Nanna78

21.07.2007

205 posts in this topic

Annonce ♥

Velkommen til både Christina og Rikke :rolleyes:

Jeg har også lige fået ordnet en ting mere: Mine sko! Yeah!! Men jeg har faktisk været meget i tvivl - det skulle jo være de helt rigtige. Gode i farven (nægtede hvide sko ;) ), behagelige at have på, høj hæl, dog uden at være for høj, specielle - uden at tage opmærksomhed. Men jeg synes at jeg nu har fundet dem, så Yeah!

Edited by Gaughin
0

Hej med jer!

Jeg skal skam også giftes den 21 Juli, og er meget MEGET spændt, der er bare ikke længe til nu.

Vi skal giftes d. 21.07.2007

Vi har nået dette:

Kirke: Roskilde Domkirke 12.30

Fotograf: Dansk fotografi

Reception: Beboerhus i Roskilde ca. 100 personer

Middag: Samme beboerhus, men i en anden afdeling, 60 personer. Kok og tjenere er fundet og er på plads

Musik: ved ikke hvad de hedder, men et ungt band der sætter gang i festen efter brudevalsen

Bil: Rød ford mustang

Invitationer er sendt ud: har fået svar fra alle, 4 afbud.

Kjole: Er købt, samt diverse tilbehør.

Gommen: lækker jakkesæt med vest og kravat.

Make-up og hår: På plads, får en til at komme ud til mig på dagen, lækkert.

Blomster: ved hvad det skal være, men kan først bestilles ugen før

Ønskelisten: er på plads

Menu på plads, drikke varer købt.

Toastmaster, bedstman er valgt

Generalprøve i kirken og salmer på plads (d. 21/5)

Bordkort: Er lavet

Menukort: Er lavet

Kirkesangbøger: Mangler

Pynt: Duge, lys mv. er købt.

Morgengave: Er i gang....det blir en scrapbog over vores liv sammen indtil nu.

bryllupsrejse: er bestilt, luksus ophold i Dbamark på hotel i brudesuiten.

bryllupskagen: Står mor for

Ringe: Er hos gravør

Så det meste skulle være på plads.

Knus far Charlotte

0

Jubii vi skal også giftes den 21. juli 2007...

Vil også være med i denne tråd...

Hår og Make-up: kl 6.00 (PUH)

Kirke: Hejnsvig kirke kl 10.00

Transport: Svigerfars Boble

Fotograf: Jettes foto som tager billeder af os ved feststedets naturpark. Samt en veninde der ved samme lejlighed tager billeder af gæsterne parvis.

Feststed: Frokost buffet hos Restaurant Mallehøje til kl 16.00 (Menuen er bestemt)

Musik: 2-much

Invitationer: Er sendt ud, svarfrist til den 1. juli... 59 inviteret (+ os selv og Mathilde)

55 kommer

1 kommer ikke

Mangler svar fra 3

Gommens tøj: Sort jakkesæt er købt, samt hvid skjorte og lyserød slips. Sko og bælte også købt

Bestman (Kristian): Lyserød slips ligesom gommen

Brudepiger (Nanna, Heidi og Mathilde) : Har allesammen fået en lyserød kjole, dog ikke ens modeller

Bruden: Min kjole er købt samt diverse tilbehør. Kjolen skal tilrettes i uge 27

Hår og Make-up: Frisør bestilt til at håret kan blive shinet op inden bryllupet, samt bestilt opsåtning og make-up

Blomster: Gommen sørger for brudebuket. Mor sørger for kirkepynt. Ellers er der bestilt bilpynt, brystbuketter samt små buketter til brudepiger

Ringe: Er bestilt hos Kim Vedebech i Kolding, skal hentes i uge 26

Ønskeliste: Har endelig fundet nogle ønsker, skal have oprettet i Imerco

Bryllupskage: Den laver gommens lillebror, men har ved bageren bestilt en lille sukkerfri lagkage til 4 personer (De skal ikke gå glip af noget)

Limousine: Er bestilt til at hente os kl 16.00 i Mallehøje for derefter at køre os op på Gl Vraa slot, hvor vi skal have 10 retters menu sammen med 1. brudepigen og Bestman.

Værelser er bestilt til os deroppe, os tårnsuiten od dem to enkelt værelser i to dage (de skal selv betale den anden overnatning)

Transport er arrangeret deroppe, vi skal på ferie i Ålborg ugen inden, så kører derop i to biler, og parkerer så den ene derude, så kan vi nemlig også komme hjem fra vores lille bryllupsrejse.

Det mangler jeg: Salmehæfter, indsende ægteskabserklæring og navneændring

Bestille tid til Negle, ansigtsbehandling, sun tan og voksbehandling

0

Annonce ♥

Hvor er det dejligt at se så mange der har valgt denne dejlige dag :boohoo:

Min kjole er nu rettet til, mangler bare at finde en selvsiddende BH der giver lidt fylde i siderne, ingen katastrofe hvis jeg ikke finder det, men skrædderen anbefaler det.

Vi er i tvivl om pladserne ved alteret, se tråden under traditioner, og jeg er ved at stresse over elektroniske invitationer til reception, Coach Lajla hjælper heldigvis :bearhug:

Jeg har 6 flasker vin liggende til weekenden som vi skal prøvesmage.

Vi er ved at finde ud af bryllupsrejse, vil gerne til Italien, men vi har ikke været der før, samler lidt inspiration til gode steder herinde.

Nå, 6,5 uge til tøser, jeg skal til at styre sommerfuglene :heart:

0

Ja føj for den da, mangler stadig og smide 5 kilo, men jeg synes godt nok at det er op ad bakke, og de skal gerne være væk til uge 27... Gode råd modtages!!

Ellers har jeg lige bestilt samlehæfter, så det nu er på plads, har kun bestilt til de voksne, og får så min søster til at dele dem ud i kirken.

Så vil lige have ringet til forlover og høre hvordan det går med risposerne, og vil så ellers have bestilt godteposer til gæsterne... Er helt vilde med de her.

post-24711-1181161291.jpg

0

Uha ja det nærmer sig med hastige skridt!!! Har haft lidt stress her på sidste både pga. bryllup men også andre ting...men, men, men i dag tog jeg så en fridag både for at få styr på mit humør, men også for at få ordnet diverse ting...(kæresten ligger jo bare på sofaen med sin åndsvage fod!!!) Så ting ordnet i dag:

Prøvelsesattest og navneæandringspapirer afleveret hos præsten...så ham for første gang i dag og han virkede bare super...skønt! For vi ville egentlig ha' haft den præst som døbte vores søn men det kunne så ikke lade sig gøre...men dejligt at den "person" jeg har snakket med 100 gange i telefonen også var liges rar i "virkelighede" :boohoo:

Gommens og svigerfars tøj afhentet.

Ringe bestilt og betalt!!! JUBIIIIII, de bliver bare så flotte!!!

Det var vist det, men dejligt at få ordnet lidt af det der stresser:-)

Pyh kan ikke lige overskue hvad vi mangler ligenu, men det er del...og sikkert ikke så meget alligevel :bearhug: Må lige få styr på det en af dagene!

Ih hvor er det dejligt med denne tråd så man kan følge med hos jer andre :heart:

Knus Martine

0

Annonce ♥

Så blev ægteskabserklæringen afleveret på kommunen, og de sender den derefter direkte til præsten, så er det altså på plads. Har også fået afleveret navneændringer på min kommende mand og datter til præsten.

Har vist efterhånden godt styr på tingene, altså lige på nær kiloerne, så det er vist lige dem der skal fokuseres på den næste tid.

Hvordan går det med jer andre 21. juli brude???

0

Hos os er der godt nok mange ting, jeg synes jeg burde få styr på meget snart.

Skulle have været til tilretning af kjolen, men kom det ikke - øv. Skal have lavet ny aftale.

Har gang i et større projekt omkring muligheden for at få min mormor og morfar med til brylluppet. De er syge og meget gamle, så det er noget med at skaffe specielle senge og andre remedier fra hjælpemiddelcentralen, undersøge hvordan de får deres (7 gange om dagen!) hjemmepleje med til Århus, finde ud af, hvordan de kan transporteres herop, finde ud af, hvem af de øvrige gæster, der gider at bruge weekenden på at "babysitte" dem...

Har ikke fundet ud af en eneste ting vedrørende vin. Indtil videre har vi ikke kunne finde et tidspunkt, hvor både vi begge har fri og butikkerne har åbent...

Jeg har en aftale med en, der skal lægge min make-up, og har sagt, hvornår jeg har tid til at få lagt en prøve make-up. Men har altså ikke hørt noget tilbage endnu. Går og tripper lidt...

Så har halvdelen af gæsterne ikke svaret endnu - det er hele familiedelen - men vi har også først sidste su den 23. juni (Men det er snart og jeg har allerede forberedt :bestwishes: til dem, der ikke svarer til tiden!)

AARRRGGHH!!!

0

Ja føj for den da, mangler stadig og smide 5 kilo, men jeg synes godt nok at det er op ad bakke, og de skal gerne være væk til uge 27... Gode råd modtages!!

Ellers har jeg lige bestilt samlehæfter, så det nu er på plads, har kun bestilt til de voksne, og får så min søster til at dele dem ud i kirken.

Så vil lige have ringet til forlover og høre hvordan det går med risposerne, og vil så ellers have bestilt godteposer til gæsterne... Er helt vilde med de her.

Ja de er rigtig søde, dem har jeg nemlig også lige fået hjem fra USA. Er helt vildt glad for dem, de er lige så søde i real life som på billedet.

0

Annonce ♥

Ellers blev vi lige brændt af, af ham der skulle lave vores bryllupskage i sidste uge. Totalt kaos, min verden var lige ved at gå i grus. :bestwishes: Men har så lige skaffet en ny leverandør, og gæt hvad - den blev lige 1000,- billigere. Uhhhh hvad skal jeg så bruge de penge til.... Nej er vist ikke noget problem, budgettet er i forvejen overskredet, så dejligt at spare lidt her til sidst.

Hvad med jer? Holder jeres budgetter...?

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Vi skal 16 dage til Bali. Vi skal bo på hotel BALI HYATT

HOLD KÆFT hvor ser det lækkert ud! Total luksus og honeymoon :denmarkflag:

Vi skal faktisk også til Indonesien, men jeg sgu' lidt en bangebuks for sådan noget terror og alting :cheerleader3: , så vi skal til Lombok og Trawangan, hvor der er mindre turistet - og Bangkok. Vi er afsted 18 dage i alt. HVor længe skal I være afsted og hvad skal I give?

Postet billedePostet billedePostet billede

0

Lækkert lækkert med Bali! :cheerleader3:

Vi vælger nok en uge i Italien, hvis vi når at få en uges ferie sammen efter bryllup.

Vi har fået styr på en masse i denne weekend. Havde besøg af bestman og toastmaster og deres piger i aftes til grill. Super hyggeligt, toastmasteren skal giftes 14 daeg før os, så det blev rigtig snakket bryllup :denmarkflag:

Jeg har fået min mangelliste ned på 1 A4 side, takket være CoachLajla som har været en stor hjælp med elektroniske invitationer til reception.

Det sidste stress moment jeg har tilbage, er at finde en selvsiddende bh, som giver fylde de rigtige steder, og som jeg ikke føler "kravler" ned. Det kniber med at have fri når butikkerne er åbne, det arbejde tager meget af ens fritid :balloons:

Hov glemte lige det med budgettet.

Vi har bygget hus om i 2 år og brugt 420.000 mem mangler stadig prikken over i'et vores tilbygning kombineret vinterhave og stue, ekstra 30 kvm med fladskærm, pejs og lækre sofaer (og en rød ægget stol), så vi vil spare lidt på brylluppet, da vi føler de penge går fra drømmen om vinteren siddende næsten ude i haven :balloons:

Derfor regnede vi med 45.000 men vores forældre har givet tilskud, bl.a. til tøj og transport, så vi nu er på knapt 55.000 uden bryllupsrejse (for ferie skulle vi på i sommer alligevel), og vi er ikke gået på kompromis med noget! Det bliver lige som vi gerne vil have det, vi skal ikke stå for noget overhovedet mht. lokaler, blomster, mad, servering u name it. Jeg synes selv vi får meget for pengene, men det eneste vi har betalt fuld pris for er smoking, der kunne vi ikke forhandle os til rabat. Jeg tro rvi har fået 15 - 20.000 kr. rabat i alt.

Det er for øvrigt super dejligt at se alle jer andre og høre om jeres forberedelser, så har man ikke helt følelsen af at være den eneste der mangler en masse :bestwishes:

Edited by Nanna78
0

Vi skal faktisk også til Indonesien, men jeg sgu' lidt en bangebuks for sådan noget terror og alting :cheerleader3: , så vi skal til Lombok og Trawangan, hvor der er mindre turistet - og Bangkok. Vi er afsted 18 dage i alt. HVor længe skal I være afsted og hvad skal I give?

Vi snakkede også om at kombinere vores ophold med et par dage i Lombok, for det ser godt nok også lækkert ud!!

Vi er vej i alt 16 dage, har 14 nætter dernede og skal bo på et 5 ***** hotel med morgenmad. I det hele kommer turen til at koste os 25.000

0

Vi snakkede også om at kombinere vores ophold med et par dage i Lombok, for det ser godt nok også lækkert ud!!

Vi er vej i alt 16 dage, har 14 nætter dernede og skal bo på et 5 ***** hotel med morgenmad. I det hele kommer turen til at koste os 25.000

Det var da ikke så meget, jeg synes deres prisliste ligger noget højere. Har I fået et specielt godt tilbud? Vores uge i Italien på 5 * kommer til at koste 15.000 men så er lommepengene jo også noget højere end på Bali, så i sidste ende er prisen næsten den samme.

0

Vi mangler heller ikke vildt meget..ikk før den sidste uge op til brylluppet..hehe..der er jo nok go på for os alle til en tid..

Men lige nu er jeg begyndt at bekymre mig rigtig meget..skulle have været til min første kjoleprøvning i sidste uge..men så ringede systuen at min kjole ikk var derude..what??

Så ringede butikken at min kjole ikk ku komme gennem tollen i spanien..det er virkelig begyndt at gå mig på! Der er 40 dage til dagen nu..og kan godt lide at være i god tid..de sagde godt nok til mig jeg ikk skulle stresse.at de nok skulle nå det..men alligevel..ikk nok med jeg havde glædet mig helt vildt til at få prøvet den igen-så er den stadig i spanien..puuuha..

nå..men i kan jo altid gå ind og kigge på vores bryllupsplanlægning her:

Rikke & Henriks bryllupsforberedelser!! Kig ind!

0