Guest MetteTejlmann

Mette og Michael's bryllup!

1,184 indlæg i dette emne

Det der Tuxen havde var rigtig lækkert - ude på Østerbro- Ego hed det... De leverede også maden og prisen (og kvaliteten) var vist helt i top :thumbsupsmileyanim:

Vi ville helt klart overveje det, hvis vi skulle gennem det hele igen ;)

(mener de gav 3500 for at leje det fra fredag-søndag...

Øv nederen (igen) tjekkede lgie hjemmesiden - de er bookede 10/5 :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det der Tuxen havde var rigtig lækkert - ude på Østerbro- Ego hed det... De leverede også maden og prisen (og kvaliteten) var vist helt i top :thumbsupsmileyanim:

Nu har jeg simpelthen mailet til dem om et uforpligtende tilbud!!! - det kunne så ikke blive den 10/5...men den 17/5 og det gjorde jeg så!... så må vi se om det kan lade sig gøre at få det hele til at hænge sammen!

- METTE

0

Del dette indlæg

Nu har jeg simpelthen mailet til dem om et uforpligtende tilbud!!! - det kunne så ikke blive den 10/5...men den 17/5 og det gjorde jeg så!... så må vi se om det kan lade sig gøre at få det hele til at hænge sammen!

- METTE

Jamen det er da super - hvis det ikke betyder noget for jer om det er den 10 eller den 17 I bliver gift - så skal I bare lige flytte kirken, meddele ny dato til gæsterne, og..... ændre din tæller på BK :thumbsupsmileyanim:

Hvor mange gæster bliver I? Dem vi skal til bryllup hos på lørdag kiggede også på EGO, men de kunne ikke huse deres gæster. De skal i øvrigt holde deres fest på noget, der hedder "Frederiks" ved Svanemøllen station - nogle fodboldlokaler eller lign. Men det er altså restaurant med servering, betjening mv. Kan lige sende ekstrainfo til dig efter lørdag. Vi skal være 67 til festen

0

Del dette indlæg

- METTE

Jamen det er da super - hvis det ikke betyder noget for jer om det er den 10 eller den 17 I bliver gift - så skal I bare lige flytte kirken, meddele ny dato til gæsterne, og..... ændre din tæller på BK :thumbsupsmileyanim:

Hvor mange gæster bliver I? Dem vi skal til bryllup hos på lørdag kiggede også på EGO, men de kunne ikke huse deres gæster. De skal i øvrigt holde deres fest på noget, der hedder "Frederiks" ved Svanemøllen station - nogle fodboldlokaler eller lign. Men det er altså restaurant med servering, betjening mv. Kan lige sende ekstrainfo til dig efter lørdag. Vi skal være 67 til festen

Vi bliver ca. 50... og det står der at de sagtens kan klare! - m.h.t. datoen... så er vi sådan set ligeglade, men Michaels lillebror har fødselsdag den 17... mon det gør noget??? :thumbsupsmileyanim::blush:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

- METTE

Vi bliver ca. 50... og det står der at de sagtens kan klare! - m.h.t. datoen... så er vi sådan set ligeglade, men Michaels lillebror har fødselsdag den 17... mon det gør noget??? :thumbsupsmileyanim::blush:

I kan da bare bilde ham ind, at I holder fest for ham! :cheerleader3:

om ikke andet så kan I vel liste en fødselsdagssang ind til ham - og så måske hans eget lille gavebord ovre i hjørnet ;)

0

Del dette indlæg

- METTE

Sikkert ikke hvis I spiller "Tommy Seebachs HIP HURRA DET MIN FØDSELSDAG" for ham, som du fik til LouiseSwee og Michaels bryllup ;)

0

Del dette indlæg

Har faktisk fundet et par rigtig gode steder der alle sammen skal undersøges lidt nærmere...:

Restaurant Krabben i Vallensbæk Havn (ledigt 17/5)

Restaurant Trekosten i Nivå Havn (ledigt den 10/5)

Raadvad Kro... (de har ikke svaret endnu post-23814-1187950399.gif )

Restaurant Arti'kok i Hvidovre (Skal ringe til dem nu...)

Hotel Fortunen i Klampenborg/Lyngby...eller ihvertfald i Dyrehaven...

Smil fra Mette

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

EEEEEEEEEEEEEJ.. Hvor ER de bare flotte Mette!!

SUPER VALG!! De vil klæde dig SÅ godt!! (og kjolen..)

:thumbsupsmileyanim::balloon::bearhug:

Håber I finder noget ud af feststed... (jeg skal forhåbentlig med, så jeg skal vel godkende det!! -HAHA-)

JA selvfølgelig skal du med... I (Michael og dig) kan jo tage med ud og prøvespise der hvor vi finder ud af det skal holdes!!???

- Mette

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Mette

Må jeg spørge om hvor du arbejder??

Har lige set en seddel med et navn der var magen til dit!!!!

Knus Lotte

Hmmm det lyder spøjst.... jeg arbejder i Gladsaxe Kommune på en sfo... men på mandag 3/9 starter jeg i Hvidovre Kommune i en integreret inst. som souschef!!!

Hv or har du set denne seddel henne???

SMil fra en meget nysgerrig Mette

0

Del dette indlæg

Hej søde Mette!

Så fik jeg tid til at besøge din tråd!! Hvor er det surt med feststedet - syntes godt nok også de presser den lidt mht tid, det må de da have vidst i et godt stykke tid????

FLOTTE smykker!!! Hvornår skal du prøve kjole igen??

Anna

0

Del dette indlæg

Hej Mette

Knus Lotte

Hmmm det lyder spøjst.... jeg arbejder i Gladsaxe Kommune på en sfo... men på mandag 3/9 starter jeg i Hvidovre Kommune i en integreret inst. som souschef!!!

På en liste over medarbejdere i Matas A/S i Allerød, men det var ikke dig!!! :bestwishes:

LOtte

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Mette

Knus Lotte

På en liste over medarbejdere i Matas A/S i Allerød, men det var ikke dig!!! :thumbsupsmileyanim:

LOtte

Kunne det have været en liste over MEGET GODE kunder, der skulle have julegratiale??? :ilovebryllupsklar::respekt::td::)

0

Del dette indlæg

Hej sødeste Mette!

Hvordan går det på nye job? Er det hårdt?

Dine brudesmykker er bare super flotte! Du bliver jo smækker-lækker at se på den dag :thumbsupsmileyanim::td:

Sikke noget med jeres feststed :):respekt: Håber I snart for det løst! Men men men endnu værre - hvad så med vores pasta og æbletærte :ilovebryllupsklar: Skal vi nu virkelig til selv at lave det! Det kan de da ikke gøre - må straks ringe og klage :)

Nej det er virkelig træls for jer, og håber I finder et nyt sted, som kan leve op til jeres forventninger. Personligt har jeg ingen erfaringer med Skjalm Hvide Hotel - desværre.

Håber snart vi ses igen (y)

0

Del dette indlæg

Hej sødeste Mette!

Dine brudesmykker er bare super flotte! Du bliver jo smækker-lækker at se på den dag :balloon::griner:-

Sikke noget med jeres feststed :hug::cheerleader3: Håber I snart for det løst! Men men men endnu værre - hvad så med vores pasta og æbletærte :boohoo: Skal vi nu virkelig til selv at lave det! Det kan de da ikke gøre - må straks ringe og klage :super:

Nej det er virkelig træls for jer, og håber I finder et nyt sted, som kan leve op til jeres forventninger. Personligt har jeg ingen erfaringer med Skjalm Hvide Hotel - desværre.

Håber snart vi ses igen -HAHA-

Hej Pernille....

HVor er det dejligt at se du satdig er på!!! - ligsom mig! :cheerleader3::griner:-

Messen lukker den 29/2... måske skuolle vi aftale en dag inden der???

Hvad siger du til den.... er der ikke noget med at du har fri om fredagen? hvis jeg nu husker rigtigt... hvad så med den 19/10 - kl. 17?

mange knus fra Mette

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

ANJASL!!!???? VAr det ikke dig der lå inde med en liste over dagene og ders betydning ligsom du ved den med vejret og månederne og alt det der???

- Mette

Hej Mette

Jeps det var det :balloon: den ligger på vores hjemmeside, men jeg sætter den gerne herind til dig - har du stadig brug for den??

0

Del dette indlæg

Hej Mette,

Jeg kan virkelig anbefale dig Ego! Hils Thomas fra mig :-)

I kan snildt holde det på en kuvertpris på 1000,- - f.eks. må I jo selv medbringe drikkevarer hvilket hjælper en hel del. Prisen på servering er også ganske rimelig (det kan de nemlig hjælpe jer med at skaffe - ellers kender jeg en der har nogle søde serveringsdamer). Hvad angår kvaliteten af maden kan jeg kun give den min bedste anbefaling - gæsterne taler stadig om den lækre mad.

Årh det er altså noget tis at miste sit feststed. Men husk på - man kan sagtens nå at skifte sted 3 måneder før den store dag ;)

:balloon:

0

Del dette indlæg

Hej sødeste Mette!

Dine brudesmykker er bare super flotte! Du bliver jo smækker-lækker at se på den dag :thumbsupsmileyanim:-HAHA-

Sikke noget med jeres feststed :sm:-HAHA- Håber I snart for det løst! Men men men endnu værre - hvad så med vores pasta og æbletærte ()() Skal vi nu virkelig til selv at lave det! Det kan de da ikke gøre - må straks ringe og klage -HAHA-

Håber snart vi ses igen :kiss:

Hej Pernille....

HVor er det dejligt at se du satdig er på!!! - ligsom mig! -HAHA-:kiss:

Messen lukker den 29/2... måske skuolle vi aftale en dag inden der???

Hvad siger du til den.... er der ikke noget med at du har fri om fredagen? hvis jeg nu husker rigtigt... hvad så med den 19/10 - kl. 17?

mange knus fra Mette

Nåååååååååååååååååååååååå jamen så kan vi jo indtil flere runder inden de lukker :ilovebryllupsklar:

- synes det lyder som en rigtig god ide, at aftale en dag, inden de lukker. Og jo du har ganske ret, som regel har jeg fri om fredagen, men lige pt svinger det lidt, da der er stor efterspørgsel, og derfor arbejder jeg pr lidt mere end normalt. Den fredag du nævner er jeg godt på job i Holbæk til kl 18, men hvis vi kan mødes kl 19, kan vi sagtens sige det er aftale. Ellers så har jeg fri mandag d. 22/10 - så der kan jeg mødes, når det passer dig?

Hvordan går det ellers med huset - er I kommet på plads?

Knus Pernille

0

Del dette indlæg

Ja så har vi måtte rykke brylluppet igen... denne gang fordi restauranten jo skal lukke og det er så godt som umuligt at finde et ordentligt sted, pinselørdag og midt i konfirmationstiden...

Vi har nu rykket det til den 3. maj og festen skal holdes i Beghuset i Dragør... er der nogle der kender det sted???

Det er dansk/fransk køkken og ser bare rigtig godt ud!

Vi har forhåndsbooket stedet og skal ud og se det så hurtigt som muligt!

Så skal kjolen betales på lørdag... og jeg skal jo også liiiiige prøve den igen... med sko, smykker und das ganze schweinerei... har inviteret svigermor med... så nu er der lige pludselig ikke noget stress ang. kjolen mere...

Jeg har overvejet at få syet hår på til brylluppet... så jeg kan lave et eller andet vildt løveagtigt, tror det ville passe godt til kjolen... eller hvad siger I?

Mange knus fra Mette

Kjolen er den bagerste på side 45

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer