video...hylende morsomt...og nå ja der var da også røet en del våde varer indenbords:-)

Så blev det tid til en gang sumobrydning, aldrig hr jeg grinet så meget...med en 35 kg kæmpe dragt på kan man jo nærmest ikke bevæge sig :rolleyes:

Så tog vi toget hjem til en anden veninde hvor vi gik i bad, min make-up dame til brylluppet kom og lagde make-up på mig, og svigerinden ordnede hår...tid til spisning på chiccos cantina super hyggeligt og med rullende fadølsbord...super...til sidst endte vi på en pub med drinks og hygge...super hyggeligt!!! Glæd jer hvis ikke i har været afsted endnu :cheerleader3:

Ellers er vi vist ikke nået så meget længere...har endelig fået kigget på ringe men skal lige se på dem igen, prisen var lige det dobbelte end hvad vi havde regnet med...men sådan har det vist været med alle ting :cheerleader3:

Bryllupskagen er vi også enige om nu, så skal bare lige ringe til hende der skal lave den...har dog ikke fundet en topfigur endnu...

Bordplanen er lige pt udskudt fordi vi slet ikke kan få det til at gå op:-(

Deligt at læse hvad der sker rundt omkring....uh det nærmer sig...

Knus Martine

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Alle sammen

Nu er min polterabend også slut:-( Øv det gik stærkt men var super sjovt!!!

Blev hentet af tøserne herhjemme kl. ca. 9.30...fik en pakkeliste i hånden med en masse forskellige ting på...pyh fik helt stress og var forvirret...og nå ja så begyndte jeg da også lige at tude da de allesammen stod ude foran :cheerleader3: Så gik turen med tog hjem til en af tøserne hvor der var lækker brunch. Jeg skulle besvare en masse spørgsmål om min mand og fik forskellige gaver som endte med min udklædning:-)

Så tog vi til eventfactory i kbh. hvor jeg indspillede Jacob Sveistrups "jeg tænder på dig" og bagefter var alle med på en video...hylende morsomt...og nå ja der var da også røet en del våde varer indenbords:-)

Så blev det tid til en gang sumobrydning, aldrig hr jeg grinet så meget...med en 35 kg kæmpe dragt på kan man jo nærmest ikke bevæge sig :rolleyes:

Så tog vi toget hjem til en anden veninde hvor vi gik i bad, min make-up dame til brylluppet kom og lagde make-up på mig, og svigerinden ordnede hår...tid til spisning på chiccos cantina super hyggeligt og med rullende fadølsbord...super...til sidst endte vi på en pub med drinks og hygge...super hyggeligt!!! Glæd jer hvis ikke i har været afsted endnu :cheerleader3:

Ellers er vi vist ikke nået så meget længere...har endelig fået kigget på ringe men skal lige se på dem igen, prisen var lige det dobbelte end hvad vi havde regnet med...men sådan har det vist været med alle ting :cheerleader3:

Bryllupskagen er vi også enige om nu, så skal bare lige ringe til hende der skal lave den...har dog ikke fundet en topfigur endnu...

Bordplanen er lige pt udskudt fordi vi slet ikke kan få det til at gå op:-(

Deligt at læse hvad der sker rundt omkring....uh det nærmer sig...

Knus Martine

Hejsa Martine

Dejligt at høre at det ikke kun er os der har en "2 mdr. i forvejen" polter!

Jeg blev lige mindet om noget - topfigur! Er slet ikke begyndt at kigge efter en. Vi skal have jordbærkage (hvis ikke det alt for varme vejr lige nu ødelægger den sene jordbærsæson) som kæresten morbrødre laver (de er bagere).

0

Del dette indlæg

Hej

Har ikke været her så længde . Men såan her ser det ud her hos mig/os.

Kirke : Kettinge kirke ( Lolland) 21 juli 07 kl.14.00

Fotograf : Guldbogdsundsfoto og han tag billeder under det billlede altså både i kirken , efter kirken samt under hele festen.

Fest/middag : I mine forældres sommerhus have , i et lejet telt.

Musik : vi har lejet en jukebox

Bil : viskal køre i en oldsmobile fra 1951

Kjole : er købt i en lille brude butik i Nyk.f. og jeg skal til første til retning på torsdag d. 7 juni

Gommens : mangler skojrt og sko

Hår : tiden hos frisøren er iorden

Make up : ikke helt på plads

Ønskesedlen : Er sendt ud

Bryllupskagen : er bestilt

Maden : Er bestilt

Gæster : 72 med børn

Hvis i vil høre lidt om os , så har B og jeg været sammen i 16 år , vi har sammen to skønne piger på 7 og 2 år , vi bor i hus

lidt ude på landet og til familien høre også vores hund Bella . Jeg er vægtkonsulent et job som jeg er super glad og B er murer .

Vi er motion´s mensker og jeg løber og går i fitness center næsten hver dag .

Vil i spørger om noget , så spøger i bare løs :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Ja, nu nærmer det sig virkelig!

Kom til at tænke på: hvornår har I egentlig SU dato? I sin tid, da vi lavede invitationerne, læste jeg et eller andet sted, at det er god skik at have SU dato en måned før arrangementet. Så vi har først SU dato d. 24. juni!! Nu synes jeg selv, at det er vildt sent - vi har jo ikke fået svar fra halvdelen endnu!! Og jeg er jo utålmodig :cheerleader3: !!

En anden ting, jeg synes er lidt mærkelig omhandler også vores invitation. Vi har lavet en hjemmeside med alle de praktiske informationer (adresser, kørselsvejledninger, ønskeliste, tidspunkter, overnatning osv), og adressen på den hjemmeside skrev vi i invitationen for ikke at skrive alt det praktiske i invitationen. Man skulle da så tro, at folk gik på den hjemmeside for at finde ud af disse ting!

I stedet spørger folk om alt muligt, som vi har stående på hjemesiden, uden at have været inde på den. Eller sender mails, hvor de spørger til ting, der jo står på siden. Det synes jeg er virkelig mærkeligt - de sidder jo ved en computer så :toot:

Og vi ved alle vores gæster bruger computer...

Det er som om de ikke har læst invitationen godt nok...!?

Redigeret af Gaughin
0

Del dette indlæg

Vi havde svarfrisdt på vores invitationer igår - at der så stadig mangler 15 at svare er en helt anden sag :cheerleader3:

Min polterabend blev overstået d. 12. maj - en dejlig dag med en masse anderledes "udfo´rdringer"

Her er vores mangelliste - hvad vi mangler op til brylluppet

Hvis I spotter noget som vi mangler - så må I endelig sige til

Pernille:

Vælge smykker jeg skal have på

Finde ud af hvad der skal være nyt, blåt og lånt

Købe morgengave til Carsten

Prøveopsætning af hår

Have ordnet negle

2 ansigtsbehandlinger inden brylluppet

Have masser af sol

Rettet bryn

Klippes

Farves hår

Gå brudeskoene til

Forbered en evt. tale / sang

Have sidste tilretning af brudekjolen

Carsten:

Købe sko til Carsten

Købe underbukser til Carsten

Købe strømper til Carsten

Købe morgengave til Pernille

Have masser af sol

Ansøge om Carstens nye navn

Skal have rettet tøj til

Blomster skal bestilles (brudebuket, knaphulsblomster, brudepigebuket, buket til gravsten)

Maja:

Købe sko til Maja

Skal have rettet kjole til

Sebastian:

Købe tøj til Sebastian

Købe sko til Sebastian

Fælles:

Købe gæstebog

Lave risposer (tylposer)

Købe toastmasterklokke

Lave en folder over gæsterne til brylluppet

Lave bordkort

Lave bordplan

Lave en stor oversigt over bordplanen

Øv brudevalsen

Mangler ellers til brylluppet

Pernille:

Vælge smykker jeg skal have på

Finde ud af hvad der skal være nyt, blåt og lånt

Købe morgengave til Carsten

Prøveopsætning af hår

Have ordnet negle

2 ansigtsbehandlinger inden brylluppet

Have masser af sol

Rettet bryn

Klippes

Farves hår

Gå brudeskoene til

Have sidste tilretning af brudekjolen

Bestille top med efternavn på

Carsten:

Købe sko til Carsten

Købe boxershorts til Carsten

Købe strømper til Carsten

Købe morgengave til Pernille

Have masser af sol

Ansøge om Carstens nye navn

Skal have rettet tøj til

Blomster skal bestilles (brudebuket, knaphulsblomster, brudepigebuket, buket til gravsten)

Maja:

Købe sko til Maja

Skal have rettet kjole til

Sebastian:

Købe tøj til Sebastian

Købe sko til Sebastian

Fælles:

Købe gæstebog

Lave risposer

Købe toastmasterklokke

Lave en folder over gæsterne til brylluppet

Lave menukort

Lave bordkort

Lave bordplan

Lave en stor oversigt over bordplanen

Øv brudevalsen

Lave en æske til hver gæst

Og når vi når helt tæt på datoen, så skal jeg pakke de ting jeg skal bruge i forbindelse med min overnatning ude dagen før brylluppet og til overnatningen til bryllupsnatten

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har godt nok også langt som et nyt emne men så er i da også opdateret her...

Ja så kom den store dag hvor min kommende mand skulle på polterabend...men, men, men efter nogle timer (de havde nået at spille paintball, lege pizzabager og så spille hockey...) blev jeg ringet op af en af mine veninder som kunne fortælle at de nu var på skadestuen...Erik (min kæreste) havde vrikket om mens de spillede hockey og ja resultatet er et brækket ben...SNØØØØØØØØØØØØØØØFT......ved godt der er ting der er værre men lige nu er det altså en katastrofe for mig...de er så taget videre ud at spise men tror det er ved at gå op for Erik at det bare er noget rigtig l...!

Han får umiddelbart gipsen af 4 dage før brylluppet men der vil han jo ikke kunne gå ordentligt og sådan...nej, nej, nej er helt tudefærdig!!!

Og ja min første tanke går på brylluppet, den næste på det halvfærdige badeværelse...så hverdagen generelt...aflevering og afhentning af vores dejlige dreng, min mands arbejde osv. osv. FU..!!!!!!!!!

Men ok så skal jeg da ikke tænke på at øve brudevalsen:-/

Knus en trist Martine

0

Del dette indlæg

Øv øv øv øv øv!!! Al medfølelse herfra :cheerleader3:

Min mor har også lige haft brækket benet, så jeg har lige set på tæt hold, hvor invaliderende det faktisk er! Det har faktisk temmeligt store konsekvenser for hele ens hverdag, så jeg kan ikke sige andet, end jeg er rigtig ked af det på jeres begges vegne!!

Hils ham mange gange fra "nettet" og ønsk ham god og forhåbentlig hurtig bedring!

0

Del dette indlæg

Så lige jeres tråd og vil da lige melde mig under fanerne :cheerleader3:

Vi har også valgt denne perfekte dag til vores bryllup, håber solen skinner hele dagen :toot:

Sådan er status for os:

Kirke: Ebeltoft Kirke

Fotograf: Scharff-Morsing

Reception: I haven ca. 60 prs., mangler at finde en kæmpegril

Middag: Molskroen ca. 40 prs., ikke aftalt menu endnu

Musik: Allan Aabenhus ( spiller godt og blandet fra 80-90'erne og nu )

Bil: Lækker Mercedes ( svoger abejder hos Mercedes forhandler og skal være privatchaffør )

SU: 1 juni, alle kommer på nær et par. Mangler et par svar på receptionen

Kjole: Bliver syet hos Smuk brud i Viborg, idet jeg er i 7 mdr. på dagen, så kunne ikke finde det jeg ville have

Gommens tøj: Ikke klaret endnu

Makeup og hår: Hår bestilt, makeup - overvejer stadig om jeg selv skal lægge det

Ønskelisten er lavet

Toastmaster: Sven

Kagen: Mangler

Blomster: Mangler, men er begyndt at finde ud af så nogenlunde hvordan de skal se ud

Bordkort: Mangler, skal vist lige forbi panduro

Ringe: Skal laves hos den lokale guldsmed, skal ned og ankke med ham imorgen

Sko, slør mv: Endnu ikke fundet

Bryllupsrejse: Tunesien 1uge på all-incl.

Er der mon noget jeg har glemt???

Knus Christina

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer