Nanna78

21.07.2007

205 indlæg i dette emne

Så har jeg gaveposerne på plads!

Har besluttet at skære det kraftigt ned, så der bliver to æsker pr. bord med 8 personer. En med parafumeprøver og en med mentos, der er ikke så meget plads på bordet, så det kommer nok til at passe fint.

Jeg har fået kæresten hjem fra ½ år på skole i Jylland, han er begyndt at holde ferie nu, så det er bare lækkert! :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så er b´s skjorte købt

Menukortene er færdig og risposer er færdig .

Kirkeprogrammet er igang .

Sanger til kirken er på plads .

Skal til fotograf og snakke om hvad vi ønsker i dag .

Så det går fint fremad her .

Nu ser vi bare frem til at vi snart skal have ferie .

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jep, her går vi også og kigger op i himlen, for at få det mindste glimt at blå himmel, vi skal holde receptionen udendørs og have taget billeder.

Jeg var optimist i går, det var skønt vejr her på Sydhavsøerne, men i dag er det vådt igen.

Dog ser det ud til bedring hen over weekeden, så vi kan håbe at når vi kommer til mandag har vi fået alt det vand vi fortjener, så er der lige 2 uger til at få tørret græsplænen lidt så vi ikke synker i :cheerleader3:

Ja lidt naiv optimist skal man jo være :thumbsupsmileyanim:

Jeg har stadig ikke købt morgengaven, er meget i tvivl om en PH 4/3 bordlampe i glas til 15.000 (meget over budget) eller i coatet aluminium til 4.200 eller noget helt andet... hmm det er ikke nemt.

0

Del dette indlæg

Har da forresten og styr på fotografen nu.

Han kommer til kirken ved 13.30 tiden ( vies kl. 14 ) og er så med os hele dagen .

Vi synes det er skønt at vide at der en fotograf under hele festen , så man ved at der er billeder

af det hele.

Vi skal efter velkommensdrink have taget gruppebillede.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hmmm Jeg har arbejdet på en overraskelse i forbindelse med min tale, og nu hvor den er færdig og skal betilles hjem fra USA, ja så er CA. LEVERING D: 21.7.!!!! Der røg måske mange timers arbejde lige ud i mudderet... Jeg krydser alt hvad der kan krydses, har mailet på de to adresser jeg har og gjort opmærksom på at dette er en "asap" forsendelse, men ved ikke lige om det virker noget... Øv øv altså. :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Åh, hjælp! Jeg synes vi mangler så meget!

Hvad siger I, tøser? Når vi det?

Vi skal:

• Holde møde med kokken
  • Vaccineres
  • Lave endelige aftaler med bandet
  • Lave bordhæfter
  • Finde præ- og postludium
  • Lave velkomstsang
  • Ringe til ti personer og aftale opgaver med dem
  • Holde møde med præsten
  • Lave en plan over hvem, der skal sove på hvilke værelser
  • Beslutte os for indhold og udseende til bryllupskage
  • Købe sko og strømper til gommen
  • Ordne mine bedsteforældres overnatning (indvolverer to kommuner)
  • Lave velkomstbrev til værelserne
  • Købe pynt i Ikea
  • Lægge bordplan
  • Rette playlister til (Har lige nu 30 timers musik...)
  • Undersøge mulighed for at bruge fiberdug som bannere
  • Opstille festlokalet: Borde, stole, lysbomme, dække farvede vægge af
  • Opstille til reception
  • Til kjoletilretning
  • Hente gommens tøj
  • Hente brudekjolen
  • Købe ind til receptionog til brunch
  • Få lagt prøve make-up
  • Lavet negle
  • Til blomsterhandleren ang. brudebuket, blomster til kirken og blomster til festlokalet
  • Skrive taler

PLEASE, SIG VI KAN NÅ DET!! :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Argggggg :thumbsupsmileyanim: Når vi det???????

Nu er der kun 11 dage tilbage til den store dag. Vi har endnu ikke fået snakket med præsten, mangler diverse småting, bordkort, gæstebog mv. Lavede lige bordplanen om igår, vi skulle have siddet ved runde borde, men har istedet besluttet et langbord. Skal hente kjolen på fredag - jubiii, vildt spændt på at se det færdige resultat. Jeg har jo fået den syet helt fra bunden.

Christina

0

Del dette indlæg

Argggggg Når vi det???????

Nu er der kun 11 dage tilbage til den store dag. Vi har endnu ikke fået snakket med præsten, mangler diverse småting, bordkort, gæstebog mv. Lavede lige bordplanen om igår, vi skulle have siddet ved runde borde, men har istedet besluttet et langbord. Skal hente kjolen på fredag - jubiii, vildt spændt på at se det færdige resultat. Jeg har jo fået den syet helt fra bunden.

Christina

Kan virkelig godt forstå din bekymring. Jeg er også vildt nervøs for, at vi bliver vildt stressede i dagene op til. Se lige den liste over ting vi skal nå (lige her oven over)!

0

Del dette indlæg

Så har jeg fået bestilt tid til negle .

Vi mangler bla.

Indkøb til den let anretning til gæsterne efter kirken

Ringen er ikke færdig endnu

Brudepige kjoler skal presse

Bordplan og bordkort

Gæstebog

Gaveposer skal laves

Brudebuket , brudepiger buket og tre knaphul pynt skal bestilles ( Brian´s opgave )

Kirkepynt

og alt det andet

pu ha bliver helt stressede

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja jeg har lavet risposer til bordene, det er en del af bordpynten. Jeg har bedt min kæreste om at sørge for at der er ris ved kirken og tyl til bilerne, han har givet opgaven til sine søstre.

Jeg er ved at være lidt småstresset nu, trænger til ferie så der kan komme fokus på bryllup. Indtil nu (torsdag morgen) har jeg brugt 35 timer på mit arbejde. Jeg startede kl. 5.30 i morges og er først hjemme igen efter 20.30, så der kommer MANGE timer på endnu.

Jeg nåede dog i går at bestille morgengave, noget lavet specielt til ham, jeg fik hentet vores champagneglas med graveret monogram og dato, samt havde sidste tid hos kosmetologen i aftes, min hud er blevet rigtig fin efter 4 behandlinger og brug af Dermalogica produkter hjemme.

Vi har endnu ikke nået at øve brudevals, det håber jeg vi får gang i denne weekend.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej piger

Oooork, vi når det, vi når det :thumbsupsmileyanim: Men hvad pokker gør vi med det møgvejr??

Jeg mangler pt:

- Min ring, den første var en "ommer" (lidt nerver på her...)

- Min udkårne mangler sin vest fra skrædderen (også lidt nerver på her)

- Møde med præsten i aften

- Aflevere vin, bordkort og pynt på hotellet - torsdag i næste uge

- Pakke til fest og bryllupsrejse - næste uge

- Min kærstes polterabend - på lørdag (han skal bl.a. ud at sejle i en ubåd...TEMMELIG mange nerver her!)

Hav en god dag :bearhug:

Bellehelene

0

Del dette indlæg

Pyhhh så kan jeg godt se jeg ikke er den eneste, der har lidt stress på her til sidst.

Vi fik heldigvis lært brudevalsen i går aftes - slet ikke så svært...!

Så mangler bordkort - dem arbejdes der på...

Tjekke op på alting...

Lave kirkehæfter - idag.

Købe lys med lang brændetid - idag.

hente kjolen - i morgen.

Snakke med fotografen - i morgen.

Strømper + strømpebånd... i ugen op til...

Ud og finde noget lånt...! Av den er svær...

Nåe det jo småting, så det skal jeg nok nå - bare der ikke er noget der går ged i...

0

Del dette indlæg

Er nu færdig med gaveposer .

Vores gæstebog blev til at vi i gaveposen har lagt et hjerte , det skal de skrive under middagen og foran B og jeg står

en hvid kurve som de så skal ligge det i .

Så har jeg sommerferie :thumbsupsmileyanim::bearhug:

Redigeret af Mette B
0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer